Laat het hier weten!!!
heb jij een uitgesproken mening. We willen je graag in de uitzending halen....
luister via www.radiolelystad.nl/forum naar ForuM!
Ik vindt het natuurlijk erg dat hij overleden is maar om nou de tegeltjes recht te leggen en lantaarnpalen uit de grond te rukken omdat zo'n stoet er niet langs kan vind ik allemaal een beetje overdreven
quote:Helemaal mee eens. Op de radio is het zo mogelijk nog erger. Iedere 5 minuten wordt er wel weer een update gegeven over hoe en waar het stofelijk overschot zich nu bevindt, welke regering al dan niet geschokt heeft gereageerd en hoeveel wagens er achter de kist aanrijden.
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:12 schreef BlackJack het volgende:
Prins Claus was belangrijk voor mij, ik vond hem de meest sympathieke persoon in het koningshuis. Maar op deze manier word zelfs ik een beetje moe van zijn gezicht, en dat vind ik jammer.
Ik vind het heel erg dat Prins Claus is overleden, maar het leven van "de gewone man en vrouw" gaat normaal door. Door dit soort overkill zijn we met zijn allen dadelijk blij dat die begrafenis volgende week voorbij is en er weer "normaal" nieuws te horen is.
quote:Dat zeg je alleen omdat je niet weet hoe de traditie is (het laatste koningklijjke sterfgeval was immers in 1962!), dat hoort er gewoon bij.. Sterker nog, ik vind het belachelijk dat er geen dag van nationale rouw is afgekondigd net zoals in bijvoorbeeld Marokko.. Het koningshuis is iets wat ons allemaal bindt en daar mag ons land best wel een paar dagen stil bij staan.
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:10 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Ik vindt alles een beetje overdrevenIk vindt het natuurlijk erg dat hij overleden is maar om nou de tegeltjes recht te leggen en lantaarnpalen uit de grond te rukken omdat zo'n stoet er niet langs kan vind ik allemaal een beetje overdreven
[Dit bericht is gewijzigd door FallenAngel666 op 08-10-2002 19:20]
Dat getuigt van respect.
Dat deze gehele week alle actualiteitsrubrieken volledig gewijdt zijn aan Prins Claus vind ik wel overdreven.
[Dit bericht is gewijzigd door Sphere op 08-10-2002 19:20]
quote:dat zou best kunnen maar ik vind het zo vaag
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Dat zeg je alleen omdat je niet weet hoe de traditie is (het laatste koningklijjke sterfgeval was immers in 1962!), dat hoort er gewoon bij.. Sterker nog, ik vind het belachelijk dat er geen dag van nationale rouw is afgekondigd net zoals in bijvoorbeeld Marokko.. Het koningshuis is iets wat ons allemaal bindt en daar mag ons land best wel een paar dagen stil bij staan.
quote:Dat vind ik ook. Vraag me af of dat wel bij Beatrix zo zou zijn in de toekomst.
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Sterker nog, ik vind het belachelijk dat er geen dag van nationale rouw is afgekondigd
quote:Ik vind dat je ook moet respecteren dat er sommige mensen iets anders willen zien dan Claus.
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:18 schreef Sphere het volgende:
Dat de avond van zijn overlijden nagenoeg alle zenders de programering onderbraken, vind ik niet meer dan normaal.Dat getuigt van respect.
![]()
Dat deze gehele week alle actualiteitsrubrieken volledig gewijdt zijn aan Prins Claus vind ik wel overdreven.
quote:Volledig mee eens!
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:21 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik vind dat je ook moet respecteren dat er sommige mensen iets anders willen zien dan Claus.
Daarnaast had het geen nieuwswaarde zoals bij de moord op Pim Fortuyn. Het kwam niet onverwacht.
Een regeltje onderin beeld vond ik wel genoeg, dan kun je zelf kiezen wat je wil zien.
quote:Ha, ik heb zelfs TMF gekeken. Uit respect kon je geen nummers meer aanvragen
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:26 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Volledig mee eens!
Als elke mediagroep op een van hun zenders er aandacht aan had besteed had ik daar ook geen problemen mee gehad, maar nou net op elke zender
Zal maar eerlijk toegeven dat ik na het eerste half uur van die nieuwsuitzendingen maar van armoede een video ben gaan kijken.
quote:Ik volg je niet helemaal
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:28 schreef B0bby het volgende:
Ik vind het niet overdreven... volgens mij is het alleen maar beter voor die man... zoe goed kan hij zich niet gevoeld hebben..
quote:[vraag] Moeten alle zenders inbreken met Claus?
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:06 schreef Michiel_Herder het volgende:
Vind jij ook dat alles omtrent Prins Claus te veel wordt overdreven? Aangepaste programmering, of is dat gepast?Laat het hier weten!!!
heb jij een uitgesproken mening. We willen je graag in de uitzending halen....
quote:Jaaa, maar daar wordt niet live gediskuzeurd.
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:32 schreef slakkie het volgende:[..]
[vraag] Moeten alle zenders inbreken met Claus?
[vraag] Moeten alle zenders inbreken met Claus? 2
Gebeuren omtrent overlijden Prins Claus
quote:ja hallo dit is voor het programma en daar moeten ze een Apart topic voor openen
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:32 schreef slakkie het volgende:[..]
[vraag] Moeten alle zenders inbreken met Claus?
[vraag] Moeten alle zenders inbreken met Claus? 2
Gebeuren omtrent overlijden Prins Claus
[Dit bericht is gewijzigd door oldenzaaltjuh op 08-10-2002 19:37]
quote:Maar als er niet meer gereageerd wordt dan nu is het wel een goede peiling van hoe de mensen op fok er over denken
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:33 schreef Lexie het volgende:[..]
Jaaa, maar daar wordt niet live gediskuzeurd.
quote:Slotje
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:34 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
ja hallo dit is voor het programma en daar moeten ze een part topic voor openen
Dat zou wel koel zijn . Dubbel is dubbel
quote:Begint meer op slowchat te lijken dit
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:34 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Maar als er niet meer gereageerd wordt dan nu is het wel een goede peiling van hoe de mensen op fok er over denken
quote:Misschien toch een mooi referentiekader (achtergrondinfo).
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:33 schreef Lexie het volgende:Jaaa, maar daar wordt niet live gediskuzeurd.
Plus ik ga mezelf niet herhalen weer in dit topic
[Dit bericht is gewijzigd door slakkie op 08-10-2002 19:38]
quote:dan zetten ze er weer een nieuwe stelling neer
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:34 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Maar als er niet meer gereageerd wordt dan nu is het wel een goede peiling van hoe de mensen op fok er over denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |