Vroeger scoorde hij bij de vleet en nu tegenwoordig is het al wat minder, tijdens ek '00 en wk '98 scoorde hij al best veel (vind ik toch) en in clubverband deed hij het zeker niet slecht.
Als je hem terug in de spits zet dan zal hij (hoop ik) meer gaan scoren, maar hij krijgt geen kans bij barça als spits.
In Nederlands elftal zou hij het helemaal niet mogen van mij, want daar heb je centraal al cocu ( ) en Davids
.
De vraag: Hoort kluivert in de aanval of in het middenveld te spelen ?
nee hijs een top schaduw spits vind ik
Schitterende assists. Helaas wordt ie teveel beoordeeld op z'n doelpunten. Die maakt ie overigens ook nog steeds.
Makkelijk..
Hij kan het beide, maar ik zeg dat hij er tussenin zit.
Kluivert moet gewoon in de punt van de aanval worden gezet....Achter de spitsen zet je dan maar Cocu of R. de Boer ofzow....
Zeker geen middenvelder dat mag nu geheel vernieuwd worden
Met r. De Boer, Seedorf en Boateng, hoewel geen van hun is links hmm, maarja zij spelen goed de laatste tijd en ik blijf erbij dat het Ned. Elftal toe is aan vernieuwing, afwisseling, verbetering
Ik begrijp dan ook niet waarom je niet iedere speler op de plaats zet waar die op zn best speelt.
Later, Van Gaal als bondscoach zat Kluivert bij de middenvelders en nu trekt de lijn zich voort
En nu bij Barça scoort hij al zo rond de 20 per seizoen als middenvelder
zet hem es een seizoen als spits en hij maakt er (99% zekerheid) meer
Het is een vloek dat hij zo balvast is en dat hij goede timing heeft om een perfecte pass te geven...
Maar als je Cocu achter je heb is dat toch al opgelost (Cocu en Kluivert horen bij mijn favo NL spelers if you didn't noticed
)
Beetje zoals in 2000 tegen Joegoslavie
quote:was dat niet omgekeerd ???
Op woensdag 9 oktober 2002 23:11 schreef Italiaan het volgende:
Bergkamp in de spits, en Kluivert als schaduwpits.
Zenden linksvoor.Beetje zoals in 2000 tegen Joegoslavie
Bergkamp is DE ultieme shaduwspits
Kluivert kan ook een goede worden (misschien is het er al een )
Maar Kluivert tikte ze er toen allemaal in met name dankzij assists van Bergkamp
Cocu vind ik trouwens een -speler in Oranje de laatste tijd. Ik heb zelden het idee dat er met hem iemand staat die onvervangbaar is. Ik verwacht meer geniale creativiteit en passes van een speler die zo opgehemeld wordt. Slim gaten dichtlopen op het middenveld is erg nuttig en een must als je zo aanvallend speelt maar dat is niet genoeg vind ik.
Wil best graag weten waarom sommigen in hem een middenvelder zien
quote:Tussen de aanval en het middenveld....
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:34 schreef ASSpirine het volgende:
Voor mij blijft hij een echte topspits, maar laatste tijd bevindt hij zich op het middenveld. Waar hij het overigens niet slecht doet, maar hij blijft toch een spits.Vroeger scoorde hij bij de vleet en nu tegenwoordig is het al wat minder, tijdens ek '00 en wk '98 scoorde hij al best veel (vind ik toch) en in clubverband deed hij het zeker niet slecht.
Als je hem terug in de spits zet dan zal hij (hoop ik) meer gaan scoren, maar hij krijgt geen kans bij barça als spits.
In Nederlands elftal zou hij het helemaal niet mogen van mij, want daar heb je centraal al cocu () en Davids
.
quote:In de cel een straf uit te zitten.
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:34 schreef ASSpirine het volgende:
quote:DIt is het correcte antwoord
Op vrijdag 11 oktober 2002 13:32 schreef DIGGER het volgende:
In de cel een straf uit te zitten.
quote:Inderdaad het goede antwoord. Echter, het antwoord op de oorspronkelijke vraag is natuurlijk: Moordenaar en verkrachter. Ik blijf me erover verbazen dat er ook onder vrouwen nog steeds belangstelling is voor zo'n crimineel.
Op vrijdag 11 oktober 2002 13:32 schreef DIGGER het volgende:[..]
In de cel een straf uit te zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |