quote:Idd..Een NEDERLANDER!!
Op donderdag 24 oktober 2002 18:10 schreef 4]-[ Highlander het volgende:[..]
De ander was een gewone blanke
quote:En dat ook ja!
Op donderdag 24 oktober 2002 18:11 schreef drugsgebruiker het volgende:
Jongens kijk uit. De wereld is roze en gemaakt voor konijntjes.
Besef dat dan!
quote:Zo gewoon is dat niet meer hoor
Op donderdag 24 oktober 2002 18:10 schreef 4]-[ Highlander het volgende:[..]
De ander was een gewone blanke
quote:*burp*...
Op donderdag 24 oktober 2002 18:05 schreef Love Mae King het volgende:
proost! Hier hoort een borrel bij!
quote:en nog blond ook....
Op donderdag 24 oktober 2002 18:12 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Idd..Een NEDERLANDER!!
quote:Een kennis werkt bij de box
Op donderdag 24 oktober 2002 18:11 schreef Martinovibes het volgende:
Het lijkt me dan beter om een actie te gaan beginnen die tegen MTV en TMF gericht is..we moeten massaal ons ongenoegen uiten aan de media die vrolijk aan dit verwerpelijke plaatje meewerken.
Een mailactie ofzo en die dan aanbieden aan die zenders of anders.....platspammen
quote:Leg uit.
Op donderdag 24 oktober 2002 18:13 schreef Atreidez het volgende:
Het feit dat ze op tv zeiden 'De hoofdverdachte is van marokkaanse afkomst MAARRRRR hier mogen geen conclusies uit worden getrokken' zegt al genoeg
quote:Zonder dat ik hem ken kan ik nu al raden wat voor type dat is.
Idd..Een NEDERLANDER!!
Ontopic: Dat plaatje moet geboycot worden. Maar dat vond ik ook al voor de tragische gebeurtenis in Venlo.
Mailactie naar TMF?
[Dit bericht is gewijzigd door CherrymoonTraxx op 24-10-2002 18:16]
quote:Idd, een verdachte is namelijk onschuldig totdat het tegendeel bewezen is...
Het feit dat ze op tv zeiden 'De hoofdverdachte is van marokkaanse afkomst MAARRRRR hier mogen geen conclusies uit worden getrokken' zegt al genoeg
[Dit bericht is gewijzigd door EeErnIe op 24-10-2002 18:16]
quote:Ehm, het is anders wel zo dat de arabieren in de middeleeuwen, toen wij nog fijn riddertje aan het spelen waren in de Hollandse modder, enorme vooruitgang hebben geboekt op het gebied van wiskunde en sterrenkunde. Ze hebben het misschien niet uitgevonden, maar hebben er wel een flinke bijdrage aan geleverd.
Op donderdag 24 oktober 2002 18:06 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Ehm dat vind ik niet de reden om dat liedje te boycotten.Wat ik de reden vind dat dat liedje geboycot moet worden is omdat hij beweert dat de Marokkanen (ja, de Marokkanen!) de wiskunde en de sterrenkunde hebben uitgevonden...
Dit waren dus de arabieren en Marokko is voor een groot deel bevolkt door arabieren, dus in feite is wat Rhymzter zegt gedeeltelijk waar.
quote:De mensen van het nieuws zien ook wel dat het [sub] weer [/sub] een marokaan is geweest, maar dat is zo lullig om te zeggen he !
Op donderdag 24 oktober 2002 18:14 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Leg uit.
[Dit bericht is gewijzigd door alkaholic63 op 24-10-2002 18:17]
quote:Dat zeggen ze toch juist omdat ze weten dat iedereen juist de conclusie zal trekken dat het door de marokkanen komt in het algemeen. Natuurlijk is dat niet zo maar dat betekent wel dat het net zoveel slechte publiciteit geeft over marokkanen als dat liedje goede publiciteit zou geven.
Op donderdag 24 oktober 2002 18:14 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Leg uit.
quote:Even een reminder: Terwijl de marokkaan Rene in elkaar aan het meppen was, heeft die 2e persoon nog geprobeerd de marokkaan te stoppen. Vervolgens heeft deze ook enkele klappen geincasseerd.
Idd..Een NEDERLANDER!!
quote:Sorry hoor maar het nummer was al released op radio / TV voor het gebeuren in Venlo. UIt is het dus toch al. Boeie of het dan nog op single uit komt ook.
Op donderdag 24 oktober 2002 18:07 schreef Disorder het volgende:
De topicstarter heeft wat mij betreft gelijk.
Dit nummer word in een klotetijd uitgebracht, bad timing. Olie op het vuur.
Misschien is het JUIST WEL goed dat het nummer nu gereleased wordt. Om toch te laten 'weten'dat niet alle marokkanen zo zijn....
Zowieso snap ik niet dat het hele afkomst gebeuren er nu weer wordt bij gehaald. Iedereen die weet dat de dood 'gewone' hollandse boeren lul ook zo kan reageren.
Maarja ik zal wel weer dom en kortzichtig zijn ofzo...
quote:En is daarna gezellig mee boodschappen gaan doen
Op donderdag 24 oktober 2002 18:17 schreef Fearlezz het volgende:[..]
Even een reminder: Terwijl de marokkaan Rene in elkaar aan het meppen was, heeft die 2e persoon nog geprobeerd de marokkaan te stoppen. Vervolgens heeft deze ook enkele klappen geincasseerd.
quote:Ik vind hem ook gewoon medeschuldig. Kan overigens wel raden wat voor type die Sylvio is.
Op donderdag 24 oktober 2002 18:18 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
En is daarna gezellig mee boodschappen gaan doen
quote:Het zelfs zo dat een groot deel van de sterren in ons melkwegstelsel, Arabische namen hebben.
Op donderdag 24 oktober 2002 18:16 schreef Miwe het volgende:[..]
Ehm, het is anders wel zo dat de arabieren in de middeleeuwen, toen wij nog fijn riddertje aan het spelen waren in de Hollandse modder, enorme vooruitgang hebben geboekt op het gebied van wiskunde en sterrenkunde. Ze hebben het misschien niet uitgevonden, maar hebben er wel een flinke bijdrage aan geleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |