quote:Dus die lang harige idioten nemen nooit een pilletje ?
Op maandag 28 oktober 2002 16:21 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat een triest topic. Metalgasten zijn vaak intelligenter dan die pillenslikkende en snuivende kale dombo's
quote:Ik denk dat dat inderdaad in verhouding te verwaarlozen is.
Op dinsdag 29 oktober 2002 12:49 schreef westland het volgende:[..]
Dus die lang harige idioten nemen nooit een pilletje ?
quote:Ik moet toch bevestigen dat dergelijke kleuters in Zwolle meer voorkomen dan in de rest van het land... Voor zover ik het land heb kunnen bewonderen...
Op dinsdag 29 oktober 2002 12:30 schreef VerbodenAppel het volgende:[..]
Als je soms ziet wat er hier in Zwolle rondloopt. Het zijn geen Smirnovgoths, daar zijn ze dan weer niet belachelijk genoeg voor, en ze drinken geen Smirnov. Maar ik bedoel van die kleine mannetjes die een jaar geleden met Papa Roach tshirts rondliepen, en toen die uit waren, met Linkin' Park tshirts, en toen die ècht niet meer konden met System of a Down tshirts enz. enz. Mode-metal ofzo.
edit: okee, dit klinkt wel heel erg standaard 'ik ben echt wel tegen nep-alto's', en 'ik voel me zoveel meer alto dan alle andere alto's die zich weer alto'er dan ik voelen' (). Ik bedoel dat ik echt niet het idee heb dat de gemiddelde Zwolse 'alto'/Smirnovgoth zich nou bezighoudt met iets als politiek oid. Of dagelijks de krant leest ofzo. En om nou te zeggen dat je nou een inhoudelijke discussie over muziek kan voeren ofzo. Valt ook allemaal nogal tegen. Maar dat geldt niet alleen voor de alto's gelukkig
.
Voor de Zwollenaren onder ons: de categorie kleuters die boven op de stadsmuur bij Salute de hele boel onder ge-666-graffitied hebben. En helemaal voor intimi: William/Julian & consorten.
quote:*bevestigt*
Op dinsdag 29 oktober 2002 13:55 schreef nietzman het volgende:[..]
Ik moet toch bevestigen dat dergelijke kleuters in Zwolle meer voorkomen dan in de rest van het land... Voor zover ik het land heb kunnen bewonderen...
quote:Woon jij d'r ook dan ?
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:35 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
*bevestigt*
Oh, ik ook *bevestigt* btw.
quote:Flipper woont der niet
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:54 schreef VerbodenAppel het volgende:[..]
Woon jij d'r ook dan ?
Oh, ik ook *bevestigt* btw.
* nietzman heeft een half jaar stage gelopen in Zwolle! Kom der nog wel vaak, en die 'typjes' vallen me steeds meer op.... Wel veel kunstaccademie-hippies though....
quote:Ohja ? Waar dan ?
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:02 schreef nietzman het volgende:
Wel veel kunstaccademie-hippies though....[/me]
quote:In de trein vooral.... Met van die grote tekenmappen enzow.
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:24 schreef VerbodenAppel het volgende:[..]
Ohja ? Waar dan ?
.
Samen met de rokdragende christenmeisjes die s'ochtends gezamelijk naar het hersenspoelcollege in Kampen gingen...
quote:Nee, mijn vriendin woont er "in de buurt". Elke keer als ik bij haar ben gaan we even naar Zwolle, omdat er voor de rest niets leuks is in de buurt.
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:54 schreef VerbodenAppel het volgende:[..]
Woon jij d'r ook dan ?
quote:Die kom ik elke dag op de fiets tegen. Arme schapen met -10 met die rokken op de fiets naar Kampen.
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:28 schreef nietzman het volgende:[..]
Samen met de rokdragende christenmeisjes die s'ochtends gezamelijk naar het hersenspoelcollege in Kampen gingen...
Ik geloof niet dat de Here blaasontsteking als een zegen voor zijn schapen bedoeld heeft. .
quote:Mjah
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:32 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Elke keer als ik bij haar ben gaan we even naar Zwolle, omdat er voor de rest niets leuks is in de buurt.
Ik wou je hier de Sfinks ofzow nog tonen... maar die gaan ze dichtgooien Is hier al helemaal geen flikker meer te doen
quote:Ik vind het zielug
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:33 schreef VerbodenAppel het volgende:[..]
Die kom ik elke dag op de fiets tegen. Arme schapen met -10 met die rokken op de fiets naar Kampen.
ben ik nu gek? zal wel, ik weet iig dat al die housers 2 jaar geleden bij lowlands toch effe nie snapte wa ze zagen toen al die metal freaks helemaal uit hun dak gingen op metal & house
quote:je hebt gelijk!
Op zaterdag 26 oktober 2002 15:44 schreef logisnack het volgende:
En neej! Geen reacties van metal lui.
Laat gewoon effe weten wie metal haat.. ik wil gewoon weten dat ik niet alleen op deze wereld sta
quote:Wel eens in de Noord Oost polder geweest? OMG wat ben ik blij dat ik daar niet woon
Op dinsdag 29 oktober 2002 12:30 schreef VerbodenAppel het volgende:[..]
Als je soms ziet wat er hier in Zwolle rondloopt. Het zijn geen Smirnovgoths, daar zijn ze dan weer niet belachelijk genoeg voor, en ze drinken geen Smirnov. Maar ik bedoel van die kleine mannetjes die een jaar geleden met Papa Roach tshirts rondliepen, en toen die uit waren, met Linkin' Park tshirts, en toen die ècht niet meer konden met System of a Down tshirts enz. enz. Mode-metal ofzo.
quote:ja, maar lees alles eens door.. meer metal fans hier dan mensen die erop kotsen..
Op dinsdag 29 oktober 2002 18:08 schreef TheEagle het volgende:
* TheEagle kotst!trouwens hier zijn meer reacties dan in het VOOR METAL forum
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 18:13 schreef yvonne het volgende:
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 18:13 schreef yvonne het volgende:
quote:Zie topictitel
Op dinsdag 29 oktober 2002 18:19 schreef Elegy het volgende:[..]
quote:Beetje glassex erover en het blinkt weer als nieuw.
Op dinsdag 29 oktober 2002 18:21 schreef yvonne het volgende:[..]
Zie topictitel
quote:Klopt. En de rest bestaat uit Eminemaanbiddende wannabe kutnegertjes.
Op dinsdag 29 oktober 2002 18:01 schreef LoekB het volgende:
Wat ik nou niet snap, bestaat FOK! voor de helft uit van die ranzige alto's/vroeger gepeste geeks ofzo?
quote:Je vergeet de Breezerchicks. Of vallen die onder 'Metalheads' ?
Op dinsdag 29 oktober 2002 20:08 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Klopt. En de rest bestaat uit Eminemaanbiddende wannabe kutnegertjes.
quote:Eminemaanbiddende wannabe kutnegertjes = mongolisch volk = Breezerchicks.
Op dinsdag 29 oktober 2002 20:12 schreef VerbodenAppel het volgende:[..]
Je vergeet de Breezerchicks. Of vallen die onder 'Metalheads' ?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |