abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6208581
Dat ben ik zo zat. Wil ik even lekker een paar pagina's bekijken op cu2.nl zitten er een stuk of wat homo banners. Homo sex, klik hier, 1 huis 15 jongens. Bah.

Doe dan wat hetero banners, veel beter.

I will serve no false gods!
pi_6208589
Eens is!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6208608
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 12:48 schreef Master-Tealc het volgende:
Dat ben ik zo zat. Wil ik even lekker een paar pagina's bekijken op cu2.nl zitten er een stuk of wat homo banners. Homo sex, klik hier, 1 huis 15 jongens. Bah.

De beheerders van de site hebben die geaardheid...
pi_6208633
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 12:50 schreef swopfile het volgende:
Aah, dat wist ik niet. Weer wat geleerd.
  donderdag 10 oktober 2002 @ 12:52:22 #5
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_6208643
Moslim ofzo? Waarom die hekel aan homo's? Beetje kortzichtig....
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_6208661
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 12:52 schreef _Flash_ het volgende:
Hahahaha, wat een onzin!
Waarom is het meteen kortzichtig of een hekel alsje geaardheid hetero is?

Das pas kortzichtig, als je dat er direct uit afleidt!

donderdag 10 oktober 2002 @ 12:53:54 #7
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_6208666
Dus jij komt op cu.2 ...

[Dit bericht is gewijzigd door stinkie op 10-10-2002 12:55]

Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_6208677
wat doe jij op cu2?

en waarom zijn homo banners irriér dan anderen?

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_6208695
quote:

Volgens mij ben je in de war met cu2night.nl Op cu2day.nl kom je de goede banners tegen.
pi_6208705
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 12:52 schreef _Flash_ het volgende:
Dan vind ik jouw reactie kortzichtiger. Waarom meteen kortzichtig als je ergens een hekel aan hebt?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6208707
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 12:54 schreef sweek het volgende:
wat doe jij op cu2?

en waarom zijn homo banners irriér dan anderen?

Op het grote meisjes van 16 topic was een link naar cu2.
En tja, mannen die elkaar zitten te pijpen in die banner, vind ik niet zo smakelijk.
pi_6208753
CU2.nl
Use & Abuse... Good & Bad Times
pi_6208755
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 12:57 schreef Master-Tealc het volgende:

[..]

Op het grote meisjes van 16 topic was een link naar cu2.
En tja, mannen die elkaar zitten te pijpen in die banner, vind ik niet zo smakelijk.

Vind het ranzig zelfs. En dan te bedenken dat een hoop kids van onder de 14 met die beelden worden geconfronteerd.
pi_6209040
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 12:50 schreef swopfile het volgende:

[..]

Kijk maar uit, want die beheerders zitten ook op Fok! of iig op Tweakers
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_6209066
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 13:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Vind het ranzig zelfs. En dan te bedenken dat een hoop kids van onder de 14 met die beelden worden geconfronteerd.

idd. Dat is ook zeker ranzig
En er zitten er idd veel van onder de 14
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_6210547
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 13:17 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Kijk maar uit, want die beheerders zitten ook op Fok! of iig op Tweakers

Dat kan, maar het is gewoon zo!
pi_6210576
quote:
Twijfel je nog een beetje aan je geaardheid? Ben je bang dat je er geil van wordt?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_6210590
Wees blij dat ze dat soort banners hier niet hebben
pi_6214728
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 13:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja en als kinderen van onder de 14 worden geconfronteerd met een dikke harige duitser die een siliconenvrouw onderspuit met sperma is er niks aan de hand?
Lenen bij Frisia Financieringen betekent profiteren van zeer lage rentes!
pi_6214768
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 18:40 schreef dax het volgende:

[..]

Ja en als kinderen van onder de 14 worden geconfronteerd met een dikke harige duitser die een siliconenvrouw onderspuit met sperma is er niks aan de hand?

Zeg ik dat dan? Nee, helemaal nergens!
Op Cu2, wat toch een site is voor kinderen, horen geen sexbanners. En al helemaal geen gaybanners.
pi_6215034
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 18:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Op Cu2, wat toch een site is voor kinderen, horen geen sexbanners. En al helemaal geen gaybanners.

Nu zeg je het dus zelf. Geen sexbanners en al helemaal geen gaybanners, dus gaybanners zijn erger/schadelijker?
pi_6215078
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 18:58 schreef dax het volgende:

[..]

Nu zeg je het dus zelf. Geen sexbanners en al helemaal geen gaybanners, dus gaybanners zijn erger/schadelijker?

Ik vind persoonlijk van wel. Het ligt ook aan de afbeelding zelf natuurlijk. Stellen dat gaybanners schadelijker zijn dan heterobanners is een generalisatie. Maar het is zeker wel zo, dat gaybanners in veel gevallen schadelijker zijn dan een heterobanner.
Veel hangt af van wat er precies te zien valt.
Maar om even ontopic te blijven: Dat soort banners horen niet op Cu2.
pi_6215111
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 19:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk van wel. Het ligt ook aan de afbeelding zelf natuurlijk. Stellen dat gaybanners schadelijker zijn dan heterobanners is een generalisatie. Maar het is zeker wel zo, dat gaybanners in veel gevallen schadelijker zijn dan een heterobanner.
Veel hangt af van wat er precies te zien valt.
Maar om even ontopic te blijven: Dat soort banners horen niet op Cu2.

Hoezo schadelijker? Is een man die een man pijpt schadelijker dan een vrouw die een man pijpt?
pi_6215130
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 19:03 schreef dax het volgende:

[..]

Hoezo schadelijker? Is een man die een man pijpt schadelijker dan een vrouw die een man pijpt?

Lees jij wel wat anderen posten of ram je gelijk op die submit-knop?
  † In Memoriam † donderdag 10 oktober 2002 @ 19:20:00 #25
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_6215446
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 18:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Uhmmmm... wat zoek jij er dan Beetje pedo-gevoelens of ben je zelf ook nog een kind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')