Ook idiote respecteer Claus en ga op afwezig staan op MSN komt me neus uit, WTF heeft die man er aan dat ik op afwezig sta?
Ook dat geroep om websites die opeens hun layout moeten gaan passen is zinloos...tegen de tijd dat gerealiseerd is, is iedereen het allang vergeten.
En wat al helemaal erg is, is dat elke TV zender opeens een speciale uitzending moet starten waarin je om de vijf minuten hetzelfde ziet en hoort...
Hmz... vraag me af wie er over een jaar nog weet wanneer Claus is overleden.
Denk nou niet dat ik het niet erg vind dat hij overleden is, maar ik snap al die heisa niet, als mn grootmoeder van 80 overlijdt hioor je toch ook geen haan kraaien?
quote:Ik.
Op zondag 6 oktober 2002 21:31 schreef FredvZ het volgende:Hmz... vraag me af wie er over een jaar nog weet wanneer Claus is overleden.
Het is hier klaagbaak en topicopener ergert zich aan collectieve rouw, dat mag. Je hoeft het niet met hem eens te zijn, maar je hoeft ook niet zo bot te reageren. Sorry.
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 06-10-2002 21:36]
quote:Jouw grootmoeder is voor zover wij weten ook geen lid van het koninklijk huis. Ergerlijker dan het onderbreken van alle tv-uitzendingen zijn de mensen die hierover gaan klagen. Maar goed, zulke mensen komen met overlijdensberichten altijd en masse opzetten.
Op zondag 6 oktober 2002 21:31 schreef FredvZ het volgende:
Denk nou niet dat ik het niet erg vind dat hij overleden is, maar ik snap al die heisa niet, als mn grootmoeder van 80 overlijdt hioor je toch ook geen haan kraaien?
quote:Ik ook
Op zondag 6 oktober 2002 21:32 schreef sefer het volgende:Ik.
Natuurlijk is het voor je oma net zo erg als ze overlijdt, alleen de impact op het nederlandse volk zal minder zijn omdat je oma nou eenmaal niet bekend is.
maar ok, je hoeft het niet tedoen, maar ga de mensen die wel dat fatsoen hebben niet zitten afkraken....
quote:[vraag] Moeten alle zenders inbreken met Claus?
Op zondag 6 oktober 2002 21:31 schreef FredvZ het volgende:En wat al helemaal erg is, is dat elke TV zender opeens een speciale uitzending moet starten waarin je om de vijf minuten hetzelfde ziet en hoort...
Zucht...... kijk jij maar gewoon even geen tv.....
quote:Dat hoeft niet nee, want dat behoor je normaal al te doen....
Steeds vaker zie dat als er een bekend iemand overlijd dat er dan gelijk met "respect [naam persoon]".
Ik erger me hier altijd aan...
Alsof ik iemand moet gaan respecteren dat-ie dood is!!
quote:En Claus kwam natuurlijk altijd erg sympathiek over (Wat verigens niet wil zeggen dat de oma van de topictarter niet symphatiel was) Maar voor een bekend persoon was het gewoon een erg aardige, bescheiden, humoristische man. Vandaar dat iedereen op TV e.d. zo reageert. Is wel terecht denk ik. Maar dingen als afwezig staan op msn vind ik eigenlijk ook een beetje onzin.
Op zondag 6 oktober 2002 21:34 schreef ElizabethR het volgende:
Wen er maar aan, het is een publieke figuur en dat doet'het publiek dus ook wat. Claus heeft veel mensen geraakt, hetzij positief hetzij negatief. Als zo iemand overlijdt is het een normaal collectief gebeuren dat iedereen het erover heeft. Zo zitten mensen in elkaar.Natuurlijk is het voor je oma net zo erg als ze overlijdt, alleen de impact op het nederlandse volk zal minder zijn omdat je oma nou eenmaal niet bekend is.
quote:Dit was slakkie trouwens...
Op zondag 6 oktober 2002 21:39 schreef GRAZ het volgende:[..]
Dat hoeft niet nee, want dat behoor je normaal al te doen....
quote:mooi he, emoties.
Op zondag 6 oktober 2002 21:35 schreef Strolie75 het volgende:
Is inderdaad typisch Nederlands om meteen weer zo overdreven te reageren.
Zelfs JPB roept het nu via de televisie....
[Dit bericht is gewijzigd door DeStedebouwer op 06-10-2002 21:40]
quote:Ben ik het helemaal mee eens. Ook roepen de mensen om het hardste nu dat "grappen" niet kunnen, maar over een maand zijn het dezelfde die het liefste de hardste "grappen" erover maken. Van mij hoeft heel die heisa ook niet. Nederland 1,2 en 3 zenden hetzelfde uit. De HMG zendt hetzelfde uit en ook SBS! Ik durf te wedden dat niet iedereen hetzelfde 20x per uur per zender wil zien. Even kijken is leuk en intressant, maar niet constant. Laat dan ten minste op 1 of 2 zenders de normale programmering door gaan, daar zul je ook nog redelijk want mensen trekken, want het gaat bij de zenders echt NIET om respect. Ook snap ik inderdaad niet al dat respect gezeik, dus ik neem maar aan dat heel Nederland Claus in de rest van zijn leven niet heeft gerespecteerd en dat nu pas gaat doen
Steeds vaker zie dat als er een bekend iemand overlijd dat er dan gelijk met "respect [naam persoon]".
Ik erger me hier altijd aan...
Alsof ik iemand moet gaan respecteren dat-ie dood is!!
In het geval respecteerde ik die man ook al tijdens zn leven.Ook idiote respecteer Claus en ga op afwezig staan op MSN komt me neus uit, WTF heeft die man er aan dat ik op afwezig sta?
Ook dat geroep om websites die opeens hun layout moeten gaan passen is zinloos...tegen de tijd dat gerealiseerd is, is iedereen het allang vergeten.
En wat al helemaal erg is, is dat elke TV zender opeens een speciale uitzending moet starten waarin je om de vijf minuten hetzelfde ziet en hoort...
Hmz... vraag me af wie er over een jaar nog weet wanneer Claus is overleden.
Ik ga wel Discovery kijken of zo, het is jammer voor Claus en familie en een rouwdag of iets dergelijks ben ik het helemaal mee eens (dag boeit me geen hol, dus ook niet of ik dan vrij heb/krijg), maar dit overtrokken gedoe altijd in Nederland als er iemand bekend dood gaat......Nederland wordt steeds meer een sensatieland
quote:Ik ook...
Op zondag 6 oktober 2002 21:32 schreef sefer het volgende:[..]
Ik.
Op de verjaardag van mijn vriendin nog wel!
RESPECT
Ik kan hier eigenlijk geen duidelijke mening plaatsen, tis een beetje te moeilijk, dit onderwerp.
en elizabethr: *** niet nodig ***
je loopt mijn topic wel te sluiten terwijl er toch hetzelfde instaat,of had je weer een van je overcorrecte buien ofzo?
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 06-10-2002 23:58]
quote:Ach zout toch op sukkel...
Op zondag 6 oktober 2002 21:45 schreef the_contract_killer het volgende:
je loopt mijn topic wel te sluiten terwijl er toch hetzelfde instaat,of had je weer een van je overcorrecte buien ofzo?
quote:Jouw topic was een beetje, klein beetje maar hoor
Op zondag 6 oktober 2002 21:45 schreef the_contract_killer het volgende:
het is gewoon op alle zenders,ze willen je gewoon dwingen om ernaar te kijken.en elizabethr: ** quote verwijderd **
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 06-10-2002 23:59]
quote:helemaal met je eens! behalve dat respecteer gedoe in zn leven, ik weet egielijk neit zoveel van hem, ik heb geen hekel aan hem maar respecteren... niet egt.
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |