quote:Groot gelijk
Op donderdag 31 oktober 2002 22:09 schreef Elmotje het volgende:
Ik verwacht een 3-1 overwinning.
Veel blessures op het moment, we zien dan wel....Grunn-Feijenoord vind ik trouwens belangrijker!!! Dat is aankomende zondag, daarna ook nog Feijenoord - FC Zwolle. Moeten 6 punten worden!!!
Over 1,5 week kom ik hierop terug
Gokje :
Feyenoord - Newcastle : 2-1
Dinamo Kiev - Juventus : 1-2
En maar hopen dat Pierre tegen die tijd weer mee kan doen...
Laten we hopen dat ik goed gok
Hij moet in ieder geval op de bank beginnen, mocht hij weer gerevalideerd zijn. Anders kan je hem na 20 minuten weer van het veld dragen...
Anders heb ik straks in December als ik terug ben niks Europees te zien!
quote:doet Pierre weer mee dan of is hij dan nog aan het revalideren?
Op zondag 3 november 2002 13:01 schreef FLR het volgende:
Zwaarbevochten overwinnig... En of Pi-air nou zo'n toegevoegde waarde zal hebben? Tsja nogal moeilijk te zeggen...
quote:pas de pierre, i don't care
Op maandag 4 november 2002 16:34 schreef superjoden het volgende:[..]
doet Pierre weer mee dan of is hij dan nog aan het revalideren?
ik denk wel dat feyenoord deze wedstrijd kan winnen....ik gok op een 2-1 overwinning,alleen zal het geen 2de ronde worden denk maar Uefa Cup want ik verwacht niet dat Juve zal winnen bij Kiev.
quote:Hoezo onsportief van United.
Op zaterdag 2 november 2002 14:04 schreef LoekB het volgende:
Winnen van Newcastle moet niet zo'n supergroot probleem zijn, maar belangrijker is de wedstrijd Juventus - Kiev. Juventus wil gewoon graag winnen (zoals Davids al aangaf) en doet hopelijk niet zo slap als Manchester vorige week, bah wat ontzettend onsportiefGokje :
Feyenoord - Newcastle : 2-1
Dinamo Kiev - Juventus : 1-2En maar hopen dat Pierre tegen die tijd weer mee kan doen...
Laten we hopen dat ik goed gok
Zou Feyenoord niet hetzelfde doen als ze in de situatie van Juve zaten? Denk het wel. Men moet niet achteraf liggen zeuren, hadden ze maar eerder de punten moeten pakken en dus op de laatste speeldag niet afhankelijk hoeven te zijn van andere uitslagen.
En Pierre doet dus definitief niet mee.
quote:Inderdaad daar heb je gelijk in Juventus zal het volgende week waarschijnlijk ook een B elftal opstellen, en mischien is dat juist wel gunstig voor Feyenoord, het zijn spelers die weining in de basis staan en zich juist willen bewijzen.
Op dinsdag 5 november 2002 11:31 schreef zjroentje het volgende:[..]
Hoezo onsportief van United.
Die gasten spelen bijna elke week een topwedstrijd, is er eindelijk een wedstrijd die er niet toe doet, gaat men direct mekkeren als men het grootste gedeelte van de basis rust gunt. Dit is toch niet meer als normaal.Zou Feyenoord niet hetzelfde doen als ze in de situatie van Juve zaten? Denk het wel. Men moet niet achteraf liggen zeuren, hadden ze maar eerder de punten moeten pakken en dus op de laatste speeldag niet afhankelijk hoeven te zijn van andere uitslagen.
quote:Denk het niet.
Op dinsdag 5 november 2002 13:39 schreef DIGGER het volgende:
Ik denk dat Feyenoord 0-2 verliest en Newcastle uiteindelijk nog 2e wordt in de poule.
Ga der vanuit dat Feyenoord wel zal winnen, maar ik denk niet dat Kiev zal verliezen van Juve. Feyenoord wordt dus derde in de poule, met wie weet net zo'n vervolg in de UEFA-cup als vorig jaar.
quote:Jij gaat ervan uit? Zondag in het Oosterpark gezeten en toen speelde ze tegen een clubje dat niks voorstelde. Feijenoord had echt de grootste moeite om te winnen van deze ploeg. Jij denkt dus dat er gewonnen gaat worden van NU?
Op dinsdag 5 november 2002 13:45 schreef zjroentje het volgende:[..]
Denk het niet.
Ga der vanuit dat Feyenoord wel zal winnen, maar ik denk niet dat Kiev zal verliezen van Juve. Feyenoord wordt dus derde in de poule, met wie weet net zo'n vervolg in de UEFA-cup als vorig jaar.
Moet nog zien dat ze tegen Zwolle a.s. zondag een bevredigend resultaat halen (minimaal een 3-0 overwinning)
quote:Het is al belachelijk dat dit soort dingen gebeuren tegenwoordig. Eerlijke concurrentie hoor, als Juve en Man. Utd. de punten weg geven... Niet dat het niet begrijpelijk is van deze clubs, maar het heeft dan zo toch niks meer met sport te maken met die achterlijke poule indeling. Wordt hoog tijd we weer terug gaan naar het oude knock-out systeem.
Op dinsdag 5 november 2002 11:31 schreef zjroentje het volgende:[..]
Hoezo onsportief van United.
Die gasten spelen bijna elke week een topwedstrijd, is er eindelijk een wedstrijd die er niet toe doet, gaat men direct mekkeren als men het grootste gedeelte van de basis rust gunt. Dit is toch niet meer als normaal.Zou Feyenoord niet hetzelfde doen als ze in de situatie van Juve zaten? Denk het wel. Men moet niet achteraf liggen zeuren, hadden ze maar eerder de punten moeten pakken en dus op de laatste speeldag niet afhankelijk hoeven te zijn van andere uitslagen.
Voor Feyenoord en Newcastle wordt de kans op de tweede ronde wel een stuk kleiner, nadat Juventus de spelerslijst bekend gemaakt heeft. Juventus laat namelijk het gros van de vedettes thuis in Turijn. Del Piero, Thuram, Ferrara, Camoranesi, Nedved en Trezeguet krijgen alle rust van de oefenmeester Marcello Lippi. Daarbij komt dat Tudor en Montero geblesseerd zijn en is Tacchinardi geschorst is.
Spelerlijst van Juventus:
1 Gianluigi BUFFON
6 Salvatore FRESI
7 Gianluca PESSOTTO
8 Antonio CONTE
9 Marcelo SALAS
12 Antonio CHIMENTI
13 Mark IULIANO
14 Cristian ZENONI
15 Alessandro BIRINDELLI
18 Marco DI VAIO
19 Gianluca ZAMBROTTA
20 Davide BAIOCCO
23 Ruben OLIVERA
24 Emiliano MORETTI
25 Marcelo ZALAYETA
26 Edgar DAVIDS
30 Ivano SORRENTINO
32 Mattia CASSANI
33 Antonio MIRANTE
37 Matteo PARO
Hoop dat er morgen wat Engelsen op W zullen zitten....kijk of ze, net als de Schotten vorig jaar, de gracht ook zo fijn vinden
quote:Digatiale cameras mogen zowieso niet en normale camera's met een zoom van boven de weet ik hoeveel mogen ook niet. Belachelijk maar das echt $Jorien$ weer met zijn regeltjes.
Op dinsdag 12 november 2002 10:12 schreef Cart_man het volgende:
Mogen er geen camera's mee dan? Moet toch geen probleem opleveren....
weet niet of er engelsen komen.. lijkt mij wel.. maar G en GG zijn aan feyenoorders verkocht.....
quote:Jij bent altijd veel te positief, ik hoor het je bij elke wedstrijd zeggen. Winnen en wegwezen........
Op dinsdag 12 november 2002 11:03 schreef Qlimax het volgende:
Heb super veel zin in....
gewoon 3-0 boem wegwezen die faggets....weet niet of er engelsen komen.. lijkt mij wel.. maar G en GG zijn aan feyenoorders verkocht.....
heb geen zin dat het europees hier stopt.....
godver man als ik zou voetballen voor feyenoord dan kwam ik met een kapot shirt en bloed aan me poten van het veld.....
CL hoeft voor mij ook niet verder maar UEFA moet minimaal....
altijd als Gullit bij NOS zit als Feyenoord speelt dan winnen we....
gebaseerd op vorig jaar....
das mijn bijgeloof...afgelopen CL zat ie bij neuzen... boem vet winnen....
als ie vanavond bij joden zit en dus niet morgen bij feyenoord dan praten we hier verder morgen en stel ik het bij.....
ik blijf positief over die 3-0....
quote:ja das waar.... dat was drama.. en nog zwaar koud ook....
Op dinsdag 12 november 2002 11:39 schreef -F- het volgende:
Ik ben ook wel positief, dat Newcastle is niet echt een sterrenteam maar als Feyenoord speelt zoals ze Zondag deden dan kunnen we het wel vergeten.
quote:Kalou en Song zijn ook niet fit en volgens mij is Ono geschorst
Op dinsdag 12 november 2002 11:15 schreef -F- het volgende:
2 dingen die je over het hoofd ziet, Newcastle moet ook winnen en Feyenoord mist een hoop dragende spelers. Waarschijnlijk Bosvelt, Zoetebier en van Hooijdonk doet zeker niet mee.
quote:Ik zal er een paar naar links maken en dan de camera boven mijn hoofd uitsteken
Op dinsdag 12 november 2002 12:11 schreef Qlimax het volgende:[..]
ja das waar.... dat was drama.. en nog zwaar koud ook....
probeer die foto's maar te maken vanuit S....
neem er ook een paar van R... maybe zie ik mezelf terug
quote:Kalou doet inderdaad niet mee
Op dinsdag 12 november 2002 12:13 schreef Frenkie het volgende:[..]
Kalou en Song zijn ook niet fit en volgens mij is Ono geschorst
quote:Kalou en Song waren gisteren (net als Bosvelt en Zoetebier) nog vraagtekens. Kalou en Song hadden last van hun lies (overbelasting?)
Op dinsdag 12 november 2002 12:19 schreef -F- het volgende:Kalou doet inderdaad niet mee
Song is volgens mij wel op tijd fit.
85e minuut horen we dat juve 1-0 voor komt davids hahaha.
en dan in de 89e minuut scoort Lurling!!!!!
quote:Als je dan toch bezig bent met foto's nemen, maak er dan ook een paar naar rechts, ik zit namelijk op T. Ben benieuwd of er Engelsen tussen het Feyenoordpubliek zitten, ik zou zeggen pas op want de grachten zijn erg diep
Op dinsdag 12 november 2002 12:11 schreef Qlimax het volgende:[..]
ja das waar.... dat was drama.. en nog zwaar koud ook....
probeer die foto's maar te maken vanuit S....
neem er ook een paar van R... maybe zie ik mezelf terug
[Dit bericht is gewijzigd door Krisman op 12-11-2002 15:04]
Bobby Robson
mooi, heb kaarte voor tege utregt op w
quote:Hij had toch ook nog last van z'n lies ofzo.
Op dinsdag 12 november 2002 15:21 schreef Fulton het volgende:
Waarom doet Kalou niet mee? Zo'n vinger kan toch wel even in het gips gezet worden...
Dat is ook nog wel handig in kopduels
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 15:17 schreef Elmotje het volgende:
mooi, heb kaarte voor tege utregt op w
quote:Spelers van nu zijn mietjes!
Waarom doet Kalou niet mee? Zo'n vinger kan toch wel even in het gips gezet worden...
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 15:32 schreef Cart_man het volgende:[..]
Spelers van nu zijn mietjes!
de Wolf tegen P$V. Bloed liep over zijn gezicht. Krijgt een tulband om zijn hoofd en speelt gewoon de wedstrijd uit. Geen gezeik. dat is de mentaliteit die heden ten daage ontbreekt...
quote:Was Willem II uit toch die foto? Dat stadion met die vandalisme bestendige stoeltjes
Op dinsdag 12 november 2002 15:41 schreef -F- het volgende:[..]
quote:Dat was de tijd dat clubs nog bang waren als ze naar De Kuip moesten komen. Het huidige team is erg leuk om naar te kijken als het loopt (dat is ook 2x in het seizoen), maar als het niet loopt blijft er ook niks over. Morgen ook, verliezen, daar zal ik van balen, maar als ze strijdend ten onder gaan kan er nog een beetje vrede mee hebben, hoop dan ook dat Bosvelt morgen wel van de partij is!
Op dinsdag 12 november 2002 16:03 schreef -F- het volgende:
Het is leuk hoor met spelers als Song en Ono maar ze weerspiegelen niet het beeld van Feyenoord. Feyenoord staat voor de mouwen opstropen en vechten voor die bal. Had Feyenoord nog maar spelers als de Wolf en Heus en Fraser waar de tegenstanders gewoonweg bang voor waren. Als ik Paauwe zie verdedigen dan zie ik dat ie eigenlijk alleen maar met zijn man mee loopt.
quote:(Ijzeren Rinus)Israel, van Hanegem,... nog langer terug.
Op dinsdag 12 november 2002 16:03 schreef -F- het volgende:
Het is leuk hoor met spelers als Song en Ono maar ze weerspiegelen niet het beeld van Feyenoord. Feyenoord staat voor de mouwen opstropen en vechten voor die bal. Had Feyenoord nog maar spelers als de Wolf en Heus en Fraser waar de tegenstanders gewoonweg bang voor waren.
quote:Weet je wel hoe pijn het doet als je op die vinger valt of d'r een bal tegenaankrijgt?
quote:hij heb last van zijn lies..
Op dinsdag 12 november 2002 17:39 schreef LoekB het volgende:[..]
Weet je wel hoe pijn het doet als je op die vinger valt of d'r een bal tegenaankrijgt?
quote:En een gebroken vinger toch..
Op dinsdag 12 november 2002 17:45 schreef Frenkie het volgende:[..]
hij heb last van zijn lies..
quote:Ik vond het vorig jaar met die schotten in de gracht en voor de wedstrijd op CS niet tof. In Glasgow zat ik samen met een vriend in vak naast de kop, tussen allemaal schotten. Wij bij de 1-0 helemaal uit ons dak, die schotten konden ons wel wat aandoen, maar deden het niet... Bij de 1-1 beetje zwaar gehad, dat wel, maar het eind van de wedstrijd kwam het vak zowat op ons af, wij dachten om 's ff goed in te beuken op 2 feyenoorders, maar ze kwamen ons een hand geven... En wenstten ons veel geluk in Rotterdam.
Op dinsdag 12 november 2002 10:12 schreef Cart_man het volgende:
Mogen er geen camera's mee dan? Moet toch geen probleem opleveren....heb er wel weer zin in..jammer dat ik nog bijna 2 volle dagen moet werkenHoop dat er morgen wat Engelsen op W zullen zitten....kijk of ze, net als de Schotten vorig jaar, de gracht ook zo fijn vinden
Het zijn tenslotte geen tering Italianen/j*den of hagenezen ofzo...
En over die Engelsen, ja die zullen wel overal zitten, als je dat zo hoorde in Newcastle, waar ik trouwens ook normaal met hen heb zitten praten... Ach ja, ik zie het wel, nou praat ik heel relaxt, maar als er morgen een juichende met tattoo's behangen Brit voor me opspringt kan ie ook gestrekt de tribune af vrees ik...
Maar goed, ik heb voor sommige clubs in Schotland en Engeland nog wel enige respect, alleen lijkt het me gewoon het verstandigst als ze in hun eigen vak blijven zitten...
Jammer dat Juve niet nog een x langskomt, en dat ze dan met VEEEEEEEEEEEL suporters komen, en dat ze alleeeeeeeemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal verspreid zitten op vak W. Ik kan die lijers nog steeds wel wat aandoen...
Nou ja, tot morgen allemaal, niet teveel zuipen/snuiven voor de wedstrijd
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 11:21 schreef Qlimax het volgende:
laten we het nog simpeler maken....altijd als Gullit bij NOS zit als Feyenoord speelt dan winnen we....
gebaseerd op vorig jaar....das mijn bijgeloof...afgelopen CL zat ie bij neuzen... boem vet winnen....
als ie vanavond bij joden zit en dus niet morgen bij feyenoord dan praten we hier verder morgen en stel ik het bij.....
ik blijf positief over die 3-0....
quote:vergeet Theo de Tank niet
Op dinsdag 12 november 2002 17:22 schreef kamagurka het volgende:[..]
(Ijzeren Rinus)Israel, van Hanegem,... nog langer terug.
Maar ik schaam me echt kapot als ik dan ziet dat Feijenoord maar 2 gele kaarten heeft in 11 competitie wedstrijden. Alleen na een wedstrijd tegen ajax hoor je al geen kans meer te maken op de Fair Play Cup.
quote:Ach, het brengt allemaal weer wat amusement mee in de Kuip...verwacht niet dat de wedstrijd wat wordt...heb weinig tegen de Engelsen en Schotten maar ze zitten wel op plaatsen die bestemd zijn voor Feijenoordsupporters (hoor mij, die altijd los zit in stadions)...het zal mij benieuwen hoe het is morgen....eerst bieren in DHZ en dan kijken hoe de rest verloopt..
Op dinsdag 12 november 2002 20:03 schreef mister_popcorn het volgende:[..]
Ik vond het vorig jaar met die schotten in de gracht en voor de wedstrijd op CS niet tof. In Glasgow zat ik samen met een vriend in vak naast de kop, tussen allemaal schotten. Wij bij de 1-0 helemaal uit ons dak, die schotten konden ons wel wat aandoen, maar deden het niet... Bij de 1-1 beetje zwaar gehad, dat wel, maar het eind van de wedstrijd kwam het vak zowat op ons af, wij dachten om 's ff goed in te beuken op 2 feyenoorders, maar ze kwamen ons een hand geven... En wenstten ons veel geluk in Rotterdam.
En over die Engelsen, ja die zullen wel overal zitten, als je dat zo hoorde in Newcastle, waar ik trouwens ook normaal met hen heb zitten praten... Ach ja, ik zie het wel, nou praat ik heel relaxt, maar als er morgen een juichende met tattoo's behangen Brit voor me opspringt kan ie ook gestrekt de tribune af vrees ik...Maar goed, ik heb voor sommige clubs in Schotland en Engeland nog wel enige respect, alleen lijkt het me gewoon het verstandigst als ze in hun eigen vak blijven zitten...
Jammer dat Juve niet nog een x langskomt, en dat ze dan met VEEEEEEEEEEEL suporters komen, en dat ze alleeeeeeeemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal verspreid zitten op vak W. Ik kan die lijers nog steeds wel wat aandoen...
Afgaand op de afgelopen training van Feyenoord kunnen Paul Bosvelt en Bonaventure Kalou woensdagavond spelen tegen Newcastle United. Ook Chong-Gug Song zou fit genoeg zijn. Alle drie de spelers maakten een redelijk tot goede indruk op de training. Toch vertelde van Marwijk dat het meespelen van het drietal twijfelachtig blijft tot woensdag.
Bert van Marwijk moet tegen de Engelsen in ieder geval Edwin Zoetebier (blessure), Shinji Ono (geschorst) en Pierre van Hooijdonk (blessure) missen.
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Lodewijks, Gyan, Van Wonderen, Paauwe, Rzasa, Song, Bosvelt, Emerton, Lurling, Buffel en Kalou.
Ik zie het zoals gewoonlijk de laatste tijd niet positief in...het gaat allemaal te moeilijk en een NU is geen FC Zwolle!
quote:Waneer is deze wedstijd, ik wil ook wel effe gaan kijken.
Op dinsdag 12 november 2002 18:51 schreef Quaresma het volgende:
Zo, ging ik vanmiddag ff kaarten halen voor Excelsior - Sparta, loop ik zomaar Bobby Robson + spelers tegen het lijf. Heb Shearer helaas niet ernstig kunnen verwonden, hij rende te hard weg.
Ik dacht eerst dat het toeristen waren, omdat de hele bus leegstroomde toen Pinas naar buiten kwam. Maar die heeft daar natuurlijk gespeeld.
Wel geinig dat je die gasten zomaar tegen het lijf loopt
quote:Gasten die ik ken zijn wel aangevallen op de tribune in Glsagow, en in Newcastle zijn er na de wedstrijd ook kleine groepjes aangevallen die in de stad liepen.
Op dinsdag 12 november 2002 20:03 schreef mister_popcorn het volgende:[..]
Ik vond het vorig jaar met die schotten in de gracht en voor de wedstrijd op CS niet tof. In Glasgow zat ik samen met een vriend in vak naast de kop, tussen allemaal schotten. Wij bij de 1-0 helemaal uit ons dak, die schotten konden ons wel wat aandoen, maar deden het niet... Bij de 1-1 beetje zwaar gehad, dat wel, maar het eind van de wedstrijd kwam het vak zowat op ons af, wij dachten om 's ff goed in te beuken op 2 feyenoorders, maar ze kwamen ons een hand geven... En wenstten ons veel geluk in Rotterdam.
En over die Engelsen, ja die zullen wel overal zitten, als je dat zo hoorde in Newcastle, waar ik trouwens ook normaal met hen heb zitten praten... Ach ja, ik zie het wel, nou praat ik heel relaxt, maar als er morgen een juichende met tattoo's behangen Brit voor me opspringt kan ie ook gestrekt de tribune af vrees ik...Maar goed, ik heb voor sommige clubs in Schotland en Engeland nog wel enige respect, alleen lijkt het me gewoon het verstandigst als ze in hun eigen vak blijven zitten...
quote:Wedstrijd is dinsdag 3 december.
Op woensdag 13 november 2002 13:05 schreef Luni het volgende:[..]
Waneer is deze wedstijd, ik wil ook wel effe gaan kijken.
Ga ook ff kijkje nemen...
----------------------------------------
Adrenalinepeil is op zijn maximum gekomen...geen jood hier in dit gebouw kan zijn bek nog open trekken, want hij krijg gelijk een afbrander
voetballen....!!!!... laten we hopen dat we winnen....
quote:Thanx voor de info!
Op woensdag 13 november 2002 13:44 schreef Cart_man het volgende:[..]
Wedstrijd is dinsdag 3 december.
Zuid : 9 euro
Albers: 13 euro...Ga ook ff kijkje nemen...
----------------------------------------Adrenalinepeil is op zijn maximum gekomen...geen jood hier in dit gebouw kan zijn bek nog open trekken, want hij krijg gelijk een afbrander
quote:Wordt om 18.00 ur op de Capelse Brug opgehaald ga dan gelijk naar DHZ, kijken of ik een klein beetje nuchter kan blijven, laatste keer was ik ook veel te dronken, en dan moet je weer naar bepaalde middelen grijpen
Op woensdag 13 november 2002 13:51 schreef Qlimax het volgende:
nog 2 uurtjes dan gaan we naar de groene hilldeijk...
ff wat nassen en dan wat zuipen und dan eindelijk....voetballen....!!!!... laten we hopen dat we winnen....
We gaan weer voetbal kijken....
Ik heb er zin in!!!
Maar voor die tijd nog elke 10 minuten feyenoord.nl bekijken!! Heerlijk zo'n CL dag!!!
quote:mmm, ben altijd dronken als ik bij DHZ ben....'t is schandalig...
Op woensdag 13 november 2002 14:33 schreef Luni het volgende:[..]
Wordt om 18.00 ur op de Capelse Brug opgehaald ga dan gelijk naar DHZ, kijken of ik een klein beetje nuchter kan blijven, laatste keer was ik ook veel te dronken, en dan moet je weer naar bepaalde middelen grijpen
, wil ik vandaag maar effe niet doen!
ben benieuwd of ik jou wel eens gezien heb
Gok zelf op een 1-1
quote:Met wie ben jij daar allemaal dan? Kom er elke thuiswedstrijd, sta of buiten, of bij het billard
Op woensdag 13 november 2002 14:40 schreef Cart_man het volgende:[..]
mmm, ben altijd dronken als ik bij DHZ ben....'t is schandalig...
ben benieuwd of ik jou wel eens gezien heb
quote:hahaha
Op woensdag 13 november 2002 14:49 schreef Doopy-X- het volgende:
komt Jorien in de rust met een wit met zwart gestreept pak en met een grote zware kogel aan zijn been het veld op? Leuk als een soort revuGok zelf op een 1-1
quote:Hoogmoed komt voor de val he.
Op woensdag 13 november 2002 15:01 schreef Qlimax het volgende:[..]
hahaha
uit en thuis verliezen van Inter en nog blij zijn....
quote:Mazzelaaaaar!! Wil ook weg!!!
Op woensdag 13 november 2002 15:05 schreef Qlimax het volgende:
He -F- maak je wel ff een paar mooie foto's....????
iedereen viel spass vanavond.... ga lekker al pleitos zo...
quote:ALS ik mijn camera mee naar binnen krijg dan schiet ik er wel een stuk of 80
Op woensdag 13 november 2002 15:05 schreef Qlimax het volgende:
He -F- maak je wel ff een paar mooie foto's....????
iedereen viel spass vanavond.... ga lekker al pleitos zo...
gasten.. viel spass....Sunderland rulez....
bye bye NU
quote:Wordt je nou echt zo streng gefouilleerd bij Feyenoord? Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt of gehoord.
Op woensdag 13 november 2002 15:10 schreef -F- het volgende:[..]
ALS ik mijn camera mee naar binnen krijg dan schiet ik er wel een stuk of 80
maar ik zie het somber in. Bij Feyenoord - Zwolle was ik al zowat het zaadje. Ging die gozer opeens aan mijn enkels voelen, doen ze normaal nooit
Zal met CL tegen NU nog wel een graatje erger gefouileerd worden.
quote:Normaal niet, tegen Willem II mocht ik gewoon doorlopen, tegen Zwolle werd ik van top tot teen gefouilleerd
Op woensdag 13 november 2002 15:14 schreef zjroentje het volgende:[..]
Wordt je nou echt zo streng gefouilleerd bij Feyenoord? Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt of gehoord.
quote:Ze hadden op fok gelezen dat je je fotocamera zou meenemen.
Op woensdag 13 november 2002 15:15 schreef -F- het volgende:[..]
Normaal niet, tegen Willem II mocht ik gewoon doorlopen, tegen Zwolle werd ik van top tot teen gefouilleerd
quote:Je amg geloof ik wel een camera meenemen maar tot 30 mm als ik het goed heb.
Op woensdag 13 november 2002 15:15 schreef -F- het volgende:[..]
Normaal niet, tegen Willem II mocht ik gewoon doorlopen, tegen Zwolle werd ik van top tot teen gefouilleerd
quote:Tegen zwolle had ik gewoon een set mortierbommen kunnen mee nemen die steward keek niet op of om.
Op woensdag 13 november 2002 15:10 schreef -F- het volgende:[..]
ALS ik mijn camera mee naar binnen krijg dan schiet ik er wel een stuk of 80
maar ik zie het somber in. Bij Feyenoord - Zwolle was ik al zowat het zaadje. Ging die gozer opeens aan mijn enkels voelen, doen ze normaal nooit
Zal met CL tegen NU nog wel een graatje erger gefouileerd worden.
quote:Ongeveer hetzelfde als bij concerten dus. Alleen amateurapparatuur.
Op woensdag 13 november 2002 15:30 schreef Luni het volgende:[..]
Je amg geloof ik wel een camera meenemen maar tot 30 mm als ik het goed heb.
quote:joh die gasten hebben toch geen verstand van camera's
Op woensdag 13 november 2002 15:38 schreef zjroentje het volgende:[..]
Ongeveer hetzelfde als bij concerten dus. Alleen amateurapparatuur.
quote:Droomscenariootje
Op dinsdag 5 november 2002 13:39 schreef DIGGER het volgende:
Ik denk dat Feyenoord 0-2 verliest en Newcastle uiteindelijk nog 2e wordt in de poule.
(hoewel ik het sommige fans wel gun dat fnood door gaat; ben gewoon meer voor NUFC; sympathieke club; tis geen LFC maar het kan er mee door )
quote:LFC, laat me niet lachen kunnen nog niet eens van FC Basel winnen.
Op woensdag 13 november 2002 16:45 schreef LiverpoolFC het volgende:[..]
Droomscenariootje
(hoewel ik het sommige fans wel gun dat fnood door gaat; ben gewoon meer voor NUFC; sympathieke club; tis geen LFC maar het kan er mee door
)
Ha ha, zou grappig zijn als Newcastle doorgaat
Maar zo ver laat Feyenoord het toch niet komen..................
[Dit bericht is gewijzigd door Ajax_master op 13-11-2002 17:26]
quote:oei nou is Doc niet blij meer
Op woensdag 13 november 2002 17:00 schreef Luni het volgende:[..]
LFC, laat me niet lachen kunnen nog niet eens van FC Basel winnen.
quote:Wij gaan vanavond lachen jochie!!!
Op woensdag 13 november 2002 17:00 schreef Luni het volgende:[..]
LFC, laat me niet lachen kunnen nog niet eens van FC Basel winnen.
quote:Ben jij ook al Liverpool dan..??
Op woensdag 13 november 2002 17:35 schreef kamagurka het volgende:[..]
Wij gaan vanavond lachen jochie!!!
quote:Waarom zijn er toch zulke zielige, bord voor de kop-hebbende users mongolen als jij en die Doopy? Als je een beetje verstand van voetbal hebt, heb je door dat als Feyenoord doorgaat, Ajax de komende jaren ook meer kans heeft om naar de CL te mogen! Echt voetbalfans als Keeper e.d. snappen dat tenminste, jij bent gewoon te dom om dat te begrijpen, dus rot op uit dit topic!
Op woensdag 13 november 2002 17:35 schreef kamagurka het volgende:[..]
Wij gaan vanavond lachen jochie!!!
quote:Ja, ik ben hoogstpersoonlijk liverpool in mijn eentje
Op woensdag 13 november 2002 17:49 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ben jij ook al Liverpool dan..??
Ik dacht trouwens dat jij FC Utreg was, wat zit je nou steeds tegen ajax te ageren en pro-flutnoord uit te hangen? Open een FC Utreg topic ofzo..
quote:Frenkie snapt voetbal tenminste...
Op woensdag 13 november 2002 17:55 schreef kamagurka het volgende:[..]
Ja, ik ben hoogstpersoonlijk liverpool in mijn eentje
![]()
Ik dacht trouwens dat jij FC Utreg was, wat zit je nou steeds tegen ajax te ageren en pro-flutnoord uit te hangen?
quote:Als jij eerst eens toegeeft dat er al net zulke kutdebielen in het f'noord-kamp rondhangen die de redenering andersom niet kunnen maken
Op woensdag 13 november 2002 17:55 schreef LoekB het volgende:[..]
Waarom zijn er toch zulke zielige, bord voor de kop-hebbende users mongolen als jij en die Doopy? Als je een beetje verstand van voetbal hebt, heb je door dat als Feyenoord doorgaat, Ajax de komende jaren ook meer kans heeft om naar de CL te mogen! Echt voetbalfans als Keeper e.d. snappen dat tenminste, jij bent gewoon te dom om dat te begrijpen, dus rot op uit dit topic!
quote:rot op man. wat boeit dat hele Nederlandse voetbal mij nou.
Waarom zijn er toch zulke zielige, bord voor de kop-hebbende users mongolen als jij en die Doopy? Als je een beetje verstand van voetbal hebt, heb je door dat als Feyenoord doorgaat, Ajax de komende jaren ook meer kans heeft om naar de CL te mogen! Echt voetbalfans als Keeper e.d. snappen dat tenminste, jij bent gewoon te dom om dat te begrijpen, dus rot op uit dit topic!
quote:En dan gaat het ook niet alleen omdat de kans dan groter is dat Ajax dan nog verder Champions League kan spelen, maar om het Nederlandse voetbal..2 in de 2e ronde en een in het Uefa cup toernooi was niet slecht geweest, jammer dat Psv zo kut speelt, maar echt wel hopen voor Feyenoord hoor..
quote:Das waar, maar die zijn net zo zielig...
Op woensdag 13 november 2002 17:57 schreef kamagurka het volgende:[..]
Als jij eerst eens toegeeft dat er al net zulke kutdebielen in het f'noord-kamp rondhangen die de redenering andersom niet kunnen maken
quote:Tuuuuurlijk!
Op woensdag 13 november 2002 17:56 schreef LoekB het volgende:[..]
Frenkie snapt voetbal tenminste...
En dat blijkt uit...?
quote:Idd, jij snapt het tenminste... Kun je het Kamagurka ook ff uitleggen?
Op woensdag 13 november 2002 17:58 schreef mitt het volgende:[..]
En dan gaat het ook niet alleen omdat de kans dan groter is dat Ajax dan nog verder Champions League kan spelen, maar om het Nederlandse voetbal..2 in de 2e ronde en een in het Uefa cup toernooi was niet slecht geweest, jammer dat Psv zo kut speelt, maar echt wel hopen voor Feyenoord hoor..
quote:Feijenoord heeft ook wel enige sympathie van mijn kant. Mooi stadion, mooi publiek, goed gras. Voetbal.
Op woensdag 13 november 2002 17:55 schreef kamagurka het volgende:
Ja, ik ben hoogstpersoonlijk liverpool in mijn eentje![]()
Ik dacht trouwens dat jij FC Utreg was, wat zit je nou steeds tegen ajax te ageren en pro-flutnoord uit te hangen? Open een FC Utreg topic ofzo..
maar ik was gewoon verbaast dat jij fan van Liverpool was.
quote:Kijk maar naar z'n reactie hierboven
Op woensdag 13 november 2002 17:59 schreef kamagurka het volgende:[..]
Tuuuuurlijk!
En dat blijkt uit...?
quote:OFI Kreta..?? Of die club waar Adelaar ontslagen is
Op woensdag 13 november 2002 18:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
quote:Doc heeft me aangestoken
Op woensdag 13 november 2002 17:59 schreef Frenkie het volgende:[..]
Feijenoord heeft ook wel enige sympathie van mijn kant. Mooi stadion, mooi publiek, goed gras. Voetbal.
maar ik was gewoon verbaast dat jij fan van Liverpool was.
En mooi publiek...? Hoe bedoel je? (lekkere wijven zul je met een vergrootglas moeten vinden tussen die hoelies..)
quote:Lees nou eens wat er op het plaatje staat..
Op woensdag 13 november 2002 18:03 schreef Frenkie het volgende:[..]
OFI Kreta..?? Of die club waar Adelaar ontslagen is
quote:Kiev
Op woensdag 13 november 2002 18:05 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Lees nou eens wat er op het plaatje staat..
De clubs die ik bedoelde:
AFC Ajax
PAOK Salonika
Tottenham Hotspur
quote:anti-aarsgarnaal dus?
Op woensdag 13 november 2002 18:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tottenham Hotspur
quote:een echte fan dus..
Op woensdag 13 november 2002 18:05 schreef kamagurka het volgende:
Doc heeft me aangestokenBovendien ben ik 100% anti-ManU, dus dan word de stap naar de aartsrivaal makkelijker
quote:ik ging heel vroeger regelmatig mee naar Feijenoord (ditw as noig voordat de tweede ring overdekt was) en toen was de sfeer gewoon mooi. Zelfs toen Feijenoord 12e stond. En mooie wijven zoek ik overal, behalve in een stadion. Ik hou niet van die voetbalwijven
En mooi publiek...? Hoe bedoel je? (lekkere wijven zul je met een vergrootglas moeten vinden tussen die hoelies..)
quote:En
Op woensdag 13 november 2002 18:07 schreef kamagurka het volgende:[..]
anti-aarsgarnaal dus?
quote:Ik ken geen Grieks
Op woensdag 13 november 2002 18:05 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Lees nou eens wat er op het plaatje staat..
De clubs die ik bedoelde:
AFC Ajax
PAOK Salonika
Tottenham Hotspur
quote:
Op woensdag 13 november 2002 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
quote:Dat heb ik toch nooit beweerd ofwel? Maar als ik toch een engelse club moet kiezen, tsja..
Op woensdag 13 november 2002 18:08 schreef Frenkie het volgende:[..]
een echte fan dus..
Iedereen die van voetbal houdt heeft wel iets met clubs die staan voor goed, aantrekkelijk voetbal.
Wat een goeie grasmat of een sfeer met goed voetbal heeft te maken? Voor goede sfeer ga ik wel naar een candlelight diner
quote:Goed voetbal is een loos begrip. Het gaat om winnen, strijd en inzet. En sfeer.
Op woensdag 13 november 2002 18:16 schreef kamagurka het volgende:
Iedereen die van voetbal houdt heeft wel iets met clubs die staan voor goed, aantrekkelijk voetbal.
Wat een goeie grasmat of een sfeer met goed voetbal heeft te maken? Voor goede sfeer ga ik wel naar een candlelight diner
quote:En jij hebt verstand van voetbal?
Op woensdag 13 november 2002 18:18 schreef Frenkie het volgende:[..]
Goed voetbal is een loos begrip.
-Enfin: laat f'noord maar winnen vanavond, ik ga in ieder geval niet kijken, misschien brengt dat geluk -
quote:Dat heeft ie toch wel, als je vaak genoeg voetbal kijkt dan weet je dat GOED voetbal niet een garantie is voor een overwinning.
Op woensdag 13 november 2002 18:20 schreef kamagurka het volgende:[..]
En jij hebt verstand van voetbal?
-Enfin: laat f'noord maar winnen vanavond, ik ga in ieder geval niet kijken, misschien brengt dat geluk
-
quote:Je trapt een open deur in, maargoed. Jammer genoeg is dat een voetbalwet ja, net zoals een ploeg die wervelend voetbal speelt ook vaak de vloer aanveegt met bijvoorbeeld italiaanse tegenstanders. Helaas was ajax niet die ploeg...
Op woensdag 13 november 2002 18:21 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Dat heeft ie toch wel, als je vaak genoeg voetbal kijkt dan weet je dat GOED voetbal niet een garantie is voor een overwinning.
quote:Pretendeer ik dat dan..??
Op woensdag 13 november 2002 18:20 schreef kamagurka het volgende:
En jij hebt verstand van voetbal?
quote:maar wat is goed..?? mooi, verzorgd, of winnen..??
Op woensdag 13 november 2002 18:24 schreef kamagurka het volgende:[..]
Je trapt een open deur in, maargoed. Jammer genoeg is dat een voetbalwet ja, net zoals een ploeg die wervelend voetbal speelt ook vaak de vloer aanveegt met bijvoorbeeld italiaanse tegenstanders. Helaas was ajax niet die ploeg...
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 13-11-2002 18:28]
quote:GRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!
Op woensdag 13 november 2002 18:10 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik ken geen Grieks
PAOK dus..
Dit is het PAOK logo:
Maargoed..Weer ontopic..
quote:solly
Op woensdag 13 november 2002 18:26 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
GRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!
Nee ei!!! KIEV...DYNAMO KIEV!!!Dit is het PAOK logo:
[afbeelding]Maargoed..Weer ontopic..
[afbeelding]
quote:Wij worden het steeds vaker eens met elkaar.
Op woensdag 13 november 2002 18:25 schreef Frenkie het volgende:[..]
maar wat is goed..?? mooi, verzorgd, of winnen..??
countervoetbal kan mooi zijn, positiespel heel saai.
wat is goed..?? juist een loos begrip.
quote:Fel, aanvallend, perfecte combinaties, technische hoogstandjes, wereldgoals........(het vroegere) AJAX dus
wat is goed..?? juist een loos begrip.
quote:jaja
Op woensdag 13 november 2002 18:29 schreef kamagurka het volgende:[..]
Fel, aanvallend, perfecte combinaties, technische hoogstandjes, wereldgoals........(het vroegere) AJAX dus
quote:MOOI voetbal dus, voor de goede orde.
wat is goed..?? juist, een loos begrip.
quote:dus kick and rush. en veel snelle counters..
Op woensdag 13 november 2002 18:31 schreef kamagurka het volgende:[..]
MOOI voetbal dus, voor de goede orde.
Kijk er maar eens wat premier league wedstrijden op na, daar zit af en toe voetbal tussen om je vingers bij af te likken.
quote:Ajax countervoetbal??? Laat naar je hoofd kijken
Op woensdag 13 november 2002 18:30 schreef Frenkie het volgende:[..]
jaja
countervoetbal dus.
Dan speelt f'noord zeker volleybal ofzo?
-en nu ontopic, het dwaalt alle kanten op. wat doe ik eigenlijk in een f'noord topic? -
quote:Soms wel ja..
Op woensdag 13 november 2002 18:24 schreef Frenkie het volgende:[..]
Pretendeer ik dat dan..??
quote:Valt niet veel over te zeggen.
Op woensdag 13 november 2002 18:31 schreef mitt het volgende:
ga es over feyenoord praten
quote:Sja..Of Ajax dat onder applaus van de Real Madrid supporters Santiago Bernabeu met een 0-2 overwinning verlaat na een magistrale pot voetbal....
Op woensdag 13 november 2002 18:35 schreef kamagurka het volgende:
Zoals AC Milan begin jaren 90 speelde, dat was bijvoorbeeld MOOI voetbal. Superieur!-en nu ontopic, het dwaalt alle kanten op. wat doe ik eigenlijk in een f'noord topic?
-
quote:Zeg dan niets
Op woensdag 13 november 2002 18:38 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Valt niet veel over te zeggen.
Het is nog maar de vraag of ze UEFAcup voetbal veilig kunnen stellen.
quote:
Op woensdag 13 november 2002 18:39 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Sja..Of Ajax dat onder applaus van de Real Madrid supporters Santiago Bernabeu met een 0-2 overwinning verlaat na een magistrale pot voetbal....
quote:Ono zit in een dipje en feyenooit speelt saai kutvoetbal.
Op woensdag 13 november 2002 18:40 schreef mitt het volgende:[..]
Zeg dan niets
![]()
Over vertel iets over Gyan ofso
quote:Ik zal het moeten missen. Ik ga gezellig in de regen naar FC Zwolle kijken..
Op woensdag 13 november 2002 18:52 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ono zit in een dipje en feyenooit speelt saai kutvoetbal.
Ik hoop dat Shearer vanavond even huis gaat houden..
quote:Feyenoord kan Inter tenminste aan...
Op woensdag 13 november 2002 18:52 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ono zit in een dipje en feyenooit speelt saai kutvoetbal.
Ik hoop dat Shearer vanavond even huis gaat houden..
quote:Jammer dat Kiev net iets te moelijk was.
Op woensdag 13 november 2002 19:05 schreef LoekB het volgende:[..]
Feyenoord kan Inter tenminste aan...
quote:het 2e van inter ja
Op woensdag 13 november 2002 19:05 schreef LoekB het volgende:[..]
Feyenoord kan Inter tenminste aan...
quote:Rot ff op, kneus.
Op woensdag 13 november 2002 18:26 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
GRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!
Nee ei!!! KIEV...DYNAMO KIEV!!!Dit is het PAOK logo:
[afbeelding]Maargoed..Weer ontopic..
[afbeelding]
quote:
Op woensdag 13 november 2002 19:50 schreef LoekB het volgende:[..]
Rot ff op, kneus.
quote:Vind je jezelf niet kinderachtig?
Op woensdag 13 november 2002 19:53 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Bend over boy..
quote:als je al quotes van iemand anders gebruikt, vertel er dan tenminste bij van wie je em hebt gejat
Op woensdag 13 november 2002 19:53 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Bend over boy..
ontopic - denk dat 't een zware pot wordt, ik zie 't allemaal een beetje somber in ook met betrekking tot de wedstrijd in kiev
ze moeten in ieder geval ff uefa cup veilig stellen. hopen dat ze nou in godsnaam van persie laten voetballen, die kan tenminste het verschil maken.
aanvallend moeten ze zoiezo gaan spelen
Altijd leuk een Amsterdammer als analist te zien.
Hoop op een positief Resultaat voor Feyenoord en dat ze in Kiev ff mee willen werken....., 2 Nederlandse clubs in de volgende ronde zou mooi zijn
Ach ja ff afwachten......, ga ff kijken hoe het gaat lopen
EN WIE NIET SPRINGT WIE NIET SPRINGT DIE IS GEEN JOOD.
Maar weer dat anti Ajax gedoe, MENSEN JULLIE SPELEN TEGEN NEWCASTLE!
quote:Das idd dom ja...
Op woensdag 13 november 2002 20:44 schreef Ajaxno1 het volgende:
Uhm, ze zingen bijna het zelfde liedje als de Ajacieden gister, alleen zingen wijEN WIE NIET SPRINGT WIE NIET SPRINGT DIE IS GEEN JOOD.
quote:Ze hebben ook niet echt een uitgebreid repetoire..
Op woensdag 13 november 2002 20:44 schreef Ajaxno1 het volgende:
Uhm, ze zingen bijna het zelfde liedje als de Ajacieden gister, alleen zingen wijEN WIE NIET SPRINGT WIE NIET SPRINGT DIE IS GEEN JOOD.
quote:Nou..Na die hoek die hij kreeg van die Portugees stond ie ook niet echt op.
Op dinsdag 12 november 2002 15:47 schreef Cart_man het volgende:
Precies, waar is die tijd gebleven....de Wolf tegen P$V. Bloed liep over zijn gezicht. Krijgt een tulband om zijn hoofd en speelt gewoon de wedstrijd uit. Geen gezeik. dat is de mentaliteit die heden ten daage ontbreekt...
quote:Van wie dan?!
Op woensdag 13 november 2002 20:22 schreef DevoiD het volgende:[..]
als je al quotes van iemand anders gebruikt, vertel er dan tenminste bij van wie je em hebt gejat
quote:vinnik behoorlijk tegenvallen, hoor anders veel gezang van newcastle supporters.
Op woensdag 13 november 2002 20:45 schreef LoekB het volgende:
Idd, wát een sfeer!
quote:Idd, terwijl Feyenoord het toch best goed doet...
Op woensdag 13 november 2002 21:05 schreef Joz het volgende:[..]
vinnik behoorlijk tegenvallen, hoor anders veel gezang van newcastle supporters.
Ligt niet aan mij hoop ik ?
quote:Tis best een spannende wedstrijd hoor...
Op woensdag 13 november 2002 21:08 schreef tong80 het volgende:
Zit meer naar Fok! te kijken dan naar de wedstrijd.Ligt niet aan mij hoop ik ?
quote:Zal eens beter m'n best doen.
Op woensdag 13 november 2002 21:11 schreef LoekB het volgende:[..]
Tis best een spannende wedstrijd hoor...
quote:
Op woensdag 13 november 2002 21:14 schreef tong80 het volgende:[..]
Zal eens beter m'n best doen.
quote:Vind er tot nu toe niets aan, eerlijk gezegd.
Op woensdag 13 november 2002 21:11 schreef LoekB het volgende:Tis best een spannende wedstrijd hoor...
Maar de Rotterdammers staan flink voor in buitenspelgevallen, kan daar ook een prijs mee gewonnen worden?
quote:Nu idd niet echt meer nee...
Op woensdag 13 november 2002 21:16 schreef golfer het volgende:[..]
Vind er tot nu toe niets aan, eerlijk gezegd.
quote:Kom, kom..er is nog zat tijd hoor en de bal is rond.
Op woensdag 13 november 2002 21:19 schreef LoekB het volgende:
Juventus nog steeds 0-0... Dit word geen 2e ronde meer ben ik bang...
quote:Dat zou een Ajacied nooit zeggen.
Op woensdag 13 november 2002 21:19 schreef LoekB het volgende:
Juventus nog steeds 0-0... Dit word geen 2e ronde meer ben ik bang...
quote:Nee, omdat die altijd op hun geluk rekenen
Op woensdag 13 november 2002 21:22 schreef tong80 het volgende:[..]
Dat zou een Ajacied nooit zeggen.
quote:Die 0-0 in Kiev betekent dat Juv d'r geen zin in heeft, ben ik bang... Ze hadden allang voor kunnen staan...
Op woensdag 13 november 2002 21:20 schreef golfer het volgende:[..]
Kom, kom..er is nog zat tijd hoor en de bal is rond.
quote:Ja LoekB, voor een éénmans verdediging doe je het goed.
Op woensdag 13 november 2002 21:25 schreef LoekB het volgende:
Verdediging doet het goed
quote:De rest verdedigt Feyenoord in de Kuip
Op woensdag 13 november 2002 21:27 schreef tong80 het volgende:[..]
Ja LoekB, voor een éénmans verdediging doe je het goed.
quote:Maar net even niet.
Op woensdag 13 november 2002 21:25 schreef LoekB het volgende:
Verdediging zit goed.
Ik zou ff m'n bek houwen.
Moet een Van Wonderen gebeuren mochten ze doorgaan.
Ik vind die reacties van: Goed hoor Lodwijks, Jaaaaaaaaa 0-1 of en dat is 1 daar word ik ziek van
Maar de fiet is dat Feyenoord wel nog moet scoren en nog een beetje geluk met juve moet hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door Ajax_master op 13-11-2002 21:44]
quote:Zijn lastige ballen om te pakken, ik zou de verdediging de schuld geven (doorkopbal en meteen Bellamy vrij, doen ze de hele tijd)
Op woensdag 13 november 2002 21:39 schreef LoekB het volgende:
Deze had die Lodewijks gewoon moeten houden!
quote:Je had ze gisteren in het AJAX topic moeten zien, sommige fnoorders gun ik het gewoon niet.. En dan dat HAMAS net weer door het stadion, nee hoor ze mogen van mij flink op hun bek gaan
Op woensdag 13 november 2002 21:42 schreef Ajax_master het volgende:
Waarom doen de PSvers en (sommige) Ajaxcieden niet effe normaal en hoopen dat Feyenoord naar de 2e ronde gaat.Ik vind die reacties van: Goed hoor Lodwijks, Jaaaaaaaaa 0-1 of en dat is 1 daar word ik ziek van :R
Maar de fiet is dat Feyenoord wel nog moet scoren en nog een beetje geluk met juve moet hebben.
quote:Een goede keeper houdt ook lastige ballen
Op woensdag 13 november 2002 21:42 schreef popolon het volgende:[..]
Zijn lastige ballen om te pakken, ik zou de verdediging de schuld geven (doorkopbal en meteen Bellamy vrij, doen ze de hele tijd)
quote:ook welkom in de grote mensen wereld
Op woensdag 13 november 2002 21:42 schreef Ajax_master het volgende:
Waarom doen de PSvers en (sommige) Ajaxcieden niet effe normaal en hoopen dat Feyenoord naar de 2e ronde gaat.Ik vind die reacties van: Goed hoor Lodwijks, Jaaaaaaaaa 0-1 of en dat is 1 daar word ik ziek van :R
quote:
Op woensdag 13 november 2002 21:43 schreef devv05 het volgende:[..]
Je had ze gisteren in het AJAX topic moeten zien, sommige fnoorders gun ik het gewoon niet.. En dan dat HAMAS net weer door het stadion, nee hoor ze mogen van mij flink op hun bek gaan
quote:Die gun ik het ook wel..
Op woensdag 13 november 2002 21:44 schreef LoekB het volgende:[..]
De normale F'noorders hebben Ajax gefeliciteerd hoor...
quote:0-3?
Op woensdag 13 november 2002 21:48 schreef LoekB het volgende:
Einstand word 0-2 als ze zo doorgaan
quote:De VRT heeft ook een mooie wedstrijd
Op woensdag 13 november 2002 21:51 schreef golfer het volgende:
Zo, ik kan nu toch wel overschakelen naar een andere zender, toch?
quote:RTL+
Op woensdag 13 november 2002 21:52 schreef LoekB het volgende:
Waarom zenden ze Feyenoord op Belgie uit?
quote:Yep
Op woensdag 13 november 2002 21:50 schreef Ajaxno1 het volgende:
Dit is zo KUT voor het Nederlands voetbal, straks alleen Ajax en Vitess over
quote:Wat interesseert mij dat Nederlandse voetbal nou..
Op woensdag 13 november 2002 21:50 schreef Ajaxno1 het volgende:
Dit is zo KUT voor het Nederlands voetbal, straks alleen Ajax en Vitess over
quote:edit-doodverwensing verwijderd-edit
Op woensdag 13 november 2002 21:53 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Wat interesseert mij dat Nederlandse voetbal nou..
Zeg nou zelf..Als Ajacied geniet je hier toch van?!
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 13-11-2002 21:57]
quote:Ja en moeilijk dat jullie het er tegen krijgen
Op woensdag 13 november 2002 21:53 schreef chelloboy het volgende:
Hahaha moeten wij daar Zondag tegen.
quote:Jullie waren nog slechter.
quote:Moet werkelijk iedereen dan voor Feyenoord zijn, en nu ze achter staan medeleven tonen??
Op woensdag 13 november 2002 21:54 schreef LoekB het volgende:[..]
Ik geniet pas als ik lui als jou zie hangen.
quote:Nee, maar juichen als ze verliezen slaat ook nergens op..
Op woensdag 13 november 2002 21:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Moet werkelijk iedereen dan voor Feyenoord zijn, en nu ze achter staan medeleven tonen??
quote:is het niet gvenoeg als er al 11 Fuckenoorders hangen
Op woensdag 13 november 2002 21:54 schreef LoekB het volgende:
[..]Ik geniet pas als ik lui als jou zie hangen.
quote:Ik ga echt hard op al deze frustraties..
Op woensdag 13 november 2002 21:54 schreef LoekB het volgende:[..]
Ik geniet pas als ik lui als jou zie hangen.
quote:Zo, Chelloboy, leuk dagje Londen gehad?
<----- pleister NIET verwijderen AUB
Way the go Ajax
PSV (en Feyenoord) moeten zich schamen
quote:scheelde niet veel in ieder geval
Op woensdag 13 november 2002 21:59 schreef UrbanMike het volgende:
vrije trap... uhh 0-3 ???
Voor die doodverwensing heb ik je een officiële note gegeven.
quote:Doodsverwensing?
Op woensdag 13 november 2002 22:01 schreef golfer het volgende:
LoekB, ga achter de PC weg.
Je draaft door.Voor die doodverwensing heb ik je een officiële note gegeven.
Ik heb een hekel aan buitenspel maar soms kan het best handig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |