[sub]Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com[/sub]
Poll: Inspraak bij maandelijkse betaling?
[sub]Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com[/sub]
quote:Dat vraag ik mij dus ook af. Nu roept men wel dat men maandelijks bedrag x wil betalen, maar hoe lang houdt men dat vol....
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:08 schreef Kreator het volgende:
Het zal mij benieuwen hoeveel mensen die hier bereid zijn te betalen daadwerkelijk gaan betalen als de rekening thuis ligt..
quote:Dan komen de moderators toch gewoon huis-aan-huis het geld innen?
Het zal mij benieuwen hoeveel mensen die hier bereid zijn te betalen daadwerkelijk gaan betalen als de rekening thuis ligt..
Maar ik heb er wel een paar euro voor over, om FOK! draaiende te houden...
quote:naar mijn ervaring weinig.
maar als je dan naar de donaties kijkt blijkt dat het sterk tegenvalt.
ligt er natuurlijk ook erg aan wat andere fok!kers waar ik graag mee omga hier, doen.
quote:Aangezien het mensenwerk is zal het nooit 100% objectief zijn.
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:16 schreef Arma_Angelus het volgende:
als het hier allemaal eerlijk en objectief gebeurd dan zou ik wel bereid zijn om te betalen, maar vooralsnog is het een gare troep en betaal ik hier geen cent voor.
* Jojogirl zou wel willen betalen.
quote:
Er is al via het ip adres 213.22*.**.*** gestemd voor de poll Wat zou jij per maand over hebben ?.Hier is de huidige stand van de poll
Ik kom er gewoon voor uit dat ik niet ga betalen voor Fok; dat heeft verschillende redenen:
Martin
quote:Als er betaling gaat komen, dan hebben de betalenden wel recht op enige inspraak. Besluiten kunnen dan dus altijd verworpen worden als een meerderheid van de leden er op tegen is.
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:18 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Aangezien het mensenwerk is zal het nooit 100% objectief zijn.
* Jojogirl zou wel willen betalen.
quote:En dat uit jouw mond
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:16 schreef Arma_Angelus het volgende:
als het hier allemaal eerlijk en objectief gebeurd dan zou ik wel bereid zijn om te betalen, maar vooralsnog is het een gare troep en betaal ik hier geen cent voor.
Martin
Alles wat ik zoek op internet is altijd gratis voor me geweest. En dat is uist het mooie aan internet.
Ik wil in ieder geval gerust een eurootje of 5p/m betalen en inspraak... ach, zolang ik kan posten is het voor mij genoeg.
quote:Mjah is een goed teken maarjah zoveel mensen hebben er nog niet gestemd
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:32 schreef DJKoster het volgende:
Tot nu toe is 43% bereid om op een-of-andere manier te betalen..Lijkt me een goed teken
quote:En ook al een heel betrouwbare voorspelling met minder dan 100 votes.
Tot nu toe is 43% bereid om op een-of-andere manier te betalen..Lijkt me een goed teken
Dit betekend, volgens jouw redenatie, tevens dat 57% niet bereidt is om te betalen. En dat is geen goed teken.
quote:En dat is 43% van de mensen die 24/7 op Fok! zit.. Dat zijn er niet zo veel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |