Ik ga echter van het slechte uit en verwacht niet dat ze in staat zijn om te scoren
quote:Feyenoord zal absoluut niet winnen van Kiev. Die kneuzen verliezen zelfs van RBC met 4-2. Nee, ik vrees dat je je clubvoorkeur, mits je ooit eens een succesclub wilt, moet wijzigen naar bijvoorbeeld uhhh Ajax
Op maandag 21 oktober 2002 23:59 schreef LoekB het volgende:
Feyenoord moet kunnen winnen woensdag, dan hebben ze een grote kans door te gaan, maar dat gaat moeilijk worden als ze zo dramatisch slecht spelen als de afgelopen weken. En hopen dat Bosvelt mee kan doen.. Ik hoop een 2-0, maar denk een 1-1.
quote:Ja we worden allemaal voor ajax...
Op dinsdag 22 oktober 2002 10:00 schreef brotherlouie98 het volgende:[..]
Feyenoord zal absoluut niet winnen van Kiev. Die kneuzen verliezen zelfs van RBC met 4-2. Nee, ik vrees dat je je clubvoorkeur, mits je ooit eens een succesclub wilt, moet wijzigen naar bijvoorbeeld uhhh Ajax
quote:Jaaa, vet!
Op dinsdag 22 oktober 2002 10:02 schreef -F- het volgende:[..]
Ja we worden allemaal voor ajax...
Wordt tijd dat de "jonkies" ff hun kans gaan grijpen.....
quote:bedankt weer voor je "positieve" reactie..... pppfffff
Op dinsdag 22 oktober 2002 10:23 schreef superjoden het volgende:
Ik denk dat Feyenoord blij zal zijn met een gelijkspelletje, ook er vanuitgaand dat bij Juve waarschijnlijk verloren zal gaan worden.
quote:Je moet enigszins realistisch blijven.
Op dinsdag 22 oktober 2002 10:24 schreef Qlimax het volgende:[..]
bedankt weer voor je "positieve" reactie..... pppfffff
we winnen daar met 0-1 ... klaar
Paul Bosvelt is onzeker hij heeft last van een verrekking in zijn boven been.
Markus Merk fluit het duel, deze scheids stuurde eerder Bert van Marwijk weg in de wedstrijd tegen Fenerbahçe.
quote:Ik hoop dat ze er nog een gelijkspelletje weten uit te slepen om toch nog derde te worden in de poule
Op dinsdag 22 oktober 2002 10:45 schreef -F- het volgende:
Patrick Paauwe is fit voor morgen.Paul Bosvelt is onzeker hij heeft last van een verrekking in zijn boven been.
Markus Merk fluit het duel, deze scheids stuurde eerder Bert van Marwijk weg in de wedstrijd tegen Fenerbahçe.
quote:Inderdaad...Zou knap zijn als ze winnen...ik verwacht veel van Kalou.
Op dinsdag 22 oktober 2002 11:21 schreef Ajaxno1 het volgende:
Feyenoord moet winnen, vergeet heel even je club voorkeur. Het Nederlands voetbal gaat nu weer voor.
quote:Daar ben ik het nou mee eens, als ajax speelt ben ik ook voor hun hoe moeilijk het ook is als feyenoorder
Op dinsdag 22 oktober 2002 11:21 schreef Ajaxno1 het volgende:
Feyenoord moet winnen, vergeet heel even je club voorkeur. Het Nederlands voetbal gaat nu weer voor.
quote:precies en aangezien het niet echt lekker loopt de laatste weken bij Feyenoord zullen ze denk ik blij zijn met een punt zodat ze Kiev achter zich houden.
Op dinsdag 22 oktober 2002 12:28 schreef Duiveltja het volgende:
Deze wedstrijd zal zeer moeilijk worden gezien de wanprestatie in de competitie van de dragende spelers
let nou maar op.... we winnen daar.....
en gaan lekker overwinteren.....
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 14:49 schreef Qlimax het volgende:
en als ven Persie er 3 inrost en Kalou ook.... en als Ono met Song en Pardo 87 hakkies fabriceren dan is het weer de wederopstanding van Feyenoord en spelen we weer super voetbal....let nou maar op.... we winnen daar.....
en gaan lekker overwinteren.....
quote:dat zou de enigste zijn bij Feyenoord die voor echt gevaar kan zorgen. Met zijn bewegelijkheid moet het kunnen
Op dinsdag 22 oktober 2002 11:29 schreef mitt het volgende:[..]
Inderdaad...Zou knap zijn als ze winnen...ik verwacht veel van Kalou.
quote:Gadver wat een opmerking. Een 'succesclub'.......ben jij daarom voor ajax?
Op dinsdag 22 oktober 2002 10:00 schreef brotherlouie98 het volgende:[..]
Feyenoord zal absoluut niet winnen van Kiev. Die kneuzen verliezen zelfs van RBC met 4-2. Nee, ik vrees dat je je clubvoorkeur, mits je ooit eens een succesclub wilt, moet wijzigen naar bijvoorbeeld uhhh Ajax
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |