[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 11-10-2002 12:45]
Maak je niet druk om andere mensen, doen ze ook niet om jou, is mijn motto.
quote:Ik zal jou eens een deur op je neus geven!
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:02 schreef NorthernStar het volgende:
Kimmie is in dr wiek geschoten?
quote:Leef je uit meid!
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:04 schreef k_i_m het volgende:[..]
Ik zal jou eens een deur op je neus geven!
maar denk je niet dat we allemaal wel iets meegemaakt hebben?
quote:Dat is heel wat anders, dan DOEN alsof je iets mee gaat maken. Don't get me wrong.
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:06 schreef NorthernStar het volgende:[..]
maar denk je niet dat we allemaal wel iets meegemaakt hebben?
En een deur op je neus?
quote:Nee hoor, ik snap het best. En het is ook heel afhankelijk van het moment, op een andere dag had ik misschien ook wel furieus gereageerd. Nou ja, vanavond kon ik hem best begrijpen, hoewel ik het zelf zo niet had gedaan.
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:10 schreef k_i_m het volgende:[..]
Dat is heel wat anders, dan DOEN alsof je iets mee gaat maken. Don't get me wrong.
Ik hoop dat je zo nog wat slaapt in ieder geval.
quote:Dat komt uit het Jawel! laatste topic van Gboy, waarin hij weer zelfmoord ging plegen. Het is inmiddels verplaatst naar het adminforum, dus niet meer terug te lezen.
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:12 schreef CloudBox het volgende:En een deur op je neus?
quote:Ik vind het zo jammer dat een hoop mensen de context van dat topic niet doorhadden.
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:10 schreef k_i_m het volgende:
Dat is heel wat anders, dan DOEN alsof je iets mee gaat maken. Don't get me wrong.
quote:Als je het snapt, waarom kom je dan met de lame opmerking dat "iedereen wel eens wat mee heeft gemaakt". Laat dat dan ook lekker zitten.
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:14 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Nee hoor, ik snap het best. En het is ook heel afhankelijk van het moment, op een andere dag had ik misschien ook wel furieus gereageerd. Nou ja, vanavond kon ik hem best begrijpen, hoewel ik het zelf zo niet had gedaan.
Ik hoop dat je zo nog wat slaapt in ieder geval.
quote:dat hadden een hoop mensen wel. De discussie ging om het middel dat GBoy koos voor het uiten van zijn grieven
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:15 schreef APK het volgende:[..]
Ik vind het zo jammer dat een hoop mensen de context van dat topic niet doorhadden. ;{
quote:Ondanks de titel van dat topic ging het daar dus niet om.....
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:15 schreef k_i_m het volgende:
Dat komt uit het Jawel! laatste topic van Gboy, waarin hij weer zelfmoord ging plegen. Het is inmiddels verplaatst naar het adminforum, dus niet meer terug te lezen.
quote:Hou nou op. Zelfmoord is NIET laf, mits het een ontsnapping van het dagelijks lijden betreft, en geen emotioneel dreigmiddel.
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:12 schreef CloudBox het volgende:
Jammer dat dit in SC staat en niet in zelfmoord = laf?? of Zelfmoord als chantage-middel?
Je moet de bewering van zelfmoord plegen alleen niet gaan aanwenden om anderen als emotionele speelbal te kunnen gebruiken.
quote:dat begreep jij dan misschien, maar een hoop anderen niet, omdat men blijkbaar niet het hele topic doorleest (en de reden waarom het topic werd geopend) en op pagina 2 binnenvalt en gaat reageren.
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:16 schreef CloudBox het volgende:
dat hadden een hoop mensen wel. De discussie ging om het middel dat GBoy koos voor het uiten van zijn grieven
quote:Omdat je nogal het alleenrecht claimde om verontwaardigd te zijn, zoals je nu weer doet.
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:16 schreef k_i_m het volgende:[..]
Als je het snapt, waarom kom je dan met de lame opmerking dat "iedereen wel eens wat mee heeft gemaakt". Laat dat dan ook lekker zitten.
Als jij er zo gigantische problemen mee hebt, en anderen blijkbaar niet, ligt dat er niet direct aan dat anderen niets zouden hebben meegemaakt.
quote:Dat zeg jij. Ik vind van wel. het slaat gewoon nergens op om je vrienden en familie en eventueel partner achter te laten met 1000 vragen en zelfverwijten (wat heb ik verkeerd gedaan/wat had ik kunnen doen).
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:18 schreef Lamon het volgende:
Hou nou op. Zelfmoord is NIET laf,
quote:APK, kan jij me ff mailen.. op Lab_6_@hotmail.com
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:19 schreef APK het volgende:[..]
dat begreep jij dan misschien, maar een hoop anderen niet, omdat men blijkbaar niet het hele topic doorleest (en de reden waarom het topic werd geopend) en op pagina 2 binnenvalt en gaat reageren.
quote:ligt er aan hoe je hun er over inlicht.... als ik het zou doen zou ik wel eerst afscheid nemen van iedereen zodat ze geen (minder iig) schuldgevoelens hebben. maar ik vind we ldat iedereen het recht heeft, en vind het niet laf... ik vind in leven blijven om anderen geen pijn te doen nou ook geen goeie reden om in leven te blijven... dat is egoistisch van hun kant.
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:20 schreef CloudBox het volgende:[..]
Dat zeg jij. Ik vind van wel. het slaat gewoon nergens op om je vrienden en familie en eventueel partner achter te laten met 1000 vragen en zelfverwijten (wat heb ik verkeerd gedaan/wat had ik kunnen doen).
quote:Als je een nogal egocentische vriendenkring/familie/partner hebt, dan heb je dat wel, ja. Niets aan te doen, maar geen reden om jezelf door een eeuwigdurende lijdensweg te duwen.
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:20 schreef CloudBox het volgende:[..]
Dat zeg jij. Ik vind van wel. het slaat gewoon nergens op om je vrienden en familie en eventueel partner achter te laten met 1000 vragen en zelfverwijten (wat heb ik verkeerd gedaan/wat had ik kunnen doen).
quote:Goed. Ik zal de boel wat ophelderen. Op dit moment is een vriendin opgenomen op de psychiatrische afdeling van het ziekenhuis. Dit, omdat ze het niet meer trekt, en een poging heeft gedaan om er een einde aan te maken. Zij lijdt aan schizofrenie, anorexia, en depressiviteit en heeft aan automutilatie gedaan. Ze is al vanaf haar jeugd in therapie, maar het gaat gewoon niet.
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:17 schreef APK het volgende:[..]
Ondanks de titel van dat topic ging het daar dus niet om.....
De enige reden waarom ze nog leeft, is om de mensen om haar heen. Niet voor zichzelf. En ik vond altijd dat zelfmoord bijzonder laf was, maar in dit geval moet ik mijn mening bijstellen. En dat is bijzonder zwaar. Ze is beter af, als ze opgeeft.
En dan komt er zo'n janlul voorbij, met z'n zelfmoord als grapje. Na het drama van de vorige keer, had ik verwacht dat hij wel weer genoeg aandacht had genoten. Maar niks was minder waar. En al helemaal niet als er iemand een mailtje krijgt van hem, waarin hij zegt, nog zoveel doelen te hebben, en dat hij alleen maar van FOK af wil, en dat diegene zich geen zorgen hoeft te maken, dan is mijn maat vol.
Helder?
quote:Nee, ik heb geen alleenrecht, ik ben alleen de enige die zijn bek op deze manier opentrekt, omdat de rest bang is voor een eventueel "schuldgevoel" als ie het toch wel had gedaan. Daar heb ik geen last van.
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:19 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Omdat je nogal het alleenrecht claimde om verontwaardigd te zijn, zoals je nu weer doet.
Als jij er zo gigantische problemen mee hebt, en anderen blijkbaar niet, ligt dat er niet direct aan dat anderen niets zouden hebben meegemaakt.
quote:uiteraard, maar de meeste zelfmoordenaars piepen er gewoon tussenuit, slechts een notitie achterlatend met vaarwel wrede wereld.
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:23 schreef sweek het volgende:[..]
ligt er aan hoe je hun er over inlicht
Gboy heeft kunnen lezen wat (en bij wie) zijn sm-actie heeft losgemaakt, dus ik begrijp heel goed wat dit topic losmaakt bij sommigen.
quote:Ja dat is heel rot voor je en je vriendin, maar het geeft alleen maar een verklaring voor jouw gevoelens net, en niet die van Gboy. En waarom zou ik begrip voor jou hebben als jij het niet voor een ander hebt?
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:24 schreef k_i_m het volgende:[..]
Helder?
En nu ga ik mijn hopelijk iets warmere bed opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |