abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6174413
Voor mij blijft hij een echte topspits, maar laatste tijd bevindt hij zich op het middenveld. Waar hij het overigens niet slecht doet, maar hij blijft toch een spits.

Vroeger scoorde hij bij de vleet en nu tegenwoordig is het al wat minder, tijdens ek '00 en wk '98 scoorde hij al best veel (vind ik toch) en in clubverband deed hij het zeker niet slecht.

Als je hem terug in de spits zet dan zal hij (hoop ik) meer gaan scoren, maar hij krijgt geen kans bij barça als spits.
In Nederlands elftal zou hij het helemaal niet mogen van mij, want daar heb je centraal al cocu ( ) en Davids .

De vraag: Hoort kluivert in de aanval of in het middenveld te spelen ?

pi_6175087
Als hij er tegen Oostenrijk maar een paar inschopt, al staat hij rechtsback...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6175092
op de bank

nee hijs een top schaduw spits vind ik

Mijn moeder kookte vies. Als we lief waren geweest mochten we zonder eten naar bed.
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 oktober 2002 @ 20:05:05 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_6175150
Hij gaat steeds meer de functie van Bergkamp vervullen.

Schitterende assists. Helaas wordt ie teveel beoordeeld op z'n doelpunten. Die maakt ie overigens ook nog steeds.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 21:53:54 #5
30919 mitt
Michael Corleone
pi_6177461
Spits

Makkelijk..

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_6177563
In de Spits stond ie vandaag onder het rijtje middenvelders.
Ik vind het een spits.
-
pi_6178093
tja in zijn begintijd bij AJAX was hij zonder twijfel een spits, de laatste jaren is hij zich meer gaan ontwikkelen als een speler voor achter de spitsen.

Hij kan het beide, maar ik zeg dat hij er tussenin zit.

pi_6178144
Duidelijk een spits. Onbegrijpelijk dat die clown van een Advocaat hem steeds maar weer op het middenveld zet. Net zoals het krampachtig vasthouden aan het 4-3-3 systeem....Zal je zien dat ie Makaay weer rechtsbuiten zal zetten

Kluivert moet gewoon in de punt van de aanval worden gezet....Achter de spitsen zet je dan maar Cocu of R. de Boer ofzow....

pi_6178453
Kluivert is volgens mij nog steeds DE Spits.

Zeker geen middenvelder dat mag nu geheel vernieuwd worden

Met r. De Boer, Seedorf en Boateng, hoewel geen van hun is links hmm, maarja zij spelen goed de laatste tijd en ik blijf erbij dat het Ned. Elftal toe is aan vernieuwing, afwisseling, verbetering

pi_6186903
Ik vind Kluivert ook een echt spits.

Ik begrijp dan ook niet waarom je niet iedere speler op de plaats zet waar die op zn best speelt.

pi_6200336
Niet alleen Advocaat zet hem op het middenveld
Volgens mij was Van Gaal daarmee begonnen, bij zijn eerste keer bij barça zette hij hem af en toe wel es als verdediger

Later, Van Gaal als bondscoach zat Kluivert bij de middenvelders en nu trekt de lijn zich voort
En nu bij Barça scoort hij al zo rond de 20 per seizoen als middenvelder
zet hem es een seizoen als spits en hij maakt er (99% zekerheid) meer

Het is een vloek dat hij zo balvast is en dat hij goede timing heeft om een perfecte pass te geven...
Maar als je Cocu achter je heb is dat toch al opgelost (Cocu en Kluivert horen bij mijn favo NL spelers if you didn't noticed )

woensdag 9 oktober 2002 @ 23:09:09 #12
37721 8-ball
Dat is een Nieuwjaarshoed *)
pi_6200352
Spits
Op zondag 28 december 2003 20:33 schreef TrenTs het volgende:[br]Tja er zijn ook mensen die denken dat Hitler goed werk gedaan heeft, dat God bestaat, dat Balkenende z'n best doet en dat de euro niet alles duurder heeft gemaakt.
pi_6200417
Bergkamp in de spits, en Kluivert als schaduwpits.
Zenden linksvoor.

Beetje zoals in 2000 tegen Joegoslavie

pi_6200506
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 23:11 schreef Italiaan het volgende:
Bergkamp in de spits, en Kluivert als schaduwpits.
Zenden linksvoor.

Beetje zoals in 2000 tegen Joegoslavie

was dat niet omgekeerd ???

Bergkamp is DE ultieme shaduwspits
Kluivert kan ook een goede worden (misschien is het er al een )
Maar Kluivert tikte ze er toen allemaal in met name dankzij assists van Bergkamp

pi_6209293
Duidelijk een echte spits. vd. Vaart en Bergkamp zijn het soort spelers die erachter moeten staan om snel combinerend en accelererend voorin te penetreren. Kluivert is wat slungelinger en heeft die acceleratie niet. Schaduwspits kan ie ook wel maar hij heeft de beste neus voor de goal. Nistelrooy en Hasselbaink zijn minder dan hem als diepste aanspeelpunt. Dus hoort ie in de spits in Oranje vind ik. Of je moet met 2 spitsen gaan spelen.

Het beste duo voor Oranje blijft m.i. Kluivert voorin en v.d. Vaart erachter, mits ze fit, in vorm en opelkaar ingespeeld zijn.

Cocu vind ik trouwens een -speler in Oranje de laatste tijd. Ik heb zelden het idee dat er met hem iemand staat die onvervangbaar is. Ik verwacht meer geniale creativiteit en passes van een speler die zo opgehemeld wordt. Slim gaten dichtlopen op het middenveld is erg nuttig en een must als je zo aanvallend speelt maar dat is niet genoeg vind ik.

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
pi_6215905
Zijn er ook mensen die hem zien als een middenvelder ?
En zeg dan ook waarom

Wil best graag weten waarom sommigen in hem een middenvelder zien

pi_6219247
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:34 schreef ASSpirine het volgende:
Voor mij blijft hij een echte topspits, maar laatste tijd bevindt hij zich op het middenveld. Waar hij het overigens niet slecht doet, maar hij blijft toch een spits.

Vroeger scoorde hij bij de vleet en nu tegenwoordig is het al wat minder, tijdens ek '00 en wk '98 scoorde hij al best veel (vind ik toch) en in clubverband deed hij het zeker niet slecht.

Als je hem terug in de spits zet dan zal hij (hoop ik) meer gaan scoren, maar hij krijgt geen kans bij barça als spits.
In Nederlands elftal zou hij het helemaal niet mogen van mij, want daar heb je centraal al cocu ( ) en Davids .

Tussen de aanval en het middenveld....
Schaduwspits dus, zoals Jari bij Ajax.
Trainer van mini voetballers!
pi_6227606
supersp!ts
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_6227636
8er de spits (DE spits = Van the Man ) komt Kluivert het best tot zijn recht vind k.
Life is life
pi_6227810
Diepste spits natuurlijk.
Kluivert is de enige nederlandse spits die in oranje diepste spits kan spelen. Spitsen als Makaay, Hasselbaink en ook Van Nistelrooij hebben ruimte nodig. Kluivert niet.
Alleen een malloot zet Kluivert op het middenveld.
pi_6228009
Kluivert is natuurlijk een spits
Dit omdat Kluivert daar wel 1 van de beste van de wereld is en omdat die als middenvelder daar tekort zou komen.(een Zidane of Litmanen zijn daar echt een stuk beter.)
pi_6228725
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:34 schreef ASSpirine het volgende:
In de cel een straf uit te zitten.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_6229169
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 13:32 schreef DIGGER het volgende:
DIt is het correcte antwoord
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 14:17:53 #24
11998 Ch1ller
Ja, ow, goh, .... nee
pi_6229614
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 13:32 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Inderdaad het goede antwoord. Echter, het antwoord op de oorspronkelijke vraag is natuurlijk: Moordenaar en verkrachter. Ik blijf me erover verbazen dat er ook onder vrouwen nog steeds belangstelling is voor zo'n crimineel.
Van ieder volgens zijn bekwaamheid, voor ieder volgens zijn behoefte
pi_6229714
Hou het ontopic, anders gaat deze dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')