quote:Nee, en weet je waarom niet? Omdat ik dan geen tv heb! Het gaat er niet om dat ik geen avond zonder tv kan, het gaat erom dat er gewoon op alle zenders dezelfde troep wordt uitgezonden en dat ik geen keus heb!
Op maandag 7 oktober 2002 11:59 schreef milagro het volgende:
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEN avond geen tv om welke reden dan ook BOEIT NIET... zijn jullie dan zo verslaafd aan dat klereding dat je als je 1 avond mist je gaat flippen?????
Als je gvd op vakantie bent kijk je dan ook IEDERE avond televisie????
quote:Mag ik je er even op wijzen dat ik regelmatig een boek lees en vrijwel alleen op zondagavond tv kijk?
Maar pak dan EENS EEN BOEK, LEES eens iets ipv je jezelf weer eens passief voor de buis te plempen.
quote:Leg mij ff uit wat zijn familie er aan heeft dat er niks op tv is? Niks! Want, of ze kijken geen tv (lijkt me het meest logisch), dus dan boeit het niet, of ze kijken wel tv voor afleiding en dan worden ze constant met de boel geconfronteerd.
Duizenden mensen zijn wel geraakt door zijn overlijden en uit RESPECT voor de familie STAAT het TV LEVEN 1 AVOND stil...
quote:Nee, sukkel, want dan is er niks op tv. Alleen zondagavond is een beetje boeiend!
De komende dagen kun je gewoon weer je TMF shitzooi bekijken of welke Pulp dan ook.
quote:30 zender op TV waarvan er 10 Nederlands zijn, 20 zenders met een normale programmering. Dan kijk je naar de BBC ofzo. Keuze zat dus.
Op maandag 7 oktober 2002 11:55 schreef ChrisJX het volgende:
Wanneer begrijp je nou eens dat het daar niet om gaat????
Het gaat erom
1: dat op alle zenders iets in dezelfde trant wordt uitgezonden waardoor je gewoon gedwongen wordt of daarnaar te kijken, of de tv maar uit te zetten.
quote:Ze plannen zijn dood express op de zondag, just to bug you...
2: wat beiden geen fijne opties zijn voor de mensen die al bijna nooit tv kijken en zich verheugen op een avondje aangename verstrooiing.
quote:Het gaat hierbij om een lid van het Koninklijk Huis, je weet wel, de mensen die ons land vertegenwoordigen.. Laten we zeggen dat ze best belangrijk zijn. Dat jou mening daar anders over is soit, maar ze zijn het wel. Waar was je commentaar op 9/11, 6/5...
3: dat het mij dus geen ene moer boeit dat Claus dood is, maar ik er wel op alle zenders mee geconfronteerd wordt.
quote:Ow... Dat is erg zeg
4: programma's middenin worden afgebroken. Maak dan tenminste het programma af!
quote:Ow.. Alleen de NL zenders hebben een aangepast programma, dat is vrij normaal bij een gebeurtenis zoals deze. Maar dat schijnen sommige minder relevant te vinden. Je mag er van mij best kritiek op hebben, maar met redenen zoals:
5: Claus ik niet in die mate boeiend vind, dat daarvoor de hele programmering van alles (zelfs TMF) moet wijken...
"Het programma wordt direct afgebroken"
"Ik mis mijn TV-zondag"
"Die vent is voor mij niet belangrijk dus er mag wat anders uitgezonden worden, zoals comedie/actie/etc"
"ik betaal toch geen kijk- en luistergeld om dit te kijken"
Dan neem ik iemand niet echt serieus...
quote:Wel een vooroordeel om te denken dat de mensen die in dit topic klagen over het overvloedige media-aanbod, alleen maar pulp zouden kijken.
Op maandag 7 oktober 2002 11:59 schreef milagro het volgende:De komende dagen kun je gewoon weer je TMF shitzooi bekijken of welke Pulp dan ook.
quote:Zeg kun jij misschien wat nuttigs gaan bijdragen?
Op maandag 7 oktober 2002 12:09 schreef ivetje het volgende:
Zolang GTST vanavond maar doorgaat vind ik het goed
quote:
En alsof de zondagavond al vergeven is van de kwalitatief goede programma's....
quote:Van mij mag Ivetje, want bijdragen waarbij je geen begrip toont voor mensen die het overdreven vinden dat het op alle Nederlandse zenders te zien is, vind ik ook niet nuttig.
Op maandag 7 oktober 2002 12:11 schreef slakkie het volgende:[..]
Zeg kun jij misschien wat nuttigs gaan bijdragen?
quote:Mag ik dat a.u.b. zelf bepalen wat belangrijk voor mij is en wat niet? Ik ben nl. geen zwakzinnige bejaarde die graag in katzwijm naar iemand opkijkt.
Op maandag 7 oktober 2002 12:08 schreef slakkie het volgende:
Het gaat hierbij om een lid van het Koninklijk Huis, je weet wel, de mensen die ons land vertegenwoordigen.. Laten we zeggen dat ze best belangrijk zijn.
quote:
Dat jou mening daar anders over is soit, maar ze zijn het wel.
quote:vind em behoorlijk nuttig hoor...de uitzending van vanmorgen ging ook al niet door
Op maandag 7 oktober 2002 12:11 schreef slakkie het volgende:[..]
Zeg kun jij misschien wat nuttigs gaan bijdragen?
quote:Terroristische aanslagen met duizenden slachtoffers en een politieke moord versus een natuurlijke dood die er toch al maanden zat aan te komen... Voelt u het nuanceverschil?
Op maandag 7 oktober 2002 12:08 schreef slakkie het volgende:
Waar was je commentaar op 9/11, 6/5...
quote:Wat denk je dat ik geprobeerd heb? Maar daar was helemaal niks boeiends te zien.
Op maandag 7 oktober 2002 12:08 schreef slakkie het volgende:30 zender op TV waarvan er 10 Nederlands zijn, 20 zenders met een normale programmering. Dan kijk je naar de BBC ofzo. Keuze zat dus.
quote:En waarom zijn dat geen redenen? Ik mis idd mijn tv-zondag terwijl het programma direct afgebroken werd. Ik zie niet in waarom. De man is dood en daar verandert niks aan, dus constant nieuwsuitzendingen bijv. zijn ook al overdreven.
Ow.. Alleen de NL zenders hebben een aangepast programma, dat is vrij normaal bij een gebeurtenis zoals deze. Maar dat schijnen sommige minder relevant te vinden. Je mag er van mij best kritiek op hebben, maar met redenen zoals:"Het programma wordt direct afgebroken"
"Ik mis mijn TV-zondag"
"Die vent is voor mij niet belangrijk dus er mag wat anders uitgezonden worden, zoals comedie/actie/etc"
"ik betaal toch geen kijk- en luistergeld om dit te kijken"
Het gaat gewoon om het nut! Heeft het nut op 10 zenders hetzelfde uit te zenden? Nee! Dus laat mij gewoon kijken wat ik wil!
[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 07-10-2002 12:18]
quote:Wat een egotripper zeg
quote:wat had je eigenlijk willen zien?
Op maandag 7 oktober 2002 12:16 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Wat denk je dat ik geprobeerd heb? Maar daar was helemaal niks boeiends te zien.
Ow.. Alleen de NL zenders hebben een aangepast programma, dat is vrij normaal bij een gebeurtenis zoals deze. Maar dat schijnen sommige minder relevant te vinden. Je mag er van mij best kritiek op hebben, maar met redenen zoals:"Het programma wordt direct afgebroken"
"Ik mis mijn TV-zondag"
"ik betaal toch geen kijk- en luistergeld om dit te kijken"En waarom zijn dat geen redenen? Ik mis idd mijn tv-zondag terwijl het programma direct afgebroken werd. Ik zie niet in waarom. De man is dood en daar verandert niks aan, dus constant nieuwsuitzendingen bijv. zijn ook al overdreven.
En Claus is voor mij idd niet belangrijk. Maar omdat hij voor andere mensen wel belangrijk is, mag er niks meer fatsoenlijks uitgezonden worden? Nee, daarom moet op elke zender hetzelfde?Het gaat gewoon om het nut! Heeft het nut op 10 zenders hetzelfde uit te zenden? Nee! Dus laat mij gewoon kijken wat ik wil!
[Dit bericht is gewijzigd door Roel_Jewel op 07-10-2002 12:18]
quote:Klap klap klap...
Op maandag 7 oktober 2002 12:09 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Wel een vooroordeel om te denken dat de mensen die in dit topic klagen over het overvloedige media-aanbod, alleen maar pulp zouden kijken.
quote:Expeditie Robinson en Max & the City
Op maandag 7 oktober 2002 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
wat had je eigenlijk willen zien?
quote:Koninklijk Huis, Koninkrijk der Nederlanden, de 12 pronvincien en de Ned. Antillen en Aruba. Voelt u hem...
Op maandag 7 oktober 2002 12:15 schreef SmashBro het volgende:[..]
Terroristische aanslagen met duizenden slachtoffers en een politieke moord versus een natuurlijke dood die er toch al maanden zat aan te komen... Voelt u het nuanceverschil?
quote:Denk dat zo ongeveer half nederland het wel met me eens is dat GTST gewoon door moet gaan hoor
Op maandag 7 oktober 2002 12:16 schreef D-Devil het volgende:[..]
Wat een egotripper zeg
als het voor jou maar allemaal goed is hč ?
ik heb er een filmpie ingegooid gister
Elke journalist vertelt precies hetzelfde verhaal, en nieuwe feiten zijn er gewoonweg niet!
quote:Idd, vanmorgen ook op rtl4...het nieuws was afgelopen, denk je dat er iets anders komt, beginnen ze weer van voren af aan met het nieuws!!!
Op maandag 7 oktober 2002 12:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als de omroepen nog wat nieuws te melden hadden, dan konden veel mensen er nog enigszins mee leven maar dat is niet het geval.Elke journalist vertelt precies hetzelfde verhaal, en nieuwe feiten zijn er gewoonweg niet!
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 12:21 schreef ivetje het volgende:
maar dan vind ik GTST idd een stuk interessanter ja
da's tenminste NIET steeds hetzelfde...
quote:Precies. Neem een moord of een aanslag en je hebt constant andere beelden, ooggetuigen, complotten e.d. Dan heb je tenminste nog iets om naar de kijken.
Op maandag 7 oktober 2002 12:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als de omroepen nog wat nieuws te melden hadden, dan konden veel mensen er nog enigszins mee leven maar dat is niet het geval.Elke journalist vertelt precies hetzelfde verhaal, en nieuwe feiten zijn er gewoonweg niet!
quote:ok ok, elke 5 jaar gebeurt er hetzelfde
Op maandag 7 oktober 2002 12:23 schreef matthijn99 het volgende:[..]
.
Je begrijpt wel wat ik wil zeggen matthijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |