quote:Idem dito
Op woensdag 30 oktober 2002 20:57 schreef erodome het volgende:
Ik kan dus ook heel vaak achter elkaar komen, no prob met de juiste sexpartner, zeer zeker met mijn eigen husbie is het geen enkel probleem.
10 keer in een uur is geen enkel probleem.Het neuken is gewoon 1 groot orgasme, zo'n golfbeweging zeg maar(vooral als het er wat steviger aan toe gaat).
Bij likken/klitstimulatie kan ik 2 of soms 3 keer achter elkaar komen zonder rust, dan gaat het ene orgasme ook in de andere over, daarna is het echt even te gevoelig en moet er even wat anders gedaan worden.Zo gek is het dus niet als je vriendin vaak kan klaarkomen, best redelijk veel vrouwen kunnen dat.
quote:UHU!!
Op woensdag 30 oktober 2002 14:14 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Jij hele happy vriend
Ah ik zie een babytje.... veel ge'oefend' zeker
quote:Ik ben alweer dikke zeven maanden vrijgezel geweest en inderdaad er zeer blij mee. Ik heb echter geheel onverwacht toch iemand gevonden die me leuk genoeg lijkt om maar weer het relatie-avontuur mee aan te gaan. Het gaat echt heel goed tussen ons en aangezien het begin het halve werk ik
Op woensdag 30 oktober 2002 19:13 schreef dawg het volgende:[..]
ik dacht dat jij zo blij was dat je nu eindelijk weer vrijgezel was, of heb ik dat nu verkeerd
Maar inderdaad ja ...
quote:Euhm helaas is je lidmaatschap verlopen en staat er nog een schuld uit van enkele miljoenen euro's ....
Op woensdag 30 oktober 2002 21:03 schreef TechXP het volgende:
heb geen vriendin, wil er wel zo een hebben, kan ik lenen?
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 21:02 schreef Rooiegrapjas het volgende:[..]
Idem dito
![]()
(en ja dat faked ze niet, daarvan kan ik namelijk een groot aantal keren waarnemen, dus over de rest liegen heeft weinig zien)
quote:Me 2...maar nu ff rustig....'we' zijn weer zwanger
Op woensdag 30 oktober 2002 23:23 schreef Logician het volgende:[..]
UHU!!
quote:Niks gewend zeker
Op woensdag 30 oktober 2002 13:44 schreef Tranceptor het volgende:
10 keer per uur komt en nog meer wil
quote:misschien faked ze..
Op woensdag 30 oktober 2002 14:12 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Maaruh ik vraag me echt af hoe ze dat volhoudt...
quote:Nou 10/12 keer binnen een kwartier ? was het eerst niet 10 keer in een uur? kijk 10 keer binnen een uur kan best zolang je maar de juiste stimulatie weet te vinden, maar 10/12 keer in een kwartier lijkt me een beetje te veel van het goeie
Op maandag 18 november 2002 22:48 schreef Tranceptor het volgende:
Tien/twaalf keer in een kwartier, is dat nog wel gezond?(en ja dat faked ze niet, daarvan kan ik namelijk een groot aantal keren waarnemen, dus over de rest liegen heeft weinig zien)
*zich aan sluit*
Best vermoeiend ja, maar toch ook wel erg
quote:so zeg 10 x per uur, damn. Dan ben je wel trots als man zijnde, niet?
quote:Nouja, ze vraagt er niet om...maarja,als je daar dan tog ligt
quote:Serieus! En jongens...dis echt geen ego-boost iets. Het verbaasd me gewoon aangezien de meeste meisjes die ik gehad heb toch lang nie zo vaak....
Op dinsdag 19 november 2002 07:51 schreef Sneakie het volgende:[..]
Nou 10/12 keer binnen een kwartier ? was het eerst niet 10 keer in een uur? kijk 10 keer binnen een uur kan best zolang je maar de juiste stimulatie weet te vinden, maar 10/12 keer in een kwartier lijkt me een beetje te veel van het goeie
quote:Dit is ook mijn eerste keer hoor..
Op dinsdag 19 november 2002 14:28 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Serieus! En jongens...dis echt geen ego-boost iets. Het verbaasd me gewoon aangezien de meeste meisjes die ik gehad heb toch lang nie zo vaak....
quote:Wat ik me dan afvraag,
Op dinsdag 19 november 2002 16:32 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat ik de 10 x per uur ook wel haal.. Vooral als er wat handwerk aan te pas komt..
quote:Nee... Na verloop van tijd moet je toch een soort pauze houden.. T kan lekker zijn.. maar dan moet er wel een pauze tussen zitten.. Ik vind het persoonlijk niet lekker als je als machine maar de hele tijd klaar komt.. Gaat een beetje vervelen...
Op dinsdag 19 november 2002 17:49 schreef UNDERTAKER het volgende:[..]
Wat ik me dan afvraag,
is het dan de 10de keer net zo lekker als de eerste keer?
bij mij nie namelijk (de 2de of derde keer dan he)
NEE HOOR!!!!
De eerste keer is net zo lekker als de laatste keer, vaak is de eerste zelfs wat minder dan degene die daarna komen.
Natuurlijk varieren de orgasme's wel wat, de een is langer en/of heftiger dan de ander.
Dan heb je ook nogeens de verschillende orgasme's, clitoraal, vaginaal, spuitend klaarkomen(g-spot, ok is ook vaginaal maar dan anders), anaal(maar ok dat doen we niet elke sexbeurt) en heeeeeeel afentoe tepels.
Dus op de klit bv 2 a 3 keer achter elkaar, dan neuken, tja dat is gewoon een golfbeweging, vooral als het het wat heftigere werk word en daarna even klaarvingeren enz enz, dan ben je er zo hoor(let niet op de volgorde, is willekeurig).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |