Komt mevrouw UPC ineens met een factuur van € 143,--(lees: veel)
Het zou dus zo zijn dat ik nog allemaal bedragen zou moeten betalen, maar dat klopt voor geen mééééééter!!
In een stomme bui heb ik vandaag via internet het bedrag overgemaakt
a. is het handig om het bedrag te halen via de bank
b. wat zijn de consequenties.
c. wie heeft dit nog meer meegemaakt?
quote:Probeer het nou maar weer terug te krijgen.
Op zaterdag 5 oktober 2002 15:55 schreef DaafAzuil het volgende:
Ik heb een factuur gekregen van UPC. Ik maak al 2 maanden geen gebruik meer van haar diensten, aangezien ik verhuist ben.Komt mevrouw UPC ineens met een factuur van � 143,--(lees: veel)
Het zou dus zo zijn dat ik nog allemaal bedragen zou moeten betalen, maar dat klopt voor geen mééééééter!!
In een stomme bui heb ik vandaag via internet het bedrag overgemaakt![]()
a. is het handig om het bedrag te halen via de bank
b. wat zijn de consequenties.
c. wie heeft dit nog meer meegemaakt?
Tevens even contact opnemen met UPC en vertellen dat ze een foutje hebben gemaakt, anders krijg je over een tijdje een deurwaarder aan je deur.
[Dit bericht is gewijzigd door Dlocks op 05-10-2002 16:04]
quote:Nee, kun je zoals ik al zei gewoon laten storneren.
Op zaterdag 5 oktober 2002 16:04 schreef hielkej het volgende:
geld ben je ben ik bang kwijt
quote:Ik heb al gebeld, zij zeggen dat ze géén fout hebben gemaakt
Op zaterdag 5 oktober 2002 16:03 schreef Dlocks het volgende:
Gewoon even door de bank laten storneren (terug laten boeken).Tevens even contact opnemen met UPC en vertellen dat ze een foutje hebben gemaakt, anders krijg je over een tijdje een deurwaarder aan je deur.
maar mijn moeder werkt bij een kredietbank(schuldhulpverleners instantie), die hebben erg veel met UPC te maken, en zij zegt dat UPC constant dat soort fouten loopt te maken en dat hun administratie een bende is
quote:Klopt, is ook al een aantal malen bij consumenten programma's op tv geweest zoals tros rader enzo. De fout zit zeer waarschijnlijk bij UPC.
Op zaterdag 5 oktober 2002 16:07 schreef DaafAzuil het volgende:[..]
Ik heb al gebeld, zij zeggen dat ze géén fout hebben gemaakt
maar mijn moeder werkt bij een kredietbank(schuldhulpverleners instantie), die hebben erg veel met UPC te maken, en zij zegt dat UPC constant dat soort fouten loopt te maken en dat hun administratie een bende is
Maar heb je geen specificatie van de te betalen bedragen? Er staat toch wel bij waarom je die bedragen moet betalen?
quote:a.: Dit kun je niet terughalen via de bank. Alleen een automatische incasso of een éénmalige machtiging kan gestorneerd worden.
Op zaterdag 5 oktober 2002 15:55 schreef DaafAzuil het volgende:
Ik heb een factuur gekregen van UPC. Ik maak al 2 maanden geen gebruik meer van haar diensten, aangezien ik verhuist ben.Komt mevrouw UPC ineens met een factuur van € 143,--(lees: veel)
Het zou dus zo zijn dat ik nog allemaal bedragen zou moeten betalen, maar dat klopt voor geen mééééééter!!
In een stomme bui heb ik vandaag via internet het bedrag overgemaakt![]()
a. is het handig om het bedrag te halen via de bank
b. wat zijn de consequenties.
c. wie heeft dit nog meer meegemaakt?
Zie op de FP:
Klanten woedend over spooknota's UPC
De consumentenmbond is inmiddels ook op de hoogte van de problemen en adviseert klanten rekeningen die niet kloppen niet te betalen.
quote:Ala je nog geen specificatie hebt zou ik die gewoon aanvragen, dan zie je gelijk of het terecht is of niet. Ik heb dit ook met een andere telefoon aanbieder gehad voor mobiele telefonie!
Op zaterdag 5 oktober 2002 15:55 schreef DaafAzuil het volgende:
Ik heb een factuur gekregen van UPC. Ik maak al 2 maanden geen gebruik meer van haar diensten, aangezien ik verhuist ben.Komt mevrouw UPC ineens met een factuur van € 143,--(lees: veel)
Het zou dus zo zijn dat ik nog allemaal bedragen zou moeten betalen, maar dat klopt voor geen mééééééter!!
In een stomme bui heb ik vandaag via internet het bedrag overgemaakt![]()
a. is het handig om het bedrag te halen via de bank
b. wat zijn de consequenties.
c. wie heeft dit nog meer meegemaakt?
Je kan binnen 8 werkdagen het bedrag laten terugvorderen door de bank, hierdoor wordt de transactie die je hebt gedaan gewoon ongedaan gemaakt.
Neem ook even contact op met UPC, maar ik zou het niet via de foon doen gezien het aantal boze klanten dat ze nu waarschijnlijk te woord staan.
Scheelt zo meteen weer incassokosten en dat soort ongein.
quote:Zie ook mijn reactie van drie uur eerder:
Op zaterdag 5 oktober 2002 23:04 schreef DaafAzuil het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=22738
![]()
![]()
Ja daaag
Ik heb het gewoon elke maand gestorneerd. Uiteindelijk is het wel goed gekomen.
Maar nu hebben m'n ouders weer last van afboekingen van abo geld van een opgezegd telefoon abo. Daar gaan we dus ook weer elke maand aan het storneren totdat die sukkels het goed doen.
En sowieso gun ik ze die renteinkomsten niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |