abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 21:35:41 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6063043
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6064390
"Dan ga ik ook maar slapen", zucht Bram... "Als iedereen zo saai is..."

Net of onze bram zo geweldig gezellig is je ziet hem ook bijna de hele dag niet en praten doet ie ook maar minnetjes

Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 22:58:54 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6064829
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 22:45 schreef scanman01 het volgende:
(het dansen in de tuin gaat maar door. In de slaapkamer klinkt de monotone stem van Ting... Bram is in de woonkamer aan het woord en praat met Jeanette. Margriet blijft maar door klagen.... Ik was vanavond heel vrolijk, maar ben nu om de een of andere reden helemaal depressief aan het worden )
En je hebt niet eens schoongemaakt vandaag Scan
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 23:02:32 #4
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6064903
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 22:58 schreef marky het volgende:

[..]

En je hebt niet eens schoongemaakt vandaag Scan

Ja en dat moet je wel doen hoor Scan...Anders krijg je smetvreesLau achter je aan....
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 23:04:34 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6064943
En dan krijg je ook nog Jeanette's visie op de wereld over je heen... En vooral wat er fout is...
  woensdag 2 oktober 2002 @ 00:09:24 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_6066016
Uit het streamverslag van scanman:
quote:
Ting vertelt nu dat ook zij eigenlijk niet vrijgezel is. Er is buiten een soort vriendje met wie het al een paar keer is uitgeweest. Ze vindt hem heel lief en voordat ze in BB ging was het ook weer aan.
Ik dacht dat ze allemaal vrijgezel waren. Laurens heeft het ook al steeds over die ene speciale vrouw....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 2 oktober 2002 @ 00:11:51 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6066036
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 00:09 schreef APK het volgende:
Ik dacht dat ze allemaal vrijgezel waren. Laurens heeft het ook al steeds over die ene speciale vrouw....
Ja... en Judith heeft dus ook een vriendje..... Ze schijnen allemaal hun vriendje of vriendinnetje vlak voor BB tehebben ontmoet!
  woensdag 2 oktober 2002 @ 00:20:27 #8
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6066128
Toch wil ik jullie weer even bedanken voor de streamverslagen..!!! Dankzij jullie blijft het nog een beetje boeiend...THX
  woensdag 2 oktober 2002 @ 00:24:52 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6066185
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 00:20 schreef Anzjie het volgende:
Toch wil ik jullie weer even bedanken voor de streamverslagen..!!! Dankzij jullie blijft het nog een beetje boeiend...THX
We doen ons best
Fredgroes ook bedankt voor eerder vandaag, maar bepaalde delen had best iets uitgebreider gemogen. Ik las dat bepaalde onderwerpen van vannacht ook vandaag weer aan de orde waren.... Een uitgebreid verslag daarvan was wel leuk geweest!!
  woensdag 2 oktober 2002 @ 00:45:35 #10
6941 APK
Factual, I think.
pi_6066379
Oeh, ik zie dat er bij Mediawatchers ook niet gestreamd wordt.

Zal je net zien dat er een Mega-Battle komt.

pi_6066433
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 00:45 schreef APK het volgende:
Oeh, ik zie dat er bij Mediawatchers ook niet gestreamd wordt.

Zal je net zien dat er een Mega-Battle komt.

En dat hopen we dan maar
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
pi_6066467
Jongens, bedankt voor het streamen vandaag. Zelf heb ik helaas geen tijd gehad om te streamen, maar ik heb weer met plezier jullie verslagen gelezen. Valt niet mee, lees ik net van Scan. Maar niet opgeven hoor!!
I'm not nuts. I just have guts!!
  woensdag 2 oktober 2002 @ 00:58:16 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6066497
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 00:55 schreef sillie het volgende:
Jongens, bedankt voor het streamen vandaag. Zelf heb ik helaas geen tijd gehad om te streamen, maar ik heb weer met plezier jullie verslagen gelezen. Valt niet mee, lees ik net van Scan. Maar niet opgeven hoor!!
Als je gewoon zin hebt aan streamen maakt het geen zak uit of er echt iets heel interessants aan de gang is. En ik had vandaag wel zin aan streamen, vandaar toch nog vrij uitgebreide verslagen. Op een mindere dag had ik nog niet eens een vierde deel de moeite van het verslaan waard gevonden.
pi_6066707
Jongens kan het triester worden??? Ik kom net thuis en wil ff bij lezen
maare nix te lezen in de streams vandaag en t komt echt niet door de streamers die doen veel meer als hun best. gvd Hummie doe iets want zo kan het echt niet langer. (Ik denk dat ik toch die zwiebertje band maar ga kopen ) Alles beter dat dit
Try anything once, twice to be sure
  woensdag 2 oktober 2002 @ 01:30:39 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6066765
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:24 schreef Moesta het volgende:
(Ik denk dat ik toch die zwiebertje band maar ga kopen ) Alles beter dat dit
Dan moet je niet onder de Z gaan zoeken!
Maar er waren toch wel een aantal leuke gesprekken vandaag..... of vond je het allemaal niets?
  woensdag 2 oktober 2002 @ 01:41:04 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_6066853
Fondaco is toch aan het streamen voor Mediawatchers.
Hier een stuk slaapkamergesprek.
quote:
00.50uur

Ze gaan hoofdsteden doen.
Ik vermeld alleen even de "slimme" opmerkingen.

Lo is verbaasd om te horen, dat Zwolle de hoofdstad van Overijssel is.
Lo: Dat wist ik niet eens.
Margriet: De hoofdstad van Friesland is Sneek.

Iedereen: De hoofdstad van N-H is Amsterdam - 15 minuten later wordt dan toch Haarlem genoemd, maar Daniela en Margriet denken niet, dat dat juist is.
Margriet: De hoofstad van Noord-Limburg is Eindhoven.
Margriet: En Breda is dat geen hoofdstad.
Lo zegt, dat Arnhem niet de hoofdstad van Gelderland is.

Margriet vindt het dan toch wel erg, dat ze dat allemaal niet meer weten. (Dat vind ik ook en het kan nog erger. )

Melbourne wordt tot hoofdstad van Australië gebombardeerd. Moet dus Canberra zijn.
Lo zegt, dat hij toch moet weten, wat de hoofdstad van Schotland is.
Judith: Wales.
Lo: Dat klopt. (Nou ja zeg...In Edinburgh slaan alle stoppen door om een beetje licht in dit vertrek te laten schijnen. )

Indië:
Margriet dat is toch New Delhi of Bombay.
Judith: Bombay?
Lo: Misschien is dat dan wel de hoofdstad van Nieuw-Zeeland.

Bij Zwitserland komt men via Zürich toch eindelijk op Bern.
Bij Zweden duurt het een hele tijd, voordat Stockholm door Judith genoemd wordt.
De hoofdstad van Nieuw-Zeeland wordt niet gevonden. (Is wellington) Hiervoor wordt in later stadium de keuze vrijgehouden tussen Bombay of New-Delhi, naar gelang één van de twee niet als hoodstad van Indië voldoet.

Dat Djakarta in Indonesië ligt verrast Lo uitermate.
Margriet denkt, dat Ankara maar een gewone stad in de bergen is en dat Istanbul de hoofdstad van Turkye is.

Ontario wordt tot hoofdstad van Canada gebombardeerd. Dit is dus Ottawa.
Lo zijn ouders zijn gisteren naar Canada vertrokken i.v.m. een trouwpartij.

Margriet merkt op, dat het een mooi zooitje wordt als ze dit als confrontatie krijgen.
De hoofstad van Afghanistan is dan Tirana volgens Judith.
Margriet: Oh ja Joegoslavië.
Judith: Nee Afghanistan. (moet dus Kabul zijn.)

Marokka weten ze niet.
Is dus, wat je niet van de regering krijgt op je inkomsten-belasting. Rabat.

Daniela zegt, dat ze nachtmerries heeft over haar talen-exeamens. Ze heeft ze allemaal gehad op het gymnasium. Engels, Duits, Frans, Grieks en Latijn.

01.26uur
Lo gaat wat te eten klaarmaken o.a. voor Margriet.

Margriet hoort nu tussendoor van Judith, dat Daniela gymnasium heeft gedaan.
Ze begrijpt nu, waarom Daniela zoveel weet.
Ze hebben allemaal wel weer trek.

Hier is het allemaal te lezen
pi_6066863
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:30 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dan moet je niet onder de Z gaan zoeken!
Maar er waren toch wel een aantal leuke gesprekken vandaag..... of vond je het allemaal niets?

Lol nee ik vind de verslagen nog steeds super
Ik bedoel alleen dat er niet zoveel te lezen valt het is nu 1.37 en er staat nog steeds niets dat was vorige jaren wel anders. En scan zelfs als er niet veel gebeurd zijn de verslagen nog wel leuk hoor
Maar over het algemeen met soms een uitschieter blijft het saai toch?
Try anything once, twice to be sure
  woensdag 2 oktober 2002 @ 01:43:06 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6066880
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:41 schreef APK het volgende:
Fondaco is toch aan het streamen voor Mediawatchers.
Hier een stuk slaapkamergesprek.
Ik neem aan dat met "Lo" Laurens bedoeld wordt? Wel een vreemde afkorting..... En wat een slimme jongen die Lo en die anderen ook trouwens. Onvoorstelbaar. BB heeft dit jaar gekozen voor onderontwikkelde deelnemers.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 02-10-2002 01:45]

pi_6066889
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 00:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ja... en Judith heeft dus ook een vriendje..... Ze schijnen allemaal hun vriendje of vriendinnetje vlak voor BB tehebben ontmoet!

Ik heb bo eens horen zeggen dat ze allemaal alleen op papier vrijgezel zijn.

Ik denk zelf dat ze doelbewust, vlak voor ze erin gaan, een 'slachtoffer' zoeken, waar ze na 3 sexloze maanden hun lusten op kunnen botvieren

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 2 oktober 2002 @ 01:48:37 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6066939
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:43 schreef PC eend het volgende:
Ik denk zelf dat ze doelbewust, vlak voor ze erin gaan, een 'slachtoffer' zoeken, waar ze na 3 sexloze maanden hun lusten op kunnen botvieren
Ze moeten niet zeuren en in dat huis gewoon even stevig van bil gaan. Gooi een deken erover als je niet zo vrij bent en hoppa.... Bijna heel volwassen Nederland neukt ook regelmatig, dus wat er nou zo 'shocking' aan is zal ik wel nooit begrijpen. Erover praten al net zo.
Vooral in de bunker is het afzien, dus met een stevige portie sex iedere avond kun je het verblijf toch een stuk aangenamer maken dacht ik zo.
pi_6067012
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze moeten niet zeuren en in dat huis gewoon even stevig van bil gaan. Gooi een deken erover als je niet zo vrij bent en hoppa.... Bijna heel volwassen Nederland neukt ook regelmatig, dus wat er nou zo 'shocking' aan is zal ik wel nooit begrijpen. Erover praten al net zo.
Vooral in de bunker is het afzien, dus met een stevige portie sex iedere avond kun je het verblijf toch een stuk aangenamer maken dacht ik zo.

Ik had al zo'n vermoeden dat jij er zo over dacht
  woensdag 2 oktober 2002 @ 02:06:41 #22
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6067063
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:59 schreef PC eend het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden dat jij er zo over dacht
Ik ben vast niet de enige, maar als je zulke dingen zegt dan krijg je toch ook al snel het stempel oversext, pervers mannetje en dat moeten we natuurlijk helemaal niet hebben. Want als je naar sex kijken leuk vindt dan is er toch iets niet in orde. Dan ben je gefrustreerd enzo...
Maar de wereld en het internet past zich gelukkig aan aan wat de mensen willen zien. Vandaar dat je ook heel lang moet zoeken wil je een sexsite op het internet vinden....... Als héél veel mensen het wel leuk zouden vinden waren er vast wel meer sites geweest.
pi_6067115
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 02:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ben vast niet de enige, maar als je zulke dingen zegt dan krijg je toch ook al snel het stempel oversext, pervers mannetje en dat moeten we natuurlijk helemaal niet hebben. Want als je naar sex kijken leuk vindt dan is er toch iets niet in orde. Dan ben je gefrustreerd enzo...
Maar de wereld en het internet past zich gelukkig aan aan wat de mensen willen zien. Vandaar dat je ook heel lang moet zoeken wil je een sexsite op het internet vinden....... Als héél veel mensen het wel leuk zouden vinden waren er vast wel meer sites geweest.

Het was heus geen waarde-oordeel hoor
  woensdag 2 oktober 2002 @ 02:16:25 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6067131
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 02:14 schreef PC eend het volgende:
Het was heus geen waarde-oordeel hoor
Daar had ik ook geen moment aan gedacht... (jij bent een relativist, dus...)
pi_6067308
Achter bijna alle topics die zo'n beetje de laatste anderhalf uur aangeklikt zijn prijkt de naam van Scanman01!
Probeer je een record te breken?
Of, wordt je er een beetje geil van bij gebrek aan tieten en konten bij BB?

Kolere.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')