En waar zou je die dan bewaren of denken voor nodig te hebben?
Ik zou er zeker 1 aanschaffen. Gewoon een 9-schots pistool, die ik thuis zou bewaren (dus niet mee op zak lopen).
quote:Daar heb je zeker een goed punt ja.
Op donderdag 24 oktober 2002 12:22 schreef robh het volgende:
Nee zou er niet aan meedoen. Vind vuurwapens en kinderen in 1 huis iets teveel van het goede.
Ik heb geen kinderen rondlopen in huis dus voor mij gaat dat niet op.
Ik ben blij dat in Nederland niet iedereen makkelijk met een wapen rond kan lopen. Alhoewel er jammergenoeg steeds meer komen.
Maar als vanaf vandaag wapenbezit vrij zou zijn...dan koop ik er geen 1...denk ik....want wat je dan misschien wel weer zou krijgen, is dat je dan ziet dat steeds meer mensen er 1 hebben, dan moet jij er ook weer 1 hebben.
Jij kan een geweer hebben om jezelf te verdedigen, maar de ander ook...
quote:Ik kan nu binnen een uur ieder wapen kopen wat ik wil, gewoon in het illegale circuit.
Op donderdag 24 oktober 2002 12:28 schreef Aneurism het volgende:
Kijk wat voor gek er in amerika rondloopt, wapens als die zijn daar gewoon verkrijgbaar.
Je kan al een wapen bezitten, hoef je alleen lid van een schietverreniging te zijn..
quote:Same here. Ik zou me niet veel veiliger voelen als ik wist dat iedere boerenlul legaal een wapen zou kunnen kopen.
Op donderdag 24 oktober 2002 12:25 schreef Luigi het volgende:
Absoluut niet. Op dit moment heb ik mij nog geen enkele keer dusdanig bedreigd gevoeld dat ik zo'n ding in huis zou willen halen.
quote:True.
Op donderdag 24 oktober 2002 12:34 schreef Aneurism het volgende:
Wat moeilijker is, duurder is en niet iedereen kan dat doen. Sommige mensen missen dat soort connecties.
quote:Ok, toon om 13.32 maar een ingescande foto van jouw nieuwe wapen dan.
Op donderdag 24 oktober 2002 12:32 schreef X-Ray het volgende:Ik kan nu binnen een uur ieder wapen kopen wat ik wil, gewoon in het illegale circuit.
quote:Daar hoef je geen connecties voor te hebben. Je moet eventjes weten waar die mensen zitten en dan doe je je bestelling.
Op donderdag 24 oktober 2002 12:34 schreef Aneurism het volgende:
Wat moeilijker is, duurder is en niet iedereen kan dat doen. Sommige mensen missen dat soort connecties.
quote:Ik heb er nu al 1 voor je.
Op donderdag 24 oktober 2002 12:36 schreef Solid_Snake het volgende:[..]
Ok, toon om 13.32 maar een ingescande foto van jouw nieuwe wapen dan.
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 24-10-2002 12:40]
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 12:36 schreef The_Wanderer het volgende:
ik zou dan zon shotgun kopen en elke keer meenemen onder mn lange leren jas.
Erg handig lijkt me dat jah. "Hebt u een bonuskaart?" "Ja mevrouw, maar ik kan er even niet bij want ik moet mn shotgun onder mn jas houden"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |