abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6092867
Hoe de ***** krijg je hier een CD-rom player in? De floppy drive hangt ook al als een los fladdertje... ik kan hem wel omhoog duwen maar dan gaat ie weer naar beneden.

Klote compraq eh dell..

pi_6093037
heb je een foto of een link naar een foto ervan?
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_6093073

als het er zo een is, dan zit er een laptop cdrom drive in.

moet je op die openknop drukken en de cdrom naar buiten trekken.

-edit-

verkeerd gelezen.

dit zijn van die mini desktop apparaten en daar moet dus zo'n laptop cdrom speler in. normale passen niet.

maar ik weet dus niet of je zo'n kast bedoelt.

... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_6093148
Ik heb een OptiPlex GXa staan (vuurmuur) waar gewoon een CDrom in kan/zit???

Welk model hebben we het eigenlijk over?

pi_6093247
Over de Dell OptiPlex Gn.
Hij heeft niks om de CD-romdrive vast te schroeven, én de floppydrive bengelt ook maar een beetje los . Ik wil dus weten hoe ik al die dingen er goed in kan krijgen....

Er zit 128 MB edo in, fortuintje waard?

pi_6093300
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 18:42 schreef DigiJasper het volgende:
Over de Dell OptiPlex Gn.
Hij heeft niks om de CD-romdrive vast te schroeven, én de floppydrive bengelt ook maar een beetje los . Ik wil dus weten hoe ik al die dingen er goed in kan krijgen....

Er zit 128 MB edo in, fortuintje waard?

heb je een digicam? maak een foto van de binnenkant, want ik weet bij god niet hoe die kast die je bedoelt eruit ziet
pi_6093347

Helaas geen foto van de binnenkant.

pi_6094161
En wat zal de maximale grootte van de harde schijf zijn? Kan ik hier zonder problemen een 13 GB Seagate erin doen?
pi_6095369
Niemand dus blijkbaar
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:24:40 #11
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_6113676
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 19:38 schreef DigiJasper het volgende:
En wat zal de maximale grootte van de harde schijf zijn? Kan ik hier zonder problemen een 13 GB Seagate erin doen?
Natuurlijk

De grote van de harde schijf maakt niet zo veel uit. Model ook niet echt.
Je zou ff kunnen kijken of je moederbord of iets dergelijks het aan kan maar ik mag aannemen van wel

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_6113710
in die kasten zit aan de zijkant een clip volgens mij. Deze moet je opzij duwen en dan kan de floppy eruit. Vervolgens kan de cd-rom erin en de floppy erbovenop.
pi_6113754
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:26 schreef -roys- het volgende:
in die kasten zit aan de zijkant een clip volgens mij. Deze moet je opzij duwen en dan kan de floppy eruit. Vervolgens kan de cd-rom erin en de floppy erbovenop.
klopt er zitten 2 lipjes aan de zijkant. Duw deze naar binnen en je kan de cd-rom eruit schuiven. (in een soort caddy)
pi_6118396
Bedankt allen, het is inmiddels gelukt...
Vindt het raar dat de BIOS de hdd van 13 GB gewoon pakt , ik dacht dat ie een hardwarematige limiet van 8,2 zou hebben...
pi_6118465
Met een Hamer !
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_6118839
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 08:34 schreef D-Devil het volgende:
Met een Hamer !
Nee meneer terw_dan
pi_6118908
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 18:49 schreef DigiJasper het volgende:
[afbeelding]

Helaas geen foto van de binnenkant.

Nou die binnenkant van deze kast heb ik zelf een beetje te veel gezien.

Weinig upgrade mogelijkheden, maar stapelen (x20) gaat best!.

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')