1 zender per zendgemachtigde, Ned1, Rtl5 V8 is toch genoeg?
Zeikerds!!! Stel je voor dat je je favoriete GTST aflevering mist
hij heeft hiervoor "voldoende" voor het land betekend (wat een klote zin zeg )
quote:Ze zenden GTST niet uit op zondag
Op zondag 6 oktober 2002 21:10 schreef calvobbes het volgende:
Jah! En als je dat niet accepteert, zet een video opZeikerds!!! Stel je voor dat je je favoriete GTST aflevering mist
Terecht.
quote:Vul dan maar een andere bagger serie in die ze op zondag uitzenden. 1 pot nat tegenwoordig.
Op zondag 6 oktober 2002 21:11 schreef Realzm het volgende:Ze zenden GTST niet uit op zondag
quote:Wat nou zeikerds, ik wil jou nog wel horen als het Fokforum ineens doorlinkt naar www.nos.nl
Op zondag 6 oktober 2002 21:10 schreef calvobbes het volgende:
Jah! En als je dat niet accepteert, zet een video op
Zeikerds!!!
Het is zielig dat er iemand doodgaat. Maar de dood maakt deel uit van het leven. En het was al een oude man. En ook al is hij lid van de koninklijke familie dan vind ik alle aandacht nog rijmschoots overtrokken.
Maar er zijn veel mensen wel in geinteresseerd en als ze het niet op alle zenders laten zien dan gaan mensen daar weer over klagen. Gebrek aan respect enzo. En daar valt ook wel wat voor te zeggen uiteraard.
quote:Opa
Op zondag 6 oktober 2002 21:12 schreef calvobbes het volgende:[..]
Vul dan maar een andere bagger serie in die ze op zondag uitzenden. 1 pot nat tegenwoordig.
quote:"Als ik doodga dan onderbreken ze de programmering ook niet"
Op zondag 6 oktober 2002 21:13 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de betweters komen die gaan zeggen dat er elke dag zoveel mensen doodgaan.
Ik zag hem op de FP al staan...
Beetje overdreven hoor.
quote:Uiteraard.
Op zondag 6 oktober 2002 21:14 schreef Zander het volgende:
Ik zag hem op de FP al staan...
Ik vind het welgoed.. het is toch iets van respect...
Maar goed, hierboven wordt ook al gezegd dat de dood bij het leven hoort. En zo is het!
Als ze nou gewoon alles bijv. op Ned. 1 uitzenden, en dan op alle andere zenders een berichtje door het scherm laten scrollen van: "meer info op Ned. 1" ofzo, dan weet iedereen toch wat er aan de hand is?
Niet iedereen is oranje-fan. Elke dag gaan er mensen dood. Jammer dat hij overleden is, ik zal ook geinteresseerd een stukje van het nieuws kijken, maar om er nou meteen heel mijn avond aan te spenderen, nee dank je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |