maar ik merk dat ik nodig moet gaan.
hoe kom ik over die angst heen?
Heb tegen hem gezegd dat het beter geen pijn kon gaan doen want daar hou ik helemaal niet van.
Heb hem ook gezegd dat hij alles wat hij ging doen mij moest vertellen..
Dat deed hij toen ook, en het was allemaal zo klaar en gefixt, heb er niks van gevoeld!
Ben nu nog steeds geen held met de tandarts maar ben er minder angstig voor geworden.
ik ging eindelijk eens alleen naar de tandarts,
door vroeger toen ik jong was heb ik eens een spuit van goed 3cm in mijn lip gehad.
en sinds dien wil ik geen spuit meer of ik heb geen andere keuze.
de laaste keer dat ik naar die tandarst ging was zker 2 jr terug toen er net een nieuwe tandarts daar.een jong guppie die ik nooit eerder heb gezien.al die andere tandartsen wist dat ik daar bang van was maar hij dus niet.
het heef 45 minuten geduurt dat die spuit in mijn mond kon komen en toen die kies gevuld was en hij klaar was met mij zei hij dat ik me deed aanstellen.
en toen ben ik niet meer geweest op 1 keer na toen had ik last van 1 kies en ben zomaar naar een tandarts gegaan die in de buurt was en die heeft me goed geholpen.
en moet binnen kort weer gaan.
ik hoop eigelijk eerder op een behandeling dat ik onder narcose kan gaan.
maar dat zal wel niet zo zijn
Je kunt even kijken op Dentnet.nl, en anders op Tandarts.nl. Ik denk dat je daar wel wat kunt vinden... Sterkte!
[Dit bericht is gewijzigd door Reintje op 30-10-2002 08:00]
Komt alemaal goed joh.
quote:tsja, maar als je bang voor spuiten bent...
Op woensdag 30 oktober 2002 09:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Heb ik ook, en tip: Laat je verdoven, je voelt er he-le-maal niets meer door, gegarandeerd succes.
Ik vind de tandarts ook niet leuk, maar als ik een gaatje moet laten vullen of iets dergelijks dan denk ik altijd maar zo "ach, je voelt 10 seconden die prik en daarna voel je er helemaal niets van." of ik maak mezelf wijs dat naar de tandarts gaan vast niet zo erg is als wat sommige anderen mee moeten maken (auto ongeluk of iets dergelijks) of ik zeg tegen mezelf dat iedereen naar de tandarts gaat en dat je niet de enige bent die het meemaakt.
Ik kan me in ieder geval wel voorstellen dat je er doodsbang voor bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |