abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6252261
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaar op de streamverslagen deel 13. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van zaterdag 12 oktober 2002.

zondag 13 oktober 2002 @ 00:03:43 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6252292
De bungalowers hebben het over Mustapha.
"Spel of geen spel, zoiets zeg je gewoon niet", meent Dennis. "Dat is gewoon asociaal!"
"Die klederdracht van hem", zegt Martijn. "Hij had zo'n Turks truitje aan... en toen zei hij ook wel dat hij trots is op zijn nationaliteit... en dan gaat hij zo zitten vloeken en schelden. Dan zijn mijn ouders echt niet trots op mij. En hij heeft dan wel twee nominaties overleeft..."
"Als hij zo blijft.. niet geinteresseert.. kortaf.. gewoon een onbeschofte kerel... echt een onbeschofte kerel!", zegt Dennis. "Maar ik wilde hem een kans geven.... hij doet aardig tegen mij. Maar zo langzamerhand vraag ik me nog af waarom ik dat zou doen. En tegen Judith in dat programma ook.. Hij is echt rijp voor een psychiater... En niet één, maar wel 45!"
"Wat wil zo iemand met een rechtenstudie?", vraagt Joyce zich af.
"Hij wil gewoon die studie afmaken en vanaf daar kan hij kiezen", zegt Dennis. "Er zijn heel veel kanten!"
"De mensen die hier ingestapt zijn hebben een hoog eq....", zegt Ting. "Een hoge zelfkennis en kunnen zich goed inleven in anderen. Maar al die aspecten heeft hij niet! Maar waarom hebben ze hem erin gestopt? Kijkcijfers?"
"Ja", antwoordt Dennis. "Maar het kan ook zijn dat ze gewoon een fout hebben gemaakt!"
Dan vertelt Ting dat hij 4 van de 5 keer te laat kwam voor de voorrondes....

(mijn streams stoppen!)

My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 13 oktober 2002 @ 00:09:30 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_6252335
Ook in de bungalow houdt Mustapha de gemoederen bezig.
Ting denkt dat hij er voor de kijkcijfers ingezet is.
Dennis: Misschien hebben ze een fout gemaakt.
Ting: Nee, we hebben zoveel procedures doorlopen dat kan niet. Hij kwam 4 van de 5 keer te laat.
Martijn: Hij heeft heel lang bewust op zijn bed gelegen om te zorgen dat hij er uit gestemd zou worden, maar hij wil er niet vrijwillig uit.
Ting: Heel Nederland weet dat hij weg wil, dat werd ook in de live uitzending gezegd.
Martijn: Ik wil na afloop ook graag weten waarom ik in het huis zit. Ze (Hummie) zei tegen mij 'Je weet dat we jouw uitgekozen hebben voor jouw mooie blauwe ogen'. 'Alleen voor mijn mooie blauwe ogen?', vroeg ik toen. 'De opleiding tot stratenmaker duurt 5 jaar en die man die erbij zat begon te lachen. Ik dacht, zitten ze me nou uit te lachen?

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 13 oktober 2002 @ 00:19:42 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_6252435

In de bunker lijkt iedereen op bed te liggen. Jeanette is een monoloog bezig met een Belgisch accent. Margriet is even naar het toilet geweest.
Margriet: (Bij binnenkomst.) Jezus, ben je nu nog bezig? Nu even je kop houwen. (Jeanette gaat gewoon door.) 'Sttt', probeert Margriet nog een keer. 'ou je kop nou.
Jeanette gaat nog even door maar geeft daarna het Belgische accent op.

zondag 13 oktober 2002 @ 00:35:47 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_6252585
In de bunker bespreken ze slapen als je dronken bent.
Laurens: Ik ben een keer wakker geworden met drie SMS-en op mijn mobiel. Dat ding lag op het nachtkastje en het maakt een teringherrie. Ik was er gewoon doorheen geslapen.

(De stream switched naar buiten.)

Daniela: Die twee moeten we eruit nomineren gewoon. Dat was in de bus al niet goed. Het is pure Jaloezie. Andere mensen willen dat ook graag, het is gewoon pure jaloezie.
Judith: Hij heeft huilend in de slaapkamer gesproken.
Daniela: Jeanette is veel meer aanwezig dan ik, ik begrijp het niet. (Ik ook niet....)
Judith: Iedereen heeft dat gevoel een beetje.
Daniela: Maar komt dat hoe je eruit ziet? Sandra zij dat ook al. Die twee zijn de concurenten en nu hoor ik het hier. En zo vet vaak hebben we ook niet bij elkaar gezeten. Jij veel met Jeanette en Margriet.
Judith: Margriet niet, maar Jeanette wel. En ting. Die vind ik echt geweldig. Een heerlijke meid.

zondag 13 oktober 2002 @ 00:45:08 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_6252683
Een aantal bungalowbewoners gaan bubbelen.

Martijn vraagt aan de dames of ze ook met bikini aan douchen en hoe ze zich dan wassen. Net op dat moment valt het geluid weg.

Judith en Daniela gaan naar binnen.
Judith: Nou, ik heb mijn verzetje weer gehad vandaag.

zondag 13 oktober 2002 @ 01:07:03 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_6252934
Ah, ook in het bubbelbad komt Mustapha ter sprake.

Dennis: Hij is misschien een lul eerste klas, maar hij verdient het ook niet zo aangevallen te worden.
Ting: In andere landen gaat het er veel erger aan toe. Er zijn wel eens klappen gevallen. Iemand had iemands moeder uitgescholden.
Dennis: Er is een klap uitgedeeld in een Scandinavisch programma. Dat meisje was een beetje een player en die pakte twee jongens tegelijk. Daar kwam gedoe van, dat meisje sloeg en hij sloeg terug.
Joyce: Als ik jou keihard in je gezicht sla, dan vind ik dat je best...
Dennis: Nee, als je eenmaal een vrouw slaat kun je nooit meer zeggen dat je nooit vrouwen moet slaan. Dan ben je een grens over en wordt het makkelijker om het weer te doen. Ik ken een meisje, ze had een blauw oog, ze kwam voor haar man op, wij vonden het zielig voor haar. Zij zei 'Niets aan de hand'. Tien weken later had ze weer een blauw oog. Ze zij wel dat ze het verdiende omdat ze zo tekeer was gegaan, maar wij moeten daar boven staan. Een vrouw kan misschien het bloed onder je nagels vandaan zuigen, maar je moet het niet doen.

Na deze ware woorden verlaten ze het bad.
Bij de badjassen zegt Ting: Zouden deze ook door Willems en Ruuds en Andriessen gedragen zijn?

zondag 13 oktober 2002 @ 01:22:31 #8
6941 APK
Factual, I think.
pi_6253159
Ain't no sunshine when she comes.... Zingt Dennis....

....dus maar even naar de woonkamer waar Laurens in gesprek is met Judith.Martijn zit er ook bij.
Laurens: Het gaat van donderdag tot donderdag, ik heb echt geen idee.
Judith: Het is allemaal speculatie, dat heeft geen zin.
Laurens: Kijk, ik vind het leuk om er over te praten, maar ik wil niet speculeren.

Laurens begint nu een verhaal dat sommige mensen elkaar niet ontmoet hebben, zoals Bo en Ursula.

Laurens: Ik snap het echt niet van Bo.
Martijn: Ik dacht echt mijzelf of Mustapha.
Judith: Dat is veel te leuk. Ik ben benieuwd of ze het uitzenden. Misschien laten ze alleen zien als hij een kopje thee zet.
Laurens: Op een gegeven moment houdt het op. Daar heb ik het met Stefan over gehad. Hou jij nog steeds de hand boven zijn hoofd. Dan zegt Stefan wel iets, maar dan fluistert hij.
Martijn: Waar haalt hij het lef vandaan, om dat voor de camera te zeggen?
(Ting komt erbij zitten.)
Ze bespreken nu of ze iemand tegen zouden houden als die persoon vrijwillig zou vertrekken.
Laurens: ik zou wel zeggen: Denk goed na, morgen denk je er misschien anders over.
Ting: Als Mustapha weg wil zeg ik niets. Die laat ik zo gaan.

zondag 13 oktober 2002 @ 01:53:39 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_6253557
In de bungalow spelen ze met een pruik.

Joyce zet 'em op:

Martijn ook:

Dennis weigert pertinent de pruik op te zetten. 'Het staat mij gewoon niet.'
Laurens: Ok, dan gaan we dillema's doen. Als jij de pruik niet opzet, moet je 10 dagen de bunker in.
Dennis: Dan ga ik de bunker in. Het staat mij niet. Ik weet dat dat er bij mij niet uitziet.
Laurens: Okay, als jij niet een dag de pruik opzet, sleep je ons allemaal 10 dagen mee de bunker in.
Dennis: Dan sleep ik jullie allemaal 10 dagen de bunker in. 'Het ziet er niet uit, zo'n pruik staat mij niet. Ik krijg er een heel raar hoofd door. Effe serieus. Ik ga dat ding niet opzetten.
Laurens: Maar het gaat om de groep, ik zou alles doen voor de groep, jij sleept ons mee dan.
Martijn: Zou je stront eten?
Laurens: Nee, maar stel dat je echt dit dilemma zou krijgen, zou je het doen?
Dennis: Dan zal ik er over nadenken. Het is gewoon een lelijk ding.
Hij houdt de pruik een paar keer bij zijn hoofd, maar zet hem niet op.
Laurens: Dit gaat zeker terug komen.
Dennis: Hoezo?
Laurens: Dat is al een paar keer voorgekomen met dilemma's.
Martijn: Ik denk dat volgende week iemand uit de bungalow vertrekt en dat ze de twee nieuwen in de bungalow stoppen. Hoe moeten ze dat anders doen. Acht man in de bunker kan gewoon niet.

Ze besluiten op te ruimen en naar bed te gaan.

pi_6255090
Op de postzegel alles nog in diepe rust. Zal straks als de bewoners leven wel even 2 uur streamen.
pi_6255371
Ik zag dat er leven was in het huis dus tijd om mijn belofte in te vullen.

Op HI stream 1 beeld van Stefan die nog ligt te slapen. Quincy ligt boven op/ naast Stefan. Volgens mij is het love duo op in de bunker.

Op de andere hi stream zie ik de slapende bungalow bewoners.

Op stream 1 low eindelijk beeld van de wakkere Arthur die bezig is met zijn kracht oefeningen in de tuin. Hij doet dit dmv die ijzeren kisten op te tillen. Nu is het tijd voor de buikspier oefeningen.

pi_6255408
Arthur haalt nu de kist van het gasfornuis af waar 2 pannen onderstaan met warm water. De regie zoomt nu in de op 2 pannen water die worden gevuld door Arthur. Het lijkt erop dat zijn lover partner nog ligt te slapen.

Arthur plaats nu de kist weer terug over de pannetjes water. Hij ligt op de metalen kist een handdoek. Waarschijnlijk om warm te laten worden. (is wel lekker na een koude douche) Arthur keert terug naar de slaapkamer en lijkt Ursula wakker te maken. Geesje word hier wakker van en vraagt aan Arthur hoe laat het is. 11 uur meld Arthur. Quincy besluit ook maar om eruit te gaan. Er word wat tussen het love duo gesproken maar het is helaas niet te verstaan.

pi_6255447
Ursula zit nog een beetje slapend aan de tafel in de bunker en rekt zich rustig uit. Arthur heeft een bakje met nieuwe batterijen gehaald. Ursula schijnt slecht te hebben geslapen en Arthur en zij besluiten maar dat ze apart moeten gaan slapen. (dit maakte ik ervan Ursula is nog steeds niet te verstaan)

Arthur gaat voor Ursula een kopje thee maken. Ursula loopt een beetje met haar zender te kloten. Ze heeft net een kopje water voor haar zelf ingeschonken om een beetje wakker te worden. Ze gaat nu volgens mij haar lenzen inbrengen.

Van de bungalow bewoners nog geen beeld.

pi_6255503
Arthur komt binnen met zijn vers gezette kan met thee. Arthur pakt nu ook wat vers water voor Quincy.

Arthur geeft wat goede adviezen aan Ursula wat haar de opmerking doet ontlokken "en jij moet je mond maar eens houden"

Volgens mij is Margriet nu ook opgestaan en klaagt zodra ze de kamer binnen loopt "wat een bak licht hierzo" Ursula zit aan tafel en daar is alles meegezegd. Volgens mij heeft ze het niet zo naar de zin in de bunker.

Quincy gaat nu over zijn nek op de achtergrond. Margriet en Laurens kijken hier bezorgd naar. Het is maar een haarbaal zegt Arthur. Margriet hoopt niet dat ze iets verkeerds heeft gegeten. Volgens Arthur niet. Arthur gaat nu bezorg bij Quincy zitten.

Het licht is aangegaan in de bunker slaapkamer. Quincy heeft overgeven in de slaapkamer van de bunker. Margriet is het aan het opruimen. Volgens Jeanette is Quincy een beetje ziek en ze vinden dat ze erop moeten gaan letten.

pi_6255542
Laurens is in de keuken bezig met het uitruimen van de vaatwasser.

Arthur is nog steeds bezorg om de hond. Volgens Jeanette komt het doordat de hond op de slaapkamer komt en ik vind dat niet fris. Ja dat weten we nu ook wel zegt Arthur geirriteerd tegen haar. We moeten eerst maar een zorgen dat Quincy weer wat beter word.
Margriet is bij Arthur komen zitten. Arthur verteld tegen haar dat ze net nog gezellig aan het spelen en rollenbollen was. Er word nu iets gevonden op de grond, waar een hap is uitgenomen door Quincy. Ik hoor Stefan zeggen dat er jodium in zit. Ik zie nu eigenlijk dat Laurens Martijn is.

Martijn vind dat Quincy voortaan maar in zijn kooi moet slapen. Het lijkt erop of quincy weer de oude is en loopt naar de bungalow. Ze keert nu terug en begint weer als een zeehond te proesten. Ze zoekt nu een beetje aandacht bij Margriet.

pi_6255569
Arthur komt achter het probleem van Quincy. Quincy komt net met een halve tennisbal aanlopen en daar komen allemaal stukjes vanaf wat in Quincy de'r keel komt. Geen balletje meer voor jouw zegt Arthur.

Door het verhaal met de hond is de hele bunker wakker. Jeanette is Quincy aan het aaien en vraagt met een kinderstemmetje aan haar wat er aan de hand is. Nu het spektakel met Quincy achter de rug is keren Geesje, Stefan en Margriet terug naar bed. Van Mus heb ik nog geen beeld gehadt dus die zal nog wel slapen.

Ursula DBK. Als ze de DBK in wil lopen word er aan haar gevraagd zodra ze de DKB heeft verlaten het licht wil uit doen in de slaapkamer.

pi_6255657
Arthur vraagt iets aan Martijn over de Carmen. Carmen heeft net buiten gestaan om te luchten en word nu weer binnen neergezet door Martijn.

Jeanette wil aan BB een vlooienband bestellen omdat ze ze te krabben, volgens Arthur is dat niet nodig omdat het straks kouder word. Jeanette probeert nu om Quincy in haar mandje te krijgen, Quincy luistert en gaat in haar mand liggen. Jeanette begint haar te aaien.

Van de bungalow bewoners is Martijn de enige die wakker is. Ursula staat onder de douche en Arthur waakt aan haar zijde en zit naast de douche op de kist. Arthur legt nu uit aan Martijn waarom hij de tennisbal heeft weggegooid.

pi_6255699
Het lijkt erop dat Jeanette, Stefan en Martijn weer naar bed zijn terug gegaan. We hebben alleen beeld van Ursula en Arthur. Ursula is net onder de douche vandaan gekomen en is nu aangekleed. Arthur speelt een beetje met Quincy, die redelijk lijkt te zijn hersteld van zijn braak pogingen.
pi_6255731
Ursula geeft nu uitleg aan Arthur hoe je kan zien of ze eet. Als ze niet eet moeten we even naar de DBK.

Er schijnt nu ook nog een blikje te staan om door het gewone eten heen te mengen als ze niet eet. Net als Ursula dit wil doen begint Quincy te eten. Nog steeds geen beweging in de bungalow.

pi_6255817
Martijn blijkt nog steeds op te zijn (niet gezien omdat alle streams op de bunker staan) Arthur vraagt aan hem om ze vanavond moet koken. Nee zegt Martijn we hebben snacks vanavond.

Arthur lijkt vast te zitten aan Ursula. Zodra Ursula naar buiten loopt dan gaat hij er achter aan. Ursula probeert nu haar haar te doen voor de spiegel. Arthur heeft een bot aan een touwtje gemaakt en probeert daar met Quincy mee te spelen, nadat Ursula heeft gevraagd aan Arthur om een beetje ruimte. Anders vraagt ze overplaatsing aan waren haar exacte woorden.

pi_6255904
Ursula wil met het brooddeeg beginnen om straks brood te eten. Zodra ze dit wil doen springt Arhur van zijn stoel en begint mee te helpen. Ursula vind dit niet goed en laat dit ook aan Arthur weten. Je mag aanwijzingen geven maar je blijdt op die stoel zitten.
pi_6256003
Margriet is nu ook weer op en kijkt een beetje toe hoe Ursula en Arthur bezig zijn met het bereiden van het brooddeeg. Margriet kijkt even bij Quincy en word op de hoogte gesteld van de toestand van Quincy.

Arthur is nog steeds druk bezig met het geven van aanwijzingen aan Ursula.

pi_6256156
Even de innige mens gesterk door even te een boterham te eten.

Ik zie dat ik nog niks heb gemist. Daniela is nu ook net wakker geworden en staat wat te praten bij het hek. Jeanette in net onder de douche gekropen. Margriet zit rustig aan tafel terwijl Ursula met de hond speelt. Martijn geniet van een kopje koffie en zit rustig bij het hek. Hij legt nu uit wat er gisteravond allemaal is gebeurd aan de bungalow zijde. Martijn gaat even naar het bubbelbad kijken.

Laurens is nu ook wakker, Dennis idem dito. Ze wisselen de batterijen van hun zender. Arthur kijkt hoe het met het deeg is gesteld.

pi_6256211
Arthur nog steeds druk bezig met aanwijzingen geven aan Ursula

De rijke bewoners minus Martijn zijn rustig aan het wakker worden met een sigaretje en een bakkie koffie. Jeanette is aangekleed en meld dat ze in de lucht is. Voor de rest gebeurd er weinig. Judith is ook wakker geworden.

Rijk is aan de korte brunch begonnen terwijl de bunker bewoners nog bezig zijn met de voorbereidingen van de lunch. Het deeg word nu de oven ingedaan. En toen werd het zwart. Misschien tot vanmiddag.

[Dit bericht is gewijzigd door Fredgroes op 13-10-2002 13:01]

zondag 13 oktober 2002 @ 14:54:15 #25
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6257577
bunker
14.47
Magriet is de tafel aan het dekken, Jeanette gaat haar helpen..
"jeanette geeft aan dat alles wat met kleding te maken heeft moeten ze maar aan haar vragen..Negen van de tien keer weet ze wel antwoord.
" We moeten zuinig zijn met de melk roept Jeanette"
Ze discussieren nu even over het avondeten..

Geesje en Ursula zitten bij het hek te praten.."Ursula heeft veek pijn, ze heeft slecht gelsapen en had een gevoel alsof ze stoned was.. De pijn zit blijkbaar in haar nek. Ze is wel blij dat ze in de bunker is begonnen, ze wil graag het brood proberen.

Ze hebben het nu over Arthur...Als ieman zegt: ik heb dorst rent hij al naar de kraan verteld Ursula..." maar dat doet ie bij iedereen hoor zegt ze er meteen achteraan.." Als jij zegt ik heb jeuk aan m'n grote ten komt hij al aanzetten om te krabben.. Dit gesprek gaat tussen de dames in de bunker...De heren zijn buiten...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')