quote:Wat is de GWK ?
Op woensdag 16 oktober 2002 00:03 schreef OneSoul het volgende:
Zaterdag maar weer gaan schuiven in de GWK
quote:Grens Wissel Kantoor
Op woensdag 16 oktober 2002 00:05 schreef EminemRulezz het volgende:[..]
Wat is de GWK ?
quote:Dus : Zaterdag maar weer gaan schuiven in de Grens Wissel Kantoor
Op woensdag 16 oktober 2002 00:03 schreef OneSoul het volgende:
Zaterdag maar weer gaan schuiven in de GWK
quote:Gelukkig ben jij even dom als Marshall Matters
Op woensdag 16 oktober 2002 00:17 schreef EminemRulezz het volgende:[..]
Dus : Zaterdag maar weer gaan schuiven in de Grens Wissel Kantoor
On topic:
Tori will have band with her for this tour
She will be joined onstage by Jon Evans on bass and Matt Chamberlain on drums and percussion. Interestingly, there will be no guitar player on this tour!
quote:Nou ja... Dat is dus altijd nog drie keer zoveel instrumenten als bij het vorige concert
Op woensdag 16 oktober 2002 00:20 schreef OneSoul het volgende:Interestingly, there will be no guitar player on this tour!
Dat was wel wel erg mooi, maar ik weet niet of ik deze keer ga..... Zal dan vooral van de prijs van de kaartjes afhangen.....
Maar ik heb nog (on)officiele tourlijsten gezien van europa.. Ik wil zekers dit jaar ook belgie (was gaaf vorig jaar) en parijs aandoen. En als ze ook niet te diep duitsland in gaat, daar ook nog 1 a 2 concertjes
( * JayTaph is torifiel )
quote:Wees gerust, dat komt wel goed. Word vandaag of uiterlijk morgen allemaal precies bekend
Op woensdag 16 oktober 2002 09:33 schreef JayTaph het volgende:
Ik zie maar verdomd weinig op de ticketservice en gwk-sites.. ook niet bij de voorverkopen op zaterdag..
Edit: Het staat zelfs al op de site van de Ahoy:
Tori Amos & support act
Datum:
20/01/03
Prijs:
€ 37,50 / € 35,- / € 32,50 excl. servicekosten
Tijden:
Aanvang: 20.00 uur
Organisator:
Mojo Concerts
Kaartverkoop
Kassa van Ahoy Rotterdam: 0900BelAhoy / 0900 2352469, 45 eurocent pm
Openingstijden kassa van Ahoy': ma t/m za 10.00-16.00 uur.
Ticket Service 0900 300 1250, 45 eurocent pm, www.ticketservice.nl
151 grotere Postkantoren
33 GWK Stationskantoren
12 grote VVV-kantoren
Bekende voorverkoopadressen
wel weer prijzig
quote:In vgl met Prince??
Op woensdag 16 oktober 2002 11:13 schreef calvobbes het volgende:[..]
wel weer prijzig
quote:Uhm wie is hier nou dom ???
Op woensdag 16 oktober 2002 00:20 schreef OneSoul het volgende:[..]
Gelukkig ben jij even dom als Marshall Matters
On topic:
She will be joined onstage by Jon Evans on bass and Matt Chamberlain on drums and percussion. Interestingly, there will be no guitar player on this tour!
quote:Nee dat niet. Maar ik heb d'r al eens gezien en vind het niet weer 40 euro waard om d'r te gaan zien.
Op woensdag 16 oktober 2002 13:59 schreef OneSoul het volgende:In vgl met Prince??
quote:
Hallo Bart,Tori Amos komt weer! Na haar verbluffende concert vorig jaar november in Amsterdam, doet de populaire zangeres volgend jaar op maandag 20 januari eenmalig Ahoy' Rotterdam aan.
Dit concert is een perfecte gelegenheid om kennis te maken met het nieuwe songmateriaal van Tori Amos. Op 28 oktober verschijnt haar nieuwe album Scarlet's Walk: een persoonlijk album waarop Scarlet (lees Tori) tijdens een reis door Amerika veel over het land, maar nog meer over zichzelf ontdekt.
Ook haar bekende nummers zal Tori Amos ongetwijfeld tijdens dit concert ten gehore brengen.
Echte Tori fans weten wat zij te doen staan dit weekeinde
TORI AMOS & BAND + support act
Ahoy' - Rotterdam
Maandag 20 januari 2003
Entrée: EURO 37,50, EURO 35,-, EURO 32,50 (exclusief servicekosten)
Aanvang: 20.00 uurKaartverkoop begint zaterdag 19 oktober om 10.00 uur door Ticket Service
via de grotere postkantoren, VVV's en GWK's, 0900-300.1250 (45 cpm),
http://www.ticketservice.nl, de bekende voorverkoopadressen en kassa zaal.Let op: voor dit concert zijn alleen zitplaatsen beschikbaar.
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 00:20 schreef OneSoul het volgende:[..]
Gelukkig ben jij even dom als Marshall Matters
On topic:
Moet Matt niet helpen bij Fiona Apple's nieuwe album?
quote:Blijkbaar effe niet. Hij moet ook z'n brood verdienen.
Op zaterdag 19 oktober 2002 11:14 schreef Tranceptor het volgende:Moet Matt niet helpen bij Fiona Apple's nieuwe album?
Is de duurste ring de zitplaatsen in de arena dan?
Laat het me even zo snel mogelijk weten.
Thanks.
quote:Eerste rang. Zijn veldkaartjes, zit je (ligt eraan hoe snel je bent) dicht bij en recht voor het podium.
Op zaterdag 19 oktober 2002 11:32 schreef soulburn het volgende:
Welke rang is relaxt om te zitten en heb je nog een keuze als je bij de GWK kaartjes gaat halen?
quote:Dan was je dus veel te laat bij het kopen van je kaartje. Heeft er niks mee te maken waar je het koopt. Dat gaat via een centraal systeem.
Want ik heb eerder kaartjes gehaald en toen belande ik achterin Ahoy helaas?
quote:Jah.
Is de duurste ring de zitplaatsen in de arena dan?
Ik heb zojuist via www.ticketservice.nl 2 kaartjes 1ste rang gekocht.
Samen met een vriendin zal ik er dus zijn.
Ik kan nu al niet wachten.
Misschien een idee voor een fokmeeting?
Edit:
De rijen en stoelen zijn wel benummerd dus, heeft het dan wel zin om naar voor te stormen want als de stoelen en rijen genummerd zijn kan ik wel vooraan gaan zitten maar heeft dat geen zin dus.
Oh ja, ik heb stoelen 11 en 12 op rij 21. Jammer dat dat toch een beetje naar achteren is helaas.
Edit: rijnummer verbeterd.
[Dit bericht is gewijzigd door soulburn op 19-10-2002 13:37]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |