abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6454675
stelletje moraalridders. ik verwacht dat jullie dochters (als jullie die ooit al krijgen, want daar moet je voor neuken - ook al zo'n vies woord, net als string - ) op school gepest zullen worden omdat ze geen string dragen.
De dames die ik ken vinden een string gewoonweg prettiger zitten dan een normale onderbroek.
Jochies van 8 mogen toch een boxershort aan.
Het feit dat jullie stringetjes als lustobject zien ipv ondergoed zegt meer over jullie dan over die kinderen of ouders.
pi_6454699
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:33 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Vrouwen ja. Maar dit zijn kinderen en die willen het aan omdat het leuk is, omdat iedereen het heeft, omdat ze net zoals hun grote zussen nichtjes willen zijn of whatever. Niet om jongetjes van 8 op te geilen of uit andere lustgevoelens.

Dus je zegt dat die kinderen een string dragen omdat bv hun oudere zussen ook zoiets dragen? Als je het zo stelt oke, maar dan zou ik als ouder nog steeds nee zeggen.
pi_6454710
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:35 schreef Frenkie het volgende:
stelletje moraalridders.
Ik zat er al op te wachten.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_6454737
quote:
stelletje moraalridders. ik verwacht dat jullie dochters (als jullie die ooit al krijgen, want daar moet je voor neuken - ook al zo'n vies woord, net als string - ) op school gepest zullen worden omdat ze geen string dragen.
De dames die ik ken vinden een string gewoonweg prettiger zitten dan een normale onderbroek.
Het feit dat jullie stringetjes als lustobject zien ipv ondergoed zegt meer over jullie dan over die kinderen of ouders.
Een boxershort is geen lustobject, En als ze er door gepest werd zal ik ffe duidelijk met die kinders gaan praten die haar pesten
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:36 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Ik zat er al op te wachten.

Waar is dat plaatje

[Dit bericht is gewijzigd door MasterDisaster op 24-10-2002 22:37]

Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_6454742
quote:
Is altijd wel een koe die mensen die tegen zijn moraalridders noemt, dan noem ik jou bij deze een asociale sukkel zonder normen en waarden.

En vraag jij eens aan vrouwen waarom ze een string dragen.....

Je zult merken dat ze het vaak doen om sexier over te komen.........

donderdag 24 oktober 2002 @ 22:37:55 #31
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_6454751
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:36 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Dus je zegt dat die kinderen een string dragen omdat bv hun oudere zussen ook zoiets dragen? Als je het zo stelt oke, maar dan zou ik als ouder nog steeds nee zeggen.

* Jojogirl heeft nog steeds zoveel vertrouwen in de mensheid dat ze niet denkt dat meisjes van 8 al zo bewust bezig zijn met sex en dus een lustobject zouden willen zijn.

Maar waarom zou het niet mogen als jij een ouder was? Of zou je ze verbieden aan wat voor rage dan ook mee te doen?

pi_6454776
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:37 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Ik vroeg waarom een meisje op me school een witte broek met witte string droeg
Antwoord DAN KRIJG IK MEER AANDACHT
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_6454791
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:37 schreef Phuturistixxx het volgende:
En vraag jij eens aan vrouwen waarom ze een string dragen.....

ow ik woon met drie dames samen dus dat is zo getest, momentje
en ik heb het al regelmatig gevraagd..

HET ZIT FIJNER!

pi_6454795
Damn he kan het nog jonger:
NIEUW: Huggies Thong

Aan de andere kant wat boeit het eigenlijk vroeger speelden ze met poppen en nu dragen ze strings. Wereld draait wel door en appels vallen nog steeds uit de bomen, en nog meer van die onzin

Kijk uit malloot: een kokosnoot!!!
pi_6454799
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:37 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

* Jojogirl heeft nog steeds zoveel vertrouwen in de mensheid dat ze niet denkt dat meisjes van 8 al zo bewust bezig zijn met sex en dus een lustobject zouden willen zijn.

Maar waarom zou het niet mogen als jij een ouder was? Of zou je ze verbieden aan wat voor rage dan ook mee te doen?

Ik heb liever dat ze met spikes van 5cm of langer om gaan lopen dan met een string
pi_6454804
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:37 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

het gaat me niet om of ze mee mogen doen aan een rage of niet. Ik vind dit ondergoed bestemd voor vrouwen. Straks geef je ze lingerie setjes omdat ze zien dat hun zussen die ook hebben. En hoe sta je dan tegenover make-up bij een 8 jarige? Dat zien ze ook bij oudere meisjes.....
pi_6454815
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:37 schreef MasterDisaster het volgende:
Een boxershort is geen lustobject, En als ze er door gepest werd zal ik ffe duidelijk met die kinders gaan praten die haar pesten
een string is ook geen lustobject, dat maak je er zelf van..
een bh is toch ook geen lustobject..
pi_6454820
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:39 schreef Frenkie het volgende:

[..]

HET ZIT FIJNER!

Onzin als het fijner zit kan je beter ene boxer aandoen want dan schuur je niet zo tegen je broek en het is warmer
pi_6454823
quote:

HET ZIT FIJNER!

Al die meisjes van 8 zullen wel enorm blij zijn dat ze nu eindelijk fijnzittend ondergoed aanmogen...
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_6454833
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:40 schreef Phuturistixxx het volgende:
het gaat me niet om of ze mee mogen doen aan een rage of niet. Ik vind dit ondergoed bestemd voor vrouwen. Straks geef je ze lingerie setjes omdat ze zien dat hun zussen die ook hebben. En hoe sta je dan tegenover make-up bij een 8 jarige? Dat zien ze ook bij oudere meisjes.....
Stringetjes is geen rage, net als boxers geen rage is.
pi_6454839
quote:

[..]

HET ZIT FIJNER!

??

Hoor ik ook weleens, moet je ze toch eens laten uitleggen waarom dat fijner zit, zo'n touw in je bilspleet

pi_6454841
Heel fijn dat de string inburgert. Misschien komen er over een tijdje string-pampers. Ik weet niet wat ik ervan moet denken hoor.. :|
pi_6454860
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:40 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Al die meisjes van 8 zullen wel enorm blij zijn dat ze nu eindelijk fijnzittend ondergoed aanmogen...

ik denk dat ze nog blijer zijn dat bepaalde mannen ze als lustobject zien als ze een string aanhebben.
pi_6454876
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:40 schreef Frenkie het volgende:

[..]

een string is ook geen lustobject, dat maak je er zelf van..
een bh is toch ook geen lustobject..

Je zegt het, tis precies wat iemand er van maakt, en wat iemand er van vind. Ik vind een string bij m'n vriendin supersexy

Dus ik zou het dan als een lustobject vinden, trouwens niet een hele goeie benaming maar goed.

pi_6454878
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:42 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ik denk dat ze nog blijer zijn dat bepaalde mannen ze als lustobject zien als ze een string aanhebben.

Sommige breeZaah jongens hebben al wit doorschijnende broeken
pi_6454880
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:41 schreef Phuturistixxx het volgende:
Hoor ik ook weleens, moet je ze toch eens laten uitleggen waarom dat fijner zit, zo'n touw in je bilspleet
ff dtwee dames ondervraagd. en string zit fijner, vraag me niet waarom..
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:43:27 #47
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_6454906
quote:

Straks geef je ze lingerie setjes omdat ze zien dat hun zussen die ook hebben.

Zelfs voor hele kleine meisjes (vanaf een jaar of twee) zijn leuke setjes te koop van leuke hemdjes met kantjes en bijpassende broekjes.

Lingerie dus

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:43:43 #48
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_6454914
quote:

[..]

Make-up zie je aan de buitenkant. Een string niet direct.

En ja, ik geef toe dat dat verschil vrij subjectief is.

pi_6454917
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:42 schreef Phuturistixxx het volgende:
Je zegt het, tis precies wat iemand er van maakt, en wat iemand er van vind. Ik vind een string bij m'n vriendin supersexy
een jutezak ook..
tis gewoon ondergoed man..
of moeten ze gesluierd rondlopen..??
pi_6454918
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:41 schreef Mjet het volgende:
Heel fijn dat de string inburgert. Misschien komen er over een tijdje string-pampers. Ik weet niet wat ik ervan moet denken hoor.. :|
Stringpampers

Laten we dan overgaan tot helemaal geen ondergoed dragen.

Zeg nou zelf, voor het gevoel voor de dames lijkt het me niet veel uitmaken, een string of niks...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')