Waarom zet ik dit eigenlijk hier neer? Geen idee... Ik schrijf het maar een beetje van me af...
* KrnKje zou soms wel willen dat ie jongetjes niet liever vond dan meisjes, dan was het volgens mij een stuk makkelijker...
quote:Ik denk het toch niet hoor! Of is verliefd zijn als homo dan anders verliefd zijn als hetero? Ik weet zeker dat ik er ook kapot van zou zijn als mijn vriendje het uit zou maken hoor!
* KrnKje zou soms wel willen dat ie jongetjes niet liever vond dan meisjes, dan was het volgens mij een stuk makkelijker...
quote:Geen idee eigenlijk... Ik ken écht verliefd zijn alleen maar van 1 kant, die andere kant was meer omdat het zo hoorde... Maar ik was er gisteren in ieder geval nogal kapot van, maar het begint zo langzamerhand een beetje tot me door te dringen...
Op maandag 21 oktober 2002 14:04 schreef Jipje het volgende:Ik denk het toch niet hoor! Of is verliefd zijn als homo dan anders verliefd zijn als hetero? Ik weet zeker dat ik er ook kapot van zou zijn als mijn vriendje het uit zou maken hoor!
Sterkte iig!
En of je nou homo bent of niet, verliefdheid is een gevoel dat menselijk is. Net zoals liefdes*verdriet*..
Helaas is liefde zo'n ontzettend moeilijk iets Je komt er wel overheen. En ach.. als hetero zijnde zal liefdesverdriet echt niet makkelijker zijn hoor. Wees gewoon wie je bent, en volg je hart.
Ik maak op het moment bijna precies hetzelfde mee.. Alleen ik ben dan hetero en heb een vriendIN (nog.. ) Ze is afgelopen week naar Rome geweest, en is nou is ze ook aan het nadenken geslagen.. Ze kwam terug en meteen kreeg ik te horen dat ze het niet meer zeker wist tussen ons, dat ze een paar dagen wilde nadenken.. En ondertussen.. ondertussen loop ik mezelf helemaal gek te maken, in de hoop dat het toch nog goedkomt.. Het kwam echt zo plotseling
Vanavond ga ik naar dr toe, en wil nou es eindelijk duidelijkheid hebben.. Wish me luck.............
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |