quote:
Op maandag 28 oktober 2002 09:38 schreef AirRaid het volgende:
* AirRaid komt binnenstromen en zegt "ik heb een geweldig idee voor een serie op FOK!TV, FokBal Z. En vertelt TheScienceMan hoe de serie in elkar zit.
quote:Zo'n programma hebben we nog niet. Dus bij deze wil ik je feliciteren, je bent aangenomen.
Op dinsdag 29 oktober 2002 20:00 schreef Tamea het volgende:
Nou ik dacht dus aan een jongerenprogramma met items over uitgaan op het Eiland en tips voor andere uitstapjes. En dan ook wat lifestyle onderwerpen erin, zoals kleding bv.
* TheScienceMan laat een fles champagne brengen.
quote:Zou je het misschien willen uitwerken, zodat ik ook een beeld krijg?
Op donderdag 31 oktober 2002 10:30 schreef AirRaid het volgende:[..]
quote:O wow, geweldig. Dankuwel
Op donderdag 31 oktober 2002 10:57 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
Zo'n programma hebben we nog niet. Dus bij deze wil ik je feliciteren, je bent aangenomen.
* TheScienceMan laat een fles champagne brengen.
* Tamea neemt een glas champagne aan en proost met TheScienceMan op haar nieuwe programma.
"Goeden avond voorzitter"
Goede wedstrijd gespeeld, ik ben blij met het eerste goede resultaat van FC Fok.
De eerste 23 minuten overheersde marselona ons compleet, het leek wel of we teveel ontzag hadden. Na 23 minuten werd ons dat fataal. Pas na de openings treffer zagen de spelers in, na wat aanmoedigingen vanaf de zijlijn, dat het beter kon. Het spel ging redelijk gelijk op. Tegen de rust brak Joda uit, en met zijn pracht paas verasde hij de marselona verdediging compleet. Het was daarna voor magneet een inkopertje, die hij mooi afronde. De tweede helft kon beide kanten op zijn gegaan, beide teams waren even goed. FcFok speelde misschien niet agressief genoeg, en dat monde uit in een tegen treffer.
Het was duidelijk dat Snuivert niet tegen zijn verlies kon, gezien de lulige acties die hij ondernam. Uit ee nvrije trap door hem veroorzaakt werd door Alex mooi geschoord. Een exelente vrije trap van airraid.
quote:Produceren?? Natuurlijk!! Lijkt me hardstikke leuk.
Op maandag 4 november 2002 18:31 schreef TheScienceMan het volgende:
Heeft u interesse om een muziekprogramma te produceren voor Fok!TV?
quote:Ik laat het aan u over een concept voor de opzet te schrijven en dan kunt u het aan mij voorleggen. Zo geef ik u alle vrijheid voor de opzet.
Op maandag 4 november 2002 18:40 schreef EstherH het volgende:[..]
Produceren?? Natuurlijk!! Lijkt me hardstikke leuk.
Maar hoe wilt u dat dan voor mekaar spelen?
Dan kunnen we een pilot maken. Hiervoor wordt op dat moment een studio vrijgegeven waarin u het programma kunt produceren.
Daarna kunt u hier uw uitzendingen doorgeven en dan zorg ik dat ze op Fok!TV worden uitgezonden.
quote:Is het misschien leuk om een beetje het TMF-idee na te bootsen?? Zodat de bewoners van FOK!-eiland kunnen bepalen wat voor muziek en welke nummers en gedraaid worden?
Op donderdag 7 november 2002 18:53 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
Ik laat het aan u over een concept voor de opzet te schrijven en dan kunt u het aan mij voorleggen. Zo geef ik u alle vrijheid voor de opzet.
Dan kunnen we een pilot maken. Hiervoor wordt op dat moment een studio vrijgegeven waarin u het programma kunt produceren.
Daarna kunt u hier uw uitzendingen doorgeven en dan zorg ik dat ze op Fok!TV worden uitgezonden.
quote:Joda belt op naar thescienceman en vraagt of het mogelijk is om te advteren op foktv voor zijn videotheek?
Op zondag 20 oktober 2002 15:54 schreef TheScienceMan het volgende:
Om voor de handigheid maar even een onderscheid te maken tussen uitzendingen op Fok!TV en tussen productiemaatschappijen, is hier het Fok!TV Kantoor, wat dus mijn kantoor is.Hier kunnen alle gesprekken met mij, als eigenaar van Fok!TV, worden gedaan.
quote:* TheScienceMan neemt de telefoon aan.
Op zaterdag 9 november 2002 23:46 schreef joda het volgende:[..]
Joda belt op naar thescienceman en vraagt of het mogelijk is om te advteren op foktv voor zijn videotheek?
Beste heer Joda, natuurlijk is dat mogelijk. U kunt hier uw advertentie plaatsen (in het Fok!TV Kantoor en niet direct op Fok!TV). Als u dat doet, dan zal ik er zorg voor dragen dat het op Fok!TV wordt uitgezonden.
quote:We kunnen beginnen met het uitproberen hiervan voor een paar uur per week. Misschien dat Fok!TV, als er een draagvlak onder de bevolking van Fok!eiland is, Fok!Music (nieuw kanaal) gaat exploiteren.
Op vrijdag 8 november 2002 11:56 schreef EstherH het volgende:[..]
Is het misschien leuk om een beetje het TMF-idee na te bootsen?? Zodat de bewoners van FOK!-eiland kunnen bepalen wat voor muziek en welke nummers en gedraaid worden?
Als u uw eerste pilot en uw verdere producties voor dit programma hier op dit kantoor afgeeft, dan zal ik zorgen dat het uitgezonden wordt op Fok!TV.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |