abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 oktober 2002 @ 22:58:20 #1
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6339964
haha leuk Jappie
pi_6339971
Geen commentaar
  donderdag 17 oktober 2002 @ 23:00:41 #4
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6339982
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 22:59 schreef itsme het volgende:
haha leuk Jappie
Wat bedoel je Itsme ?
pi_6340005
Volgens mij bedoelt ze dat kale mannetje
pi_6340011
Je bent me voor

ontopic:

Hummie maakt Ursula attent op hetgeen wat in de bubbelbad is gebeurt.Ik vind dat ze er meer van maakt dan het in werkelijkheid is. Ze hebben volgens haar veel bij te praten en Tuur moet de waarheid vertellen zegt Hummie. Beetje vreemd vind ik.
Ben benieuwd of wij ook mee mogen kijken in die hotelkamer...

pi_6340036
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:01 schreef Bubbz het volgende:
ja natuurlijk. wat anders
  donderdag 17 oktober 2002 @ 23:03:21 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6340047
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 22:59 schreef itsme het volgende:
haha leuk Jappie
Shit.. nou krijgt Jappie ook nog credit voor dat plaatje waarop ik heb zitten zweten... het is echt mijn dag niet
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 17 oktober 2002 @ 23:03:52 #9
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6340062
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:01 schreef Bubbz het volgende:
Ghehehehe...thnx ...maar eh dat is een plaatje waar scanman01 bloed zweet en tranen over heeft gelaten.
pi_6340075
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:01 schreef danosa het volgende:
Je bent me voor

ontopic:

Hummie maakt Ursula attent op hetgeen wat in de bubbelbad is gebeurt.Ik vind dat ze er meer van maakt dan het in werkelijkheid is. Ze hebben volgens haar veel bij te praten en Tuur moet de waarheid vertellen zegt Hummie. Beetje vreemd vind ik.
Ben benieuwd of wij ook mee mogen kijken in die hotelkamer...

ja ik vind het ronduit belachelijk als wij niet mee mogen kijken.
daar draait het programma toch om?
dat je altijd door de camera gevolgd wordt
als ze ook van dit concept afstappen, tja dan begrijp ik waarom BB steeds slechtere kijkcijfers heeft
  donderdag 17 oktober 2002 @ 23:04:45 #11
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6340081
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Shit.. nou krijgt Jappie ook nog credit voor dat plaatje waarop ik heb zitten zweten... het is echt mijn dag niet

pi_6340086
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:03 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ghehehehe...thnx ...maar eh dat is een plaatje waar scanman01 bloed zweet en tranen over heeft gelaten.

nou hij is erg leuk.
scan en kale plaatje
pi_6340100
grrrrr, nou dan begin ik maaar weer overnieuw
pi_6340194
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:05 schreef Tante Bep het volgende:
grrrrr, nou dan begin ik maaar weer overnieuw
wat bedoel je tante bep?
  donderdag 17 oktober 2002 @ 23:10:19 #15
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6340242
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:08 schreef itsme het volgende:

[..]

wat bedoel je tante bep?

Zie commentaren deel 14 en topic Mustapha deel 7
pi_6340349
in de vorige topic schreef ik :

itsme zou je eens naar deze mp3 willen luisteren ?

Gesprek in de bunker tussen Mushi, Ursula, Geesje en Laurens - 4.8mb

http://www.inhetalgemeenbelang.com/bb/stream/mp31017/0000bunker.mp3

waarop Jappie antwoordde

quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 22:43 schreef Jappie het volgende:

[..]

Zojuist geluisterd...het is mij idd een raadsel hoe iemand het correcte inzicht van Mus hier om kan buigen naar iets negatiefs. In dit gesprek blijkt zonneklaar dat Laurens niet wil luisteren naar rede, wanneer hij dan uiteindelijk Mus toch nog op een andere manier onderuit wil halen dient Mus hem gewoon van repliek en staat Laurens eik met een mond vol tanden.

Het is dan ook jammer dat QT het verslag van Fondaco hier heeft gepost daar het in complete tegenspraak is met wat er op het mp3tje te beluisteren valt.

(no offense verder QT )

dat vond ik dus ook zo erg en daarom heb ik dat geluidsfragment erbij gezet en dan moet je nou eens lezen wat fondaco daar bij schreef :

quote:
Het tweede gesprek betreft Mushi, Laurens, Ursula en Geesje in de slaapkamer van de bunker. Het gesprek begint in afwezigheid van Laurens en is dan nog grappig. Bij terugkeer van Laurens, die naar de wc was, begint Mushi af te geven op de andere groep, omdat zij naar zijn mening geen consideratie hebben voor de persoon Arthur en zijn karakter. Geesje en Ursula staan hem hierin bij. Laurens meent, dat zij vergeten, dat er twee kanten aan de medaille zitten en dat zij óók begrip moeten hebben voor de personen, die Arthur heeft gekwetst.

Tijdens dit gesprek maakt Laurens het Mushi duidelijk, dat deze op hem geen enkele indruk maakt en dat hij weinig begrip voor diens in- en opstelling kan hebben. Mushi reageert over het algemeen in min of meer misprijzende bewoordingen dan wel door Laurens te "overschreeuwen" en hem niet uit te laten praten.

dit is mijn reactie die ik er ook op MW onder heb gepost

Ieder geeft z'n eigen interpretatie aan hetgeen er wordt gezien en gehoord, dat is de streamer z'n goed recht, het is echter wel een persoonlijke visie en geen voldongen feit.

Als ik naar dit fragment luister hoor ik b.v. iets heel anders als hetgeen Fondaco er bij heeft geschreven, dat is geen kritiek maar wat er over mustapha staat geschreven kan ik er dus absoluut niet uit opmaken.

pi_6340994
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 22:51 schreef Qt het volgende:
Ik had toch ook verwezen naar de MP3tjes? Had zelf geen tijd vandaag om te luisteren, maar het leek me wel compleet genoeg
QT, als je de mp3 luistert en je ziet dan het commentaar van Fondaco dan heb je 2 heel verschillende dingen, nu postte jij alleen dat stuk van hem met een verwijzing naar de mp3's.

De mensen die alles aangrijpen om Mustapha in een negatief daglicht te zetten kijken natuurlijk wel linker uit en gaan echt die geluidsfragmenten er niet bij lopen zoeken die vinden het wel best, wat er staat past immers precies in hun straatje. Dat was dus de reden waarom Jap en ik het zo jammer vonden snappie.

pi_6341407
Het is weer een typische mustapha discussie waarbij hij gelijk heeft maar waar laurens ook gelijk heeft. Naar mijn iedee zegt moes weer veel te vaak KLAAR>! en daardoor ontstaat dat negative beeld over moes.
Laurens gooide het over een andere kant en heeft hierin ook gewoon gelijk. Dat ze niet naar elkaar luisteren komt door moes die gewoon geen discussie kan voeren. Want hij had pas gelijk toen de dames zeiden dat het een schreeuw naar aandacht was. Die woorden neemt hij dan ook gelijk over.
pi_6341522
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:52 schreef Bubbz het volgende:
Het is weer een typische mustapha discussie waarbij hij gelijk heeft maar waar laurens ook gelijk heeft. Naar mijn iedee zegt moes weer veel te vaak KLAAR>! en daardoor ontstaat dat negative beeld over moes.
Laurens gooide het over een andere kant en heeft hierin ook gewoon gelijk. Dat ze niet naar elkaar luisteren komt door moes die gewoon geen discussie kan voeren. Want hij had pas gelijk toen de dames zeiden dat het een schreeuw naar aandacht was. Die woorden neemt hij dan ook gelijk over.
, Laurens wilde er niet aan dat het heel wat vriendelijker van de andere bewoners geweest zou zijn als zij Tureluurtje naar bed hadden gestuurd. Hij gaat niet in op het punt dat het mensen niet siert, met meerderen op een dronken lor te gaan zitten fitten.
pi_6341646
dank u mijn lief kuikentje, dat is nou exact wat ik bedoel !
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 00:04:07 #21
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6341677
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:52 schreef Bubbz het volgende:
Ik ben het uiteraard volstrekt met je oneens, ....zelfs als wat je zegt waar zou zijn ( wat ik dus niet vind ) dan zijn er twee die een discussie maken...als deze discussie dus mislukt ondanks dat beide heren en dus ook Lau gelijk hebben dan heeft Laurens net zo veel schuld aan het niet luisteren naar Mus als andersom...misschien zelfs nog wel meer .

Ow ja...hoe kan iemand technisch pas gelijk hebben na bevestiging van zijn gelijk door de andere aanwezigen.
Immers:
Of je hebt gelijk, of je hebt het niet... een bevestiging veranderd daar niets aan

vrijdag 18 oktober 2002 @ 00:49:26 #22
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6342736
quote:
Uit de streamverslagen van APK
Mustaphe: Oooh, als ik er uit ga.... Ik baalde echt toen Bo eruit ging. Daarna kreeg ik een beetje hints dat ik er niet uit zou gaan. (!)
Ik denk dat hij hiermee bedoeld dat ze aan het hek stonden te schreeuwen voor hem ??

[sub]En succes met je buswatchertje...schiet je wel een beetje op?... [/sub]

vrijdag 18 oktober 2002 @ 01:17:45 #23
6941 APK
Factual, I think.
pi_6343157
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 00:49 schreef Jappie het volgende:
Ik denk dat hij hiermee bedoeld dat ze aan het hek stonden te schreeuwen voor hem ??

[sub]En succes met je buswatchertje...schiet je wel een beetje op?... [/sub]

Ik word knettergek hiero.
Het ligt geloof ik niet aan mijn computer of verbinding, bij jou werken bv de [sub] dingessen ook niet.
Anyway, Mustapha zei het op die manier, ik dacht uiteraard onmiddelijk dat hij subtiele hints van Hummie had gekregen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_6343247
Mustapha kan natuurlijk ook zijn broer bedoelen die zei dat hij hem eind december terug zou zien met 500.000 euro.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 01:24:44 #25
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6343282
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 01:17 schreef APK het volgende:

[..]

Ik word knettergek hiero.
Het ligt geloof ik niet aan mijn computer of verbinding, bij jou werken bv de [sub] dingessen ook niet.
Anyway, Mustapha zei het op die manier, ik dacht uiteraard onmiddelijk dat hij subtiele hints van Hummie had gekregen.

Hmm ja...dat zou ook kunnen natuuk...misschien wel tijdens dat huilbuitje in de DBK...

[sup]Voer voor de R.A.M.beweging dus...[/sup]

en sup doet ut ook al niet...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')