abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6313338
En hier kunnen we verder gaan met de meesterlijke CM Challenge!

CM = Championship Manager voor diegenen die niet weten waar het over gaat...

Huidige versie is overigens 01/02

[Dit bericht is gewijzigd door Tackleberry op 16-10-2002 15:53]

.
  woensdag 16 oktober 2002 @ 15:51:35 #2
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_6313355
Case Mod challange?
Drop you like an ill, bad habit
pi_6313371
Misschien alvast discussiëren over de volgende CM Challenge?

Welk land, welke club etc...

Ik ga trouwens even kijken hoe groot een savegame is aan het begin van het 1e seizoen... Misschien dat het te doen is om dat centraal te gaan gebruiken... (idee voor een centrale managernaam? )

[Update]
Ik ga kijken hoe groot Italy + Serie C2 A, B, C is. Met de volgende opties:

• Use real players
  • Attribute masking OFF
  • [Dit bericht is gewijzigd door Tackleberry op 16-10-2002 15:57]

.
      woensdag 16 oktober 2002 @ 15:53:41 #4
    22700 F1908
    MASTERDETECTIVE
    pi_6313391
    quote:
    Op woensdag 16 oktober 2002 15:51 schreef pmponer het volgende:
    Case Mod challange?
    bijna
    852002IWASTHERE
    pi_6313406
    Ik heb al een paar dagen niet meer met Rimini gespeeld. Ik ben maar weer eens in Brazilie (Atlético Paranaense) begonnen, de volgende challenge afwachtend

/edit: Heeft CherryMoonTraxx al 01/02 kunnen regelen ergens? Het lijkt erop dat je veel kennis hebt van de mogelijkheden van het spel, dus een welkome aanvulling bij de Challenge.

pi_6313611
    Zou omstreeks deze tijd niet ongeveer CM02/03 uitkomen of vergis ik me nu?
    pi_6313651
    quote:
    Op woensdag 16 oktober 2002 16:04 schreef Oerend_Hard het volgende:
    Zou omstreeks deze tijd niet ongeveer CM02/03 uitkomen of vergis ik me nu?
    Op dit moment wordt er inderdaad aan een nieuwe CM gewerkt, maar dit is om precies te zijn Championship Manager 4. De release datum is nog niet bekend. Maar voorlopig zal hij nog niet uitkomen, dus tijd genoeg voor een tweede CM Challenge met CM01/02.
    .
    pi_6313713
    Savegame update

Ik heb zoals hierboven vermeld staat een savegame aangemaakt. De savegame wordt uiteindelijk 30,8MB... Maaaaaar als ik deze zip wordt het een bestand van 9,12MB... Goed te doen als iemand webspace heeft volgens mij...

.
    pi_6313934
    Een Engelse club is wel leuk. Conference Division of zo?
    Don't think it feel it....
    pi_6314001
    quote:
    Op woensdag 16 oktober 2002 16:21 schreef JwS2ooo het volgende:
    Een Engelse club is wel leuk. Conference Division of zo?
    Dat lijkt me ook wel een goed idee...
    .
    pi_6314913
    Rimini is door omstandigheden compleet mislukt bij mij (te slome computer op Maximale database, kan het alsjeblieft op Normal ? )..

Ik ga proberen bij de volgende wel mee te doen.. Doe alvast een suggestie : Barnet, in de Conference !

Forza SCH.
      woensdag 16 oktober 2002 @ 17:59:00 #12
    17510 _wie
    Tweeterholic :-)
    pi_6315985
    Telford??? Niet al te veel geld in het begin. Ligt eraan hoeveel mensen meedoen, misschien kan ik hem wel op mijn account neerzetten... anders kun je hem wel kwijt op www.web1000.com
    pi_6316063
    quote:
    Op woensdag 16 oktober 2002 15:54 schreef Quaresma het volgende:
    Ik heb al een paar dagen niet meer met Rimini gespeeld. Ik ben maar weer eens in Brazilie (Atlético Paranaense) begonnen, de volgende challenge afwachtend

/edit: Heeft CherryMoonTraxx al 01/02 kunnen regelen ergens? Het lijkt erop dat je veel kennis hebt van de mogelijkheden van het spel, dus een welkome aanvulling bij de Challenge.

Heb het nog niet kunnen regelen, ben zelfs naar de winkel geweest maar ook daar hadden ze het niet.
    Ik ga deze week Kazaa maar weer eens installeren
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_6316353
    quote:
    Op woensdag 16 oktober 2002 16:06 schreef Tackleberry het volgende:

Op dit moment wordt er inderdaad aan een nieuwe CM gewerkt, maar dit is om precies te zijn Championship Manager 4. De release datum is nog niet bekend. Maar voorlopig zal hij nog niet uitkomen, dus tijd genoeg voor een tweede CM Challenge met CM01/02.

Hmm heb nou al verschillende mensen gehoord dat CM 4, 24 oktober zou uitkomen, maar ik vind dat iets te vroeg..

Nieuwe challenge zeker, maar graag een ander land? Kunnen we niet met de engelse spelen?

pi_6316375
    Max database vind ik ook niet zo nodig. Normal is prima.
    Don't think it feel it....
      woensdag 16 oktober 2002 @ 19:04:44 #16
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_6317077
    quote:
    Op woensdag 16 oktober 2002 18:19 schreef VVouter het volgende:

[..]

Hmm heb nou al verschillende mensen gehoord dat CM 4, 24 oktober zou uitkomen, maar ik vind dat iets te vroeg..

Nieuwe challenge zeker, maar graag een ander land? Kunnen we niet met de engelse spelen?

niet luisteren naar 'verschillende mensen'. Gewoon op www.sigames.com kijken. Er is nog geen releasedatum geplanned. Er zijn zoveel mensen die zeggen dat ze 'inside information' hebben, maar de mensen die het echt weten zijn op één hand te tellen (figuurlijk)
    Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
    I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
    pi_6317206
    quote:
    Op woensdag 16 oktober 2002 17:08 schreef Jelminho het volgende:
    Rimini is door omstandigheden compleet mislukt bij mij (te slome computer op Maximale database, kan het alsjeblieft op Normal ? )..

Ik ga proberen bij de volgende wel mee te doen.. Doe alvast een suggestie : Barnet, in de Conference !

helemaal voor.
    heb weliswaar geen tijd gehad om met de eerste challenge mee te doen (ben pas in seizoen 3, ben te laat begonnen), maar Barnet is mijn favo club !

Kun je echt tot iets groots en spectaculairs laten uitgroeien. Ben ooit in seizoen 2010/2011 winnaar CL geworden met ze, met een 27/28 jarige Van der Vaart op zijn hoogtepunt als inspirerend leider van het team.

pi_6328053
    quote:
    Op woensdag 16 oktober 2002 17:08 schreef Jelminho het volgende:
    Als de club niet boven de andere Conference clubs uitsteeks (het moet een uitdaging zijn ) dan lijkt me dat een goede optie...

Bovendien vind ik de DB op max toch wel fijn... Je hoeft alleen maar de Engelse divisie en Conference aan te hebben, dus veel kracht kost het je PC niet... (let wel: dit is verplicht, je mag geen andere leagues aan hebben staan)

.
    pi_6330365
    Schrik niet, maar ik heb een simpel Pentium 2, 300 MhZ computertje .. Het draait gewoon langzaam, vind ik klote en daarmee verlies ik sneller het spelplezier ..

Maar goed, als er meerdere mensen liever een database op maximaal willen, dan doen we dat natuurlijk..

Forza SCH.
    pi_6330602
    quote:
    Op donderdag 17 oktober 2002 15:07 schreef Jelminho het volgende:
    Schrik niet, maar ik heb een simpel Pentium 2, 300 MhZ computertje .. Het draait gewoon langzaam, vind ik klote en daarmee verlies ik sneller het spelplezier ..

Maar goed, als er meerdere mensen liever een database op maximaal willen, dan doen we dat natuurlijk..

Je kunt ook zelf de database op minimaal zetten, als je een 300Mhz hebt. Zou ik wel doen, want ik heb weleens op een 266 Mhz CM 00/01 gespeeld en dan is de lol er idd snel af.

Heb je Cycling Manager al aan de praat gekregen?

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_6331738
    *PBateman1978 heeft al een poosje Rimini niet meer gecoached....

Zit nog steeds in 't 4e seizoen, Serie B, maar ben de laatste tijd ALS ik achter de PC zit meer aan het Warcraften......

Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_6333359
    [offtopic]Jah, Cycling Manager lukt... (wel de details op Low enzo.. maar nu draait die wel lekker, dus dat maakt nie zoveel uit..) Cycling Manager 2 is alleen veeeel mooier, maar daar heb ik een te slechte pc voor helaas
    .. Maar tis wel een mooi spel..

Me pa koopt binnenkort trouwens een nieuwe pc, Pentium 4, 2 Gigaherz... Yeah [/offtopic]

Forza SCH.
    pi_6333594
    quote:
    Op donderdag 17 oktober 2002 17:59 schreef Jelminho het volgende:
    [offtopic]Jah, Cycling Manager lukt... (wel de details op Low enzo.. maar nu draait die wel lekker, dus dat maakt nie zoveel uit..) Cycling Manager 2 is alleen veeeel mooier, maar daar heb ik een te slechte pc voor helaas
    .. Maar tis wel een mooi spel..

Me pa koopt binnenkort trouwens een nieuwe pc, Pentium 4, 2 Gigaherz... Yeah [/offtopic]

[offtopic]
    Ik heb nu Cycling Manager 2. Echt een vet spel, alleen ik moet nog even wat patches installeren want bepaalde renners zijn echt veel te sterk. Dat is dan ook het enige nadeel aan het spel, want verder is het fantastisch. Wel nog even ontdekken hoe ik renners moet kopen.
    pi_6334561
    quote:
    Op donderdag 17 oktober 2002 15:07 schreef Jelminho het volgende:

Nu hebben we 2 mogelijkheden...
  • Savegame aanmaken en die door iedereen laten gebruiken

• nadeel is dat jij bijvoorbeeld met een max database zit
  • Iedereen zelf een spel laten starten met een aantal regels

• nadeel is dat je kans hebt op een behoorlijk verschillende uitgangspositie
    .
      donderdag 17 oktober 2002 @ 19:19:10 #25
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_6334773
    doe maar savegame. Ik heb nu twee weken vakantie (vanaf morgen middag) dus dan kan ik weer ff los gaan
    Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
    I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')