abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6466926
Wow, echt een goed nummer! Met samples van o.a. prince erin. Meer mensen die hem al gehoord hebben?
pi_6467026
Nummer is wel ok inderdaad...
pi_6467037
Echt een zwak, afgrijselijk en ongelofelijk SLAP aftreksel van 2Pac's "Me And My Girlfriend" .. ik snap niet dat Jay dit doet. Hij wil toch die zogenaamde beef met Nas beslissen in z'n voordeel door hun albums op dezelfde datum uit te laten komen? En dan komt ie met dit soort nummers? Gatverdamme, écht slap. Ik snap het sowieso niet want Pac disste Jay-Z hard hahaha.. DAMN.
pi_6467126
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:07 schreef dunniecash het volgende:
- tekst -
Ach ze naaien elkaar allemaal daar... beef hier, beef daar...
pi_6467239
Ja okee, tuurlijk.
Maar dat doet niks af aan het feit dat het gewoon erg slap is van Jay.
pi_6467277
Is die beef niet bijgelegd dunniecash?
pi_6467357
Geen idee.
Ik hoor geruchten hier, geruchten daar.
Ik weet het niet.. voor de verkoop van hun CD's is die beef in ieder geval erg goed lijkt me, hehe.
pi_6467397
Ja dat zeker, normaal gesproken koop ik ze beide maar voor de gelegenheid als ze ze tegelijk uitbrengen koop ik alleen Nas...

Maar ook ik hoor ook geruchten dat het al is bijgelegd, nota bene op initiatief van de moeder van Jay-Z die haar zoon's uitspraken over de moeder van Nas te ver vond gaan. En schijnbaar gaan ze nu zelfs samen een track opnemen maar zijn idd maar geruchten. Ik hoop stiekum dat ze gewoon lekker door beefen en dat Nas Jay-Z alle hoeken van de hiphop scene laat zien...

pi_6467466
Tjah, wat moet ik hier nou op zeggen?

Je haalt me de woorden uit de mond

pi_6473450
haha jullie missen hier 1 leuk detail...

Irv gotti had samen met toni braxton eerdere een remake van Me and My... gemaakt... Echter heeft jay-z hem eerder uitgebracht.. Toch wel apart dat Nas op het label van Irv zit en dat opeens jay-z met deze track komt.

Ik vind hem lekker klinken, maar in principe is het een HEEL ander nummer dan dat van 2pac.

pi_6476933
Ja die shit van Toni Braxton wist ik wel, maar dat is niet relevant in dit geval.

Ander nummer?
Deuntje is hetzelfde man, plus die lyrics in de hook ook.
Mag dan wel met live ingespeeld zijn, blijft nep.

pi_6477930
2pac's nummer gaat over de relatie met zijn pistool

jay-z's nummer over een relatie met een vrouw

toch wel een behoorlijk verschil!

pi_6478066
Inhoudelijk/conceptueel gezien misschien wel..

Maar niet qua die beat en die lyrics in de hook (als je niet op de context let dus), zoals ik al zei.
Vind het gewoon zwakkie, majah, als mensen 't diggen..

pi_7688779
Wat mij betreft wint Jay-Z de eerste slag in de clash met Nas.

Goed nummer

. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
  vrijdag 3 januari 2003 @ 17:35:22 #15
43662 Loodgieter
We komen wat mest lozen
pi_7688950
Is wel een leuk nummer inderdaad
pi_7689660
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 17:35 schreef Loodgieter het volgende:
Is wel een leuk nummer inderdaad
en een mooie dame
..!
pi_7690098
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 17:24 schreef Forever het volgende:

Goed nummer

De eerste slag?
Volgens mij heb jij al een heleboel slagen gemist..en met Me and my girlfriend wint Jay-Z helemaal niets...boeit verder ook niet.

Het nieuwe album van Nas (God's Son) is doper dan dat van Jay-Z (Blueprint 2), ookal is die van Jay-Z wel een dubbelcd. Bij Nas vind ik bijna alle tracks op z'n album lekker en bij Jay-Z zijn het meer uitzonderingen...

woensdag 8 januari 2003 @ 12:09:51 #18
24775 RZA
Rza Rza Rectah
pi_7774302
Weet iemand wat er op de muur staat over Tupac??
Hard to spot micro dots, we sasquatch stomp you mc's the third eye cyclops laser beam shots
pi_7796594
Voor Jay-Z begrippen niet eens onaardig. Maar ja, toen bracht Nas gewoon ff Made You Look uit en wordt het verschil weer eens duidelijk...!
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_7798014
Dit nummer vind ik nix...

Maar wat Jay-Z voor MTV Unplugged heeft gedaan, was zeker wel goed te noemen. Maar ja, dat was dan ook met dank aan The Roots.

pi_7817516
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:13 schreef dunniecash het volgende:
Inhoudelijk/conceptueel gezien misschien wel..

Maar niet qua die beat en die lyrics in de hook (als je niet op de context let dus), zoals ik al zei.
Vind het gewoon zwakkie, majah, als mensen 't diggen..

100% met je eens! Ik vond gay-z al een lozer, en nu doet hij ook nog zoiets ...
  vrijdag 10 januari 2003 @ 15:16:45 #22
43696 jammin4life
Still Breathin' ;)
pi_7820616
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 17:24 schreef Forever het volgende:
Rockefeller died of AIDS that was the end of his chapter, and that's the guy you chose to name your company after?
Put it together I rock ho's y'all rock fella's

De eerste paar slagen waren zeker voor Nas, man.

Als niemand luistert naar niemand, vallen er doden in plaats van woorden.
pi_7821100
Ik heb het idee dat ze inzien dat het dat dat Kelly & Nelly zo'n succesje is dat hij en de andere DC griet dat ook wel kunnen
pi_7821379
Zijn moeder liet Jay-z verontschuldigen op de radio.

Voor zover ik het weet is het nog niet bijgelegd.

En tja...nu dat Jay Z dezelfde lied maakt (ongeacht wat het betekenis van girlfriend hierin is) vinden de JayZ fans het wel leuk.

Maar ooohhh wee als iemand zegt dat die van Tupac goed is.....neeuu hoor, dat kan natuurlijk niet.

En nogmaals: LoekB lijkt alsof hij van een ander planeet komt. Voor zover ik het kan beoordelen kent hij zeer weinig nummer van voor 2000.

...
pi_7832056
HEERLIJK!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')