abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6426022
Nieuw op het fok Eiland.

Tijdelijk deze gadget winkel met een wel hele speciale aanbieding:

Voor het bedrag van 120 fokEiland euro's

Dit horloge bevat geen batterij en ook geen ingewikkeld opwindsysteem, of iets in deze richting. U laat het horloge simpelweg op doormiddel van windenergie.
U kunt bijvoorbeeld uw arm uit het raam van uw auto steken als u rijd of uit het raam van uw huis als het waait. Het horloge laad zichzelf zelfs op als en gewoon met uw arm in de ronte zwaait en u ervoor zorgt dat het gepatenteerde propellertje gaait draaien.

Vanaf nu nooit meer hoge kosten voor het vervangen van batterijen.

Ohwja, ikzal mezelf even voorstellen.

Ik ben dus Kareltje_de_grote (geen familie van) en op en bij deze de gadgetwinkel op het fok eiland.

[Dit bericht is gewijzigd door kareltje_de_grote op 23-10-2002 10:31]

zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  woensdag 23 oktober 2002 @ 10:30:43 #2
32584 Sennaistop
Racing is in my blood
pi_6426043
Hoge kosten voor een batt? Die dingen kosten 3 euro en gaan 2 a 3 jaar mee. Dat is +/- 9ct per maand, Duur? Valt wel mee toch ?
And I see the way your pupils dilate when you look at my body" 7o9 ST VOY
pi_6426224
* Een verkooppunt voor horloges die op windenergie rijden is de Eilandheilige Sinte Lurky zeer welgevallig. Zelf speelt ze graag met de wind. Als voormalige biologe en exacte wetenschapster is ze helemaal in haar sas bij het zien van de winkel. Leefde ze nog maar dan zou er beslist goede klant zijn.

Woehoehoei Welkom
Mooie snufjes
met natuur en techniek

bwoehahahahaha

* Ze blaast eens extra hard door de winkel. De tijd vliegt vooruit!

pi_6449377
/Me stapt de winkel in en waant zich naar de mobieltjes.
De Piokia 3410 is wel heel scherp geprijst in combinatie met een Ban (c) Regelmatig abbonement!
/Me haalt het geld uit z'n zak en wacht op de verkoper.
pi_6449578
* Ineens wordt DigiJasper teruggeblazen naar de Straat.... Hij vliegt de lucht in ..Langs alle winkeltjes die hij net in haast had bezocht....

Dit zal je leren te godmoden DigiJasper....
Spot niet met de wind Sint Lurky
Bwoehahahaha
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

* Het assortiment horloges op windenergie is nu barstensvol opgeladen. Sommigen spelen blije ringtones. De gratis vlaggetjes wapperen feestelijk op de toonbank.

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 24-10-2002 18:05]

pi_6459770
* kareltje_de_grote ontdekt net dat z'n eerste klant gevlogen is.

Maar gelukkig maken de opgeladen horloges nu zoveel lawaai dat spoedig het hele eiland zal komen kijken naar deze bijzondere gadgets.

* kareltje_de_grote hoopt er vandaag toch wel een paar te verkopen, dan kan hij weer nieuwe gadgets op het vaste land gaan zoeken en deze in de shop aanbieden.

Fiets
pi_6459989
* komt langsgewaaid * wat een weer zeg... niet te kort... zeg, dit is leuk... een gadget shop... mocht je nog wat bizarre gadget nodig hebben voor je shop ; ik heb diverse contacten in Japan die soms aan erg leuke/bizarre.orginele items kunnen komen... laat maar horen als je wat wilt zien enzo... ik ga weer terug naar m'n dojo... hopen dat het goed gaat met dit weer...
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_6475032
* DigiJasper stapt wéér de winkel in en waant zich wéér naar de mobieltjes.
De Piokia 3410 is wel heel scherp geprijst in combinatie met een Ban (c) Regelmatig abbonement!
/Me haalt het geld uit z'n zak en wacht op de verkoper.
[/quote]
pi_6476292
Daar komt de verkopen al aangezeild, en ziet tot zijn grote vreugd, dat er zich een klant in de winkel bevindt.

Meneer, ik zie dat u geinteresseerd bent in een Piokia 3410 icm met een ban abonnement. Dat is interessant.

Zal ik u even een demonstratie geven van alle nutteloze functies die er op zo'n piokia zitten? of wilt u hem nu gelijk menemen.

Fiets
pi_6477610
Ik wil hem meteen meenemen. Ik neem aan dat er ook activeringskosten op zitten of hoef ik die niet te betalen omdat ik de eerste klant ben?
pi_6480080
Activeringskosten zegt u?

* kareltje_de_grote leest snel de voorwaarden door en realiseerd zich dat hij daar niet aan gedacht had.

omdat u mijn eerste klant bent en mij eraan herinnert dat ik hier ook nog geld voor kan vragen krijgt u van mij de activeringskosten gratis.

En u kunt een jaar lang de nieuwste hits van het Fok!eiland gratis als ringtones naar uw piokia toe laten sturen, dit is een AKTIE voor de eerste tien klanten.

* kareltje_de_grote gaat nu even snel op zoek naar nwe gadgets.

Fiets
pi_6480257
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 19:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Activeringskosten zegt u?

* kareltje_de_grote leest snel de voorwaarden door en realiseerd zich dat hij daar niet aan gedacht had.

omdat u mijn eerste klant bent en mij eraan herinnert dat ik hier ook nog geld voor kan vragen krijgt u van mij de activeringskosten gratis.

En u kunt een jaar lang de nieuwste hits van het Fok!eiland gratis als ringtones naar uw piokia toe laten sturen, dit is een AKTIE voor de eerste tien klanten.

* kareltje_de_grote gaat nu even snel op zoek naar nwe gadgets.

* DigiJasper legt het geld voor de Pioka + Het eerste maandgeld voor het abbonement op de toonbank, en verlaat, al bellend de winkel
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 23:12:55 #13
26706 Kjeldoran_Knights
We're not afraight to die
pi_6482316
psst.. elkaar quoten is niet nodig, we kunnen elkaars berichten lezen

Heeft je nog van die prachtige "horloges" Ik wilde er graag 25 hebben dan komen wij tenminste op tijd bij de meetings die we onderling hebben.

Accepteerd je ook edelstenen als betaalmiddel, De fok! Euro vertrouwen wij namelijk niet zo als stabiele munteenheid. Het rijk waar wj vandaan komen had nl. geen munteenheid.

Mocht je meer van die leuke gadgets hebben dan willen wij dat graag weten

From the cold of the north we come.. Prepare to die...
pi_6486158
Sorry, ik ben van de andere forums gewend om te Quoten
pi_6494142
Edelstenen zegt u?
Dat is prima, ik weet alleen de huidige koersen daar niet van, maar deze ga ik meteen opzoeken.

25 horloges wilde u? ik maak er een mooi prijsje van (special price for you my frend)

25 horloges voor de prijs van 23? is dat een goede deal?

Fiets
pi_6494302
Digijasper ik wens je veel plezier met je telefoon,
Fiets
  zondag 27 oktober 2002 @ 20:52:03 #17
26706 Kjeldoran_Knights
We're not afraight to die
pi_6494337
Had u een bepaalde voorkeur voor een bepaald edelsteen ? De prijs lijkt me oke. en de horloges zijn te mooi om te laten lopen.
From the cold of the north we come.. Prepare to die...
pi_6511576
Nou eigenlijk zou ik nog wel een paar mooie fokzinese smaragden willen hebben. zo eentje waarin je FOK! ziet staan als je ze tegen de zon inhoud als de zon op haar hoogste punt staat, en ik op het meest zuidelijke punt van het Fok!eiland sta.

zou dat mogelijk zijn?

Fiets
pi_6525304
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 20:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Digijasper ik wens je veel plezier met je telefoon,
* DigiJasper geeft kareltje_de_grote een hand
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 19:05:52 #20
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_6526741
* Magneet komt binnengelopen " Mag ik zo'n schitterend horloge en heeft u toevalig ook de komprak Ipak Pda???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')