abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6034738
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen, deel 10. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van zondag 29 september 2002.

maandag 30 september 2002 @ 00:13:10 #2
6941 APK
Factual, I think.
pi_6034993

Ting, Daniela en Judith in het buitenbad.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 30 september 2002 @ 00:26:45 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_6035228
De enige actie in het huis vindt plaats in het bubbelbad. Daneila en Judith praten veel, Ting zegt vrijwel niets.

De conversatie die ze voeren zal hoogstwaarschijnlijk niet de uitzending halen.

maandag 30 september 2002 @ 00:33:32 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6035337
Er wordt wel lekker gedoucht door de dames in debungalow... met bikini aan natuurlijk. Dus bij het wassen worden de intieme delen weer overgeslagen. (er hangen daar vast al wel spinnewebben ofzo.... )
Jeanette en Margriet zijn intussen al in dromenland volgens mij.
Waar Ting is weet ik even niet.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 30 september 2002 @ 00:36:55 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_6035394
En waarom zou je met één bikinibovenstuk gaan douchen als het ook met twee kan?

(Low-band, dus baggerkwaliteit.)

maandag 30 september 2002 @ 00:41:41 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_6035465
Ting zet de zwarte pruik op en speelt een Japanse toerist.

"Lemblands Plein hiel? Waal is Lemblands Plein?".

maandag 30 september 2002 @ 00:48:11 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6035553
Judith laat ons die heerlijke strakke billen weer zien in die net iets te kleine string. Veel spanning is er in het huis niet, dus wij 'voyeurs' moeten het daar wel van hebben
Ting gaat intussen aan de slag met Daniela's haar. Wat ze er precies mee gaat doen is me niet duidelijk.
Judith ligt intussen vast wild te masturberen in de doucheruimte, maar daar hebben we geen beeld van (sorry... ik liet me even gaan)
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 30 september 2002 @ 00:55:05 #8
6941 APK
Factual, I think.
pi_6035664
Ting verft Daniela's haar.

maandag 30 september 2002 @ 00:59:28 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_6035704
Kappersgesprek. Ting verteld dat ze een tattoo heeft en een piercing die ze er uit heeft laten halen. Lisa Bonnet had voor haar de weg vrij gemaakt om een piercing te nemen. Ze vond het uiterst pijnlijk. Ze ging zowat tegen het plafond van de pijn en dacht dat het pijnlijker was dan een bevalling.
  maandag 30 september 2002 @ 01:16:40 #10
6941 APK
Factual, I think.
pi_6035892
Nog steeds in de kappersstoel:
Daniela vertelt weer over haar ervaringen met de Jehova's getuigen.
Daarna vertelt ze over de scene in Amsterdam waarin ze gezeten heeft. Drugs, drank.... Zelfs toen vroeg ze zich af of het allemaal wel echt was.
Ting: Dat had ik hier ook in het begin, dit is toch niet echt?
Daniela: Dat heb ik nu nog niet, maar dat gaat waarschijnlijk wel komen. Dat ik ruimte wil, dat ik zo door die deur naar buiten wil. Maar ja, dat is ook niet zo gek met 7 mensen zo dicht op elkaar. Af en toe wil ik gewoon even een half uurtje voor mijzelf hebben.
Ting: Dan ga je toch even op de plee zitten?
Daniela: Ja, dat heb ik ook wel gedaan, maar dat is niet echt relaxed.

Ting dacht even aan haar ouders, dat ze zo goed voor haar zijn. Ze wil ze voor de camera beschermen. Toen ze hoorde dat er ouders in de studio waren was ze groen en geel van jaloezie geworden. Ze ging 20 minuten totaal uit haar dak.

Laurens is ook weer wakker en vraagt wat voor kleur het haar van Daniela krijgt.
Ting: Groen. Nee hoor, een soort van blond.

maandag 30 september 2002 @ 01:29:34 #11
6941 APK
Factual, I think.
pi_6035988
Voice over: Het is achtien minuten over een, in het Big Burrudder huis. De spanning voor de komende nominaties is te snijden. Daniela laat, in een laatste poging enige populariteit te winnen, haar haar verven in kapsalon Ting. Laurens rookt - na een urenlang gevecht met Stefan om de leiding in het huis - tevreden een sigaret.

maandag 30 september 2002 @ 09:07:50 #12
20057 bbvolger
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
pi_6036993
Jaenet is wakker en rookt een sigaret,
OOk danielle loopt rond ,zo te zien in sport kleding.
  maandag 30 september 2002 @ 09:14:15 #13
20057 bbvolger
pi_6037033
ze zijn nu in de sport zaal
Arm slaaapt
  maandag 30 september 2002 @ 10:30:16 #14
20057 bbvolger
pi_6037627
ting,jaenet,danielle nog steeds aan het sporte
magriet en laurents aan ook op
arm slaapt
pi_6042466
jammer dar er niemand zit te streamen postzegelverslagje maken dan?
verheug jij je ook wel eens op een dooie mus
pi_6043222
Stream 5

16.37 Daniela bij het hek buiten. Daniela en een aantal arme bewoners kijken naar overvliegende vliegtuigen. Bram : Weet je wat ik erg vond bij BB1, dat die Willem werd uitgeschreeuwd voor matennaaier. Sandra : Dat was toch ook zo. Toen moest je ook je eigen groente kweken en zo. Daniela : Ik mis ook echt het kippenhok. Bram zegt dat het huis helemaal opnieuw opgebouwd is en dat het helemaal van hout is.

Stream 3

16.42 Margriet en Judith zitten buiten in de zon. Laurens heeft een probleem met zijn zwembroek of onderbroek. Margriet moet het met een schaartje repareren. De dames moeten lachen. Margriet : Dat is beter. Zo kan je weer voor de dag komen. Judith : Dat was even een verzetje. Margriet : Dat ziet er toch niet uit. Margriet en Judith blijven er maar over lachen. Ting blijkt op de grond te liggen zonnen. Op breedbandstream zitten de dames achter een paar struiken. Margriet : Hij is echt wel verliefd op haar, Daniela. Judith : Wie ? Margriet : Stefan. Hij is echt wel verliefd op haar. Judith niet overtuigd : Ja.

16.46 Laurens en Judith komen er bij. Laurens heeft nu een andere broek aan. Margriet : Zullen we vanavond buiten eten ? Hoe koud het ook is ? Anderen : Ja. Margriet : Deal. Daniela wil het morgen doen omdat ze dan marshmellows hebben voor de barbecue. Margriet zegt dan dat ze denkt dat er morgen een betteltje is. Judith denkt dat er vanavond al één is. Margriet : Ze zijn wel bezig op het battlefield. Margriet zegt tegen Stefan dat hij net een wijf is omdat hij het zo lang volgehouden heeft bij het dansen. De bewoners luisteren nu naar omstanders. Ze horen Margriet, Judith en Ting roepen. Ting : Dat zijn niet mijn vrienden, die roepen dat niet. O, het zijn kinders.

pi_6043603
16.55 In arm wordt nu Jingle bells gezongen. Margriet en lalaat en fluit het ook even. Margriet : Je moet Steef een beetje porren Geesje. Die kan leuke nummers zingen.

16.59 Margriet : Wie zou er nou komen vrijdag ? Ik ga mijn bon inleveren op vrijdag als ik er nog ben en als ik in de bunker zit. Ik mag iemand meenemen. We hebben het gevraagd. Ik denk dat jij op het onderste rijtje staat nu. Hahahahaha. Steef kruipt overal tegen aan. Het is net een golden retriever. Daar hou ik niet van, van allemansvrienden. Doe maar een trui aan in bed als je het koud hebt. Ik versta de antwoorden vanuit arm niet.

Stream 5

17.04 Martijn en Laurens zitten binnen bij het hek. De parkiet staat er ook. Martijn begint over de kippen en de geit in eerdere BB's. Laurens : Die geit hebben ze weer weg gehaald. Martijn : O ja. Als het slecht weer is zit iedereen binnen. Zullen we klaverjassen ? Laurens : Dat kan. Over een half uurtje. Martijn : Door het hek. Ik weet niet of dat kan. Laurens zegt dat hij de regels niet goed kende. Je mag boodschappen alleen uit het washok halen als dat door BB aangegeven wordt. Gisteren stonden er boodschappen in het washok. Laurens : Het is een kwestie van gezond verstand. Martijn zegt dat hij het niet eerlijk vindt dat andere bewoners gestraft worden voor wat Daniela gedaan heeft. Laurens : Dan krijg je wat prikkelingen om de groep boos te laten worden. Laurens gaat nog even door over de regels.

17.11 Er is nu beeld van buiten en geluid van binnen en buiten. Ik kan nu geen van beide gesprekken volgen.

Stream 3

17.13 Jeanette is buiten. Margriet gaat iets voor Jeanette maken. Jeanette : Als je het maakt ben ik al blij zat. Jeanette gaat spullen opruimen. Jeanette : Heb je de zonnebrand nog nodig ? Wil je de sigaretten nog ? Margriet wil dat de sigaretten blijven liggen.

Stream 5

17.14 Mustapha is de dagboekkamer. BB zegt dat hij iets neer moet leggen in de dagboekkamer. Mustapha : Okee. Ik kan Mustapha op geen van de streams vinden dus ik weet niet waar het over gaat.

pi_6043646
Jeanette zegt dat ze even de teringzooi gaat opruimen, ondertussen loopt ze liedjes van Marco Borsato te zingen.Margriet zit buiten in het zonnetje te borduren
Juut zit ernaast, zij geeft Ting, die tussen haar benen inzit een hoofdmassage.
In de kooi zitten Stefan en Geesje een gezellig onderonsje te houden.

Margriet zingt ook af een toe een regeltje uit een of ander vaag liedje, de dikke dominee of zoiets. Hee, ik zie Mustafa en hij praat!!!
Margriet merkt hem ook op en roept: MUS!!! en zegt: het beweegt

pi_6043738
17.13 Kooi
Bram, Stefan, Sandra en Geesje genieten een beetje van de zon.
Mus is einmiddels ook in de kooi. De camera draait naar hem toe.
Mus kijkt in de camera. Hij grapt een beetje dat ze vermoedelijk te weinig beeldmateriaal van vandaag van hem hebben "hee, hij doet wat". Mus weet ook precies wat ze van hem uitzenden, "ik zeg maar 3 dingen per dag".
Laurens loopt weer te pronken met zun kippeborstje en telt zun borsthaartjes (donsjes).
Mus heeft het gevoel alsof er een telefoon zit te trillen in zun broek

17.21 Tuin Rijk
Mgriet, Judith, Ting en Daan liggen in de zon.
Mgriet doet een streekdialect na, praat een beetje raar. Daan krijgt een cursusje raar praten van Mgriet.

Over het algemeen gaan de gesprekken helemaal nergens over.
* zwets zapt een beetje rond

Bollocks!
pi_6043952
17.25
Alle bewoners moet hun batterijen weer eens wisselen.
Mgriet is aan het borduren....

In de kooi heeft Stefan het weer eens over zun werk tegen Geesje.
Mus en Stefan brabbelen wat, moet op marokkaans lijken.
Klein cursusje marokkaans....
Mus zun 'Dirty'-shirt is trouwens wel erg Dirty....(of hoort dat zo?)
Geesje vind Musje wel mooi..."wat heb je een mooie lach".
Musje doet er een beetje lacherig over, "ja Geesje, jij bent ook mooi, ik hou van jou en ik blijf je trouw".
Mus heeft het er over dat hij er eerst wel uitwilde, maar nu iedereen hem eruit wil hebben wil hij er wel inblijven.

En weer een vliegtuig...
Mus heeft het over zun vele slapen. Hij denkt ook dat de shrinks hem niet snappen. Hij snapt zelf ook niet waarom hij zoveel slaapt.
Sandra vraagt aan Mus waarom hij zich opgegeven heeft.

En weer een vliegtuig......

Bollocks!
pi_6044027
17.19 Mustapha komt naar buiten Mustapha : Ze hebben te weinig beeldmateriaal vandaag. Ik weet precies wat ze uitzenden omdat ik maar drie zinnetjes per dag doe. Ja, ik ben heel bewust bezig. Nu wil ik er in blijven. Mustapha tegen Laurens : Hebben de vrouwtjes je al gek gemaakt ? Laurens : Ik ben aan het afvallen. Ik dacht dat het mijn riem was maar mijn buik is ingedaald. Mustapha : Ik heb het gevoel alsof mijn telefoon zit te trillen in mijn broek. Laurens : Ja, dat had ik ook.

17.24 Mustapha stelt voor keihard te gaan lachen zodat Margriet pissed wordt. Stefan : Dat kan ik niet. Vervolgens doet hij het toch. Mustapha : Dat is leuk joh. Dat is een experiment. Maandag, colleges zijn voorbij, dan ga je de kroeg in, terrasje pakken, als het mooi weer is.

Stream 3

17.27 Margriet : Ik zou wel meewillen op de bon. Ik zou heel aardig doen voor zo iemand. De hele dag rennen voor zo iemand. Slijmen tegen iemand. Speaker : Willen alle bewoners hun batterijen wisselen ?

Stream 5

17.29 Stefan : Zo, leuk experiment op deze manier. Er klinken een aantal gesprekken tegelijk. Sandra stelt vragen aan Stefan. Stefan woont in Uitgeest en werkt bij Hoorn. Sandra : Zijn daar veel seksbeluste mensen ? Stefan : Nee, open minded. Stefan en Mustapha gaan berbers tegen elkaar kletsen.

Stream 3

17.34 Margriet : Nou, volgens mij is het wel gemaakt voor Jeanetteke. Ze spreekt met Ting over naamsbekendheid i.v.m. haar galerie. Ting : Ik zou het heel vreemd vinden als mensen me herkennen vanwege het programma. Margriet : Als je jezelf blijft kan je dat straks goed gebruiken. Jeanette : Hardstikke netjes, dank je wel. Margriet : Ik denk dat je er wel mee uit de voeten kan. Trek hem maar even aan. Het blijkt een witte blouse te zijn die Margriet heeft gerepareerd. Margriet is er niet tevreden over. Jeanette : De mouwen afknippen ? Margriet : Een bloemetje erop ? Ting : Bert en Ernie er op plakken. Bert en Ernie er op plakken. Jeanette : Kopen we gewoon nieuw als we er uit zijn. Anders ga ik wel naar mijn achtertante. Die is coupeuse. Margriet : Ik wist dat ze ontevreden zou zijn. Jeanette : Sorry schat, ik ben gewoon perfectioniste. Ik ben er absoluut tevreden over, ik had het zelf niet gekund. Dan moet je niet nee gaan schudden, dat zie ik echt wel. Het is doorgetrokken, een winkelhaak is doorgetrokken. Margriet : Als je het niet weet zie je het niet. Jeanette : Zo, nou ga ik eindlijk douchen.

17.40 Ting begint tegen Margriet over hoe ze op een gegeven moment overgekomen is. Margriet : Ik ben het al lang kwijt. Hier ben je toch anders gevoelig dan buiten. Ting : Weet je nog dag één. Bij de wc ? Margriet begint over een ander onderwerp. Margriet : Big massagesalon. Ting : Misschien krijg je wel drie massages vanavond. Ik geloof dat ze dit zeggen omdat Judith Daniela masseert.

17.42 Stream naar binnen waar Laurens nog altijd bij het hek zit. Laurens : Ik heb ook een eigen dieet. Ik moet 450 gram vlees hebben per dag. En twee keer opscheppen. Martijn en Bram zijn aan de andere kant van het hek het eten aan het inventariseren. Martijn : De aardappels dunner snijden, dan lijkt het meer.

pi_6044311
17.40 Kooi
Ze hebben het over de camera's achter het glas.
Er wordt weinig interessants gemeld. Het gaat weer over liedjes enzo....
Geesje heeft te melden dat ze 3x per week naar de bioscoop gaat.
Mus vraagt of ze in de soos zit, "toch wel leuk dat een marokkaan dat tegen een nederlander kan zeggen".
Het gaat weer verder over het fonomeen 'naar de film gaan'.

Ting komt aan het hek staan.
Mus: "hee daar heb je Ting, Supermodel". "Ting, het knapste wijf van de bungalow".
Het gaat weer over films.
Ting zegt tegen Mus dat ze wel eens 2 marokkaantjes eruit heeft laten flikkeren omdat ze liepen te telefoneren in de bios. Mus is niet echt geinteresseerd, vervolgens vraagt 'ie quasi-verontwaardigd waarom ze ze eruit heeft laten flikkeren. Mus ligt Ting een beetje te fokken.

Margriet wordt weer even afgezeken door Mus. "Margriet is jaloers omdat ze als 40-plusser tussen al die mooie jonge meiden ligt".
Margriet wil het allemaal niet horen.
Mus "ik ben bang voor je"
Mgriet "je bent niet bang voor me, je hebt schijt aan me".
Mgriet merkt op dat Mus achter haar rug om zit te lullen over haar.
Een Mus-Mgriet discussie. Beetje welles-nietes. Het eten-incident komt weer voorbij (Mgriet zou alcohol in Mus zun eten hebben gegooid). Bakkeleien over de kaassaus of er alcohol in zat of niet. Mgriet zegt dat ze nooit bewust alcohol erin gedaan heeft. Ze weet het niet meer. Vervolgens vliegen er allerlei verwijten over het eten van Mus richting Mgriet.
Mgriet vind het maar een beetje ouwe koeien uit de sloot halen.
Discussie is volgens beiden afgesloten.
Mus zegt dat hij Mgriet een beetje zit te stangen, niet te roddelen.
Mgriet vindt Mus zun gedrag af en toe asociaal.Het ene moment kan je wel een grapje met Mus maken, de andere keer vindt ze dat Mus bot doet. Musje heeft af en toe stemmingen zegt 'ie.
Mgriet merkt op dat Mus voorlopig in de bunker zit en zij niet.
Volgens Mus zun logica zegt hij dat Mgriet binnenkort in de bunker omdat ze die bonnen heeft (?).

Bollocks!
pi_6044482
18.04 Zwembad rijk
Judith is Daan aan het masseren.
Ze hebben het over Bram denk ik.
En de drang om te winnen, dat er alleen maar over geld geluld wordt.
Ju's ex komt weer voorbij. Daan speculeert dat het misschien wel weer goed komt tussen Ju en d'r ex. Het gaat over verre landen.......Thailand...cursus Reiki in Thailand.
Nu hebben ze het over stramme schouders.

18.11 Kooi
Er wordt gekookt in Arm. Bram en Martijn zijn gehakt aan het braden. Mgriet zegt dat ze wel zin had in gehaktballen. In rijk eten ze canneloni vanavond zegt ze.
Mus loopt Ting te jennen, "Ting, lekker ding. Ting, lekker ding".

Bollocks!
pi_6044754
17.46 Martijn : Als de dames staan te douchen moet je dan wachten ? Laurens : Ik ga gewoon. Ik sta ook naakt te douchen. Of ze moeten aangeven dat ze er moeite mee hebben. Als vrouwen naakt zijn, daar doe ik niet moeilijk over.

17.48 Bram en Geesje bespreken het eten. Bram wilde blijkbaar van het eten van Geesje eten. Geesje : Dit is moeilijk voor mij omdat ik het liefst alles voor de groep gelijk wil trekken. Bram : Er is wel voldoende. Geesje : Mijn naam staat er op. Het is echt voor mij. Bram : Ik snap je standpunt wel. Er bestaat ook onduidelijkheid over hoe lang Geesje met het voor haar bestemde eten moet doen. Geesje : Daar hebben we het over gehad. Als mensen honger hebben gaan ze mijn eten opeten. Als het op is krijg ik dus niet nieuw. Ik snap dat je het vraagt want ik heb er over nagedacht. Ik word bewust apart gehouden. Het is natuurlijk interessant hoe wij er mee omgaan. Laurens stelt voor zes rijstkorrels mee te koken die Geesje dan deelt met haar medebewoners.

Stream 5

17.55 Mustapha en Margriet buiten. Mustapha : Het enige wat mij irriteerde was het eten. We hebben het er twee keer over gehad. Margriet : We hebben het nooit uitgepraat. Mustapha : Ik heb gezegd, zand erover. Margriet : Ik ga toch geen alcohol in je eten doen. Mustapha : Je ontkent het dus. Dan valt er niet over te praten. Margriet : Ik heb het niet met opzet gedaan. Geloof je me dan ? Mustapha : Je weet toch dat je het er in gedaan hebt. Ja of nee ? Margriet : Ik weet het niet meer. Mustapha : Toen zei je, Moes wil je nog wat extra. We gaan het terugspoelen. Misschien is het niet goed voor je reputatie. Je het het per ongeluk in de saus gedaan ? Margriet : De eerste avond heeft Martijn ook alcohol in het eten gedaan. Hij zei het verdampt. Het is (in ieder geval) een keer eerder gebeurd. Tiramisu heb ik ook niet op tafel gezet. Mustapha : Het boeit mij niet meer. Ik praat er niet meer over. Ik heb geen wrok. Margriet : Ik ook niet. Dan zijn we toch klaar ? Basta. Mustapha : Basta. Margriet : Voor mij is het oude koeien uit de sloot halen. Mustapha : Oude trutten uit de sloot halen. Ik zeg dingen om jou te stangen. Ik zie dat jij ook mensen zit te stangen Margriet. Margriet : De ene keer na een grapje doe jij bot. De andere keer mogen we wel een grapje maken. Mustapha : Ik heb stemmingen. Margriet : Dat vind ik asociaal. Mustapha : Dan zal ik minder bot doen. Ik zal proberen wat minder bot te doen. Omdat jij zo sociaal bent de hele dag.

18.00 Mustapha : Het komt goed. Margriet : Voorlopig zit jij nog in de bunker. Mustapha : Ik heb mijn logica laten werken. Jij zit binnenkort in de bunker. Weet je waarom ? Omdat jij die bon hebt. Ik zou maar veel eten. Geniet er van. Mustapha vraagt nu aan Sandra of ze ooit een Marokkaanse vriend heeft gehad. Sandra : Nee. Mustapha : Schande. Sandra heeft wel een keer een lekker ding gezoend. Die bleef maar bellen.

18.05 Margriet : Ik ben benieuwd waar jij nog eens mee gaat trouwen Moes. Ik zou haar waarschuwen, die man ligt de hele dag te slapen. Mustapha : Normaal doe ik dat tijdens hoorcolleges. Margriet : Jij komt er wel. Mustapha : Ik heb alles in één keer gehaald.

18.07 Stream naar Judith die nog altijd Daniela masseert. Het gaat over het stemmen. Judith zegt dat ze mensen uit het buitenland leuker kan vinden dan de oorspronkelijke bewoners. Dan begint ze over Bram die zijn concurrenten er uit wilde stemmen. Judith wil met de leukste mensen overblijven. Judith : Alles in geld ook. 'Ik heb zoveel verdiend vandaag.' Ik ben heel benieuwd hoe dit verloopt. Daniela : Ik ook. Judith : Aan de ene kant wil ik er tot het einde bij blijven om het te zien. Aan de andere kant heb ik wel een heel leuk leven. Judith fantaseert over naar Aruba gaan of naar Thailand en iedere dag gemasseerd worden. Judith : Voor ik het huis in ging heb ik nog een Thaise massage gehad. Die vrouw zei het gaat niet goed met je hart. Je moet naar Thailand gaan naar een adres. Binnen vijf jaar. Anders krijg je last van je hart. Het zit er ook zo dicht bij (?). Daniela : Het hangt ook allemaal samen. Daniela vertelt een verhaal over dat er iets op haar schouder sloeg. Daniela : Kun je nagaan hoe het allemaal met elkaar verbonden is.

18.15 Stream naar arm buiten. Mustapha : Ting gaat er niet meer uit. Echt niet. Ook al zegt ze de hele dag niks meer.

18.21 Mustapha : Over politieke correctheid gesproken, hee Lau, alles goed ? Mustapha even later : Iedereen valt op jou. Je hebt negen gasten gezoend. Sandra : Het was een spelletje. Mustapha : Wat was de prijs ? Sandra : Helemaal niks. Mustapha : Stefan is wel jouw type. Sandra : Hoe weet je dat ? Je hebt helemaal gelijk. Ik val als een blok op hem.

Om 18.26 werd ik gebeld. Nu zijn de streams gestopt.

pi_6044845
18.15 Kooi
Ik zie gebakken aardappelen liggen in de pannetjes.
Mus heeft het over zelfspot.
Bram zegt dat het loof van een aardappel giftig is.
Mus vraagt aan Sandra wanneer ze voior het laatst naar de disco is geweest. Toen ze 16 was, zegt ze. Mus zegt dat Sandra meer een bartype is. Vervolgens begint Mus een contactadvertentie te verzinnen. "Bartype zoekt een man van 30-35 jaar.....blablabla".

Bram en Martijn vertonen een beetje irritant macho-gedrag vind ik. Beetje niet-grappige opmerkingen tussendoor maken.

Mus zit Sandra een beetje op te jutten dat Steef haar wel ziet zitten. "Steef is wel jouw tiep".

18.26 Slaapkamer
Stefan en Geesje zijn de bedden aan het opmaken.
Stefan test het matrasloze bed, "ah, dat ligt wel best".
Geesje: "waar baseer je dat dan op".
Geesje is een beetje de huis-shrink aan het uithangen, wil voor alles wat je zegt een verklaring hebben. Beroepsdeformatie denk ik....

18.33 Kooi
Bram mag vanavond op het matras liggen, zegt Sandra.
Bram en Marijn zijn nog met het eten bezig.

18.35 hek binnen
Stefan en Ju houden elkaars handen vlak bij elkaar. Het lijkt wel een soort magnetiseren ofzo. Stefan's handen beginnen te tintelen. Ju vindt het ook wel heftig die energievelden. Laurens is in de keuken bezig met de voorbereidingen van het eten.
Arm gaat eten in de keuken. Bram dient de dis op. Gebakken aardappelen, spruitjes, rooie kool en een gehaktbal. Met een sausje....

Bollocks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')