Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaar op de streamverslagen deel 15. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen van zaterdag 19 Oktober 2002.
0.09 Martijn : Meisjes zijn vaker gekker op mij dan ik op hun. Jeanette : Hoe kom je daar bij ? Martijn : Dat merk ik gewoon. Ze sms-sen veel. Jeanette : Vrouwen zijn heel anders. Ze houden meer van genegenheid. Ze vinden aandacht belangrijker dan mannen.
Stream 5
0.12 Stefan ligt tussen Geesje en Ursula in. Geesje zegt dat Stefan gisteren op de schouder van Ursula lag. Marc komt de slaapkamer binnen.
0.14 Stream naar Judith en Daniela buiten. Ze wensen elkaar goedenacht.
Stream 3
0.16 Bij de keuken. Margriet : Wat ga je nog doen ? Martijn : Roken. Margriet : Daar ga je je bed toch niet voor uit. Judith komt binnen. Ze vertelt dat ze alleen 'Peter van Vossen' heeft horen roepen. Judith gaat bij het hek zitten. Ook Jeanette rookt nu een sigaret bij de keuken.
Stream 5
0.18 Dennis : Ben je niet moe ? Judith : Nee, ik heb buiten gezeten. Judith haalt vers water voor Quincy. Margriet gaat ook bij het hek zitten. Judith : Kinderspelletjes gedaan ? Margriet vertelt welke spelletjes ze gedaan hebben. Judith : Steef die zit er door hoor, die zit er echt door. Margriet : Ik denk niet maandag pas (een battle). Judith : Of helemaal niets. We zullen wel zien. Ik vind het wel best. Het is allemaal niet zo heftig hoor. Ja, voor Steef wel. Die zit er doorheen. Het eten op zich is prima hier. Die stroganoff is heel lekker. Margriet : Ik vind het moeilijk wat tegen Ursula te zeggen. Judith : Ik heb met hem gepraat. Ik was op een bepaalde manier ook wel heftig. Ik praat het niet goed maar op een bepaalde manier kan ik hem wel begrijpen. Ik zag dat zij ging zitten en geen gesprek met hem kreeg. Ik heb wat dingen aangegeven. Dat vind ik gewoon vervelend. Margriet : Ik ben blij dat Daan even met hem heeft gepraat. Judith : Het is nu weer normaal ? Margriet : Ja, daar ben ik wel blij om want vanmiddag in de slaapkamer zei hij ik heb er geen zin meer in en aju paraplu. Effen maar rustig. Judith : precies, effen bijtanken. Margriet : Als we met zijn achten die bunker in moeten. Judith : Jullie zouden maximaal vijf dagen met acht hebben. Wie zou er uit gaan donderdag ? Margriet : Ik zou het nog niet weten.
De streams stoppen.
Jeanette lijkt niet blij met de activiteit van haar medebewoners, probeerde te slapen op de bank en in de slaapkamer. Het mag niet baten. Ze steekt er nog maar 1 op in de keuken.
In de bunker slaapt iedereen
*Gggggrrrrrrrr, de streamkwaliteit is echt bagger nu.
[Dit bericht is gewijzigd door Htje op 20-10-2002 02:21]
Martijn vertelt hoe wielrenners slangetjes om hun penis doen om te plassen tijdens het koersen.
Margriet vraagt zich af of renners tijdens de tour de france ook poepen, of het allemaal verbranden.
Arthur, grappend: "Daar zijn ze op getraind".
Margriet zegt dat ze nu gaat slapen.
Dennis heeft geen auto, Arthur een opa'tje (opel?), een blauwe.
Martijn vermoedt dat er iemand achter de bank staat, hij gaat kijken (geen beeld)
Ze praten over de cameramensen. Jeanette: "Er loopt hier achter gewoon echt iemand".
Bewoners wensen elkaar maar weer eens wel te rusten. Maar keuvelen rustig verder.
Margriet vraagt of anderen ook vlak voordat ze in slaap vallen soms herinneren wat ze gedroomd hebben.
Margriet: "Ik kreeg net een gebouw door".
Daniela wil nog even de groeten doen aan iedereen die ze kent.
Margriet: "Oh, dat zijn er een hoop".
Verdacht stil nu, nog steeds Wouter in beeld. Goeie pose.
Ik hoor iemand opstaan, weglopen maar zie alleen het ranke lichaam van Wouter.
Nog steeds stil, zouden ze nu echt slapen?
Ga ik ook maar doen.
Op stream 3 low zie ik Marc, Geesje buiten staan. Jeanette zit op het bankje en praat met beide. Ursula loopt heen en weer en gooit iets in de pan die op het vuur staat.
Volgens mij zit Arthur in het bubblebad. Het gesprek bij het hek gaat over een party die in de business van Stefan valt. En dat een collega iets deed en dat het 3 dagen later bij de zender met een V te zien was. Diegene was daarniet zo blij mee. Laurens komt vanuit de slaapkamer binnen gelopen (ik zie hem niet) maar er word gezegd dat hij is afgevallen. Judith vind echt wel dat ze hier afvallen. ALs ik mijn broek aan de andere kant moet dubbelvouwen dan ben ik echt wel afgevallen en dat zit dan niet tussen mijn oren.
Ik heb gelijk gekregen dat Arthut in het bubblebad zit. We krijgen er nu beeld van. Wouter zit bij hem in bad. En ze hebben het over werk. Het is niet te verstaan met die bubbeltjes.
Judith is bezig met het kneden en strategisch plaatsen van het brood op de ovenplaat.
Ursula is klaar met douchen. Het over gebleven eten word besproken in de bunker. Er is nog genoeg zegt Judith. Ze heeft zoveel broodjes gemaakt dat het niet op de bakplaat past.
Quincy zit een spin achterna. Margriet heeft zin om uit te gaan. Ja het is weer weekend. Op zondag ga ik vaak kleren kopen. En zonnen.
Judith verteld een verhaal over een zonnestudio en dat het een aso tent was. Ze doet de eigenaar na met een bekakte Amsterdamse stem. Margrit verteld nu over 2 verschillende zonnestudio's. Daniela is ook wakker geworden en heeft haar kater zonnebril weer op en zit rustig op de grond te luisteren.
Ik zie op een andere stream dat Martijn ook wakker is geworden en plaats neemt onder de douche.
Jeanette bespreekt nu de teennagels van Laurens, dat ze veel te lang zijn. Jeanette gaat douchen.
Geesje en Marc praten over vanalles en nogwat buiten. Arthur en Wouter zitten nog steeds in het bubbelbad.
Op low stream 1 zien we Martijn die zijn haar bij zijn tepels aan het wegscheren is.
Geesje en Marc proberen wat uit Mus te krijgen. Of hij gedroomd heeft vannacht en over de Ramadan die aanstaande is. Mus spreekt tegen iemand maar kan niet zien tegen wie hij praat. Ik hoor Stefan lachen en ook voorbij lopen. Judith en Ursula zitten ook buiten te genieten van het zonnetje. Op stream 2 hi zie ik op de achtergrond Dennis en Daniela (die net als gisteren ingepakt zit in een deken) ook genieten van het zonnetje. Er word weinig gesproken in de bunker kooi.
Arthur, Stefan en Ursula zitten/staan bij het hek. Het is weer een echte zondag, Er gebeurd geen ruk. Geklaagd word er door een aantal mensen dat ze te lang in de bunker zitten. Gewassen word er.
Wouter is inmiddel weer terug in de dagboekkamer om te vragen of zijn dilemma nou gelukt is of niet. Dat hadden ze hem nog niet verteld schijnbaar.
Dennis zit te klagen tegen Ting dat Wouter het vreemd vond dat niemand tegen hem zei dat hij het goed heeft gedaan.
"We waren gewoon verbaasd!", zegt Dennis. "En toen zei iemand uit de bunker wel dat hij het goed had gedaan, waarop hij meteen zei dat diegene de eerste was die dat zei! Dat vond ik weer zo flauw!"
Het gesprek gaat nu over de dilemma's van Wouter en Marc.. Zowel in de bunker als in de bungalow. Echt boeiend is het niet. Iedereen is in ieder geval erg enthousiast en niemand lijkt pissig te zijn.... Ook Arthur niet.
Wouter vertelt nog even dat echt alles leeg moest.
"Ik had dat echt niet gekunt hoor!", merkt Margriet lachend op.
"Als Margriet dat had moeten doen hadden we haar lam onder de douche gevonden", lacht Arthur. "Dan had ze eerst in de badkamer zo veel mogelijk leeg gedronken!"
Wouter vertelt nu het relaas van zijn actie vanaf dag 1. Hij zegt dat het om ongeveer 25 flessen ging. Iedereen luistert aandachtig.
"Het is toch niet verplicht om te zeggen op wie je gestemd hebt?", vraagt Ursula.
"Volgens mij wel!", zegt Judith.
"Je kunt het wel uitrekenen natuurlijk", reageert Ursula. "Maar ik zou het wel willen zeggen, maar dan 1 op 1 ... tegen die persoon!"
"Ik kan met alle mensen wel heel goed door de bocht!", zegt Judith.
"Het komt voor mij ook over alsof ik moet kiezen tussen vrienden!", meent Geesje. "De vrouwen vind ik moeilijker dan de mannen!"
"Ik ook", zegt Judith meteen. "Bij de mannen ben ik er al wel uit.. bij de vrouwen niet! Het lijkt mij trouwens helemaal niet erg om genomineerd te zijn."
Ik zie Arthur inmiddels nergens meer.... Hij was er net nog wel trouwens. Mustapha heb ik de hele tijd nog niet gezien... ook niet toen de dilemma's bekend werden gemaakt. Margriet hangt nu op de bank met wat lekkere hapjes.
Jeanette heeft wel lol op de bank.... Maar als streamverslaggever weinig lol vanavond. Er is nog steeds niet noemenswaardigs aan de gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |