quote:joehoeeeeeee
Op maandag 7 oktober 2002 23:15 schreef Grooviee17 het volgende:
Na een aantal jaar op zee gezworven te hebben, is mijn schip een aantal dagen geleden vergaan. In zeer slecht weer is zij omgeslagen en tot op de bodem gezonken. Ik heb mij drijvende kunnen houden met een reddingsvest, en ben hier heen gedreven. Nu heb ik echter een klein vraagje, zou ik bij iemand kunnen logeren tot dat ik mijn eigen huis hier gebouwd heb?
hallooooooooooooooo
meneer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wie ben jij dan ?
ken jou niet
jij woon hier niet he
jij heb hier geen huisje
kan niet
anders kan ik jou allang
en ik kan jou niet
wie ben jij dan ?
Beste schipbreukeling, welkom op het eiland, a;ls u het bord volgt komt u bij het hotel, daar is altijd plaats en als je tegen het lawai van dansende kinderen kan dan is er ook nog plek boven de kinder disco.
Welkom hier en vermaak u zelf.
* De Guard groet de man en gaat weer verder op z'n ronde over het eiland.
quote:Dank je wel. Ik zal mijzelf even voorstellen.
Op maandag 7 oktober 2002 23:17 schreef K3 het volgende:
Je kan boven de Fok!eiland kinderdisco logeren.
Lonneke doet de was.Welkom op het eiland BTW
Mijn naam is dus Grooviee, en ik ben 18 jaar oud. Een aantal jaar zwerf ik al rond over zee en ik heb zo ongeveer elk plekje al gezien, behalve dit eiland. Door een ongeluk ben ik hier terecht gekomen, en ik denk dat ik hier wel een tijdje kan blijven. Op het eerste gezicht ziet het er hier wel leuk uit.
* Grooviee17 loopt een stukje over het eiland, maar kan de kinderdisco niet vinden. In de verte zie ik wel een bordje Hotel, waar ik mijn eerste nacht maar eens ga doorbrengen. Morgen ga ik wel verder opzoek naar de kinderdisco.
* Maar na een klein stukje gelopen te hebben, zie ik wat groens liggen. Ik denk, dat zal toch niet waar zijn.... Toen ik wat dichterbij kwam, bleek het toch waar te zijn, het was mijn plunjezak ! Wat ben ik blij dat ik die terug heb.
Aah groovie17, dat belooft wat.
Nog net niet te oud.
Kom eens lekker bij mij in m'n kuil?
Ik heb vuur, vis en botte scheeermesjes.
Vinden pappa en mamma het wel goed dat je zomaar aanspoeld?
Is er op dit eiland nog een plekje voor mij?
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 09-10-2002 21:08]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |