Doe dan wat hetero banners, veel beter.
quote:De beheerders van de site hebben die geaardheid...
Op donderdag 10 oktober 2002 12:48 schreef Master-Tealc het volgende:
Dat ben ik zo zat. Wil ik even lekker een paar pagina's bekijken op cu2.nl zitten er een stuk of wat homo banners. Homo sex, klik hier, 1 huis 15 jongens. Bah.Doe dan wat hetero banners, veel beter.
quote:Aah, dat wist ik niet. Weer wat geleerd.
Op donderdag 10 oktober 2002 12:50 schreef swopfile het volgende:
De beheerders van de site hebben die geaardheid...
quote:Hahahaha, wat een onzin!
Op donderdag 10 oktober 2002 12:52 schreef _Flash_ het volgende:
Moslim ofzo? Waarom die hekel aan homo's? Beetje kortzichtig....
Das pas kortzichtig, als je dat er direct uit afleidt!
[Dit bericht is gewijzigd door stinkie op 10-10-2002 12:55]
en waarom zijn homo banners irriér dan anderen?
quote:Volgens mij ben je in de war met cu2night.nl Op cu2day.nl kom je de goede banners tegen.
Dat ben ik zo zat. Wil ik even lekker een paar pagina's bekijken op cu2.nl zitten er een stuk of wat homo banners. Homo sex, klik hier, 1 huis 15 jongens. Bah.Doe dan wat hetero banners, veel beter.
quote:Dan vind ik jouw reactie kortzichtiger. Waarom meteen kortzichtig als je ergens een hekel aan hebt?
Op donderdag 10 oktober 2002 12:52 schreef _Flash_ het volgende:
Moslim ofzo? Waarom die hekel aan homo's? Beetje kortzichtig....
quote:Op het grote meisjes van 16 topic was een link naar cu2.
Op donderdag 10 oktober 2002 12:54 schreef sweek het volgende:
wat doe jij op cu2?en waarom zijn homo banners irriér dan anderen?
quote:Vind het ranzig zelfs. En dan te bedenken dat een hoop kids van onder de 14 met die beelden worden geconfronteerd.
Op donderdag 10 oktober 2002 12:57 schreef Master-Tealc het volgende:[..]
Op het grote meisjes van 16 topic was een link naar cu2.
En tja, mannen die elkaar zitten te pijpen in die banner, vind ik niet zo smakelijk.
quote:Kijk maar uit, want die beheerders zitten ook op Fok! of iig op Tweakers
Op donderdag 10 oktober 2002 12:50 schreef swopfile het volgende:[..]
De beheerders van de site hebben die geaardheid...
quote:idd. Dat is ook zeker ranzig
Op donderdag 10 oktober 2002 13:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Vind het ranzig zelfs. En dan te bedenken dat een hoop kids van onder de 14 met die beelden worden geconfronteerd.
quote:Dat kan, maar het is gewoon zo!
Op donderdag 10 oktober 2002 13:17 schreef Sorcerer8472 het volgende:[..]
Kijk maar uit, want die beheerders zitten ook op Fok! of iig op Tweakers
quote:Twijfel je nog een beetje aan je geaardheid? Ben je bang dat je er geil van wordt?
Dat ben ik zo zat. Wil ik even lekker een paar pagina's bekijken op cu2.nl zitten er een stuk of wat homo banners. Homo sex, klik hier, 1 huis 15 jongens. Bah.
quote:Ja en als kinderen van onder de 14 worden geconfronteerd met een dikke harige duitser die een siliconenvrouw onderspuit met sperma is er niks aan de hand?
Op donderdag 10 oktober 2002 13:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Vind het ranzig zelfs. En dan te bedenken dat een hoop kids van onder de 14 met die beelden worden geconfronteerd.
quote:Zeg ik dat dan? Nee, helemaal nergens!
Op donderdag 10 oktober 2002 18:40 schreef dax het volgende:[..]
Ja en als kinderen van onder de 14 worden geconfronteerd met een dikke harige duitser die een siliconenvrouw onderspuit met sperma is er niks aan de hand?
quote:Nu zeg je het dus zelf. Geen sexbanners en al helemaal geen gaybanners, dus gaybanners zijn erger/schadelijker?
Op donderdag 10 oktober 2002 18:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Zeg ik dat dan? Nee, helemaal nergens!
Op Cu2, wat toch een site is voor kinderen, horen geen sexbanners. En al helemaal geen gaybanners.
quote:Ik vind persoonlijk van wel. Het ligt ook aan de afbeelding zelf natuurlijk. Stellen dat gaybanners schadelijker zijn dan heterobanners is een generalisatie. Maar het is zeker wel zo, dat gaybanners in veel gevallen schadelijker zijn dan een heterobanner.
Op donderdag 10 oktober 2002 18:58 schreef dax het volgende:[..]
Nu zeg je het dus zelf. Geen sexbanners en al helemaal geen gaybanners, dus gaybanners zijn erger/schadelijker?
quote:Hoezo schadelijker? Is een man die een man pijpt schadelijker dan een vrouw die een man pijpt?
Op donderdag 10 oktober 2002 19:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ik vind persoonlijk van wel. Het ligt ook aan de afbeelding zelf natuurlijk. Stellen dat gaybanners schadelijker zijn dan heterobanners is een generalisatie. Maar het is zeker wel zo, dat gaybanners in veel gevallen schadelijker zijn dan een heterobanner.
Veel hangt af van wat er precies te zien valt.
Maar om even ontopic te blijven: Dat soort banners horen niet op Cu2.
quote:Lees jij wel wat anderen posten of ram je gelijk op die submit-knop?
Op donderdag 10 oktober 2002 19:03 schreef dax het volgende:[..]
Hoezo schadelijker? Is een man die een man pijpt schadelijker dan een vrouw die een man pijpt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |