Ik weet trouwens wel hoe je moet neuken, maar als BM het gaat uitleggen doe ik wel alsof ik nog van niets weet
BNN gaat de winter in met 'Neuken doe je zo'
Bridget komt met een nieuw programma met de fijne titel 'Neuken doe je zo'. Het gaat over neuken en alles wat ermee te maken heeft. De titel is wel erg plat maar dat wordt het programma allerminst.
Maar ff serieus: dit klinkt een beetje als die sexcursus van PauzeTV van tig jaar geleden met Carlo B. en Barbara van Beukering (what's in a name) Als het ook maar half zo leuk is, is het nog steeds een goed programma.
quote:Bridget: Neuken doe je zo!
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:19 schreef Miwe het volgende:
Maar ff serieus: dit klinkt een beetje als die sexcursus van PauzeTV van tig jaar geleden met Carlo B. en Barbara van Beukering
Nu Nederland eindelijk politiek bewust is geworden door Lijst 0 zoekt Bridget Maasland haar nieuwe uitdaging op het gebied van de sexuele voorlichting. Vanaf januari 2003 neemt ze Neuken doe je zo voor haar rekening. De persberichten zijn nog niet de deur uit, maar het zou best weleens kunnen dat ze à la Angela Groothuizen neerploft op een stel kussens en samen met een groepje tieners taboebrekende details gaat behandelen.
quote:[flauwe puberale opmerking]
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:18 schreef Uncle_Eric het volgende:
De titel is wel erg plat maar dat wordt het programma allerminst.
quote:Het staat stijf van de inhoud.
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:21 schreef k_man het volgende:[..]
[flauwe puberale opmerking]
Nee, het programma gaat vast erg diep.
[/flauwe puberale opmerking]
quote:Daar kom ben je dan mooi klaar mee.
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:22 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Het staat stijf van de inhoud.
quote:Heel nuttig.
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:32 schreef Uncle_Eric het volgende:
Ja, leuke woordspelingen.
heeft iemand nog iets te zeggen over het nut van zo'n programma of iets anders ontopic.
Bridget moet trouwens een ontzettende bitch zijn en naakt zullen we haar wel niet te zien krijgen in de instructie filmpjes.
Toch ga ik kijken (ben ook een man...), kijken of mijn angstige vermoedens juist zijn.
quote:
Vanaf januari 2003 neemt ze Neuken doe je zo voor haar rekening. De persberichten zijn nog niet de deur uit, maar het zou best weleens kunnen dat ze à la Angela Groothuizen neerploft op een stel kussens en samen met een groepje tieners taboebrekende details gaat behandelen.
quote:Ik weet alleen nog Sex met Angela. Maar dat heb ik eigenlijk ook nauwelijks gezien want daar was ik veel te jong voor.
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:37 schreef Uncle_Eric het volgende:
Wie herrinnert zich nog een dergelijk programma bij Veronica, waar je wel degelijk neukende tieners te zien kreeg (minus sperma en penetratie)
quote:Neukende tieners zonder penetratie
Wie herrinnert zich nog een dergelijk programma bij Veronica, waar je wel degelijk neukende tieners te zien kreeg (minus sperma en penetratie)
quote:Ja maar dat is wel iets van 15 jaar geleden. Kwam zelfs vroeg op dea vond, na Countdown of zo. Kzat tv te kijken, mijn moeder zat op de bank te lezen, beginnen ze ineens volop te neuken..
quote:Sorry hoor, maar dan minstens een zak over d'r kop!
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:19 schreef Miwe het volgende:
Neuken met Bridget??? Waar kan je je opgeven???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |