abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6538161
Op het eiland bestaat al jaren een traditie, het heet "steek-elkaar-zoveel-mogelijk-dolken-in-de-rug" en het gaat ongeveer zo:
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 08:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]

Welke mod ??? .. Dit soort vragen kunnen beter beantwoord worden door eilanders die dagelijks aanwezig zijn en een hart voor het eialnd hebben.

quote:
Op woensdag iets later schreef Lurky het volgende:
[..]
Dit vind ik zo smerig en achterbaks van jou Lord Dreamer. Ik heb gewoon geen woorden voor mijn walging hoe jij achter Pluisjes rug om bezig bent via berichtjes aan Eilanders en nu ook al hier haar zwart te maken omdat ze niet in jouw topics komt meespelen en naar jouw pijpen danst. Niemand kan jou zowieso evenaren in je reactiesnellheid. Sommigen hebben namelijk een leven buiten fok. Zo ook Pluisje.
Ik weet niet of je het door hebt maar een goede mod hoeft niets te doen totdat hij of zij moet ingrijpen.
Een moderator is wat anders dan een user. Als je ontevreden bent over haar als user zijn er nog wel een' tigduizendtal fokkers die je op hun spaarzame posttempo kan aanspreken.
Een moderator is niet per definitie een host of hostess anders dan door het maken van een faq en het handhaven van de plaatselijke policy. Aangezien de policy op eiland vrij soepel is heeft de moderator niet veel te doen.
Gelukkig maar want je weet dan Pluisje niet fysiek de fitste is. Dus heeft ze niet de kracht om hele lappen te typen. Ze post afentoe wat in haar 'ranjastalletje' So what? leuk toch? Niet dan? Hou toch eens op met je gezuig en gezeur LD
Ja ze heeft gisteren een schermpje vol getypt en daar moet jij dan boos over zijn en mij via via bestoken met je gezanik dat ze dus "best wel kan typen" of zoiets (ik zal niet uit priveecorespondentie quoten).
Jou agressieve manier van reageren in haar ranjastalletje omdat ze zich 'prinses' noemt... Het te letterlijk nemen van een 'machtsovername' van Tara, het boos zijn dat ze maar 1 woordje aan een storm wijdt, het haar en LWaS uitschelden omdat die Yvonne zouden hebben geband, het rellen dat het afgelopen moet zijn met haar 'ranja en dat ze een slecht mod zou zijn... Je lijkt wel met de week waanzinniger te worden in je aanvallen.
Mensen als jij geven het eiland een 'zielig' en 'stom' immage. Ik heb je meerdere nieuwkomers zien wegjagen met je gebrilsmurf van: "Hallo, lees eerst de FAQ en de oude topics want we zitten hier in een verhaal. Je kan mee spelen maar hou het wel 'netjes'." Dat werkt afstotend.
Pluisje is gelukkig niet zo, bemoeizucht en moraalridder spelen is namelijk geen kwalificatie voor het moderatorschap.

Het is jammer dat je mij zo ver hebt gekregen het achterste van mijn tong in dezen te laten zien maar ik brul het hier dan maar luidkeels uit:
LD is Lord Zeurpiet de Zijkert en
PLUISJE IS EEN GOEDE MOD !!!
Lurky

Geplaatst door Lord Dreamer op woensdag 30 oktober 2002 09:36
OKE dan komt hier de open brief .. AUB

Geplaatst door Lurky op woensdag 30 oktober 2002 09:38
Ah daar hebben we de Alphawijfjeslikkende Reptilian weer! Door dit soort 'aardige' opmerkingen zie je bijna niet hoe gemeen je tussen neus en lippen door uit de heup kan schieten

-----------------------------

Laten we hier de aloude eilandelijke kunst van het "steek-elkaar-zoveel-mogelijk-dolken-in-de-rug" vervolgen en de prettige topics prettig houden.

[Dit bericht is gewijzigd door Herne_the_Hunter op 30-10-2002 10:00]

TA! RA! NIS!
pi_6538623
Potverdorie!!!

Maken ze het weer goed!
Het is ook nooit goed!
Het is allemaal jullie schuld en vooral die van kasper!

Zo!

TA! RA! NIS!
pi_6538628
En wij bemoeien ons er ook mee!
Puh!
  woensdag 30 oktober 2002 @ 10:27:51 #4
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_6538657
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 10:25 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Potverdorie!!!

Maken ze het weer goed!
Het is ook nooit goed!
Het is allemaal jullie schuld en vooral die van kasper!

Zo!

*messen slijpt*

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_6538706
Ja ja kom al... ik moest me nog opmaken voor mijn rol....
En willen jullie niet voorzeggen uit het programmaboekje

* sttt t begint

Eilandrama

[entre-act modus]
O wauw wat een eer: een naamtopic en bien etonnee de se trouver ensemble etc
[/entre-act]

[act 2 modus]

Ik weet niet wat er in pretgesp is weggedit maar ik heb daar geen onprettige sfeer gemaakt. Er zit een heel stel supporters vanaf de zijlijn te joelen... Terwijl ik zorgvuldig een post samenstel waarin ik LD's excuses accepteer heeft hij die weer weggehaald...

quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 10:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
sorrie
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 10:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
tot ziens...
[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 30-10-2002 10:11]
ik heb geen idee wat voor onprettigs daar binnen die tussenliggende 11 minuten stond en ik wil het ook niet weten ook

Voor de volledigheid en eventuele voortzetting:

quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 10:15 schreef Lurky het volgende:
Ok Ok ik was ook wat al te openhartig en streng op de vroege morgen.
Ik zal me voortaan weer inhouden maar asjeblief hou dan ook op met die rare berichtjes doorgeven en zo te zeuren. Wat je laatst in ranjastalletje dee was eigenlijk toppicverneuken en dat weet je best. Gelukkig wisten de daar stomverbijsterde aanwezigen er een leuke draai aan te geven. Ook dat is eiland!

Schrijf liever een leuk verhaal. Ga wat sparren met Herne in de dojo ofzo.
Ok? Virtueel sporten is ook een sport
Hand erop en beterschap?

Dus Herne als je een gevecht wilt, en overige eilanders als jullie willen toejuichen: ga naar de eiland vechtsportschool!!!

Ik weet niet of het wel zo kies is om hier te gaan zitten wachten op een 'openbrief' van LD. Dat lijkt mij volkomen overbodig maar mocht hij er zelf behoefte aan hebben dan is het fijn dat je dit podium voor ons hebt opgezet.

Meer dan de loslippigheid die ik vanochtend in FB heb gehad kan ik er niet aan toevoegen zoals ik ook daar al heb laten weten dus wat mij betreft valt hier geen aanvullende informatie te verwachten... er zijn geen toegiften in dit toneelstuk.

[einde 2e acte modus] doek.

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 30-10-2002 10:35]

pi_6538707
[aan kasper modus]
Ja, want als jij je niet zo tolerant opstelde hadden we nu vermaeck!
[/aan kasper modus]

[lurky modus]
Dit is ook niet persoonlijk bedoeld, maar het werkte wel...
Jullie zagen wel de belachelijkheid van de situatie in.
Doel bereikt
[/lurky modus]

[Dit bericht is gewijzigd door Herne_the_Hunter op 30-10-2002 10:42]

TA! RA! NIS!
pi_6538734
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 10:32 schreef Lurky het volgende:
[..]
Er heeft niets anders gestaan dan sorrie .. case is closed..

Ik kan allen sorrie tegen Lurky zeggen en meer niet.
ondanks onze menings verschillen vind ik lurky een tof mens.
En alles wat in feedback heb gepost is mijn mening. Thats all.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 30 oktober 2002 @ 10:54:52 #8
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_6538877
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 10:32 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
[aan kasper modus]
Ja, want als jij je niet zo tolerant opstelde hadden we nu vermaeck!
[/aan kasper modus]
Oh... Nou is het opeens mijn schuld?

Kom jij maar eens naar het ziekenhuis als je blindedarm eruit moet of zo.

pi_6538955
Herne? Wil je een ban voor mij aanvragen wegens te grote tolerantie en te lief gedrag? Nou ja zo komt er nooit wat van de Grote Wereldvrede....

O ja jij was een man van het zwaard... nou okee dan...

[act 3 modus]
Het is mij heus wel duidelijk dat LD heel graag mod wil worden. Het maakt hem niet uit in welk forum. Desnoods als Reptilian in The Thruth...

Hij heeft best veel strategisch inzicht. Als Lurky nou eerst mod wordt doet ze die taak over aan een ander als ze weer een half jaar op de Tuin zit. Maar hoe krijg je Lurky zo gek? Door te slijmen met complimenten. En te zeuren dat de huidige mod niet goed is en Lurky veel beter zou zijn. Nee je gaat zelfs zo ver te melden, achter de schermen natuurlijk, dat jij en zij samen veel beter zijn.

Lurky ziet dit niet. Dus je slijmt nog wat meer, zeg het met smileys, gooi er sexule bereidheid tegen aan, prijs haar om haar schrijfsels.... Werkt dat nog niet? Wel verrek Lurky is blijkbaar immuun voor applaus...
O dan ga je via een omtrekkende beweging haar horde binnen dringen... ga maar eens flink zeuren bij haar favofokvriendjes... Misschien gaat ze pas om als ze door Craziest en Faat wordt overtuigd...
O dat werkt ook niet: dat zijn drie individualisten met extreme onafhankelijkheidstrekjes, die spannen elkaar niet eens voor de wagen laat staan dat ze zich tot een span laten mennen...
Shit, het is nog altijd de professor Diergedrag Grote Mensapen: ze doorziet je!

Weet je wat je gaat het op eigen kracht proberen... Gewoon wat werven in pretgesp. En regelmatig een mailtje naar Yvonne met verslag van hoe fout de hierarchie op het eiland is. Nog steeds gebeurd er niks.
Mail nog eens wat naar andere moderatoren. Post leuk bij zoveel mogelijk topics van moderatoren, open topics voor moderatoren, zie op meetings te komen van moderatoren...

En nog is de man geen moderator... Hoe kan hij toch in #admin komen en de admintopics... Het is afschuwelijk: hij is de meest toegewijde fokker die altijd on-line is en toch blijven er deuren voor hem gesloten.

Ach, kijk eens aan! een topic over eiland in feedback: daar gaat hij elke poster. stuk of 25, ieder in een individuele reactie beantwoorden. Als de modjes dat niet lezen en zien hoe toegewijd hij is voor zijn toekomstige taak...
Tussendoor ook even heel duidelijk laten weten dat er geen actieve mod zou zijn en hij betere mods weet....

O verrek, het kleine aapje pest de leidster. een van de sterke wijfjes vliegt op hem af en geeft het een flinke draai om zijn oren.
Oeh auw, hij biedt meteen zijn excuus aan en slaat aan het vlooien...
Het sterke wijfje is niet agressief en vlooit braaf terug...

De horde springt woedend rond en zwaait met hele boomstammen: wij willen tragedie!!!

doek

[einde act 3]

pi_6539000
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 11:01 schreef Lurky het volgende:
[...]
* Lord Dreamer is erg verdrietig geworden door deze post ;'( Sorrie ... Was het maar zo zoals jij zegt .. Dan zou het een stuk makkelijker zijn..

Maak maar een leuke act 4 ..

Om eerlijk te zijn Lurky staan echt de tranen in m'n ogen .. Je wordt bedankt.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_6539007
...and so the plot thickens...

* PhalanX verdwijnt weer van eiland

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_6539025
nou zeg... mochten er mensen zich niet kunnen inhouden , ik wil wel wat sparren in de dojo...
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  woensdag 30 oktober 2002 @ 11:11:42 #13
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_6539051

Dit gaat niet goed...

pi_6539066
* Forau_Diavolina kijkt het met lede ogen aan en komt tot de conclusie dat hij zich er beter niet in kan mengen...
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_6539083
Dit was dus niet mijn bedoeling
TA! RA! NIS!
pi_6539104
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 11:16 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Dit was dus niet mijn bedoeling
...even tussendoor zit jij eigenlijk nog wel op icq? Want hoe zit dat nu met je werk?
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  FOK!fossiel woensdag 30 oktober 2002 @ 11:24:27 #17
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_6539117
Laten we nou de bedoeling van dit tipoc goed interpreteren Dus vrinedjes worden en niet meer boos doen enzo....
pi_6539120
Ik zit nu op mijn werk en de boel zit zo dichtgetimmert dat ik niet op de chat kan komen en niet op ICQ.

Balen dus.. Per mail ben ik wel bereikbaar.

TA! RA! NIS!
pi_6539124
Ik weet niet wat jullie bedoeling dan was: eerst aanmoedigen en dan raar opkijken. Jullie wilden een gevecht zonder vergevingszin: jullie je zin!
Trek t je niet persoonlijk aan: hier worden nou eenmaal dolksteken uitgedeeld....

doek op

[act 4]

quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 10:23 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Is goed..Ik ben alleen bang dat het het leed al geschied is .. Sorrie voor alles..

Ik wil alleen maar dat het eiland leeft ..

Je wilt gewoon te graag. Er is niet te klagen: ipv de hele tijd op jezlef Dago en mij te wijzen kan je beter eens constateren dat het juist mensen als Kasper, Jojogirl, Ninjamod, Faat, Inkie1010, Odulla, Pluisje, Scienceman, DigiJasper, Super-Uli, K3, Sitethief, Air-raid, kareltje-de-grote, Magneet, Forau Diavolina, AschenSucker en wie ik allemaal zo uit het hoofd kan opnoemen zijn die momenteel de zaak volposten. Elk op hun eihgen manier. Het eiland leeft al, dat is toch geen rede om er gemeen in te gaan zitten prikken om te kijken hoe het dan doet?
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 11:06 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

* Lord Dreamer is erg verdrietig geworden door deze post ;'( Sorrie ... Was het maar zo zoals jij zegt .. Dan zou het een stuk makkelijker zijn..

Maak maar een leuke act 4 ..

Om eerlijk te zijn Lurky staan echt de tranen in m'n ogen .. Je wordt bedankt.

Je weet dat ik niet mag quoten uit mails, chats en icqberichtjes enzo. Ik breng het met gevoel voor drama dat is waar maar jij hebt dit toneelstuk zelf in gang gezet door bij elke gelegenheid er weer een hele vertoning van te maken. Zo zeer dat ik je zelfs tegen jezelf in bescherming nam laatst.
Dus droog je tranen.
De enige die hier rede heeft zich pijn gedaan te voelen is Pluisje. waneer maak je haar je excuus?

[/act 4]

FOK!fossiel woensdag 30 oktober 2002 @ 11:27:24 #20
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_6539142
quote:
Kasper, Jojogirl, Ninjamod, Faat, Inkie1010, Odulla, Pluisje, Scienceman, DigiJasper, Super-Uli, K3, Sitethief, Air-raid, kareltje-de-grote, Magneet, Forau Diavolina, AschenSucker
En ik dan?
pi_6539194
Mag ik wel even zeggen dat het plaatje van de moraal ridder werkelijk fan-tas-tisch is
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  woensdag 30 oktober 2002 @ 11:43:49 #22
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_6539275
In hemelsnaam mensen, waar gaat dit nog over. LD en Lurky als jullie zo graag boos op elkaar willen zijn doe dat dan even ergens anders (per mail ofzo), maar niet hier.

Dit heeft gewoon niks meer met het eiland te maken, dus wat doet dit topic hier nog.

* Jojogirl weet weer wat ze niet leuk vond aan het eiland (gelukkig zijn er nog genoeg dingen die wel leuk zijn over).

woensdag 30 oktober 2002 @ 11:46:39 #23
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_6539292
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 11:43 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl weet weer wat ze niet leuk vond aan het eiland (gelukkig zijn er nog genoeg dingen die wel leuk zijn over).

Jij denkt ook altijd aan mij hè?

woensdag 30 oktober 2002 @ 11:54:50 #24
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_6539347
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 11:46 schreef kasper het volgende:

[..]

Jij denkt ook altijd aan mij hè?

Hè shit, betrapt
  woensdag 30 oktober 2002 @ 12:28:26 #25
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_6539737
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 11:24 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Ik zit nu op mijn werk en de boel zit zo dichtgetimmert dat ik niet op de chat kan komen en niet op ICQ.

Balen dus.. Per mail ben ik wel bereikbaar.

Maar je bent er weer es.
Da's het belangerijkste.
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')