Tijdelijk deze gadget winkel met een wel hele speciale aanbieding:
Voor het bedrag van 120 fokEiland euro's
Dit horloge bevat geen batterij en ook geen ingewikkeld opwindsysteem, of iets in deze richting. U laat het horloge simpelweg op doormiddel van windenergie.
U kunt bijvoorbeeld uw arm uit het raam van uw auto steken als u rijd of uit het raam van uw huis als het waait. Het horloge laad zichzelf zelfs op als en gewoon met uw arm in de ronte zwaait en u ervoor zorgt dat het gepatenteerde propellertje gaait draaien.
Vanaf nu nooit meer hoge kosten voor het vervangen van batterijen.
Ohwja, ikzal mezelf even voorstellen.
Ik ben dus Kareltje_de_grote (geen familie van) en op en bij deze de gadgetwinkel op het fok eiland.
[Dit bericht is gewijzigd door kareltje_de_grote op 23-10-2002 10:31]
Woehoehoei Welkom
Mooie snufjes
met natuur en techniek
bwoehahahahaha
* Ze blaast eens extra hard door de winkel. De tijd vliegt vooruit!
Dit zal je leren te godmoden DigiJasper....
Spot niet met de wind Sint Lurky
Bwoehahahaha
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
* Het assortiment horloges op windenergie is nu barstensvol opgeladen. Sommigen spelen blije ringtones. De gratis vlaggetjes wapperen feestelijk op de toonbank.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 24-10-2002 18:05]
Maar gelukkig maken de opgeladen horloges nu zoveel lawaai dat spoedig het hele eiland zal komen kijken naar deze bijzondere gadgets.
* kareltje_de_grote hoopt er vandaag toch wel een paar te verkopen, dan kan hij weer nieuwe gadgets op het vaste land gaan zoeken en deze in de shop aanbieden.
Meneer, ik zie dat u geinteresseerd bent in een Piokia 3410 icm met een ban abonnement. Dat is interessant.
Zal ik u even een demonstratie geven van alle nutteloze functies die er op zo'n piokia zitten? of wilt u hem nu gelijk menemen.
* kareltje_de_grote leest snel de voorwaarden door en realiseerd zich dat hij daar niet aan gedacht had.
omdat u mijn eerste klant bent en mij eraan herinnert dat ik hier ook nog geld voor kan vragen krijgt u van mij de activeringskosten gratis.
En u kunt een jaar lang de nieuwste hits van het Fok!eiland gratis als ringtones naar uw piokia toe laten sturen, dit is een AKTIE voor de eerste tien klanten.
* kareltje_de_grote gaat nu even snel op zoek naar nwe gadgets.
quote:* DigiJasper legt het geld voor de Pioka + Het eerste maandgeld voor het abbonement op de toonbank, en verlaat, al bellend de winkel
Op zaterdag 26 oktober 2002 19:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Activeringskosten zegt u?* kareltje_de_grote leest snel de voorwaarden door en realiseerd zich dat hij daar niet aan gedacht had.
omdat u mijn eerste klant bent en mij eraan herinnert dat ik hier ook nog geld voor kan vragen krijgt u van mij de activeringskosten gratis.
En u kunt een jaar lang de nieuwste hits van het Fok!eiland gratis als ringtones naar uw piokia toe laten sturen, dit is een AKTIE voor de eerste tien klanten.
* kareltje_de_grote gaat nu even snel op zoek naar nwe gadgets.
Heeft je nog van die prachtige "horloges" Ik wilde er graag 25 hebben dan komen wij tenminste op tijd bij de meetings die we onderling hebben.
Accepteerd je ook edelstenen als betaalmiddel, De fok! Euro vertrouwen wij namelijk niet zo als stabiele munteenheid. Het rijk waar wj vandaan komen had nl. geen munteenheid.
Mocht je meer van die leuke gadgets hebben dan willen wij dat graag weten
25 horloges wilde u? ik maak er een mooi prijsje van (special price for you my frend)
25 horloges voor de prijs van 23? is dat een goede deal?
zou dat mogelijk zijn?
quote:* DigiJasper geeft kareltje_de_grote een hand
Op zondag 27 oktober 2002 20:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Digijasper ik wens je veel plezier met je telefoon,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |