abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6374902
Om voor de handigheid maar even een onderscheid te maken tussen uitzendingen op Fok!TV en tussen productiemaatschappijen, is hier het Fok!TV Kantoor, wat dus mijn kantoor is.

Hier kunnen alle gesprekken met mij, als eigenaar van Fok!TV, worden gedaan.

pi_6382928
Beste man. Ik zie dat u hier de baas bent. De aardige vrouw beneden verwees me door naar u tenminste. Ik heb een alleraardigst aanbod voor u.
Mocht u van plan zijn een film of serie te gaan maken over vroegere tijden, dan ben ik de man die u de spullen kan leveren. Vraag en u zult krijgen.
Maar niet voor niets gaat de zon op, ik zou hier dan ook graag enige bekendheid voor krijgen, een vermelding bij de aftiteling, reclame. Dat is aan u.
Mocht u mij ooit nodig hebben, mijn winkel is gelocaliseerd in het oude kasteel op die berg.

*Asschen wees naar de berg die hij vanuit het raam goed kon zien

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_6384648
*geeft hand

goedendag, mijn naam is AirRaid en ik had een afspraak met u, om te praten over tv-techten en het voorzitterschap van FC Fok

pi_6389394
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 00:22 schreef AirRaid het volgende:
*geeft hand

goedendag, mijn naam is AirRaid en ik had een afspraak met u, om te praten over tv-techten en het voorzitterschap van FC Fok

* Hand geeft

Een goedendag, welkom in mijn Fok!TV Kantoor. Gaat u zitten.

pi_6390612
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 11:29 schreef TheScienceMan het volgende:

[..]

* Hand geeft

Een goedendag, welkom in mijn Fok!TV Kantoor. Gaat u zitten.

* gaat zitten
pi_6390666
Wilt u wat drinken?

Hoeveel vraagt u voor de uitzendrechten?

[Dit bericht is gewijzigd door TheScienceMan op 21-10-2002 16:48]

pi_6397760
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 12:54 schreef TheScienceMan het volgende:
Wilt u wat drinken?

Hoeveel vraagt u voor de uitzendrechten?

laat ik het zo stellen, wat wilt u er voor geven?
pi_6398326
Geld is geen probleem.
pi_6401288
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:29 schreef TheScienceMan het volgende:
Geld is geen probleem.
maar effe tussendoor als u manager wordt, is tv geld toch niet meer nodig, dan is de club toch van u
pi_6402196
Ik ben bereid om voorzitter te worden van FC Fok, met uw goedvinden.
pi_6402460
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 23:15 schreef TheScienceMan het volgende:
Ik ben bereid om voorzitter te worden van FC Fok, met uw goedvinden.
natuurlijk vind ik dat goed

*staat op en geeft nieuwe voorzitter een hand

pi_6402596
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 23:28 schreef AirRaid het volgende:

[..]

natuurlijk vind ik dat goed

*staat op en geeft nieuwe voorzitter een hand

* Hand geeft.

Het is mij een hele eer om voorzitter van FC Fok te zijn. Hartelijk dank en een toost op een prettige samenwerking.

* Laat een fles champagne brengen.

pi_6402706
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 23:36 schreef TheScienceMan het volgende:

[..]

* Hand geeft.

Het is mij een hele eer om voorzitter van FC Fok te zijn. Hartelijk dank en een toost op een prettige samenwerking.

* Laat een fles champagne brengen.

* heeft verrassing voor nieuwe voorzitter
* overhandigt officieel shirt met naar van voorzitter achterop + een sjaal van FC Fok (zogauw wij een hoofd.shirtsponsor hebben zullen we u dat ook op het shirt drukken)
pi_6402747
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 23:43 schreef AirRaid het volgende:

[..]

* heeft verrassing voor nieuwe voorzitter
* overhandigt officieel shirt met naar van voorzitter achterop + een sjaal van FC Fok (zogauw wij een hoofd.shirtsponsor hebben zullen we u dat ook op het shirt drukken)

En haast vanzelfsprekend zal ik de club ook financieel ondersteunen.
pi_6402866
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 23:45 schreef TheScienceMan het volgende:

[..]

En haast vanzelfsprekend zal ik de club ook financieel ondersteunen.

* geeft voorzitter nogmaals een hand en proost op een langdurige samenwerking
pi_6404128
sorry voorzitter dat ik zo laat nog langskom, maar ik heb net een fax binnen gekregen van de voetbalbond, de competitie start pas in januarie
omdat enekle voetbalclubs waaronder wij nog niet alles in orde hebben.

Tevens heb ik het lijstje met alle teams gekregen die we in de competietie tegenkomen, meer informatie over de wedstrijden, die trouwens op zaterdag gespeeld gespeeld worden, wordt later allemaal naar u gestuurd.

Trolland Hasjzino Smeer'm Divisie

Ajakkes
Bayern Villa
FC Fok
Feyedam
Go Ahead Ducks
de Graafhap
Hop Moss
Nacda
Necmegen
Racing Sport
Real United
Scheerenveen
Sporta
Stormvissen/Helstar
Tivesse
VSP
Willem 9
Zalkmaar

pi_6429359
* Sinte Lurky komt even het weerbericht brengen

Heden geen voetbal: veld afgekeurd

Bwoehahahahaha

pi_6443240
* De zendmast wordt door de tropische orkaan St Lurky ongemoeid gelaten... Hij zwiept wat heen en weer en roert door de lucht maar de herhalingsuitzendingen van Zingt Sint Lurky Lof worden niet gestoord.
Een plagerige rukwind duwt wel het geimproviseerde lichtbak die met touwtjes een electriciteitsdraadje vast zat aan het dak van het kantoor naar beneden.

KLABENGGGGGGGGGGGGGGGG KLINGKELIIIIIIIiiiiiinnnggggg

* Een knal en glasgerinkel klinken. Onmiddellijk doven de kantoorlampen en de computerschermen. Kortsluiting die gelukkig niet van invloed is op de uitzending die vanuit een ander gebouw plaats vindt.

pi_6443379
"Goedeavond, ik ben op zoek naar de baas van dit alles, tevens voorzitter van de club waar ik bij speel"

...Loop maar even door....

* Loop, loop

"Ah, daar istie al...

* Hand geeft

"Ik zal maar meteen to the point zijn. Ik wil graag verslaggever worden van de wedstrijden uit de .... competitie. Waar mijn club ook in speelt, kan dat ?

Forza SCH.
pi_6443572
* Hand geeft

"Goedendag, sorry voor al het glas buiten, die storm blies de lichtbak van het dak. Ik moet het nog laten opruimen, want ik ben net pas op kantoor.

Sorry, ik zal me ook even voorstellen. TheScienceMan, onder andere voorzitter van FC Fok en eigenaar/manager van Fok!TV.

Gaat u zitten. Wilt u wat drinken?"

pi_6448071
- Net doen of er helemaal geen tijd tussen zit -

"Ja graag, maar ik ben een man van "to the point", dus kunnen we over gaan tot de gang van zaken, ik wil graag verslaggever worden van FOK!TV sport, en dan vooral voetbal..

Forza SCH.
pi_6450366
quote:
- Net doen of er helemaal geen tijd tussen zit -
Dat is normaal op Fok!eiland
quote:
"Ja graag, maar ik ben een man van "to the point", dus kunnen we over gaan tot de gang van zaken, ik wil graag verslaggever worden van FOK!TV sport, en dan vooral voetbal..
Ik heb gezien dat je ook in het team speelt. Wat ik me dan afvraag is hoe je het voor elkaar krijgt om tegelijk een liveverslag te doen van de wedstrijd.
pi_6453354
Nee, u begrijpt het verkeerd.. Verslaggever van de samenvatting.. "Studio Fok!", met het liefst een analist..
Forza SCH.
pi_6457133
goedendag voorzitter, ik wil u even iets vragen
ik kan een aanvallende middenvelder contracteren voor 20 miljoen, ik wil daar dus niet over beslissen
aan u de vraag moeten we hem aannemen of sturen we hem weer werg
pi_6457442
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 00:18 schreef AirRaid het volgende:
goedendag voorzitter, ik wil u even iets vragen
ik kan een aanvallende middenvelder contracteren voor 20 miljoen, ik wil daar dus niet over beslissen
aan u de vraag moeten we hem aannemen of sturen we hem weer werg
probleem is al opgelost, speler biedt zich toch gratis aan
als u dadelijk tijd hebt en meeloopt kunt u de voorlopige basis 11 begroeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')