abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6551243
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 09:38 schreef AirRaid het volgende:
* AirRaid komt binnenstromen en zegt "ik heb een geweldig idee voor een serie op FOK!TV, FokBal Z. En vertelt TheScienceMan hoe de serie in elkar zit.
pi_6551593
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 20:00 schreef Tamea het volgende:
Nou ik dacht dus aan een jongerenprogramma met items over uitgaan op het Eiland en tips voor andere uitstapjes. En dan ook wat lifestyle onderwerpen erin, zoals kleding bv.
Zo'n programma hebben we nog niet. Dus bij deze wil ik je feliciteren, je bent aangenomen.

* TheScienceMan laat een fles champagne brengen.

pi_6551600
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 10:30 schreef AirRaid het volgende:

[..]

Zou je het misschien willen uitwerken, zodat ik ook een beeld krijg?
pi_6556022
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 10:57 schreef TheScienceMan het volgende:

[..]

Zo'n programma hebben we nog niet. Dus bij deze wil ik je feliciteren, je bent aangenomen.

* TheScienceMan laat een fles champagne brengen.

O wow, geweldig. Dankuwel

* Tamea neemt een glas champagne aan en proost met TheScienceMan op haar nieuwe programma.

pi_6586823
zou u een op Fok!TV een oproep willen doen voor FC Fok!, dat wij nog spelers zoeken
pi_6592281
* Asschen_sukar meldt zich voor het geplande interview over de gespeelde wedstrijd

"Goeden avond voorzitter"

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_6592371
Goedenavond Asschen_sukar. Als je hier je verslag plaatst, dan zal ik zorgen dat het wordt uitgezonden op Fok!TV.

Goede wedstrijd gespeeld, ik ben blij met het eerste goede resultaat van FC Fok.

pi_6592952
FC Fok-FC Marselona
=================
23: 0-1 Saafviole
37: 1-1 Magneet (voorzet joda)
56: 2-1 Atrimar (voorzet joda)
57: wissel Sitethief eruit/ 2meter3 erin
66: 2-2 Saafviole
75: 3-2 Alexanderr (voorzet AirRaid)
88: rode kaart AirRaid
88: GizartFRL stopt strafschop van Snuivert
=======================

De eerste 23 minuten overheersde marselona ons compleet, het leek wel of we teveel ontzag hadden. Na 23 minuten werd ons dat fataal. Pas na de openings treffer zagen de spelers in, na wat aanmoedigingen vanaf de zijlijn, dat het beter kon. Het spel ging redelijk gelijk op. Tegen de rust brak Joda uit, en met zijn pracht paas verasde hij de marselona verdediging compleet. Het was daarna voor magneet een inkopertje, die hij mooi afronde. De tweede helft kon beide kanten op zijn gegaan, beide teams waren even goed. FcFok speelde misschien niet agressief genoeg, en dat monde uit in een tegen treffer.
Het was duidelijk dat Snuivert niet tegen zijn verlies kon, gezien de lulige acties die hij ondernam. Uit ee nvrije trap door hem veroorzaakt werd door Alex mooi geschoord. Een exelente vrije trap van airraid.

zaterdag 2 november 2002 @ 23:33:47 #59
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_6592991
* Magneet onderbreekt het verslag en schuift een briefje naar ash, het was geen voorzet maar een geweldige rush
pi_6593338
"een rush die voortkwam uit de pass van je medespeler. Maar sorry voor mijn verspreking"
pi_6604050
Hallo, kan ik iemand spreken van de afdeling reclame?
pi_6609704
Een goedenavond EstherH, waarmee kan ik je van dienst zijn?
pi_6613580
Ik wil graag een reclame spotje maken!
pi_6618561
Voor de vrolijke Noot producties? Ik heb denk ik wel een beter idee
pi_6621073
Ja idd.. voor de vrolijke noot producties. Wat voor idee heeft u dan?
pi_6622407
Heeft u interesse om een muziekprogramma te produceren voor Fok!TV?
pi_6622578
quote:
Op maandag 4 november 2002 18:31 schreef TheScienceMan het volgende:
Heeft u interesse om een muziekprogramma te produceren voor Fok!TV?
Produceren?? Natuurlijk!! Lijkt me hardstikke leuk. Maar hoe wilt u dat dan voor mekaar spelen?
pi_6682032
quote:
Op maandag 4 november 2002 18:40 schreef EstherH het volgende:

[..]

Produceren?? Natuurlijk!! Lijkt me hardstikke leuk. Maar hoe wilt u dat dan voor mekaar spelen?

Ik laat het aan u over een concept voor de opzet te schrijven en dan kunt u het aan mij voorleggen. Zo geef ik u alle vrijheid voor de opzet.

Dan kunnen we een pilot maken. Hiervoor wordt op dat moment een studio vrijgegeven waarin u het programma kunt produceren.

Daarna kunt u hier uw uitzendingen doorgeven en dan zorg ik dat ze op Fok!TV worden uitgezonden.

donderdag 7 november 2002 @ 22:21:54 #69
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_6686064
geachte tv stationhouder, naar aanleiding van mijn in aanbouw zijnde vliegveld voor uw medebewoners wil ik hierbij graag een kleine commercial sturen ,waarin gevraagd wordt voor bouwers(metselaars, wegenbouwers,timmerlui enz enz.....!Gaarne voor 8 nov uitzenden!, zodat ik snel met de bouw kan beginnen! alvast bedankt!
xx 236-kl-78yu-MMklo-ccdfth21
  donderdag 7 november 2002 @ 23:02:06 #70
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_6686818
uuuuh sorry is al een vliegveld hoor, kan allang ergens met mijn tomcat landen
pi_6693506
quote:
Op donderdag 7 november 2002 18:53 schreef TheScienceMan het volgende:

[..]

Ik laat het aan u over een concept voor de opzet te schrijven en dan kunt u het aan mij voorleggen. Zo geef ik u alle vrijheid voor de opzet.

Dan kunnen we een pilot maken. Hiervoor wordt op dat moment een studio vrijgegeven waarin u het programma kunt produceren.

Daarna kunt u hier uw uitzendingen doorgeven en dan zorg ik dat ze op Fok!TV worden uitgezonden.

Is het misschien leuk om een beetje het TMF-idee na te bootsen?? Zodat de bewoners van FOK!-eiland kunnen bepalen wat voor muziek en welke nummers en gedraaid worden?
pi_6718826
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 15:54 schreef TheScienceMan het volgende:
Om voor de handigheid maar even een onderscheid te maken tussen uitzendingen op Fok!TV en tussen productiemaatschappijen, is hier het Fok!TV Kantoor, wat dus mijn kantoor is.

Hier kunnen alle gesprekken met mij, als eigenaar van Fok!TV, worden gedaan.

Joda belt op naar thescienceman en vraagt of het mogelijk is om te advteren op foktv voor zijn videotheek?
pi_6720671
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 23:46 schreef joda het volgende:

[..]

Joda belt op naar thescienceman en vraagt of het mogelijk is om te advteren op foktv voor zijn videotheek?

* TheScienceMan neemt de telefoon aan.

Beste heer Joda, natuurlijk is dat mogelijk. U kunt hier uw advertentie plaatsen (in het Fok!TV Kantoor en niet direct op Fok!TV). Als u dat doet, dan zal ik er zorg voor dragen dat het op Fok!TV wordt uitgezonden.

pi_6726810
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 11:56 schreef EstherH het volgende:

[..]

Is het misschien leuk om een beetje het TMF-idee na te bootsen?? Zodat de bewoners van FOK!-eiland kunnen bepalen wat voor muziek en welke nummers en gedraaid worden?

We kunnen beginnen met het uitproberen hiervan voor een paar uur per week. Misschien dat Fok!TV, als er een draagvlak onder de bevolking van Fok!eiland is, Fok!Music (nieuw kanaal) gaat exploiteren.

Als u uw eerste pilot en uw verdere producties voor dit programma hier op dit kantoor afgeeft, dan zal ik zorgen dat het uitgezonden wordt op Fok!TV.

pi_6729001
FC Fok!-VSP 2-0
============
41: 1-0 AirRaid (vrije trap)
45: wissel AirRaid eruit/2 meter3 erin
78: 2-0 Alexanderr (Magneet)
=============
Man Of The Match: Magneet (9)
FC Fok! begon goed aan de wedstrijd, de 3-2 overwinning op Marselona had de ploeg veel vertrouwen gegeven. Maar het was toch VSP dat de eerste goede kans kreeg. Keeper GizartFRL hieldd echter goed stand. De eerste helft leek af te streven op een 0-0 tot dat Magneet een goede rush maakte maar echt neer werd gehaald door Kotsland, dit leidde tot een vrije trap die prachtig werd ingeschoten door AirRaid.
De tweede helft was een exacte kopie van de eerste helft, het was weeer Magneet die de wedstrijd op gang bracht door de vrijstaande Alexanderr aan te spelen die met een mooie lob 2-0 maakte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')