abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6246244
Dit is dus de nieuwe single van J.Lo, ook van een nieuw album denk ik. Het is nu wel duidelijk dat ze meer voor de rap/r&b kant gaat dan voor latin muziek, er zit ook weer een rapper in.. Ik vind het een beetje eentonig nummer, saai refrein, en steeds een irriterend fluitje erdoorheen..
wat vinden jullie ervan?
pi_6246260
idd , zij kan behoorlijk irri zijn
www.usrforce.com || [USRF] Looking for skilled players || TFC || CS || BF1942
pi_6246346
Ze moet eens ophouden met die onzin.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 15:11:29 #4
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_6246432
Als het clipje maar lekker is toch?
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_6246443
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 15:11 schreef BDisOKE het volgende:
Als het clipje maar lekker is toch?
Met een vrouw wier neus groter is dan haar borstweefsel?
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 15:14:31 #6
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_6246453
't begon geinig, maar al die hiphop/neger bende hoeft van mij neit hoor, al die saaie troep die op elkaar lijkt.
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
pi_6246656
Beetje saai, laat haar maar weer eens gewoon een leuk popliedje als Ain't it funny (orginele versie zonder Ja Rule), Let's get loud of Waiting for tonight maken.
pi_6246847
Play was mijn inziens het enige van haar songs wat de moeite waard was
www.usrforce.com || [USRF] Looking for skilled players || TFC || CS || BF1942
pi_6725116
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 15:57 schreef Opti het volgende:
Play was mijn inziens het enige van haar songs wat de moeite waard was
Dat was juist het meest vreselijke J.Lo nummer ooit

Jenny from the Block vind ik

Een paar fototjes van d'r clip:

(uit de Break Out! gescand)

pi_6725128
Is die man in de clip nou wel of niet Ben Affleck?
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6725154
quote:
Op zondag 10 november 2002 16:26 schreef SmashBro het volgende:
Is die man in de clip nou wel of niet Ben Affleck?
Het is Ben Affleck.

Wat een hypocriet nummer is het trouwens; een van de grootste diva's van dit moment die zingt dat ze nog steeds "Jenny from the block is". Of zal ik het sarcasme van dit nummer niet snappen?

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_6725201
quote:
Op zondag 10 november 2002 16:27 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Het is Ben Affleck.

Ah, dus toch goed herkend.
quote:
Wat een hypocriet nummer is het trouwens; een van de grootste diva's van dit moment die zingt dat ze nog steeds "Jenny from the block is". Of zal ik het sarcasme van dit nummer niet snappen?
De tekst is idd wat apart, doet me aan de teksten van Eminem denken. Die heeft alles ook zo graag open en bloot.

Stukje uit Jenny from the Block:

From "In Livin Color" to movie scripts
To "On The 6" to "J.Lo" to this
Headline clips
I stay grounded as the amounts roll in
I'm real I thought I told ya
(I'm real) I'm really real on Oprah
(I'm real) That's just me
Nothing phony, don't hate on me
What you get is what you see

Don't be fooled by the rocks that I got
I'm still, I'm still Jenny from the block
Used to have a little now I have a lot
No matter where I go I know where I came from
(From the Bronx)
Don't be fooled by the rocks that I got
I'm still, I'm still Jenny from the block
Used to have a little now I have a lot
No matter where I go I know where I came from
(From the Bronx)

I'm down to earth like this
Rockin this business
I've grown up so much
I'm in control and loving it
Rumors got me laughin kid
Love my life and my public
Put God first and can't forget to stay real
To me it's like breathing, yeah

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 10-11-2002 16:42]

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6726128
Wat een TRUT is zij zeg.
Hoe haalt ze het in 'r hoofd om de doopste, reeds BESTAANDE hip-hop nummers gewoon zo te verkloten?!

In de "Ain't It Funny (Remix" jat ze die gruwelijke sample uit Craig Mack's "Flava In Ya Ear (Remix)" .. dan jat ze daarna nog 'ns Luniz-I Got 5 On It en bij dit nummer die sample uit "Watch Out Now" van The Beatnuts. Damn, echt slap. Ik háát Jennifer Lopez' muziek.

Maak 'ns wat zelf!

pi_6726284
quote:
Op zondag 10 november 2002 17:35 schreef dunniecash het volgende:
Wat een TRUT is zij zeg.
Hoe haalt ze het in 'r hoofd om de doopste, reeds BESTAANDE hip-hop nummers gewoon zo te verkloten?!

In de "Ain't It Funny (Remix" jat ze die gruwelijke sample uit Craig Mack's "Flava In Ya Ear (Remix)" .. dan jat ze daarna nog 'ns Luniz-I Got 5 On It en bij dit nummer die sample uit "Watch Out Now" van The Beatnuts. Damn, echt slap. Ik háát Jennifer Lopez' muziek.

Maak 'ns wat zelf!

Ze had geloof ik ook nog wat samples gejat, die mariah carey van plan was te gebruiken. Hierdoor moest MC haar liedjes veranderen voor gebruik.
Maar ik denk dat JLO niks doet, maar Tommy Mottola en de rest van Sony die al haar zaakjes regelt. Het enige wat JLO doet is de liedjes zingen en een beetje rondhuppelen!
pi_6726382
quote:
Op zondag 10 november 2002 17:44 schreef xman het volgende:
Maar ik denk dat JLO niks doet, maar Tommy Mottola en de rest van Sony die al haar zaakjes regelt. Het enige wat JLO doet is de liedjes zingen en een beetje rondhuppelen!
Punt is dat vette hiphopnummers niet verjenniferlopest moeten worden .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_6726426
quote:
Op zondag 10 november 2002 17:35 schreef dunniecash het volgende:
Wat een TRUT is zij zeg.

Maak 'ns wat zelf!

Ja, heel erg irritant. Ik deed laatst de radio: "He, relaxed, Beatnuts" maar dan hoor je jennifer lopez er doorheen...
pi_6726714
quote:
Op zondag 10 november 2002 16:27 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Het is Ben Affleck.

Het is in wezen gewoon een remake van "I'm real" voor de mensen die nog steeds niet begrepen hebben dat J.Lo eigenlijk een heel lief, normaal meisje is wat alleen maar de raarste diva-eisen (kleedkamer etc.) loopt te stellen om bij het wereldje te horen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_6727467
Ik vond J.Lo vroeger veel leuker muziek maken.. Ze moet maar eens haar Gangsta-Hiphop-vrienden dumpen...
  zondag 10 november 2002 @ 19:19:28 #19
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6727514
Om nog maar te zwijgen over 'BDP - The South Bronx' die ook nog even flink wordt verziekt. Scot La Rock zou zich omdraaien in z'n graf als hij dit zou kunnen horen.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_6728080
quote:
Op zondag 10 november 2002 16:25 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

[afbeelding]

Moet ze scheiten ofzo?
  zondag 10 november 2002 @ 20:03:45 #21
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_6728243
shit man wat een ongelovelijk k*nk*rlied

EDIT: beetje aangepast

Laatste kans.....
pi_6728985
quote:
Op zondag 10 november 2002 17:50 schreef keeper het volgende:

[..]
verjenniferlopest

Ik stel voor dat we dit woord, evenals geprullenbakkeerd - uitgevonden door demissionair minister Remkes -, aan de van Dale moeten toevoegen.
Is it washable?
pi_6729045
quote:
Op zondag 10 november 2002 20:42 schreef Uncle_Sam het volgende:
Ik stel voor dat we dit woord, evenals geprullenbakkeerd - uitgevonden door demissionair minister Remkes -, aan de van Dale moeten toevoegen.
Mijn fiat heb je.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_6729721
Mijn fiat ook.
.

Verder, ik vond "verprukkebakkaliseerd" ofzo, dat die andere gast er van maakte, ook best gruwelijk ahhahahahaha .

Inderdaad ook diep triest dat die South Bronx sample ook nog gebruikt wordt. Had 't wel gehoord, maar is toch niet zo overheersend als dat Beatnuts-sampletje. Doet niks af aan het feit, sterker nog, het versterkt het feit alleen nog maar, dat die productie van dat nummer gewoon één groot bij elkaar gejat geheel is.

pi_6737221
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 14:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dit is dus de nieuwe single van J.Lo, ook van een nieuw album denk ik. Het is nu wel duidelijk dat ze meer voor de rap/r&b kant gaat dan voor latin muziek, er zit ook weer een rapper in.. Ik vind het een beetje eentonig nummer, saai refrein, en steeds een irriterend fluitje erdoorheen..
wat vinden jullie ervan?
Jennifer Lopez is een lekker wijf, dat maakt de muziek wat verdraagbaarder.
Op ieder potje past een dekseltje, en dat ben ik!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')