quote:Hmwoh......
Op donderdag 24 oktober 2002 14:08 schreef ikke_ook het volgende:
Daar ben ik weer heel evenGa s leren blieblie!
Kan bleiblei je niet helpen?
Ik ben dus wel serieus aan t leren (zo ver t gaat met een hoofd/buik vol vlinders) maar nu ff break t is stil hier trouwens
Ooh blieblie: trein van 10 voor 7 richting Ehv pakken wij daarna gaan we dus eten en misschien nog ff Milleren (maybe more.....
)
quote:izzer iets gereserveerd???
Op donderdag 24 oktober 2002 15:37 schreef febster het volgende:
*meld voor heeeeeel kort*
Ik ben dus wel serieus aan t leren (zo ver t gaat met een hoofd/buik vol vlinders) maar nu ff break
t is stil hier trouwens
Ooh blieblie: trein van 10 voor 7 richting Ehv pakken wij daarna gaan we dus eten en misschien nog ff Milleren (maybe more.....
![]()
)
quote:0,0
Op donderdag 24 oktober 2002 15:49 schreef blieblie het volgende:[..]
izzer iets gereserveerd???
quote:Grrrrrr maar jij hebt geen vakantie
Op donderdag 24 oktober 2002 15:50 schreef ikke_ook het volgende:
Waarom is iedereen aan het leren? ik heb mn tentamenweek allang achter de rug
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 15:53 schreef febster het volgende:[..]
Grrrrrr maar jij hebt geen vakantie
![]()
![]()
quote:Succes en veel plezier vanavond dan!!!!
Op donderdag 24 oktober 2002 15:52 schreef febster het volgende:[..]
0,0
![]()
we gaan of naar de connaisseur of naar de hoogste tijd al voel ik aan mijn water dat t laatste gaat worden
[sub]al zou ik zelf voor de 1e kiezen maar goed i don't mind als zij maar mee gaat![]()
[/sub]
![]()
![]()
![]()
Wist je dat leren in dit geval eigenlijk voor beide partijen gewoon NIET mogelijk is ? Ik heb nu 1 dag gedaan over 2 hoofdstukjes dus dat wordt nog leuk
maar goeddddd
Mal: Je hebt haar trouwens ooit gezien voor bij "bakker" ijsboer Kees in Geldrop toen jullie naar Narra zouden gaan en we aankwamen op skeelers
quote:Gaat snel hiero he
Op donderdag 24 oktober 2002 17:45 schreef febster het volgende:
Net zoals blieblie zegt dank jeal zal dat suc6 hebben wel op mij slaan vermoed ik
![]()
Wist je dat leren in dit geval eigenlijk voor beide partijen gewoon NIET mogelijk is? Ik heb nu 1 dag gedaan over 2 hoofdstukjes dus dat wordt nog leuk
maar goeddddd
![]()
Mal: Je hebt haar trouwens ooit gezien voor bij "bakker" ijsboer Kees in Geldrop toen jullie naar Narra zouden gaan en we aankwamen op skeelers
althans voor heel ff cause er is een overheerlijke pizza op me aan het wachten op de zaak
massol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |