Het klint van geen kant
quote:alle leuke namen zijn zeker al bezet
Op zondag 27 oktober 2002 20:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wat wil je met een naam als EminemRulezz
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 20:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wat wil je met een naam als EminemRulezz
[edit]
heb nu de helft binnen, klinkt allemaal wel goed,
volgende album wordt trouwens weer een Swing album
[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 28-10-2002 11:49]
quote:Het ligt nog niet in de winkels en ik neem aan dat je begrijpt dat er niet naar downloadmogelijkheden wordt gelinkt...
Op maandag 28 oktober 2002 11:51 schreef mbn het volgende:
ligt het dan al in de winkels, of is het al ergens te downloaden?
Je kunt wel de komende dagen elke dag naar één nieuw nummer kunt kijken.
Vandaag: Something beautiful
www.robbiewilliams.com (indien nodig rechtsboven op Escapology site klikken)
============================
01. How Peculiar
een beetje rare opening, beetje lenny/oasis wannabee, weet niet geheel goed wat ik er van moet denken
02. Feel
de single: heerlijk nummer (vind ik), piano erin, gewoon een herfstnummer, mjammie
03. Something Beautiful
tot nu toe al mijn favoriet op het album, goed intro (doet me steeds denken aan "vriendschap is een illusie" van het goede doel. tipische williams/chambers song. en toch doet het een beetje denken aan zijn swing cd
04. Moonson
mmm toch een iets mindere rocktrack... wat dat betreft had het net zo goed met een beat een stepstrack kunnen zijn (no offense)
05. Sexed Up
hoppakee weer een gitaar (acoustic) ballad, is toch altijd robbie op zijn best.
06. Love Somebody
weer een ballad, mmm tot nu toe is robie eigelijk weinig rockdj/kids/let me entertain you bezig... ach het klinkt allemaal wel lekker hoor, maar toch mis je tot nu toe iets
07. Revolution
ahum, weer een slowtrack
08. Handsome Man
lekker intro, erg britpop achtig weer
09. Come Undone
Hij kan echt alleen nog maar ballad achtige rock dingen?
10. Me and My Monkey
whoei trompet rockballad...
euhm, robbie waar blijven die sterke platen
11. Song 3
originele titel he, vond ik ook al (thx blur)
ja je verwacht dan een echt superstevige track, maar euhm nee
12. Hot Fudge
euhm, ja je begint nu wel weer te twijfelen, beetje euhm cowboyachtig, beetje ja, je weet niet wat je er mee aan moet
13. Cursed
wow een uptempo rock nummer (hoe verrassend kan deze cd nog worden op zijn laatste track
14. Nans Song
gitaar ballad
===================
als je van britpop houdt is ie leuk, maar ik ken er nog maar weinig van robbie's eerdere (sterke) werk in terug...
jammer
Niet super-rocky, niet te rustig. Gewoon goed!
Keep it going Robert!
Ook deze is te luisteren op http://www.robbiewilliams.com
quote:nope, morgen Handsome Man
Op vrijdag 1 november 2002 18:49 schreef Cybart het volgende:
laat me raden, morgen hadsome man?
In het begin vond ik dit album een beetje rommelig overkomen. Maar nu vind ik 'm echt ge-wel-dig!!
Ik heb 'm op een cdtje gebrand en draai 'm echt constant (wees maar niet bang, ik koop 'm echt wel de 18e
)
Monsoon is ook mijn favoriet. Klinkt echt heel lekker. Betekend "monsoon" nog wat eigenlijk?
Het viel mij juist op dat hier, vooral in tegenstelling tot de Swing en Sing albums, nauwelijks rustige nummers opstaan. Al helemaal geen Angels/Better Man/She's The One-achtige nummers.
Ik vind het album ook ietsje meer rock dan de rest.
01. How Peculiar: Gek dat dit het eerste nummer is. Vind ik persoonlijk een van de mindere nummers op het album (maar ik heb 'm ook nog niet zo vaak gehoord). Refreintje klinkt wel lekker
02. Feel:Best mooie tekst, klinkt ook heel mooi.
03. Something Beautiful: Deze was toch voor Tom Jones? Het refrein klinkt heel lekker. Een van de betere nummers vind ik.
04. Monsoon: Lekker catchy, draai 'm echt heel vaak. Leuk nummer!
05. Sexed Up: Volgens mij had Robbie dit nummer in 1998 aan Natalie Imbruglia ( ) aangeboden, maar zij wou 'm niet. Wel leuk dat het eerst nog netjes is, en dan "Why don't we break up?!"
06. Love Somebody: Klinkt een beetje dramatisch, ook wel goed
07. Revolution: Relaxed nummer
08. Handsome Man: nummer klinkt weer anders. alweer een leuk refrein, leuke tekst
09. Come Undone: ook een mooi nummer, blijft ook hangen
10. Me and My Monkey: vind ik wel leuk, dat Western-deuntje.
11. Song 3: lekker deuntje, lekker schreeuw nummer
12. Hot Fudge: best vrolijk nummertje
13. Cursed: lekker snel nummer. Mooi nummer
14. Nans Song: het rustigste nummer. Het enige en eerste nummer dat door Robbie alleen is geschreven volgens mij ..niet echt heel bijzonder (maar heb 'm ook nog niet echt vaak beluisterd)
en de release date is inderdaad 18 november
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |