quote:Ach ze naaien elkaar allemaal daar... beef hier, beef daar...
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:07 schreef dunniecash het volgende:
- tekst -
Maar ook ik hoor ook geruchten dat het al is bijgelegd, nota bene op initiatief van de moeder van Jay-Z die haar zoon's uitspraken over de moeder van Nas te ver vond gaan. En schijnbaar gaan ze nu zelfs samen een track opnemen maar zijn idd maar geruchten. Ik hoop stiekum dat ze gewoon lekker door beefen en dat Nas Jay-Z alle hoeken van de hiphop scene laat zien...
Irv gotti had samen met toni braxton eerdere een remake van Me and My... gemaakt... Echter heeft jay-z hem eerder uitgebracht.. Toch wel apart dat Nas op het label van Irv zit en dat opeens jay-z met deze track komt.
Ik vind hem lekker klinken, maar in principe is het een HEEL ander nummer dan dat van 2pac.
Ander nummer?
Deuntje is hetzelfde man, plus die lyrics in de hook ook.
Mag dan wel met live ingespeeld zijn, blijft nep.
jay-z's nummer over een relatie met een vrouw
toch wel een behoorlijk verschil!
Maar niet qua die beat en die lyrics in de hook (als je niet op de context let dus), zoals ik al zei.
Vind het gewoon zwakkie, majah, als mensen 't diggen..
Goed nummer
quote:en een mooie dame
Op vrijdag 3 januari 2003 17:35 schreef Loodgieter het volgende:
Is wel een leuk nummer inderdaad
quote:De eerste slag?
Op vrijdag 3 januari 2003 17:24 schreef Forever het volgende:
Wat mij betreft wint Jay-Z de eerste slag in de clash met Nas.Goed nummer
Het nieuwe album van Nas (God's Son) is doper dan dat van Jay-Z (Blueprint 2), ookal is die van Jay-Z wel een dubbelcd. Bij Nas vind ik bijna alle tracks op z'n album lekker en bij Jay-Z zijn het meer uitzonderingen...
Maar wat Jay-Z voor MTV Unplugged heeft gedaan, was zeker wel goed te noemen. Maar ja, dat was dan ook met dank aan The Roots.
quote:100% met je eens! Ik vond gay-z al een lozer, en nu doet hij ook nog zoiets
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:13 schreef dunniecash het volgende:
Inhoudelijk/conceptueel gezien misschien wel..Maar niet qua die beat en die lyrics in de hook (als je niet op de context let dus), zoals ik al zei.
Vind het gewoon zwakkie, majah, als mensen 't diggen..
quote:Rockefeller died of AIDS that was the end of his chapter, and that's the guy you chose to name your company after?
Op vrijdag 3 januari 2003 17:24 schreef Forever het volgende:
Wat mij betreft wint Jay-Z de eerste slag in de clash met Nas.
De eerste paar slagen waren zeker voor Nas, man.
Voor zover ik het weet is het nog niet bijgelegd.
En tja...nu dat Jay Z dezelfde lied maakt (ongeacht wat het betekenis van girlfriend hierin is) vinden de JayZ fans het wel leuk.
Maar ooohhh wee als iemand zegt dat die van Tupac goed is.....neeuu hoor, dat kan natuurlijk niet.
En nogmaals: LoekB lijkt alsof hij van een ander planeet komt. Voor zover ik het kan beoordelen kent hij zeer weinig nummer van voor 2000.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |