opeens die reclame... ik lig in een deuk
ik zit via inet mee te doen trouwens
[Dit bericht is gewijzigd door Skinkie op 20-10-2002 21:33]
quote:link?
Op zondag 20 oktober 2002 21:32 schreef Skinkie het
ik zit via inet mee te doen trouwens
quote:http://cbr.pi.net
Op zondag 20 oktober 2002 21:36 schreef Batsies het volgende:[..]
link?
eerst ff aanmelden daarna krijg je een pw om in te loggen
quote:ik weet dat op het cbr ook wel is ongelukjes gebeuren dus dit zal niet veel anders zijn
Op zondag 20 oktober 2002 21:37 schreef dynast het volgende:
Inderdaad, dit is echt een blamage..
Ik vraag me af of het CBR het theorie-examen wat nu word afgenomen nog zullen goedkeuren als het straks afgelopen is.
Nu weer even wachten, een of ander filmpje tussendoor. En de uitslag, die krijg je pas na hart van nederland...
quote:dat vind ik trouwens helemaal niet zo vreemd, hebben ze even de tijd om alles uit uit te draaien. Wanneer het on the fly gebeurd zouden de problemen niet meer te overzien zijn, wanneer het systeem zou falen, zoals nu.
Op zondag 20 oktober 2002 21:40 schreef Yvonnetje het volgende:
Gaat idd lekker professioneel...Nu weer even wachten, een of ander filmpje tussendoor. En de uitslag, die krijg je pas na hart van nederland...
inet heeft nu een vertraging maar ja... mag niet klagen
quote:hahaha
Op zondag 20 oktober 2002 21:54 schreef Jorn_Z het volgende:
whaha GEJAT van BNN 100%![]()
![]()
wat een fakers bij SBS whahahahahhahaha
quote:als dit niveau van het cbr is ga ik lachen op het echte examen... dit is de generale repetitie voor me
Op zondag 20 oktober 2002 22:11 schreef swopfile het volgende:
Ik word een beetje moe van SBS6, dat enorm lage niveau altijd. De stompzinnigheid is werkelijk te gek voor woorden.
quote:Gejat van Eyeworks dus, die heeft het bedacht.
Op zondag 20 oktober 2002 22:07 schreef Batsies het volgende:
ja, maar door BNN werd het toch een beetje bekend hier in Nederland!
quote:en volgens mij heeft Eyeworks het van de Postcode Bingo... (als ik dat ff logisch beredeneer)
Op zondag 20 oktober 2002 22:17 schreef -Rob- het volgende:[..]
Gejat van Eyeworks dus, die heeft het bedacht.
quote:"Eigenlijk moet u als instructeur ontslag nemen waneer u een fout heeft gemaakt".
Op zondag 20 oktober 2002 22:17 schreef Skinkie het volgende:
Henk tegen instructeur: "'k zat meer te denken om je aan Kelly te koppelen."
quote:als een instructeur het zelfs niet weet waar moet het heen dan?
Op zondag 20 oktober 2002 22:19 schreef swopfile het volgende:[..]
"Eigenlijk moet u als instructeur ontslag nemen waneer u een fout heeft gemaakt".
In cijfers slaagt 66% de 1e keer dus de kans dat ze alle 4 slagen is : 0.1975 dus zeg maar 1/5e. Lijkt me vrij kleine kans zeker gezien het feit dat dit nog niet kelly-gecorrigeerd is
-edit- in het andere topic heb ik een kleine poll opgestart over wie er gaat slagen en wie niet Ook voor het praktijk examen
Nationale Verkeersquiz
Wat een grap trouwens "met meer dan fouten moet u morgen uw rijbewijs inleveren op het postkantoor" Ik denk dat er morgen nog wel wat mensen dat ook echt gaan doen ook
[Dit bericht is gewijzigd door UnleashMitch op 20-10-2002 22:32]
quote:en toch 1 instructeur niet geslaagd...
Op zondag 20 oktober 2002 22:21 schreef Skinkie het volgende:[..]
als een instructeur het zelfs niet weet waar moet het heen dan?
als een instructeur meer fouten zou maken dan toegestaan (meer dan 5 dus) dan moet ie opstappen
quote:ik heb hem al in het echt ( 3 kwart jaar), dus ik deed afentoe over me schouder mee vanaf de computer, maarre net geslaagd, lekker dus (.i.i.g beter dan Kelly HaHaHaHa)
Op zondag 20 oktober 2002 23:00 schreef Yvonnetje het volgende:![]()
![]()
Via internet ingevuld, 46 vragen goed. Geslaagd dus
ik heb trouwens afgelopen woensdag mijn theorie met 1 fout gehaald... nu zometeen eens kijken hoeveel fouten ik nu heb...
edit: robine ook
edit: iedereen
Kga nu slapen mzzl cu!
[Dit bericht is gewijzigd door Batsies op 20-10-2002 23:45]
quote:whahah tuurlijk, dat doen ze vierkant express om de gezellige stemming binnen te houden.
Op zondag 20 oktober 2002 23:44 schreef Batsies het volgende:
nlekker Bart is geslaagd, nu afwachten op de andere!edit: robine ook
die kelly moeten ze gewoon voor altijd uit het verkeer verbannen, als je zo'n test nog verneukt bent je gewoon niet geschikt
quote:Netjes
Op zondag 20 oktober 2002 23:04 schreef Rewimo het volgende:
Geslaagd met 48 goed
quote:haha ik had het nog goed ook.. "dit programma werd mede mogelijk gemaakt door CBR" hoor ik net
Op zondag 20 oktober 2002 23:46 schreef Wisp het volgende:
ik snap het al natuurlijk, CBR sponsort sbs6 en door extreem makkelijke vragen te stellen en iedereen te laten slagen hopen ze dat meer mensen rijlessen nemen
quote:Sorry hoor maar dit slaat dus totaal nergens op..sinds wanneer heb je rijlessen nodig om je theorie-certificaat te halen? Mensen willen, ongeacht of de vragen "makkelijk" zijn een rijbewijs halen, omdat het in deze maatschappij haast een primaire levensbehoefte is... misschien hebben ze er genoeg van met de fiets/bus/trein naar hun werk te gaan?
Op zondag 20 oktober 2002 23:46 schreef Wisp het volgende:
ik snap het al natuurlijk, CBR sponsort sbs6 en door extreem makkelijke vragen te stellen en iedereen te laten slagen hopen ze dat meer mensen rijlessen nemen
Een jaarlijks verplicht examen !
Dat is dan euro 29.45 alstublieft
Het is maar een vermoeden hoor, maar het zint mij niets, dat CBR.
Moest laatst op voor motortheorie, heb pas een jaartje of drie mijn autorijbewijs. Het verschilt geen ene ****, maar het is wel weer flink duurder dan de vorige keer.
[Dit bericht is gewijzigd door Proos op 21-10-2002 00:50]
Gefeliciteerd, je bent geslaagd voor dit theorie-examen op internet!
Van de 50 vragen had je in totaal 47 vragen goed beantwoord.
Iedereen die 45 vragen of meer goed heeft beantwoord, is geslaagd.
kheb hem drie jaar
kijk je in de buik of de rug...gas terug...
kan iemand niet even iso bakken van die nieuwste software haha
quote:aan een theorie certificaat heb je niet veel als je geen rijlessen gaat nemen lijkt me
Op zondag 20 oktober 2002 23:53 schreef Boomlaars het volgende:[..]
Sorry hoor maar dit slaat dus totaal nergens op..sinds wanneer heb je rijlessen nodig om je theorie-certificaat te halen? Mensen willen, ongeacht of de vragen "makkelijk" zijn een rijbewijs halen, omdat het in deze maatschappij haast een primaire levensbehoefte is... misschien hebben ze er genoeg van met de fiets/bus/trein naar hun werk te gaan?
quote:Hmm ja, om 1100 is er toch nog verkeer zat eigenlijk wel in de wat grotere steden, sja waarschijnlijk zullen ze voor het eerst in het donker rijden tenzij ze speciaal rekening gehouden hebben met het feit dat ze savonds afrijden?
Op maandag 21 oktober 2002 00:46 schreef IsaacD het volgende:
Hmmm afrijden om 11 uur 's avonds als er dus nix op de weg is? Ik denk dat Kelly zelfs geslaagd zou zijn! OK, niet overdrijven maar volgens mij beinvloedt dit de slagingskansen behoorlijk.
er zijn maar genoeg zatlappen op de fiets ook zonder licht etc. nee ik snap niet dat ze allemaal geslaagd zijn. 1ste keer, ik las eerder op de avond dat de kans 66% is bij eerste keer en dat neer komt op 0.197? naja voor 4 personen die allen in 1x geslaagd zijn....?
Ik vind nog steeds mooi dat "kelly" gezakt is voor theorie en nu is dat helemaal mooi omdat de rest ook allemaal geslaagd is voor hun bewijs.
thnx
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 23:38 schreef Tweek het volgende:
Wat is die ton toch een ongelovelijke lul.
ja he
Ik had zelf 1 fout. Wist niet meer bij hoeveel meter zicht je mistlampen aan mogen.
quote:Vond dit ook wel merkwaardig en een beetje oneerlijk! Als je weet wat ik allemaal ben tegengekomen tijdens mijn [kuch!] negen [kuch!] rijexamens: Ambulances met loeiende sirenes, fietsers die tegen het verkeer in rijden, gemeentwagens die rechts voorgesorteerd staan en dan toch belsuiten om naar links te gaan!
Op maandag 21 oktober 2002 00:46 schreef IsaacD het volgende:
Hmmm afrijden om 11 uur 's avonds als er dus nix op de weg is? Ik denk dat Kelly zelfs geslaagd zou zijn! OK, niet overdrijven maar volgens mij beinvloedt dit de slagingskansen behoorlijk.
Kon er iedere keer weinig aan doen, maar toch zak je dan omdat je niet relaxed genoeg reageerde!
's avonds afrijden is veel makkelijker, ook al is het donker!
* Elbutre is verder blij dat hij niet in Den Haag woont, zodat hij Bart Chabot niet snel achter het stuur tegen zal komen
Dat die man niet gek van zichzelf wordt! Zenuwenlijer!
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 09:50 schreef Geronimus het volgende:
Die grappenmakers van sbs en het cbr hebben de uitslag niet op internet gezetIk heb wel de test gedaan maar ben na het invullen omgedonderd van de slaap. Heeft iemand de uitslag toevallig ergens genoteerd ? (En voor de grappenmakers...wil diegene het ook ff posten)
thnx
1j 11n 21j 31j 41j
2n 12j 22n 32n 42j
3n 13n 23j 33n 43n
4j 14n 24n 34j 44j
5n 15j 25j 35n 45n
6j 16n 26n 36n 46n
7n 17n 27n 37j 47j
8n 18j 28j 38n 48n
9j 19n 29n 39n 49n
10c 20a 30c 40b 50b
Ik had trouwens 1 fout. Net als bij mijn officiėle theorie-examen, ruim een jaar terug.
quote:Vaak is het theorie examen toch moeilijker dan je denkt, zou er dus wel goed voor leren als ik jou was!
Op zondag 20 oktober 2002 23:54 schreef Boomlaars het volgende:
Hah! 3 fouten..en nog geeneens geleerd voor mijn theorie-examen..dat beloofd veel goeds
quote:Ja maar gisteravond was er een herhaling op dus....
Op donderdag 10 juli 2003 17:53 schreef Batsies het volgende:
Tja dit topic is al bijna een jaar oud, maar die dame ik weet niet, geloof van het CBR ofzo
Ik vind het best meevallen eigenlijk. Bij het bespreken van de vragen heb ik ook nog even meegedaan, dus door antwoord te geven voordat het gezegd wordt. 10 seconden bedenktijd is alleen maar lastig, dan ga je twijfelenquote:Op zondag 11 april 2004 22:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het CBR heeft de theorie-examens echt belachelijk moeilijk gemaakt, zelfs als je maanden hebt zitten leren is de kans groot dat je zakt
Ik ook niet. Ik heb al jaren geen theorieboeken meer gezien.quote:Op maandag 12 april 2004 01:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar ik had me dan ook niet voorbereid...
Yepquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:14 schreef neggix het volgende:
Heeft die Rick z'n examen eik. nog gehaald?
Het zal vast aan mij liggen, maar ik vond het examen dus niet moeilijk ofzo. Ik had ook niet het idee dat er vage dingen inzaten.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat theorie examen is bewust belachelijk moeilijk gemaakt, logisch dat maar 23% slaagt...
Heb je misschien een fotografisch geheugen of onthou je de leerstof beter?quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:09 schreef Light het volgende:
[..]
Het zal vast aan mij liggen, maar ik vond het examen dus niet moeilijk ofzo. Ik had ook niet het idee dat er vage dingen inzaten.
Niet dat ik me bewust benquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heb je misschien een fotografisch geheugen of onthou je de leerstof beter?
Ik denk dat dat nog wel meevalt. Of tegenvalt, het is maar hoe je het bekijkt.quote:Ik vond het gewoon te moeilijk, in de praktijk maak je misschien 5% mee van wat je in dat theorie examen voorgeschoteld krijgt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |