In Utrecht aangekomen valt mijn oog op een gratis parkeerplekkie. Moest alleen ff een stukkie achteruit, en jawel, bans, rij ik een Peugotje naar Godje van een meisje dat hem net gekocht had. Begon lekker, goed voor de no-claim enzo........
De dag zelf: errug leuk om iedereen eens te ontmoeten, heb wel lang niet iedereen gesproken, maar met twee kindertkes was ik vrij makkelijk te herkennen.
Toen zouden we ff leuk naar de kroeg gaan met z'n allen. Geen probleem, alleen ff voeding uit de auto halen. Wel liepen over de parkeerplaats, en daar zag ik allerlei duistere tiepjes op brommertjes in auto's gluren en een unheimisch gevoel bekroop me.
Ik zag het al van verre, het raam aan de passagierskant was ingeslagen, en letterlijk alles wat in de auto aanwezig was, en dan bedoel ik : radio, Gsm, kleren, nieuwe schoenen, een plaid, de snoepjes, echt letterlijk alles is er uitgeraust, en mijn portier volledig ontzet, krassen in de dakstijl, mijn dashboard aan gort getrapt, heroinemiddelen onder mijn stoel, overal glas
Schadepost (dat deel wat niet door de verzekering wordt gedekt: zeker 2500 gulden.
GODVERGETEN TERINGTUIG
Dus verzoekje: kunnen we de volgende keer een meeting houden in Staphorst ofzo, daar gebeuren dergelijke dingen niet.
Een telefoontje naar de politie Utrecht leerde me vanavond dat er vandaag rond de jaarbeurs meer dan 100 auto's opengebroken zijn. Fijne Stad, ik ga er bijna van houden
Hebben ze nog wat lui kunnen oppakken?
(Wij hadden nog een foto gemaakt van de deuk in de Peugot maar die zullen we maar niet plaatsen).
in plaats van, dat ze heel netjes zijn, deur forseren, en de radio en GSM meenemen, dat nog daar aan toe, maar ook ff een hele auto erbij verbouwen, dat slaat natuurlijk nergens op....
Buzzer: sterkte ermee
check toch je verzekering ff want je kunt tot 1000,- claimen wegens inbraakschade geloof ik....inbraakscahde bedoel ik weggehaalde dingen, jas en schoenen en zo... gsm en radio niet...dus dure jas en scheoen van maken.
....vervelend zeg.
quote:
[b]op 07-10-2000 om 12:06 AM schreef Ik weet hoe je je voelt, want in mijn vorige bakkie is in twee jaar tijd 13 keer ingebroken en 1 keer stond het hele ding ergens bij de Franse grens.
Gelukkig nog nooit meegemaakt..
Heb r voor een x duizend aan stereoapparatuur inliggen maar het wel zo ingebouwd dat het van buiten niet te zien is.. Hoedenplank enzo zelf gemaakt zodat geen speakers te zien enzow..
http://krlbak.xs4all.nl/car/
Zou r niet aan moeten denken dat ze t jatten.. Ben r wel tegen verzekerd maar vin t veel te best zo.. Heb gelukkig wel alarm en startblokkering enzo dus ALS r iets gebeurd mogen ze toch wel ff wat meer moeite doen..
quote:
op 07-10-2000 om 12:30 AM schreef KrL het volgende:
Zou r niet aan moeten denken dat ze t jatten.. Ben r wel tegen verzekerd maar vin t veel te best zo.. Heb gelukkig wel alarm en startblokkering enzo dus ALS r iets gebeurd mogen ze toch wel ff wat meer moeite doen..
Het is nooit leuk als anderen in je auto zitten.... En als ze echt willen, komen ze er toch wel in...
maar goed, leuk is anders..
* Chase heeft dan toch wel geluk gehad.
Had toch zijn camera achterin de auto liggen na de Megafestatie... .
[Dit bericht is gewijzigd door Chase (Datum 10 Juli 2000).]
dat is 5 gulden voor een retourtje en de auto parkeer je gratis. Je kunt de auto ook bij het fc-utrecht stadion zetten en dan met de bus gaan, werkt ook goed.
quote:
op 07-10-2000 om 08:01 AM schreef Chase het volgende:
Dat zuigt gewoon aan alle kanten zeg!
Hoezo...wat heb jij....tegen de bus...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |