De resultaten waren best uiteenlopend per land.
Hoe zit het hier op FOK ?
Maar tja nu zonder is heel erug weinig
quote:weet je inmiddels al waarom ze het heeft uitgemaakt? Of tast je nog steeds in het duister
Op 19 oktober 2000 13:44 schreef VerdrietigMannetje het volgende:
Toen ik nog een vriendin had... ummz zeker 12 keer per week...
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 19-10-2000 14:13]
quote:Hij tast helemaal nergens meer!
Op 19 oktober 2000 14:12 schreef SunChaser het volgende:
weet je inmiddels al waarom ze het heeft uitgemaakt? Of tast je nog steeds in het duister
quote:heb je die resultaten toevallig bij de hand? misschien dat je die hier es neer kan zetten.. misschien wel leuk...
Op 19 oktober 2000 13:42 schreef §erum het volgende:
Durex heeft weer eens een onderzoek gedaan, hoe vaak doet de mens het per week ?
Ennuh, hoeveel bedpartners heeft men gemiddeld in zijn/haar leven ?De resultaten waren best uiteenlopend per land.
Hoe zit het hier op FOK ?
maar om antwoord te geven op je vraag: niet... 'k ben nog best wel maagd..
quote:
Op 19 oktober 2000 13:42 schreef §erum het volgende:
blabla ... hoeveel bedpartners heeft men gemiddeld in zijn/haar leven ... blabla
quote:12x met 12 partners? Whoppie, wat snuif jij?
Op 19 oktober 2000 13:44 schreef VerdrietigMannetje het volgende:
Toen ik nog een vriendin had... ummz zeker 12 keer per week... dus dat is zo´n 1.7 keer per dag... zo ongeveer
Ja voor mij verschilt het nogal..
De ene week vrijwel dagelijks en de andere week niet.....
Hangt er maar net van af hoe druk we het hebben, hoe we ons voelen.....
Maar dan heb ik het alleen over daadwerkelijk neuken.....spelen met elkaar doen we vrijwel dagelijks.
quote:NIET OM DE sex, kan ik rustig zeggen, haar vriendje (van nu) heeft 2 centimeter en dat vertelde ze me zelf... (raar wiggie
Op 19 oktober 2000 14:12 schreef SunChaser het volgende:
weet je inmiddels al waarom ze het heeft uitgemaakt? Of tast je nog steeds in het duister
Je kan hem trouwens lezen op www.durex.com
of de hele enquete in pdf formaat neerhalen op www.durex.com/images/sexsurvey/GLOBAL_REPORT_2000.zip
Maar om weer ff on topic te komen, en de vragen te beantwoorden. Ik ben zelf de tel van het aantal sexpartners wat ik gehad heb al tijden geleden kwijt geraakt, maar het zal ergens rond de 75 liggen schat ik. Miss sakura zal ergens rond de 150 liggen of misschien nog wel hoger.
Nu zijn wij misschien wel heel erg aktief, maar 7.3 gemiddeld hier in nederland lijkt me wel heel extreem laag. En ook dat gemiddelde van 90 keer per jaar sex weten wij toch wel heel erg positief te beinvloeden
Ik weet niet welke criterium ze genomen hebben met de selectie van de enquete groep, maar heb toch sterk de vermoedens dat ze die enquete in Staphorst afgenomen hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door Sakura op 19-10-2000 22:35]
quote:Hoe kan je er in godsnaam mee leven.
Op 19 oktober 2000 22:28 schreef Sakura het volgende:Miss sakura zal ergens rond de 150 liggen of misschien nog wel hoger
quote:Het kwam neer op 1x per 4 dagen.
Op 20 oktober 2000 11:53 schreef equilan het volgende:
hmm in dat geval heb ik van de week de uitslag van een andere enquete op tv gehoord....daar hadden ze het erover dat de nederlander het 2x per week deed...erg gemiddeld.
Is idd ongeveer eens in de vier dagen, en nu ik even beter terug lees is dat ook wat ik op de FP schreef, en hier bedoelde, sorry! Ik schatte ons Nederlanders even actiever in dan we zijn
Maar nu even dit, je kan natuurlijk 4 keer per week een vluggertje hebben, of 2 keer per week heel lang en uitgebreid. Wie van die twee heeft er dan het meeste sex??
Hoevaak komt de vrouw werkelijk klaar tijdens het vrijen.......
( die ga ik eens ff dr oren eraf blazen)
( is lichtelijk frusti geworden)
Ehm sexpartners, stuk of 20 tot nu toe... allemaal kwalitatief minder, maar kwantitatief.
Ehjm vraagje ; als dit frigide gedrag blijft en ik wordt het nog zatter..., uitmaken ?
of ben ik dan alleen op sex belust( enz.)
Praat er gewoon eens serieus over met je vriendin.
Veel succes samen!!
quote:En bedankt...
Op 19 oktober 2000 22:28 schreef Sakura het volgende:
Maar om weer ff on topic te komen, en de vragen te beantwoorden. Ik ben zelf de tel van het aantal sexpartners wat ik gehad heb al tijden geleden kwijt geraakt, maar het zal ergens rond de 75 liggen schat ik. Miss sakura zal ergens rond de 150 liggen of misschien nog wel hoger.![]()
Nu zijn wij misschien wel heel erg aktief, maar 7.3 gemiddeld hier in nederland lijkt me wel heel extreem laag
7.3 lijkt me niet echt laag, het is tenslotte maar een gemiddelde. Ik heb bovendien niet bepaald het idee dat ik om me heen veel mensen de 7.3 zie halen, maar ik ga vast met de verkeerde mensen om.
[Dit bericht is gewijzigd door MadJack op 27-10-2000 21:38]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |