Het enorme "ik kots op metal" topic
Flipneus: waar woont Dustbunny dan ? En die winkel heet trouwens Visions maar dat is een *(^%)*$-winkel. Veel te dure neppe kleren van ontzettend slechte kwaliteit. En iedereen loopt erin omdat er niks anders is. En de eigenaar is echt een ontzettend gierige uitgekookte snotkoker die misbruik maakt van zijn (almost) monopoliepositie. .
quote:Oh en nietzman: ik vind het ook niks. Sprak er laatst met een en die geloofde SERIEUS in de scheppingstheorie, en die zat doodleuk tegen mij te beweren dat de evolutietheorie 'maar een theorietje' en 'onzin' was. Alsin:
Ik vind het zielug Wel lachen als je dan stage loopt met een Kampse SGP stemmer en elke discussie uitloopt op: 'Maar zo staat het in de bijbel!'
[Dit bericht is gewijzigd door VerbodenAppel op 29-10-2002 15:43]
quote:Paasloo, in de buurt van Steenwijk.
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:40 schreef VerbodenAppel het volgende:
Flipneus: waar woont Dustbunny dan ?
quote:Het is inderdaad een baggerwinkel.
En die winkel heet trouwens Visions maar dat is een *(^%)*$-winkel. Veel te dure neppe kleren van ontzettend slechte kwaliteit. En iedereen loopt erin omdat er niks anders is. En de eigenaar is echt een ontzettend gierige uitgekookte snotkoker die misbruik maakt van zijn (almost) monopoliepositie..
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:42 schreef FLIPNEUS het volgende:
Het is inderdaad een baggerwinkel.
* VerbodenAppel juicht.
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:43 schreef VerbodenAppel het volgende:[..]
Een medestander !
* VerbodenAppel juicht.
Bandkleding moet je gewoon op concerten kopen, da's veel truier.
quote:Juist.
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:42 schreef VerbodenAppel het volgende:[..]
Oh en nietzman: ik vind het ook niks. Sprak er laatst met een en die geloofde SERIEUS in de scheppingstheorie, en die zat doodleuk tegen mij te beweren dat de evolutietheorie 'maar een theorietje' en 'onzin' was.
Gevaarlijker nog: ik heb een keer bij um in de auto gezeten, en hij rijd met 'gratie gods'.... le-vens-ge-vaarlijk
quote:De buurtelijke London en Ursula zijn ook al tot no-go winkels verklaard.... de Ursula kan nog wel... maar het is niet meer wat het geweest is
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:45 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Bandkleding moet je gewoon op concerten kopen, da's veel truier.
Online bestellen of bij concerten is en blijft tog ut best
quote:De klootzak.
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:45 schreef nietzman het volgende:[..]
Gevaarlijker nog: ik heb een keer bij um in de auto gezeten, en hij rijd met 'gratie gods'.... le-vens-ge-vaarlijk
[Dit bericht is gewijzigd door FLIPNEUS op 29-10-2002 15:49]
quote:ik niet!
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:47 schreef VerbodenAppel het volgende:
wie kent hier de 'Ik rem alleen voor Jezusssssssssss"-bumpersticker van de TeeVeeDominee nog ?
Der was wel een heel liev meisje altijd bij de bus... ben der alleen nooit achter gekomen hoe ze nou heette... Dom....
quote:Dat sukt echt qua maten. Heb 2x iets besteld van O.P. Eerste keer veels te klein, tweede keer veels te groot. Dat sukte bestwel.
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:47 schreef nietzman het volgende:
Online bestellen.
Over die numetalkoters: van die kiddo's met de Large aan.
quote:Scheetje.
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:48 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Klootzak.
Ook niet amusant als je voor de derde keer een eenrichtingsweg inrijd en voor de 5e keer een kat voor je auto weg ziet spurten....
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:48 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
De klootzak.
quote:Bij mij is eigenlijk alles standaard te klein...
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:49 schreef VerbodenAppel het volgende:[..]
Dat sukt echt qua maten. Heb 2x iets besteld van O.P. Eerste keer veels te klein, tweede keer veels te groot. Dat sukte bestwel.
quote:Oh, bij jou ook al.
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:52 schreef Roellio het volgende:
Er brand een lichie in m'n hart en dat is jeeezuss !!!!
quote:Ik pas alleen nog maar XL-dingen en dan nog zijn ze na een paar keer wassen te klein.
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:51 schreef nietzman het volgende:[..]
Bij mij is eigenlijk alles standaard te klein...
ik lang
Ik ben sowieso van bandkleding aan het afstappen, heb veelste veel en tegenwoordig is het zoooo duur geworden.
quote:Parawat?
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:52 schreef VerbodenAppel het volgende:
Trouwens Nietz, ik word onderhand para van jouw icon.* VerbodenAppel zucht.
quote:Soms zit er inderdaad goed spul tussen. Mijn KoRn- en NOFX-shirts zien er nog precies hetzelfde uit als toen ik ze kocht en dat is inmiddels al weer 2 jaar geleden.
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:56 schreef VerbodenAppel het volgende:
Idem. En het blijft niet echt mooi, de stof is meestal erg cheap enzo. Van die zwarte tshirts die na een paar x wassen donkergrijs zijn enzo. Niet allemaal overigens. Mijn Born From Pain shirt is heel mooie dikke katoen enzo en is na 2342043 x wassen nogsteeds mooi.
quote:Ja
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:54 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ik pas alleen nog maar XL-dingen en dan nog zijn ze na een paar keer wassen te klein.
Ik ben sowieso van bandkleding aan het afstappen, heb veelste veel en tegenwoordig is het zoooo duur geworden.
Verotte duur... Vroeger koste het praktisch niets
Waar ik me ook dood aan erger is dat het aanbod aan band-shirts bij elke FRS hetzelfde is... niet dat ik daar ooit iets zo kopen, maar toch.
* Roel kijkt naar zijn half jaar oude incubus shirt, BG sucks !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |