quote:lang
Op woensdag 23 oktober 2002 10:52 schreef Niwa het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voordat Fusion Dragon was verslagen?
[Dit bericht is gewijzigd door Niwa op 23-10-2002 11:12]
quote:lvl weet ik niet meer, geloof midden 30tig ofzo, deadbeard had ik in 1x dood (cookie
Op woensdag 23 oktober 2002 11:03 schreef Niwa het volgende:
Trouwens, op welk level was je toen? Want Isaac: 32 Gareth: 31 Mia: 31 Ivan: 31 ..Ik wil weten of ik het aankan want gister mislukte het! En what about Deadbeard?
En is het waar dat als je alle Djinnis hebt dat je dan op het eind extra missies krijgt?
quote:ik zei midden 30, dus 34/35/36.
Op woensdag 23 oktober 2002 11:17 schreef Niwa het volgende:
Ik heb alle Djinnis wel dus(28) en ik ga dus vanmiddig Deadbeard proberen
maar..ik denk niet lvl 30 want anders lukte het mij ook wel..*D
Maar ik ben nu op level 27 (isaak, rest is ook zoiets) en was net die laatste woestij door, kom ik erachter dat ik iets vergeten ben! nu moet ik helemaal weer terug naar dat arabieren stadje .
Maar ik ga pas naar de 2e lighthouse als ik op level 40 zit ofzo.
quote:Aah daz naar voor je. Er is namelijk een speciale franse game gekomen en die heb jij. je kunt niet de taal veranderen naar Engels.
Op woensdag 23 oktober 2002 16:29 schreef Dethroned het volgende:
Toen ik het spelletje kocht heb ik het bonnetje weggegooid en wat blijkt !!! Het spelletje is in het Frans ...... en ik kan de taal niet wijzigen
weet iemand hier een oplossing voor
er zit nog maar 1 ding op: VERKOPEN
quote:nee hoor, Je kunt je data (van GS1) naar GS: The Lost Age kopieeren zodat je met je eigen karakter en level verder kunt spelen.
Op donderdag 24 oktober 2002 11:22 schreef Niwa het volgende:
Maar nu moet ik weer overnieuw beginnen tot Golden Sun 2 uit is!:N:N
Als je het spel uitspeelt en je kijkt het filmpje kan je nog een keer saven. Dan krijg je een slot 'clear data'.
Houd in het hoofdmenu (van GS1) L+R+ pijltje naar links ingedrukt en druk op B. Er verschijnt nu een nieuw menu. Hier kan je kiezen of je je saving dmv een kabel wil overzetten of dmv van een pass.
quote:neen. engelse komt ook pas in 2003. Maar gewoon blijven hopen op december 2002, misschien helpt het
Op zaterdag 26 oktober 2002 09:48 schreef Niwa het volgende:
Is ie al engels op een Emulator?
Gameboy Advance (SP) Topic (deel 4)
Aangezien dit spel toch wordt beschouwd als een van de beste games verkrijgbaar op de GBA zal ik dit topic open laten.
quote:je moet beetje buiten de herberg zoeken
Op vrijdag 11 april 2003 06:37 schreef Strolie75 het volgende:
Weet iemand waar ik in die Herberg die gestolen Rod vind?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |