abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6147748
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 11:59 schreef milagro het volgende:
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEN avond geen tv om welke reden dan ook BOEIT NIET... zijn jullie dan zo verslaafd aan dat klereding dat je als je 1 avond mist je gaat flippen?????
Als je gvd op vakantie bent kijk je dan ook IEDERE avond televisie????
Nee, en weet je waarom niet? Omdat ik dan geen tv heb! Het gaat er niet om dat ik geen avond zonder tv kan, het gaat erom dat er gewoon op alle zenders dezelfde troep wordt uitgezonden en dat ik geen keus heb!
quote:
Maar pak dan EENS EEN BOEK, LEES eens iets ipv je jezelf weer eens passief voor de buis te plempen.
Mag ik je er even op wijzen dat ik regelmatig een boek lees en vrijwel alleen op zondagavond tv kijk?
quote:
Duizenden mensen zijn wel geraakt door zijn overlijden en uit RESPECT voor de familie STAAT het TV LEVEN 1 AVOND stil...
Leg mij ff uit wat zijn familie er aan heeft dat er niks op tv is? Niks! Want, of ze kijken geen tv (lijkt me het meest logisch), dus dan boeit het niet, of ze kijken wel tv voor afleiding en dan worden ze constant met de boel geconfronteerd.
En die duizenden mensen die wel geraakt zijn, mogen van mij op Ned1 naar een mooie docu kijken. Maar al die mensen kunnen niet naar 10 zenders tegelijk kijken, dus hoeft er ook niet op 10 zenders hetzelfde te zijn!
En ik ben door heel andere dingen geraakt, dan gaat de tv toch ook niet op zwart? Nee, dan zet ik dat ding gewoon uit!
quote:
De komende dagen kun je gewoon weer je TMF shitzooi bekijken of welke Pulp dan ook.
Nee, sukkel, want dan is er niks op tv. Alleen zondagavond is een beetje boeiend!
pi_6147764
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 11:55 schreef ChrisJX het volgende:
Wanneer begrijp je nou eens dat het daar niet om gaat????
Het gaat erom
1: dat op alle zenders iets in dezelfde trant wordt uitgezonden waardoor je gewoon gedwongen wordt of daarnaar te kijken, of de tv maar uit te zetten.
30 zender op TV waarvan er 10 Nederlands zijn, 20 zenders met een normale programmering. Dan kijk je naar de BBC ofzo. Keuze zat dus.
quote:
2: wat beiden geen fijne opties zijn voor de mensen die al bijna nooit tv kijken en zich verheugen op een avondje aangename verstrooiing.
Ze plannen zijn dood express op de zondag, just to bug you...
quote:
3: dat het mij dus geen ene moer boeit dat Claus dood is, maar ik er wel op alle zenders mee geconfronteerd wordt.
Het gaat hierbij om een lid van het Koninklijk Huis, je weet wel, de mensen die ons land vertegenwoordigen.. Laten we zeggen dat ze best belangrijk zijn. Dat jou mening daar anders over is soit, maar ze zijn het wel. Waar was je commentaar op 9/11, 6/5...
quote:
4: programma's middenin worden afgebroken. Maak dan tenminste het programma af!
Ow... Dat is erg zeg Kijk de herhalingen maar.
quote:
5: Claus ik niet in die mate boeiend vind, dat daarvoor de hele programmering van alles (zelfs TMF) moet wijken...
Ow.. Alleen de NL zenders hebben een aangepast programma, dat is vrij normaal bij een gebeurtenis zoals deze. Maar dat schijnen sommige minder relevant te vinden. Je mag er van mij best kritiek op hebben, maar met redenen zoals:

"Het programma wordt direct afgebroken"
"Ik mis mijn TV-zondag"
"Die vent is voor mij niet belangrijk dus er mag wat anders uitgezonden worden, zoals comedie/actie/etc"
"ik betaal toch geen kijk- en luistergeld om dit te kijken"

Dan neem ik iemand niet echt serieus...

pi_6147779
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 11:59 schreef milagro het volgende:

De komende dagen kun je gewoon weer je TMF shitzooi bekijken of welke Pulp dan ook.

Wel een vooroordeel om te denken dat de mensen die in dit topic klagen over het overvloedige media-aanbod, alleen maar pulp zouden kijken.
  maandag 7 oktober 2002 @ 12:09:29 #4
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6147780
Zolang GTST vanavond maar doorgaat vind ik het goed
To infinity…and beyond!
pi_6147810
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 12:09 schreef ivetje het volgende:
Zeg kun jij misschien wat nuttigs gaan bijdragen?
  maandag 7 oktober 2002 @ 12:12:19 #6
11119 IHOAKSISnoet
- Vet in je bek -
pi_6147835
quote:

En alsof de zondagavond al vergeven is van de kwalitatief goede programma's....

*splut*.. ahh..... alt+f4.... zo.. sigaretje © Dustman
pi_6147851
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 12:11 schreef slakkie het volgende:

[..]

Van mij mag Ivetje, want bijdragen waarbij je geen begrip toont voor mensen die het overdreven vinden dat het op alle Nederlandse zenders te zien is, vind ik ook niet nuttig.
pi_6147862
Ik hoef helemaal niet zonodig TV te kijken, maar het gaat mij om het principe!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6147863
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 12:08 schreef slakkie het volgende:
Het gaat hierbij om een lid van het Koninklijk Huis, je weet wel, de mensen die ons land vertegenwoordigen.. Laten we zeggen dat ze best belangrijk zijn.
Mag ik dat a.u.b. zelf bepalen wat belangrijk voor mij is en wat niet? Ik ben nl. geen zwakzinnige bejaarde die graag in katzwijm naar iemand opkijkt.
quote:
Dat jou mening daar anders over is soit, maar ze zijn het wel.
.
  maandag 7 oktober 2002 @ 12:14:45 #10
11458 ivetje
pi_6147872
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 12:11 schreef slakkie het volgende:

[..]

vind em behoorlijk nuttig hoor...de uitzending van vanmorgen ging ook al niet door
Ze hebben gister al een hele avond gehad om erover te vertellen....waarom 2 avonden Tja, het is jammer voor em en voor de familie, maar verder....ik heb er niet echt iets mee hoor. Dat ze het gewoon op 1 zender uitzenden en de rest door laten gaan ipv overal uit te zenden. Dan kunnen de mensen die het niet zoveel interesseert gewoon kijken wat ze willen zien
To infinity…and beyond!
pi_6147887
quote:
Waar was je commentaar op 9/11, 6/5...
Terroristische aanslagen met duizenden slachtoffers en een politieke moord versus een natuurlijke dood die er toch al maanden zat aan te komen... Voelt u het nuanceverschil?
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6147911
quote:

30 zender op TV waarvan er 10 Nederlands zijn, 20 zenders met een normale programmering. Dan kijk je naar de BBC ofzo. Keuze zat dus.

Wat denk je dat ik geprobeerd heb? Maar daar was helemaal niks boeiends te zien.
quote:
Ow.. Alleen de NL zenders hebben een aangepast programma, dat is vrij normaal bij een gebeurtenis zoals deze. Maar dat schijnen sommige minder relevant te vinden. Je mag er van mij best kritiek op hebben, maar met redenen zoals:

"Ik mis mijn TV-zondag"
"Die vent is voor mij niet belangrijk dus er mag wat anders uitgezonden worden, zoals comedie/actie/etc"

En waarom zijn dat geen redenen? Ik mis idd mijn tv-zondag terwijl het programma direct afgebroken werd. Ik zie niet in waarom. De man is dood en daar verandert niks aan, dus constant nieuwsuitzendingen bijv. zijn ook al overdreven.
En Claus is voor mij idd niet belangrijk. Maar omdat hij voor andere mensen wel belangrijk is, mag er niks meer fatsoenlijks uitgezonden worden? Nee, daarom moet op elke zender hetzelfde?

Het gaat gewoon om het nut! Heeft het nut op 10 zenders hetzelfde uit te zenden? Nee! Dus laat mij gewoon kijken wat ik wil!

[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 07-10-2002 12:18]

pi_6147926
quote:
Wat een egotripper zeg als het voor jou maar allemaal goed is hč ?
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_6147927
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 12:16 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Wat denk je dat ik geprobeerd heb? Maar daar was helemaal niks boeiends te zien.

"Ik mis mijn TV-zondag"

En waarom zijn dat geen redenen? Ik mis idd mijn tv-zondag terwijl het programma direct afgebroken werd. Ik zie niet in waarom. De man is dood en daar verandert niks aan, dus constant nieuwsuitzendingen bijv. zijn ook al overdreven.
En Claus is voor mij idd niet belangrijk. Maar omdat hij voor andere mensen wel belangrijk is, mag er niks meer fatsoenlijks uitgezonden worden? Nee, daarom moet op elke zender hetzelfde?

Het gaat gewoon om het nut! Heeft het nut op 10 zenders hetzelfde uit te zenden? Nee! Dus laat mij gewoon kijken wat ik wil!

wat had je eigenlijk willen zien?

[Dit bericht is gewijzigd door Roel_Jewel op 07-10-2002 12:18]

pi_6147932
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 12:09 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Wel een vooroordeel om te denken dat de mensen die in dit topic klagen over het overvloedige media-aanbod, alleen maar pulp zouden kijken.

Klap klap klap...
Dat is inderdaad zo'n dooddoener. De hele discussie loopt stuk op die Pismuilen die dat komen vertellen.

pi_6147946
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

wat had je eigenlijk willen zien?

Expeditie Robinson en Max & the City
Hoezo?
pi_6147952
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 12:15 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Terroristische aanslagen met duizenden slachtoffers en een politieke moord versus een natuurlijke dood die er toch al maanden zat aan te komen... Voelt u het nuanceverschil?

Koninklijk Huis, Koninkrijk der Nederlanden, de 12 pronvincien en de Ned. Antillen en Aruba. Voelt u hem...
  maandag 7 oktober 2002 @ 12:19:09 #18
11458 ivetje
pi_6147955
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 12:16 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Wat een egotripper zeg als het voor jou maar allemaal goed is hč ?

Denk dat zo ongeveer half nederland het wel met me eens is dat GTST gewoon door moet gaan hoor
To infinity…and beyond!
  maandag 7 oktober 2002 @ 12:19:15 #19
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_6147957
drama gisteravond, op ELK fucking net journalisten. 1 voor het ziekenhuis, anders voor Huis Den Bosch, elke keer hetzelfde verhaal, rot toch op

ik heb er een filmpie ingegooid gister

pi_6147978
Als de omroepen nog wat nieuws te melden hadden, dan konden veel mensen er nog enigszins mee leven maar dat is niet het geval.

Elke journalist vertelt precies hetzelfde verhaal, en nieuwe feiten zijn er gewoonweg niet!

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 7 oktober 2002 @ 12:21:49 #21
11458 ivetje
pi_6147988
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 12:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als de omroepen nog wat nieuws te melden hadden, dan konden veel mensen er nog enigszins mee leven maar dat is niet het geval.

Elke journalist vertelt precies hetzelfde verhaal, en nieuwe feiten zijn er gewoonweg niet!

Idd, vanmorgen ook op rtl4...het nieuws was afgelopen, denk je dat er iets anders komt, beginnen ze weer van voren af aan met het nieuws!!!
Toch belachelijk, 20 keer achter elkaar hetzelfde...sorry hoor, maar dan vind ik GTST idd een stuk interessanter ja
da's tenminste NIET steeds hetzelfde...
To infinity…and beyond!
pi_6148017
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 12:21 schreef ivetje het volgende:
maar dan vind ik GTST idd een stuk interessanter ja
da's tenminste NIET steeds hetzelfde...
.
pi_6148024
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 12:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Precies. Neem een moord of een aanslag en je hebt constant andere beelden, ooggetuigen, complotten e.d. Dan heb je tenminste nog iets om naar de kijken.
Maar die docu's waren saai en bovendien niks nieuws, dat wist iedereen toch al?
  maandag 7 oktober 2002 @ 12:24:32 #24
20682 firstwollie
opblaaskrokodil
pi_6148037
ik vind het belachelijk, ik moest gisteravond oppassen en wat doe je dan? dan kijk je idd tv, dus ik zat klaar om lekker jiskefet te gaan kijken, is er de hele avond geen drol voor tv omdat er iemand uit het poppenhuis 'koningshuis' is overleden
Member of the Dark Projekt
Anal intruder!
  maandag 7 oktober 2002 @ 12:24:57 #25
11458 ivetje
pi_6148044
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 12:23 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

.

ok ok, elke 5 jaar gebeurt er hetzelfde iemand in de bak, trouwen, iemand vermoord

Je begrijpt wel wat ik wil zeggen matthijn

To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')