abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 oktober 2000 @ 16:56:06 #1
6741 Diddl
Da bin ich wieder!
pi_419229
Wat ik niet begrijp is dat vrouwen op klootzakken vallen. Nee hoor, is niet waar gaan ze dan zeggen, maar het is wel waar. Een vrouw ziet niks in een lieve aardige sympathieke energieke goed kunnende luisteren ende koken begripvolle vent. Da's namelijk te makkelijk voor ze.

Vrouwen willen een zak van een vent. Zo iemand die ze afsnauwt, bot doet, ze als stront behandeld. Waarom? Dan hebben ze iets om moeite voor te doen.

Vrouwen hebben liever een zak waarvoor ze moeite moeten doen dan een aardige vent die ze zo kunnen hebben.

Nog zoiets raars: ben je een aardige vent, en je bent eens 1 keer niet zo aardig omdat je je dag niet hebt dan denken de vrouwen 'T'is eigenlijk toch wel een zak'. Ben je altijd een zak en heb je eens een goeie bui en doe je aardig dan denken ze 'Wat is het toch eigenlijk een schatje'.

Je word dus nog gestimuleerd ook om onaardig te doen. En wat het allemaal nog extra raar maakt: als een vrouw eenmaal een zak veroverd heeft, dan moet ie weer wel aardig zijn en dan komen ze dus bedrogen uit. Vrouwen weten gewoon niet meer wat ze willen.

Slechts weinigen zijn intelligent genoeg om door te hebben dat die macho's met hun stoere ruige praat voor geen meter deugen en dat ze beter voor een lieve vent kunnen gaan.

Zo, dat wilde dit muisje even kwijt.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog door een ander kunt laten doen
  donderdag 26 oktober 2000 @ 16:59:51 #2
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_419254
Mag dit even naar onzin, want het klopt echt voor geen meter. Ik heb al ruim vier jaar een heel lief vriendje dat zeker geen klootzak is en ik ook echt niet voor een klootzak in zou willen ruilen!
pi_419262
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_419302
quote:
Op 26 oktober 2000 16:56 schreef Diddl het volgende:

Vrouwen willen een zak van een vent. Zo iemand die ze afsnauwt, bot doet, ze als stront behandeld.

Ze staan dus voor je in de rij?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_419308
quote:
Op 26 oktober 2000 17:01 schreef ElizabethR het volgende:

Ik kan 'm toch niet helemaal ongelijk geven...
uit
  donderdag 26 oktober 2000 @ 17:15:01 #6
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_419319
quote:
Op 26 oktober 2000 17:12 schreef dalai het volgende:
Ik kan 'm toch niet helemaal ongelijk geven...
Ze staan ook voor jou in de rij?

V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 26-10-2000 17:15]

Ja inderdaad, V. ja.
pi_419326
uit
  donderdag 26 oktober 2000 @ 17:34:48 #8
6741 Diddl
Da bin ich wieder!
pi_419366
quote:
Op 26 oktober 2000 17:01 schreef ElizabethR het volgende:

Een uitnodiging voor fellatio ?
pi_419389
quote:
Wat ik niet begrijp is dat vrouwen op klootzakken vallen. Nee hoor, is niet waar gaan ze dan zeggen, maar het is wel waar.
Zoals mannen eigenlijk altijd op opgedirkte vrouwen vallen terwijl ze zeggen op een eerlijk natuurlijk type zonder veel make up te vallen. Nee hoor is niet war gaan ze dan zeggen, maar 't is wel waar.
quote:
Diddl schreef vervolgens:
Een vrouw ziet niks in een lieve aardige sympathieke energieke goed kunnende luisteren ende koken begripvolle vent. Da's namelijk te makkelijk voor ze.

Vrouwen willen een zak van een vent. Zo iemand die ze afsnauwt, bot doet, ze als stront behandeld. Waarom? Dan hebben ze iets om moeite voor te doen.

Vrouwen hebben liever een zak waarvoor ze moeite moeten doen dan een aardige vent die ze zo kunnen hebben.

Kom kom, in iedere man en vrouw zit zowel een jager als een prooi. Sommmigen jagen iets meer en anderen liggen wat meer met de pootjes omhoog hehe. Maarre, voor mij geen klootzak en ook geen doetje.

Geef mij maar een lieve aardige sympathieke energieke goed luisterende en kokende begripvolle vent, die iets van me vraagt, me aan kan pakken als ik fout ben en waarvoor ik moeite moet doen. O wacht, die heb ik al.

Jusqu'ici tout va bien...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 oktober 2000 @ 17:49:27 #10
862 Arcee
Look closer
pi_419396
quote:
Slechts weinigen zijn intelligent genoeg
|
|
v
quote:
Zo iemand die ze afsnauwt, bot doet, ze als stront behandelt.
quote:
Je wordt dus nog gestimuleerd ook om onaardig te doen
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 26 oktober 2000 @ 17:58:48 #11
6741 Diddl
Da bin ich wieder!
pi_419418
quote:
Op 26 oktober 2000 17:49 schreef Arcee het volgende:
Jij gaat door voor de koelkasdt! Je bent de enige die het doorhad.
pi_419421
quote:
Op 26 oktober 2000 17:34 schreef Diddl het volgende:
Een uitnodiging voor fellatio ?
Alsjeblieft!

donderdag 26 oktober 2000 @ 18:03:16 #13
6447 VerdrietigMannetje
Ach je moet toch wat :)
pi_419427
Ik kan me er persoonlijk wel wat van voorstellen want klootzakken zijn jongens die gevaarlijke/stoere/vage dingen leuk vinden (teminste in mijn geval). Mijn ex heeft nu een gozer die aan de Cocaine zit, zeker 10x per week problemen met zijn auto heeft en een bankrekening voor de boetes heeft... kan het nog erger
Als ik een vrouw heb boei ik haar vast en verwen haar zo dat ze nooit meer weg wil!!!
pi_419440
quote:
Op 26 oktober 2000 18:03 schreef VerdrietigMannetje het volgende:
Mijn ex heeft nu een gozer die aan de Cocaine zit, zeker 10x per week problemen met zijn auto heeft en een bankrekening voor de boetes heeft... kan het nog erger
Blijkbaar wel...
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 oktober 2000 @ 18:18:17 #15
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_419463
Toch zie ik de genoemde stelling ook vaak terug....

dat ze hun vent vergeven die vreemd gaat
slaat
altijd lazurus is

kan me wel vinden in deze stelling, tot op zekere hoogte...vrouwen hebben een masochistisch trekje geloof ik

"je moet minder lief worden" zei een fokster kort geleden nog tegen me....tja

[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 26-10-2000 18:23]

donderdag 26 oktober 2000 @ 18:34:22 #16
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_419487
Bullshit! Een man moet gewoon lief, zorgzaam, attent voor een vrouw zijn. het gaat erom dat je van elkaar houdt en daarom gewoon goed voor elkaar wilt zijn. Tuurlijk is iedereen wel eens sjaggerijnig, maar dat tolereer je dan ook weer van elkaar (en dan niet van die achterlijke opmerkingen als "moet je ongesteld worden ofzo?" ) Een vrouw kan misschien vallen op een 'gevaarlijke' man, maar dat is alleen maar omdat die intressanter lijkt, maar na een tijdje komt ze er wel achter dat hij echt niet zo intressant is als ze eerst dacht.
En hoe zit dat met mannen die zeggen dat het om het innerlijk gaat, en ondertussen in de zomer hun ogen uitkijken naar de geile wijven in hun korte rokjes?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_419491
quote:
Op 26 oktober 2000 18:07 schreef BooBooSan het volgende:
Blijkbaar wel...
(BBS we gaan niet cynisch doen he, had je gezegd)

Je ziet vaak dat dames maar soms ook heren last hebben van het het "Florence Nightinggale complex" (copyright Manono), hem/haar willen redden of veranderen, want 'zonder mij raakt ie van de regen in de drup'. Bovendien is het nog steeds zo dat in oerpartonen negeren of afwijzen vaak, ten onrechte, wordt uitgelegd als kracht, waardoor degene met een twijfelachtig zelfbeeld blijft plakken. En twee van die zielepoten bij elkaar, dat is natuurlijk geen productief verhaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 26-10-2000 18:37]

pi_419492
quote:
Op 26 oktober 2000 18:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Toch zie ik de genoemde stelling ook vaak terug....

dat ze hun vent vergeven die vreemd gaat
slaat
altijd lazurus is

kan me wel vinden in deze stelling, tot op zekere hoogte...vrouwen hebben een masochistisch trekje geloof ik

"je moet minder lief worden" zei een foster kort geleden nog tegen me....tja

Eeuwenlang is door 'de maatschappij' bewerkstelligd dat vrouwen werden beschouwd als mindere van de man. Een en ander is terug te voeren op, met name, religie en de daaraan gerelateerde literatuur. Bovendien is er sprake van karakterverschil. Hoe je het ook wend of keert, mannen denken rationeler en vrouwen emotioneler. Daarom is het ook niet zo moeilijk dat vrouwen jaren en jarenlang hebben geaccepteerd dat mannen het nu eenmaal voor het zeggen hadden.

Inmiddels is de vrouw gelukkig met een forse inhaalrace bezig. Helaas zal dit proces zeeer langzaam verlopen, omdat de bewuste religie nog steeds erg veel impact heeft. Echter, er duiken steeds meer publicaties op over mannen, die zeer verontwaardig te kennen geven dat ze door hun vrouw worden mishandeld, dat hun vrouw vreemdgaat, of continu met een fles in haar hand rondloopt. (om het maar even bij Swetsenegger zijn voorbeelden te houden)

De man voelt zich daardoor ernstig in zijn waardigheid en superioriteitsgevoel aangetast. En daar gaat hij tegen in verweer. Daarbij bereikt hij toch vaak effect door op de emotionaliteit van de vrouw te werken.

Ik denk dat een relatie op basis van gelijkwaardigheid in deze maatschappij toch de meeste kans van slagen heeft.

Ik besef dat dit een generaliserend antwoord is. Dat is beslist niet mijn bedoeling, ik opper hier alleen de stellingen zoals ze tegenwoordig vaak worden geuit.

Ik ben het totaal niet met de topic-stelling eens iig. Ik vind dat er legio prima mannen op de wereld rondlopen.

donderdag 26 oktober 2000 @ 18:46:50 #19
6741 Diddl
Da bin ich wieder!
pi_419503
Als vrouwen het dan zo beu zijn om als mindere gezien te worden dan zou je toch verwachten dat ze juist behoefte hebben aan een lieve gevoelige emotionele vent ipv aan een macho type waarbij je je iedere keer dat ie alleen op stap gaat moet afvragen of tie zich wel gedraagt? En vrouwen WILLEN wel zo'n vent maar ze VALLEN op die andere gasten.

[Dit bericht is gewijzigd door Diddl op 26-10-2000 18:46]

pi_419508
quote:
Op 26 oktober 2000 18:36 schreef Manono het volgende:

Je ziet vaak dat dames maar soms ook heren last hebben van het het "Florence Nightinggale complex" (copyright Manono), hem/haar willen redden of veranderen, want 'zonder mij raakt ie van de regen in de drup'.

Nou als jij die uitspraak claimt dan hoop ik voor je dat je in je kennissenkring ook een goeie advocaat hebt Manoon...

Bovendien, dat komt alleen bij kreeften voor, dat weet jij toch ook? Kom op zeg!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  donderdag 26 oktober 2000 @ 18:51:33 #21
6741 Diddl
Da bin ich wieder!
pi_419509
quote:
Op 26 oktober 2000 18:34 schreef Puckzzz het volgende:
Bullshit! Een man moet gewoon lief, zorgzaam, attent voor een vrouw zijn. het gaat erom dat je van elkaar houdt en daarom gewoon goed voor elkaar wilt zijn. Tuurlijk is iedereen wel eens sjaggerijnig, maar dat tolereer je dan ook weer van elkaar (en dan niet van die achterlijke opmerkingen als "moet je ongesteld worden ofzo?" ) Een vrouw kan misschien vallen op een 'gevaarlijke' man, maar dat is alleen maar omdat die intressanter lijkt, maar na een tijdje komt ze er wel achter dat hij echt niet zo intressant is als ze eerst dacht.
En hoe zit dat met mannen die zeggen dat het om het innerlijk gaat, en ondertussen in de zomer hun ogen uitkijken naar de geile wijven in hun korte rokjes?
Dat kijken naar andere vrouwen dat zit in de genen, wij komen daar openlijk voor uit. Van vrouwen hoor je nix maar hoe vaak kijken die niet als ze met hun vriendje op een terrasje zitten stiekum naar die Brad Pitt lookalike die voorbij kwam lopen?

En dan nog even een praktijkvoorbeeldje:

een vriendin van me maakte het ooit uit omdat (quote) "Als ik in het kanaal spring zou je nog achter me aan springen!". Nee, wat heeft zon griet liever een vent die zegt "Jij bent gek! Als je weer opgedroogd bent mag je weer aankloppen en dan zal ik dan nog eens zien ok ik nog opendoe..."

Dus vrouwen willen echt niet altijd een lieve vent!

pi_419521
quote:
Op 26 oktober 2000 18:50 schreef BooBooSan het volgende:
Nou als jij die uitspraak claimt dan hoop ik voor je dat je in je kennissenkring ook een goeie advocaat hebt Manoon...

Bovendien, dat komt alleen bij kreeften voor, dat weet jij toch ook? Kom op zeg!

pi_419523
quote:
Op 26 oktober 2000 18:46 schreef Diddl het volgende:
En vrouwen WILLEN wel zo'n vent maar ze VALLEN op die andere gasten.
Tja! En daar sta je dan met je goeie gedrag en je paardenlul van 24 centimeter
  donderdag 26 oktober 2000 @ 19:06:04 #24
6741 Diddl
Da bin ich wieder!
pi_419525
quote:
Op 26 oktober 2000 19:03 schreef Manono het volgende:
Tja! En daar sta je dan met je goeie gedrag en je paardenlul van 24 centimeter
MUIZENPENIS!!!!!!!!!!
  donderdag 26 oktober 2000 @ 20:15:16 #25
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_419648
Vrouwen die op verkeerde mannen vallen hebben statistisch meer kans om een been te breken ! (en denk daar maar eens goed over na !)
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')