En hoe zou je dat het beste kunnen doen? Eerst met vinger en spuug ofzo?
Iemand ideeen, tips of ervaringen voor ons?
Bv ook hoe ze zich beste kan ontspannen, hoe we het beste kunnen gaan zitten enzo zeg maar.
quote:Neuh, valt wel mee.
Op 23 oktober 2000 18:14 schreef Henkiej het volgende:
Hele rare vraag misschien.
quote:Als ik jullie was zou ik nu niet direct een datum gaan prikken wanneer het plaats moet vinden. Jullie hebben beiden aangegeven een stapje verder te willen gaan, laat het zo als het nu is en komt het er een keer van, geniet dan.
Mijn vriendin en ik zouden wel eens aan anale sex willen doen. Echter hebben wij geen idee hoe we dat het beste zouden kunnen doen en of het heel even zeer doet (en voor wie, alleen voor haar of ook voor mij?).
En hoe zou je dat het beste kunnen doen? Eerst met vinger en spuug ofzo?Iemand ideeen, tips of ervaringen voor ons?
Wat ik eigenlijk probeer te zeggen dat jullie het ongedwongen en afgaande op jullie stemming het een keertje moeten proberen. Doe je dat niet dan heb je grote kans dat de spanning die er kan ontstaan het verpest.
Hoe je het aan moet pakken, tja.. Denk dat het het prettigst is de eerste keer om het langzaam op te bouwen, het gebied rond de anus is op zich al gevoelig en een makkelijk gebied voor stimulatie. Zorg dat de anus een beetje vochtig wordt; met idd spuug, wat kutvocht of glijmiddel (als jullie van plan zijn een condoom te gebruiken, neem er dan een op waterbasis bv Midnite Fire). Bouw het gewoon langzaam op en rek het langzaam op het zij met je vinger(s) of een speeltje.
Neem er gewoon de tijd voor en praat met elkaar, voel elkaar aan of je verder kunt gaan.
Op de vraag of het pijn doet kan ik je geen antwoord geven. Kijk het doet uiteraard pijn als er zonder vocht en voorspel even een paar centimeter naar binnen wordt geschoven, gaat het met beleid en je bent goed geil dan valt het allemaal reuze mee. Het voelt misschien een beetje vreemd en raar....maar dat voel je al snel niet meer en weegt niet op tegenover het genot. Je zou desnoods bij iedere keer dat je het wat verder oprekt even kunnen wachten en laten wennen aan het gevoel, voordat je bv de tweede vinger naar binnen schuift.
PS. denk aan scherpe randen aan je vingers en nagels, kan voor veel pijn zorgen.
We hebben er niet echt een datum voor geprikt of iets dergelijks. Maar we vinden allebei dat we alles geprobeerd moeten hebben voordat je er oordeel over kan vormen.
Maar wat is nou het beste standje ervoor
Op z'n hondjes of iets dergelijks?
En is het misschien idee volgende keer dat we bezig zijn langzaam een vinger die richting op te bewegen en dan langzaam te gaan ontdekken en oprekken?
Het is voor ons beiden geen must, maar als je het niet geprobeerd heb mis je misschien wel wat. Als het niet bevalt kan je altijd na 1 of 2 keer besluiten het niet te doen vinden wij.
Tenslotte lijkt het mij niets... En waarom? Tja, pijnlijk voor je vriendin, vind het zelf een beetje ranzig, nee, liever niet. Maar i.i.g. veel plezier jullie...
Wat ik een makkelijk standje vond de eerste paar keer dat ik het deed was op zn hondjes. Ik leunde op mn ellebogen en dan kun je lekker in je heupen 'hangen' zeg maar; iig kon ik me dan goed ontspannen.
Zorg dat je vriendin goed geil is; voorspel lekker uitgebreid. Maak dan met je vinger en het glijmiddel de omgeving van de anus goed nat. Duw dan langzaam met je vinger tegen het gaatje. Als je vriendin een klein beetje perst zul je merken dat je vinger wat makkelijker naar binnen glijdt (dit geld uiteraard ook voor de penetratie met je lul).
Doe heel voorzichtig en als het haar pijn doet, moet ze zlef aangeven wat ze wil; als het een heel scherpe pijn is is ze niet goed ontspannen en kun je het het beste even overnieuw proberen. Als het een wat doffere pijn is gaat het om gewenning, vaak als je je dan even stilhoudt gaat dan snel weer over.
Vinger haar voorzichtig en als ze het erg lekker vind kan je proberen een tweede vinger naar binnen te brengen. Doe de tweede vinger eerst alleen; zorg dat ie lekker glibberig is voor je ze alle twee naar binnen schuift.
Dan als je vriendin denkt dat ze er aan toe is kan je haar voorzichtig proberen te penetreren; doe dit langzaam, laat haar wennen aan elk stukje dat erbij komt (wat pijn en persen betreft geld hier dus hetzelfde als met je vingers).
Hoe het verder verloopt hangt helemaal van jullie zelf af; dat voel je vanzelf wel aan.
Het kan inderdaad een beetje smeerboel zijn als je je lul er weer uit haalt; niets aan de hand dat is heel normaal, gewoon lekker samen even douchen.
Het kan zijn dat je vriendin wat last heeft met haar ontlasting naderhand; als je het vaker doet, wordt dat enorm minder!!
Anale sex is niet schadelijk, mensen zat die het vrijwel dagelijks doen. Maar het is wel zaak om voorzichtig te zijn.
Heel veel plezier met zn tweetjes!!
Equilan heeft gelijk! Het moet rustig bedeest en met liefde. Het wordt vanzelf aangegeven wanneer het niet fijn is!
Enne als er wat achterblijft dan ga je inderdaad lekker samen douchen...nog gezellig ook.
quote:Is denk ik, in den beginne wel het makkelijkste standje ja. Kan zij makkelijk steunen en heeft haar rug een makkelijke vorm en kan jij er goed bij op een makkelijke wijze.
Op 23 oktober 2000 21:50 schreef Henkiej het volgende:Maar wat is nou het beste standje ervoor
Op z'n hondjes of iets dergelijks?
Je zou ook haar op je kunnen laten gaan zitten, zodoende kan ze zelf bepalen hoe snel en diep ze over je heen zakt. Voordeel is dus dat ze dat zelf bepalen kan, nadeel is dat de positie ongemakkelijker is.
Mag ik je trouwens nog een tip geven? Niet te veel nadenken en het via standaard methodes willen doen. dan komt het net over als een schriftelijke cursus die je in praktijk brengt. Ga gewoon lekker op je en jullie gevoel af, dan komt het vanzelf goed. Net zo als met Vaginale seks, je komt er samen wel uit, leert snel genoeg hoe het lekker is etc.
suc6
We gaan het binnenkort eens proberen, we gaan geen datum prikken maar zien wel hoe het loopt. Als het wat word dan word het vanzelf wel iets.
Dank voor de reacties!
Dit is toch echt wel vanuit het standpunt van een man geredeneerd. Als je je kwakkie er zo (zonder condoom) inspuit, loopt de vrouw kans op acute diaree, hetgeen nog wel
4-5 uren kan duren (is mijn ervaring). Met condoom, dus !! Is ook wat schoner erna, kun je gelijk het (soms erg vieze) condoom weggooien en nog nagriezelen onder de douche.
Ik moet er trouwens niet aandenken dat mijn vriend ff aangeeft "wel toe te zijn aan anale sex". Dit is vooral iets waar vrouwen aan toe moeten zijn en moeten aangeven. Bij mij heeft dit jaren geduurd voordat ik eraan toe was, met iemand die daar eigenlijk nooit om vroeg (terwijl de vorige er regelmatig om "zeurde").
Het heeft trouwens ook een SM-achtig (met name masochistisch)aspect, vind ik, om je zomaar op die plek over te leveren aan je partner.Nooit gedacht, maar dat aspect windt me in de praktijk ook best op, het ondergeschikt zijn en een beetje vernederd worden. Verder heb ik helemaal geen ervaringen met SM, hoor, dit is zomaar een gedachte. Wat vinden jullie daarvan ?
quote:Pardon??
Op 25 oktober 2000 14:06 schreef kijknooit het volgende:
quote "Het kan zijn dat je vriendin wat last heeft met haar ontlasting naderhand; als je het vaker doet, wordt dat enorm minder!! "Dit is toch echt wel vanuit het standpunt van een man geredeneerd.
Dit is geredeneerd vanuit mijn eigen standpunt, eigen ervaring.....meer kan ik er toch niet over zeggen??
Dat jij last hebt van diarree is idd een beetje vervelend, maar ik weet dat niet alle vrouwen (en wat dat betreft, ook mannen!!) daar last van hebben hoor.
Over het algemeen is het zo dat zeker de eerste paar keer anale sex behoorlijk invloed hebben op je darmen; ontlasting dus. Maar dat wordt na verloop van tijd minder.
Bij mijn weten is het ook niet direct de sperma die zorgt voor diarree (je hebt uitzonderingen, sommige mensen zijn gevoeliger voor sperma dan anderen) maar meer het feit dat daar iets zit wat er niet hoort en dan ook nog eens flink beweegt. Daar reageren je darmen op!! (probeer het maar eens met een dildo heb je hetzelfde effect!!)
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 26-10-2000 12:06]
quote:Zeg nooit nooit...
Op 26 oktober 2000 08:08 schreef micha het volgende:
Mij lijkt het absoluut niets.
Maar afgezien van de eerder beschreven bij-effecten van anale sex zonder condoom, vindt mijn lover het ook beter een te condoom gebruiken omdat ontlasting & overige bacterien in de darmen soms behoorlijk kunnen irriteren op de gevoelige huid op en rond eikel.
Equilan, waarom is het dat vrouwen als ik anale sex -vanwege het vernederende aspect:beetje pijn, intieme plek, etc.- extra lekker vinden ? Herken je dit ?
-een medegodinnetje-
quote:
Op 26 oktober 2000 14:53 schreef Gellarboy het volgende over anale sex:
Don't judge the goods 'till you tried em...
quote:Je weet niet wat je mist (en da's niet lullig bedoeld). Ik merk dat het hier en daar nog een aardig taboe is, maar als je een ongedwongen seksleven hebt, kan het een aardig onderdeel daarvan zijn. Try it and be careful !
Op 26 oktober 2000 18:53 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het lijkt mij wel ranzig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |