quote:Dus je zegt dat die kinderen een string dragen omdat bv hun oudere zussen ook zoiets dragen? Als je het zo stelt oke, maar dan zou ik als ouder nog steeds nee zeggen.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:33 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Vrouwen ja. Maar dit zijn kinderen en die willen het aan omdat het leuk is, omdat iedereen het heeft, omdat ze net zoals hun grote zussen nichtjes willen zijn of whatever. Niet om jongetjes van 8 op te geilen of uit andere lustgevoelens.
quote:Ik zat er al op te wachten.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:35 schreef Frenkie het volgende:
stelletje moraalridders.
quote:Een boxershort is geen lustobject, En als ze er door gepest werd zal ik ffe duidelijk met die kinders gaan praten die haar pesten
stelletje moraalridders. ik verwacht dat jullie dochters (als jullie die ooit al krijgen, want daar moet je voor neuken - ook al zo'n vies woord, net als string - ) op school gepest zullen worden omdat ze geen string dragen.
De dames die ik ken vinden een string gewoonweg prettiger zitten dan een normale onderbroek.
Jochies van 8 mogen toch een boxershort aan.
Het feit dat jullie stringetjes als lustobject zien ipv ondergoed zegt meer over jullie dan over die kinderen of ouders.
quote:Waar is dat plaatje
Op donderdag 24 oktober 2002 22:36 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Ik zat er al op te wachten.
[Dit bericht is gewijzigd door MasterDisaster op 24-10-2002 22:37]
quote:Is altijd wel een koe die mensen die tegen zijn moraalridders noemt, dan noem ik jou bij deze een asociale sukkel zonder normen en waarden.
stelletje moraalridders. ik verwacht dat jullie dochters (als jullie die ooit al krijgen, want daar moet je voor neuken - ook al zo'n vies woord, net als string - ) op school gepest zullen worden omdat ze geen string dragen.
De dames die ik ken vinden een string gewoonweg prettiger zitten dan een normale onderbroek.
Jochies van 8 mogen toch een boxershort aan.
Het feit dat jullie stringetjes als lustobject zien ipv ondergoed zegt meer over jullie dan over die kinderen of ouders.
En vraag jij eens aan vrouwen waarom ze een string dragen.....
Je zult merken dat ze het vaak doen om sexier over te komen.........
quote:* Jojogirl heeft nog steeds zoveel vertrouwen in de mensheid dat ze niet denkt dat meisjes van 8 al zo bewust bezig zijn met sex en dus een lustobject zouden willen zijn.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:36 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Dus je zegt dat die kinderen een string dragen omdat bv hun oudere zussen ook zoiets dragen? Als je het zo stelt oke, maar dan zou ik als ouder nog steeds nee zeggen.
Maar waarom zou het niet mogen als jij een ouder was? Of zou je ze verbieden aan wat voor rage dan ook mee te doen?
quote:Ik vroeg waarom een meisje op me school een witte broek met witte string droeg
Op donderdag 24 oktober 2002 22:37 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Je zult merken dat ze het vaak doen om sexier over te komen.........
quote:ow ik woon met drie dames samen dus dat is zo getest, momentje
Op donderdag 24 oktober 2002 22:37 schreef Phuturistixxx het volgende:
En vraag jij eens aan vrouwen waarom ze een string dragen.....Je zult merken dat ze het vaak doen om sexier over te komen.........
HET ZIT FIJNER!
Aan de andere kant wat boeit het eigenlijk vroeger speelden ze met poppen en nu dragen ze strings. Wereld draait wel door en appels vallen nog steeds uit de bomen, en nog meer van die onzin
quote:Ik heb liever dat ze met spikes van 5cm of langer om gaan lopen dan met een string
Op donderdag 24 oktober 2002 22:37 schreef Jojogirl het volgende:[..]
* Jojogirl heeft nog steeds zoveel vertrouwen in de mensheid dat ze niet denkt dat meisjes van 8 al zo bewust bezig zijn met sex en dus een lustobject zouden willen zijn.
Maar waarom zou het niet mogen als jij een ouder was? Of zou je ze verbieden aan wat voor rage dan ook mee te doen?
quote:het gaat me niet om of ze mee mogen doen aan een rage of niet. Ik vind dit ondergoed bestemd voor vrouwen. Straks geef je ze lingerie setjes omdat ze zien dat hun zussen die ook hebben. En hoe sta je dan tegenover make-up bij een 8 jarige? Dat zien ze ook bij oudere meisjes.....
Op donderdag 24 oktober 2002 22:37 schreef Jojogirl het volgende:[..]
* Jojogirl heeft nog steeds zoveel vertrouwen in de mensheid dat ze niet denkt dat meisjes van 8 al zo bewust bezig zijn met sex en dus een lustobject zouden willen zijn.
quote:een string is ook geen lustobject, dat maak je er zelf van..
Op donderdag 24 oktober 2002 22:37 schreef MasterDisaster het volgende:
Een boxershort is geen lustobject, En als ze er door gepest werd zal ik ffe duidelijk met die kinders gaan praten die haar pesten
quote:Onzin als het fijner zit kan je beter ene boxer aandoen want dan schuur je niet zo tegen je broek en het is warmer
Op donderdag 24 oktober 2002 22:39 schreef Frenkie het volgende:[..]
ow ik woon met drie dames samen dus dat is zo getest, momentje
en ik heb het al regelmatig gevraagd..HET ZIT FIJNER!
quote:Al die meisjes van 8 zullen wel enorm blij zijn dat ze nu eindelijk fijnzittend ondergoed aanmogen...
Op donderdag 24 oktober 2002 22:39 schreef Frenkie het volgende:HET ZIT FIJNER!
quote:Stringetjes is geen rage, net als boxers geen rage is.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:40 schreef Phuturistixxx het volgende:
het gaat me niet om of ze mee mogen doen aan een rage of niet. Ik vind dit ondergoed bestemd voor vrouwen. Straks geef je ze lingerie setjes omdat ze zien dat hun zussen die ook hebben. En hoe sta je dan tegenover make-up bij een 8 jarige? Dat zien ze ook bij oudere meisjes.....
quote:??
Op donderdag 24 oktober 2002 22:39 schreef Frenkie het volgende:[..]
ow ik woon met drie dames samen dus dat is zo getest, momentje
en ik heb het al regelmatig gevraagd..HET ZIT FIJNER!
Hoor ik ook weleens, moet je ze toch eens laten uitleggen waarom dat fijner zit, zo'n touw in je bilspleet
quote:ik denk dat ze nog blijer zijn dat bepaalde mannen ze als lustobject zien als ze een string aanhebben.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:40 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Al die meisjes van 8 zullen wel enorm blij zijn dat ze nu eindelijk fijnzittend ondergoed aanmogen...
quote:Je zegt het, tis precies wat iemand er van maakt, en wat iemand er van vind. Ik vind een string bij m'n vriendin supersexy
Op donderdag 24 oktober 2002 22:40 schreef Frenkie het volgende:[..]
een string is ook geen lustobject, dat maak je er zelf van..
een bh is toch ook geen lustobject..
Dus ik zou het dan als een lustobject vinden, trouwens niet een hele goeie benaming maar goed.
quote:Sommige breeZaah jongens hebben al wit doorschijnende broeken
Op donderdag 24 oktober 2002 22:42 schreef Frenkie het volgende:[..]
ik denk dat ze nog blijer zijn dat bepaalde mannen ze als lustobject zien als ze een string aanhebben.
quote:ff dtwee dames ondervraagd. en string zit fijner, vraag me niet waarom..
Op donderdag 24 oktober 2002 22:41 schreef Phuturistixxx het volgende:
Hoor ik ook weleens, moet je ze toch eens laten uitleggen waarom dat fijner zit, zo'n touw in je bilspleet
quote:Zelfs voor hele kleine meisjes (vanaf een jaar of twee) zijn leuke setjes te koop van leuke hemdjes met kantjes en bijpassende broekjes.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:40 schreef Phuturistixxx het volgende:Straks geef je ze lingerie setjes omdat ze zien dat hun zussen die ook hebben.
Lingerie dus
quote:Make-up zie je aan de buitenkant. Een string niet direct.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:40 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
het gaat me niet om of ze mee mogen doen aan een rage of niet. Ik vind dit ondergoed bestemd voor vrouwen. Straks geef je ze lingerie setjes omdat ze zien dat hun zussen die ook hebben. En hoe sta je dan tegenover make-up bij een 8 jarige? Dat zien ze ook bij oudere meisjes.....
En ja, ik geef toe dat dat verschil vrij subjectief is.
quote:een jutezak ook..
Op donderdag 24 oktober 2002 22:42 schreef Phuturistixxx het volgende:
Je zegt het, tis precies wat iemand er van maakt, en wat iemand er van vind. Ik vind een string bij m'n vriendin supersexy
quote:Stringpampers
Op donderdag 24 oktober 2002 22:41 schreef Mjet het volgende:
Heel fijn dat de string inburgert. Misschien komen er over een tijdje string-pampers. Ik weet niet wat ik ervan moet denken hoor.. :|
Laten we dan overgaan tot helemaal geen ondergoed dragen.
Zeg nou zelf, voor het gevoel voor de dames lijkt het me niet veel uitmaken, een string of niks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |