abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6278278
Poll: Zet jij je titel op je visitekaartje?
  • Ja
  • Nee
  • Ik schrijf het erbij als het moet..

• Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

pi_6278430
    Ik had hier een hele discussie over met mijn collega's want aan de ene kant is het iets wat je onderscheid van anderen.. Aan de andere kant is het zo als je alleen maar met mensen met ing. samenwerkt staat het een beetje raar toch?
    pi_6278435
    Nee.

Ik heb een hekel aan mensen die met hun titels gaan patsen

pi_6278453
    Ik mis de optie, ik heb geen visitekaartjes
    pi_6278605
    Nee, alleen functie is relevant
    (wel zonde van m'n Ir. titel )
    pi_6278676
    En ik mis de optie: ik heb geen titel :-)

Bij ons op het werk is het de gewoonte om er geen titel op te zetten.
    De functie zegt genoeg toch? En er lopen bij ons heel wat titels rond geloof ik :-) (weet ik wel zeker eigenlijk)

Some weasel took the cork out of my lunch...
    pi_6278824
    Maar als het nu de policy van het bedrijf is om je functie er niet op te zetten?(wat ik een beetje raar vind). En trouwens hebben jullie ook je thuis adres op je visite kaartje staan? Ik heb een paar collega die dat hebben wat ik niet snap want je kaartje is toch alleen zakelijk?
    pi_6278829
    alleen mensen met 3 of meer titels mogen em derop zetten
    pi_6278974
    quote:
    Op maandag 14 oktober 2002 19:08 schreef Qwie het volgende:
    En trouwens hebben jullie ook je thuis adres op je visite kaartje staan? Ik heb een paar collega die dat hebben wat ik niet snap want je kaartje is toch alleen zakelijk?
    Als je je thuisadres of -telefoonnummer op het kaartje zet impliceer je daarmee dat je er geen problemen mee hebt om thuis gestoord te worden met zaken van het werk.
    Zelf zou ik overwegen om twee versies te maken en diegene met het thuisadres alleen aan belangrijke klanten te geven.
    pi_6289431
    Mijn titel staat wel op mijn kaartje. Een kaartje is niet om aan je collega's te geven, maar aan relaties en ik kan me voorstellen (zeker in mijn business - bioinformatica) dat het voor sommige relaties belangrijk is om te laten weten dat ik een academische graad heb. Daarnaast heb ik de indruk dat het internationaal gezien redelijk standaard is om je titel op je kaartje te zetten en aangezien wij nogal internationaal werken is dat ook een reden om het erop te zetten.
    Alhoewel ik mijn kaartjes heb gekregen van mijn baas, zou ik er denk zelf ook voor hebben gekozen om mijn titel erop te zetten.

[Dit bericht is gewijzigd door Shivo op 15-10-2002 11:19]

Jesus saves but death prevails.
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:44:45 #11
    31816 thumper
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
    pi_6289545
    Ik denk dat Shivo gelijk heeft. Ik denk dat het inderdaad zo is dat als je internationaal zaken doet, het veel meer geaccepteerd (cq. vereist) is dat je je titel erop zet.
    Maar ik denk dat er maar héél weinig mensen zijn die Ing. ofzo op hun kaartje laten zetten, de functie die je bekleed zou voldioende moeten zijn om een indruk van je capaciteiten te geven
    (je zet toch ook niet op je kaartje dat je cum laude bent afgestudeerd, terwijl dat eigenlijk nog méér zegt dan een titel...)
    volvo c30. you wish your honda was this hot.
    "If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
    pi_6293836
    Ik heb het er wel op staan omdat het gewoon normaal is hier. Erg onderscheidend is het ook niet, want iedereen heeft hier een academische graad
    pi_7114496
    Ik denk dat het meer ligt aan de bedrijfscultuur. Bij veel IT bedrijven bijvoorbeeld wordt er geen titulatuur gebruikt. Maar bij opdrachten voor verschillende ministeries zag ik dat het daar de gewoonte is om je titel te gebruiken.

Het ligt er dus maar net aan wat de bedrijfspolicy is.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')