Zwarte labrador, geboren 22 januari. Hier op de foto is ze nog maar paar weken oud, maar zijn ontzettend mooie honden. Ze kunnen ook zo onschuldig kijken, dat je het gewoon soms niet over je hart kan halen ze te straffen
quote:lol deja vu
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:40 schreef Klingon het volgende:
Laat ik dan maar de aftrap geven:Zwarte labrador, geboren 22 januari. Hier op de foto is ze nog maar paar weken oud, maar zijn ontzettend mooie honden. Ze kunnen ook zo onschuldig kijken, dat je het gewoon soms niet over je hart kan halen ze te straffen
wel cool beest
Bij deze dus...
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 01-11-2002 00:39]
quote:Die ligt lekker
Op vrijdag 1 november 2002 12:23 schreef Dr_Pepper het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
quote:dit vind ik n leukert!!!!! grappig hondje, hoe heet ie? jojo?
Op vrijdag 1 november 2002 02:20 schreef VjenneKloetn het volgende:
[afbeelding]
Onze Petit Basset Griffon Vendeén, Pjotr.
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 01-11-2002 14:11]
quote:ook 2 husky's ?
Op vrijdag 1 november 2002 16:12 schreef Little-Angel het volgende:
Ik weet niet hoe ik een foto moet posten maar ik heb wel de link van mijn homepage waar mijn 2 Sibirische Husky's op staan.http://hush.raafje.com/doggies/doggies.htm
Das toevallig...
Alleen die van ons zijn al 7.
quote:Goh hoe weet je dat?
Op vrijdag 1 november 2002 13:00 schreef sbientje het volgende:dit vind ik n leukert!!!!! grappig hondje, hoe heet ie? jojo?
eerst onze 2 benjaminen Sultan de mops en Lusjka franse bulldog . 5 en 4 maanden oud.
en dan onze 3 mopsen saampjes.
en dan 2 frans bulletjes.
Het was de gevaarlijkste hond die ik kon vinden. Wat mij zo verbaast aan dit en andere hondentopics is dat veel fokkers echt van die grote bijthonden kiezen. Ik zeg niet dat ze bijten maar ze hebben nou niet echt een 'lieve' uitstraling.
Waarom geen pluizig schipperskeesje, een aanhankelijke King Charles spaniel, een interessante chowchow, een chique hazenwindhond of een hippe seventies teckel?
Ik was laatst in het asiel en ze hebben daar de meest uiteenlopende rashonden en ze kosten daar even veel als een vuilnisbakkenhond. Dat vind ik trouwens de leukste honden en ze zijn nog sterk ook.
Tyson: de mooiste, liefste, schattigste, stoerste hond ever.
Bijna 7 jaar, weegt 45 kilo, en woont jammer genoeg bij mijn ouders
2e foto staart hij naar een bal, wachtend tot iemand hem wegschopt, of wat dan ook
dit is storm, 2 jaar, en heel lief
doet niet meer dan eten, slapen, en uitgaan, hij vindt alles goed, je kan alles met hem doen, en luisterd aaaltijd
edit
srry voor de zware fotos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |