Dat vet niet goed is weet ik ook wel, maar dat vocht als je er teveel van hebt er niet puik uit ziet weet ik ook. Uit ervaring.
Dus, nog maar een poging. Iemand?
Ik weet niet of rietsuiker zo'n goed idee is, qua calorieen. Je zou kunnen proberen om gewoon (?) eens al het light spul en zoetjes enzo achterwege te laten, kijken of je je anders voelt.
quote:Ik gebruik ook alleen maar zoetjes en heb de laatate tijd het gevoel dat ik dikke enkels heb terwijl ik geen dikke benen heb. Lijkt me ook vocht. Maar rietsuiker heb ik ook geen zin in, dan maar niet gezoet drinken denk ik.
Op zondag 29 september 2002 14:16 schreef stuifzand het volgende:
Van een dietiste hoorde ik (informeel) dat je als je zoetjes gebruikt je veel vocht vasthoudt. Je zou om kilo's kwijt te raken beter rietsuiker kunnen gebruiken. Heeft iemand dit ook wel eens gehoord? Ik kan het zo moeilijk geloven, maar ik wil wel kilo's kwijt en ik gebruik al jaren suikervervangers en vind suiker eigenlijk smerig inmiddels.
Sommige suikervrije zoetstoffen schijnen op de lange duur zelfs kankerverwekkend te zijn.
Een paar zoetjes zijn nog niet zo erg maar als je hele flessen frisdrank naar binnen giet en lightjams enz enz...Ik ga mij toch maar eens zonder aanwennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |