quote:whaaaahhahaha peter andre!! hahaha verloren tiener idool
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:25 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Als je haar dan in een thuissituatie meemaakt is het duidelijk een meisje dat nog van paarden houdt en Peter Andre enz.
quote:ik ook
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:18 schreef Bastard het volgende:[..]
20 vs 13 vind ik wel zielig btw
quote:dat wou ik ook net zeggen
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:52 schreef Jorn_Z het volgende:http://frontpage.fok.nl/column.fok?doc=551&page=1
en maar blijven denken dat het de normaalste zaak van de wereld is of niet jongens?
quote:Heeft het niet te maken met een onzekerheids gevoel van jouw kant?
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:14 schreef lloyd het volgende:
Ik ben weer eens verliefd en het lieve kind is wederom pas 15, dus zal het wel weer een verboden verliefdheid worden. Ik kan namelijk niet aankomen met een meisje van die leeftijd als 21 jarige.. Ik snap mezelf soms niet, misschien heb ik toch pedoseksuele trekjes ofzoAch laat maar lekker doen, die verliefdheid waait ook wel over
Bedankt voor uw aandacht mensen
Iemand van 16 kan wel al een heel eind op weg zijn en in dat geval mag 't dus wel.
quote:Wat is daar fout aan dan. Moet een relatie altijd gebaseerd zijn op gelijkheid? Ik denk eerder dat dat JOUW normen en waarden zijn. Die kunnen bij iemand anders weer heel anders zijn.
Op maandag 21 oktober 2002 01:16 schreef SliderTPP het volgende:[..]
Heeft het niet te maken met een onzekerheids gevoel van jouw kant?
Iemand van 15 kijkt zeker tegen je op, perfect voor jouw onzekerheid.
denk er es over na.
quote:Is niet waar. Zolang je geen sexuele relatie hebt is er niets aan de hand. Sterker nog, tussen de 12 en 16 geldt dat als zowel ouders als de minderjarige er geen problemen mee hebben, het niet vervolgbaar is.
Op maandag 21 oktober 2002 01:32 schreef American_Nightmare het volgende:
Gezeik altijd. Iedereen moet dat zelf weten. En als je als 20 jarige met een 13 jarige gaat dan ben je gewoon strafbaar bezig.
quote:Heel goed jongen. En daarom mag geen enkele meerderjarige een relatie met een 13jarige aangaan.
Iemand van 13 kan imo NOOIT volwassen zijn.
quote:De leeftijdscategorie waar jij het over hebt is 16-18. Tussen 12 en 16 is het hartstikke verboden en strafbaar (seksueel contact dus).
Op maandag 21 oktober 2002 01:40 schreef MrTorture het volgende:[..]
Is niet waar. Zolang je geen sexuele relatie hebt is er niets aan de hand. Sterker nog, tussen de 12 en 16 geldt dat als zowel ouders als de minderjarige er geen problemen mee hebben, het niet vervolgbaar is.
quote:Er valt niks weg te schroeven. Ik ken een aantal meiden van 13 en dat zijn gewoon KINDEREN. Of er nou tussen zitten die ouder lijken qua uiterlijk.. iemand van 13 is per definitie NIET volwassen.
Heel goed jongen. En daarom mag geen enkele meerderjarige een relatie met een 13jarige aangaan.
En als jij het koud vindt, moet zeker heel Nederland een trui aan. Schroef die plaat voor je kop es weg man.
hier zeggen oja maak niet uit hoor dat ze een stukje jonger is ?
13 en 21jaar ?
wel ook dit vind ik dus verkeerd
zij begint net met haar leven als puber.
verder een meisje van 16jaar vind ik wel goed omdat die al wat langer met haar emoties is bekend.
mijn god een meisje van 13 die net 1jaar bloed elke maand?
wel hier staan ze weer te zijken over dat het weer niet mag
waarmaken we dan druk om ?
laten we lekker feest vieren joh
we neuken er gewoon oplos
welke geslacht maak ook niks meer uit
welke leeftijd ook niet meer.
laten we gelijk alle normen en waarde maar in de prullebak gooien
hebben we toch niet meer nodig joh...........
we worden lekker biseksueelpedofiel ook goed.
quote:Ok, nog maar eens:
Op maandag 21 oktober 2002 01:54 schreef American_Nightmare het volgende:
De leeftijdscategorie waar jij het over hebt is 16-18. Tussen 12 en 16 is het hartstikke verboden en strafbaar (seksueel contact dus).
quote:
In de Nederland is de leeftijd waarom men sex mag hebben, in de wet gesteld op 12 jaar voor zowel heteroseksuele als homoseksuele sex. In vergelijking met andere landen ligt deze leeftijdsgrens erg laag; vooral omdat in Nederland niet de restrictie geldt dat het legale sex met leeftijdsgenoten betreft. Ofwel: wanneer kinderen van 12 jaar vrijwillig sex bedrijven met een volwassene of in de prostitutie werkzaam zijn, is dit niet verboden.
quote:
Er valt niks weg te schroeven. Ik ken een aantal meiden van 13 en dat zijn gewoon KINDEREN. Of er nou tussen zitten die ouder lijken qua uiterlijk.. iemand van 13 is per definitie NIET volwassen.
quote:HAHAHA
Op maandag 21 oktober 2002 02:27 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik snap het niethier zeggen oja maak niet uit hoor dat ze een stukje jonger is ?
13 en 21jaar ?
wel ook dit vind ik dus verkeerd
zij begint net met haar leven als puber.verder een meisje van 16jaar vind ik wel goed omdat die al wat langer met haar emoties is bekend.
mijn god een meisje van 13 die net 1jaar bloed elke maand?
wel hier staan ze weer te zijken over dat het weer niet mag
waarmaken we dan druk om ?
laten we lekker feest vieren joh
we neuken er gewoon oplos
welke geslacht maak ook niks meer uit
welke leeftijd ook niet meer.
laten we gelijk alle normen en waarde maar in de prullebak gooien
hebben we toch niet meer nodig joh...........we worden lekker biseksueelpedofiel ook goed.
Verder wel een heel puike bijdrage trouwens
quote:Ja dat is onmogelijk. Iemand van 13 is gewoon niet volwassen, punt.
Op maandag 21 oktober 2002 02:34 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Daar doe je het weer. Omdat jij een paar meiden van 13 kent die kinderen zijn, is het onmogelijk dat ik er 1 ken die wel volwassen is?
quote:Ach ja, blijf jij maar met die plaat voor je kop lopen. Ik heb met haar een hele leuke tijd gehad en nooit last gehad van kinderachtig gedrag op wat voor manier dan ook...
Op maandag 21 oktober 2002 02:45 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Ja dat is onmogelijk. Iemand van 13 is gewoon niet volwassen, punt.
quote:Mja misschien ligt dat dan wel meer aan jezelf als aan haar. Je kan hier blijkbaar ook niet eens met echte argumenten aankomen maar moet meteen weer krachttermen gaan gebruiken.
Op maandag 21 oktober 2002 13:05 schreef MrTorture het volgende:[..]
Ach ja, blijf jij maar met die plaat voor je kop lopen. Ik heb met haar een hele leuke tijd gehad en nooit last gehad van kinderachtig gedrag op wat voor manier dan ook...
quote:Ach ja in sommige culturen snijden ze ook de clitoris weg bij jonge meisjes en hakken ze handen af bij dieven, dus laten wij dat ook maar gaan doen..
Op maandag 21 oktober 2002 13:42 schreef The_Wanderer het volgende:
tja ach, in sommige culturen trouwen meisjes van 14 met gasten van 30+ dus waarom niet.
Ik zou er maar niet aan beginnen, daar krijg je wel problemen mee denk ik.
Ik zou zelf ook niet zo makkelijk met iemand van 15 durven te lopen, zeker niet als ze er nog heel jong uit ziet
quote:Ik heb ook es op het randje gestaan om iets met iemand van 15 te hebben. (Ik was toen 21) Ze zag er absoluut ouder uit, maar aan haar gedrag was gewoon te merken dat ze nog zo jong was. En dan houdt 't op.
Op maandag 21 oktober 2002 14:06 schreef Ronaldsen het volgende:
6 jaar leeftijdsverschil is niet zo extreem veel, maar ja ze is nog maar 15 heIk zou er maar niet aan beginnen, daar krijg je wel problemen mee denk ik.
Ik zou zelf ook niet zo makkelijk met iemand van 15 durven te lopen, zeker niet als ze er nog heel jong uit ziet
quote:Ik leg mijn grens bij leuk en volwassen gedrag. In dit geval kwam dat uit op 13...
Op maandag 21 oktober 2002 13:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Als 13 mag, waar leg jij de grens dan? Bij 12, 11, of misschien 10?
quote:Vind je niet dat ze nog kind moet mogen zijn....kan me niet voorstellen dat een 13 jarige zich al volwassen gedraagd...
Op maandag 21 oktober 2002 15:33 schreef MrTorture het volgende:[..]
Ik leg mijn grens bij leuk en volwassen gedrag. In dit geval kwam dat uit op 13...
quote:misschien heb jij nog wel denkwijze van iemand van 13 ?
Op maandag 21 oktober 2002 15:33 schreef MrTorture het volgende:[..]
Ik leg mijn grens bij leuk en volwassen gedrag. In dit geval kwam dat uit op 13...
quote:en, vertel eens, hoe lang heb jij al niet geneukt..??
Op maandag 21 oktober 2002 15:51 schreef ramsesii het volgende:[..]
misschien heb jij nog wel denkwijze van iemand van 13 ?
quote:dat was te kort geleden om het met iemand van 13 te proberen...
Op maandag 21 oktober 2002 15:53 schreef Frenkie het volgende:[..]
en, vertel eens, hoe lang heb jij al niet geneukt..??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |