abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_402826
Durex heeft weer eens een onderzoek gedaan, hoe vaak doet de mens het per week ?
Ennuh, hoeveel bedpartners heeft men gemiddeld in zijn/haar leven ?

De resultaten waren best uiteenlopend per land.

Hoe zit het hier op FOK ?

Nederlandse vuurwapenliefhebbers online: http://www.vuurwapens.net
  donderdag 19 oktober 2000 @ 13:44:42 #2
6447 VerdrietigMannetje
Ach je moet toch wat :)
pi_402832
Toen ik nog een vriendin had... ummz zeker 12 keer per week... dus dat is zo´n 1.7 keer per dag... zo ongeveer

Maar tja nu zonder is heel erug weinig

Als ik een vrouw heb boei ik haar vast en verwen haar zo dat ze nooit meer weg wil!!!
  Redactie Frontpage donderdag 19 oktober 2000 @ 14:12:55 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_402895
quote:
Op 19 oktober 2000 13:44 schreef VerdrietigMannetje het volgende:
Toen ik nog een vriendin had... ummz zeker 12 keer per week...
weet je inmiddels al waarom ze het heeft uitgemaakt? Of tast je nog steeds in het duister

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 19-10-2000 14:13]

donderdag 19 oktober 2000 @ 15:28:57 #4
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_403079
quote:
Op 19 oktober 2000 14:12 schreef SunChaser het volgende:
weet je inmiddels al waarom ze het heeft uitgemaakt? Of tast je nog steeds in het duister
Hij tast helemaal nergens meer!
Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_403409
quote:
Op 19 oktober 2000 13:42 schreef §erum het volgende:
Durex heeft weer eens een onderzoek gedaan, hoe vaak doet de mens het per week ?
Ennuh, hoeveel bedpartners heeft men gemiddeld in zijn/haar leven ?

De resultaten waren best uiteenlopend per land.

Hoe zit het hier op FOK ?

heb je die resultaten toevallig bij de hand? misschien dat je die hier es neer kan zetten.. misschien wel leuk...

maar om antwoord te geven op je vraag: niet... 'k ben nog best wel maagd..

pi_403413
quote:
Op 19 oktober 2000 13:42 schreef §erum het volgende:
blabla ... hoeveel bedpartners heeft men gemiddeld in zijn/haar leven ... blabla
quote:
Op 19 oktober 2000 13:44 schreef VerdrietigMannetje het volgende:
Toen ik nog een vriendin had... ummz zeker 12 keer per week... dus dat is zo´n 1.7 keer per dag... zo ongeveer
12x met 12 partners? Whoppie, wat snuif jij?
Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off.
pi_403419
Bleek de gemiddelde nederlander het nog geen twee keer te doen per week.....

Ja voor mij verschilt het nogal..
De ene week vrijwel dagelijks en de andere week niet.....
Hangt er maar net van af hoe druk we het hebben, hoe we ons voelen.....
Maar dan heb ik het alleen over daadwerkelijk neuken.....spelen met elkaar doen we vrijwel dagelijks.

Elfensex is superspannend...
  donderdag 19 oktober 2000 @ 18:11:16 #8
4657 Fok.r
Ben weer aan de zomer toe...
pi_403430
Ik hoorde dat de Fransen met gemiddeld 16 bedpartners de lijst aanvoerden!!!
pi_403462
hmmm, telde zelfgeilerij dan ook mee?
Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
pi_403464
En dat de Japanners het 37 keer per jaar deden. Nou nou, vaak hoor. Ik wist niet dat ze in Japan ook gereformeerd waren.
It is much easier to be critical than to be correct.
  donderdag 19 oktober 2000 @ 22:16:27 #11
6447 VerdrietigMannetje
Ach je moet toch wat :)
pi_403817
quote:
Op 19 oktober 2000 14:12 schreef SunChaser het volgende:
NIET OM DE sex, kan ik rustig zeggen, haar vriendje (van nu) heeft 2 centimeter en dat vertelde ze me zelf... (raar wiggie )
Als ik een vrouw heb boei ik haar vast en verwen haar zo dat ze nooit meer weg wil!!!
pi_403851
Ik heb die test ook met verbazing gelezen.

Je kan hem trouwens lezen op www.durex.com
of de hele enquete in pdf formaat neerhalen op www.durex.com/images/sexsurvey/GLOBAL_REPORT_2000.zip

Maar om weer ff on topic te komen, en de vragen te beantwoorden. Ik ben zelf de tel van het aantal sexpartners wat ik gehad heb al tijden geleden kwijt geraakt, maar het zal ergens rond de 75 liggen schat ik. Miss sakura zal ergens rond de 150 liggen of misschien nog wel hoger.
Nu zijn wij misschien wel heel erg aktief, maar 7.3 gemiddeld hier in nederland lijkt me wel heel extreem laag. En ook dat gemiddelde van 90 keer per jaar sex weten wij toch wel heel erg positief te beinvloeden
Ik weet niet welke criterium ze genomen hebben met de selectie van de enquete groep, maar heb toch sterk de vermoedens dat ze die enquete in Staphorst afgenomen hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Sakura op 19-10-2000 22:35]

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_404231
quote:
Op 19 oktober 2000 22:28 schreef Sakura het volgende:Miss sakura zal ergens rond de 150 liggen of misschien nog wel hoger
Hoe kan je er in godsnaam mee leven.
T'is dat ik je inmiddels beter ken van het forum hier, maar de onbegrip gaat maar niet weg bij me !
Nederlandse vuurwapenliefhebbers online: http://www.vuurwapens.net
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 10:21:42 #14
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_404295
Volgens mij had de gemiddelde nederlander 4 x per week sex, en dus geen twee...
Nog niet echt bedveerspringend veel, maar iig al weer het dubbele.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 11:53:00 #15
5108 equilan
DE elfengodin
pi_404491
hmm in dat geval heb ik van de week de uitslag van een andere enquete op tv gehoord....daar hadden ze het erover dat de nederlander het 2x per week deed...erg gemiddeld.
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 12:40:01 #16
167 Alwin
Dan maar geen plaatje
pi_404571
Nee het onderzoek van Durex kwam uit op ongeveer 2 keer per week. en op 90 keer per jaar.
Ik denk dat ik daar in het algemeen wel boven zit. Maar dat komt omdat ik een relatie heb.
Daarom het is een onderzoek en een gemiddelde van de nederlanders. Kijk binnen Fok al, als je iemand hebt die het vier keer per week doet en Djeez met 0 keer is het gemiddelde ook maar 2.
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 13:54:20 #17
1542 Ludo
Still YF&S
pi_404683
quote:
Op 20 oktober 2000 11:53 schreef equilan het volgende:
hmm in dat geval heb ik van de week de uitslag van een andere enquete op tv gehoord....daar hadden ze het erover dat de nederlander het 2x per week deed...erg gemiddeld.
Het kwam neer op 1x per 4 dagen.
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 14:17:20 #18
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_404720
90 x per 365 dagen.
90 : 365 = 0.246

Is idd ongeveer eens in de vier dagen, en nu ik even beter terug lees is dat ook wat ik op de FP schreef, en hier bedoelde, sorry! Ik schatte ons Nederlanders even actiever in dan we zijn

Maar nu even dit, je kan natuurlijk 4 keer per week een vluggertje hebben, of 2 keer per week heel lang en uitgebreid. Wie van die twee heeft er dan het meeste sex??

Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_405808
Onderzoek ging dus over quantiteit, en niet over kwaliteit. Daar zouden ze ook nog wel eens een onderzoekje aan mogen wagen.

Hoevaak komt de vrouw werkelijk klaar tijdens het vrijen.......

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zaterdag 21 oktober 2000 @ 12:56:17 #20
3343 Slidingtrancer
" De ideale schoonzoon &q
pi_406073
Ongeveer 4 keer per maand( meestal in de eerste week na Ongesteldheid) doe ik het nu ;-) met mn vriendin....
kwaliteit is goed hoor ( maar ehm kwantiteit...)
* pakt onderzoeksresultaten en neemt ze mee naar zijn vriendin*

( die ga ik eens ff dr oren eraf blazen)

( is lichtelijk frusti geworden)

Ehm sexpartners, stuk of 20 tot nu toe... allemaal kwalitatief minder, maar kwantitatief.

Ehjm vraagje ; als dit frigide gedrag blijft en ik wordt het nog zatter..., uitmaken ?
of ben ik dan alleen op sex belust( enz.)

'One day we will all be legends'
( think about it)
pi_406122
Is niet een eenduidig antwoord op te geven. Je zal dat toch echt voor je zelf moeten beoordelen.
Een ding wil ik je wel zeggen, als de sex binnen een relatie niet goed is, is die relatie vroeg of laat gedoemd om stuk te lopen. En dan moet je "goede sex" niet in quantiteit zien, maar meer in het samen hetzelfde idee hebben over de sex. Als jij 4 keer in de week wil, en zij vind eens in de maand meer dan voldoende, dan zal dat uiteindelijk een conflict an sich worden.

Praat er gewoon eens serieus over met je vriendin.

zaterdag 21 oktober 2000 @ 17:58:46 #22
5108 equilan
DE elfengodin
pi_406352
Sakura heeft helemaal gelijk, het is belangrijk dat de behoefte ongeveer gelijk is, anders krijg je problemen. Dan ben je helemaal niet alleen maar sex-gericht of gefrusteerd; dit is een heel menselijk fenomeen. Als jij denkt dat jullie wel heel gelukkig kunnen worden, en jij er niet echt een probleem mee hebt dat zij niet zo vaak wil....hoef je het niet uit te maken. Je kan natuurlijk ook proberen er over te praten met je vriendin; misschien kunnen jullie een compromis sluiten. Bijvoorbeeld dat zij wat vaker 'hand' werk verricht, of je oraal bevredigt.
Misschien is ze niet tevreden over de kwaliteit, je weet het niet als je er niet eerst met haar over praat.

Veel succes samen!!

vrijdag 27 oktober 2000 @ 17:55:24 #23
3343 Slidingtrancer
" De ideale schoonzoon &q
pi_422597
Praten helpt niet echt. Dan ga ik zeggen dat de sex beter kan als we het vaker doen ( waar ik op zich een punt mee heb) en zegt zij weer dat ze het zo ook goed is.( die 1 keer per maand). Dan zeg ik dat we het gewoon vaker moeten doen en dan zegt ze iets vaags : 'Ik heb niet zo vaak zin'. Hoe moet ik dat opvatten ? Ik vat dat dus op als ze moet me niet echt op die manier.
tja, als je je hele leven alleen boontjes gewend bentm, vind je die ook lekker en ga je niet gauw voor peultjes..
'One day we will all be legends'
( think about it)
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 19:11:19 #24
6984 Liquid
Neuken doe je IRL niet hier
pi_422783
Allemaal leuk dat praten over sex maar over sex moet je niet praten dat moet je doen.
Trouw niet voor je 40 bent
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 21:37:08 #25
4368 MadJack
freak of nature
pi_423185
quote:
Op 19 oktober 2000 22:28 schreef Sakura het volgende:
Maar om weer ff on topic te komen, en de vragen te beantwoorden. Ik ben zelf de tel van het aantal sexpartners wat ik gehad heb al tijden geleden kwijt geraakt, maar het zal ergens rond de 75 liggen schat ik. Miss sakura zal ergens rond de 150 liggen of misschien nog wel hoger.
Nu zijn wij misschien wel heel erg aktief, maar 7.3 gemiddeld hier in nederland lijkt me wel heel extreem laag
En bedankt...

7.3 lijkt me niet echt laag, het is tenslotte maar een gemiddelde. Ik heb bovendien niet bepaald het idee dat ik om me heen veel mensen de 7.3 zie halen, maar ik ga vast met de verkeerde mensen om.

[Dit bericht is gewijzigd door MadJack op 27-10-2000 21:38]

"When you dig up God's little acre, you lose all peace of mind, you stare into the distance, looking for a sign. But that sign it never comes babe, your wishes won't come true. You keep praying for the rain while the sun beats down on you."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')