abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6008280
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen, deel 10. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van vrijdag 27 september 2002.

zaterdag 28 september 2002 @ 00:09:55 #2
6941 APK
Factual, I think.
pi_6008474
Laurens en Martijn bij het hek.

Laurens: Ik denk wel dat er morgen iets gaat gebeuren.
Martijn: Ik wil best wel slapen maar zolang al die meiden nog liggen te praten kan ik niet slapen.
(Daniela komt er bij staan.)

Daniela: Daar is het stoutste meisje van de klas.
Laurens: Maar eh, had het met drank te maken? Kwam het daardoor?
Daniela: Nee, het is.... Ik ben zo. Ik heb een vette straf gehad en ik zal het nooit meer doen.
Martijn: Mag je nu nooit meer naar het cafe?
Daniela: In ieder geval volgende week niet waneer blijkbaar dè grote ster komt.
Martijn: Als volgende week Andre Hazes komt, en ik zou niet naar het cafe mogen vanwege jou, dan zou ik je nog steeds geen kutwijf vinden hoor.
Laurens: Dat je nog uitgebreid afscheid ging nemen toen de stem had gezegd dat je naar de bunker moest, dàt was de druppel!

(Ze besluiten tanden te gaan poetsen en te gaan slapen.)

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 28 september 2002 @ 00:28:47 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_6008755
In de bungalow zijn alleen Stefan en Margriet zijn nog wakker. Ze besluiten samen een slaapmutsje te nemen.
In de bunker gaat Laurens naar bed. Hij wenst Martijn, die in de keuken slaapt, een goedenacht.

De camera zoomed een paar keer veelbetekenend in op de klok.

Terug naar de bungalow.

Stefan begint over de discussie die hij met Laurens had.
Margriet: He, hou nou op, je moet niet dingen gaan benoemen.
Stefan: Ik heb gewoon respect voor die jongen, maar hij blijft correct.
Margriet: Ja hij is militair en hij is nog jo-hoooong! Ze hebben alleen maar ervaring uit het leger verder niet.
Stefan: Maar ze moeten niet gaan zeggen dat beroepsmilitairen beter zijn in.....
Margriet: Acht, sommige banen kunnen ze misschien niet. Als jij over tonnen en geld gaat praten, dat hebben ze allemaal niet meegemaakt.
Stefan: Ik vroeg wat is jouw doel met BB. Hij zei dat, bepaal ik 3 dagen nadat ik het huis uit kom, ik zei nee, gisteren.
Margriet: Nou dat kan toch....
(Ze moeten nu lachen omdat ze een cameraman om horen vallen oid.)
Margriet: Maar Steef, we hebben hier te maken met jonge mensen. De een heeft 1 baan gehad, de andere twee....
Stefan: Het gaat om respect. Dat kun je krijgen of dat dwing je af.
Margriet. Ja?
Stefan: dat wilde ik even duidelijk maken.
(Lijkt verdomme Johan Cruijff wel, hij maakt geen zin af en het slaat allemaal nergens op....)

zaterdag 28 september 2002 @ 00:36:34 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_6008859
In de bunker kunnen ze nog steeds niet slapen. Een paar mensen praten nog.
Judith: NOU MENSEN IK ZOU HET ERG OP PRIJS STELLEN ALS IEDEREEN NU STIL IS. HET HOEFT NIET HOOR MAAR HET ZOU WEL FIJN ZIJN.
Ting: Ik-ga-maar-vast-mijn-oordopjes-indoen

(Edit: Buswatcher maakte mij er in het commentarentopic op attent dat Judith niet in de bunker zit.
Klopt....
Geen idee wie het wel was dan....)

Iedereen lult gewoon door.

[Dit bericht is gewijzigd door APK op 28-09-2002 00:48]

zaterdag 28 september 2002 @ 01:04:17 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_6009158
Margriet en Stefan zitten nu al een minuutje of 20 over Corrie Konings te praten:

Margriet: Weet je wat zo goed is, ze zingt alles op haar eigen toonhoogte.
Stefan: Ja precies, ze zingt in een D.
Margriet: Do-Re-Mi-DEeEeEeE (Niet doen!)

(Judith -geloof ik - kwam even in haar ondergoed langs na toiletbezoek.)

Margriet: Hé lekker wijf!
Stefan: Ja hè....

Ze besluiten dat Geesje het minst ijdel is in het huis.

Margriet: Nou, maak er werk van.
Stefan: Nee, dat wist ik al na drie uur.
Margriet: Niet jouw golflengte?
Stefan: Nee, met jou zou ik het wél willen, maar niet doen. Ik mag je gewoon erg graag, mag ik dat zeggen? De beste groep is altijd met jou in het midden. (Hij klinkt een beetje dronken.)
Hij legt uit dat het mooiste moment voor hem was dat hij in de bunker zat, met vieze koffie, en een discussie over godsdienst, en dat hij een uur later weer met haar stond te zingen. "Dat was het mooiste moment. Dat was echt het allermooiste moment."

zaterdag 28 september 2002 @ 01:23:35 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_6009340
Stefan begint weer over zijn discussie met Laurens.
Margriet begint te lachen, staat op en zegt 'Weltruste!'

Even later komt zij terug met een sigaret of sigaar.

Stefan: De vraag moet zijn, met wie zou je twee weken aan de andere kant willen zitten? met jou kan ik dat zeker. Ik lig naast je, je weet wat ik wil, dat ga je niet lopen testen.
Margriet: Nou dat weet ik nog niet.
Stefan: Dat moet je niet zeggen, dat vind ik niet leuk, echt niet.....
.....Mustapha kan ook. Martijn zou ik ook mee kunnen nemen. Omdat hij gewoon....
Margriet: Zijn plek weet.
Stefan:...Zijn plek weet. Bram, die is erg populair.
Margriet: Hij is erg jong. Hij is zo'n lief klein jongetje, die wil ik echt beschermen.
Stefan: Die moet gewoon rustig zijn plek vinden, hij heeft alles in zich om dit te winnen.
Margriet: Wat ik goed vind is hoe hij iedereen aan de gang krijgt, maar met vrouwen.... Dan wordt hij een beetje week. Hij moet nog veel leren in de burgermaatschappij.
Stefan: Die gaat het heel zwaar krijgen!

Stefan loopt even weg en Margriet begint weer Corrie Konings te zingen, tot groot vermaak van zichzelf......
"Mooi was die tijd...... Adios, adios, adios amor....."

En zo is het maar net, want mijn twee uur zitten er weer op.

pi_6009529
1.45 u. Margriet en Stefan zitten nog steeds onderuitgezakt met elkaar te kletsen. Ik volg het onderwerp nog niet helemaal. Iets met het kopen van foto's en het informeren naar de achtergrond van die foto's, de reden waarom ze genomen zijn.
S: Weetje wat ik leuk vind, dat is het omgekeerde van mij, om een dag lang te discussiëren over het waarom van zo'n foto. Vaktechnisch hoef ik het niet te weten, gewoon gevoel, ik wil alles weten.
M: Ja, jaa, jij bent een weterd, dat weet ik wel dat jij een weterd bent. Maar jij bent wel een man, en dat vind ik typisch man-eigen, die het fijn vindt om over zichzelf te praten. Je bent geen vragerd.
S: Nooouuu. Je weet best wat over mij. En ik weet ook best wat over jou. Jij kwekt best wel over jezelf, over je werk enz. Maar ik zou best wat vragen aan jou willen stellen, over je broer en zus. Dat kap je af.
M: Ja, ik heb niet zo'n zin om over mezelf te praten.

[Dit bericht is gewijzigd door Htje op 28-09-2002 03:15]

pi_6009631
De link heb ik even gemist maar het gaat nu kort over sex en sexfilms.
Stefan laat Margriet raden over welke persoon hij het heeft, het gaat om Jeanette.
M: Ja, dat is gewoon een open boek. Maar die heeft zich ook ontzettend ontwikkeld. Die staat er voor wat ze zegt.
S: Jij hebt de confrontatie gezocht. Het is een BB. Stel dat we geen (fysieke?) battles hebben.
M: Dat wordt wel zuur dan, dan zitten we steeds hier.
S: Die mensen die er in komen worden steeds fysieker.
M: Dat weet ik niet. Je krijgt nu concurrentie.
...
S: Het rare van Daan en mij is. Dat ik zoiets heb van het leven gaat verder, maar zij ...
M: Zij is verliefd op jou.
S: Zij heeft haar liefde nog niet verwerkt. Er is niets gebeurd. Helemaal niks. Ik had de mogelijkheid. Geen zoen niks. Ik ging naar bed en ging slapen.
M: Angst.
S: Helemaal niks. Die zoen heeft misschien twee seconden geduurd. Stelde niks voor. Vanaf het moment dat ik zei wat ik voor haar voelde ging het mis. Bij deze BB komen er elke week nieuwe mensen binnen en dan wil ik gewoon weten wat wil jij.
pi_6009791
Stefan biedt aan Margriet te masseren. Margriet houdt daar niet van, dan wordt al het vet zo bij elkaar gedrukt. Stefan zegt dat hij dat in de gaten houdt.
M: Ik heb nog weinig van die sociale mannen meegemaakt. Behalve van die jonge mannen dan. Ik ontmoet altijd van die verbitterde, doorgewinterde mannen. Zo van "nee, dat hoeft niet hoor".
Dan bespreken ze hoe het is om met een jonger of juist met een ouder iemand te gaan.
S: Ik heb ook een mooie vrouw gehad.
....
Als jij als vrouw-zijnde een half jaar geen seks meer hebt gehad, en dan 7 uur met iemand sex hebt met kaarsjes enzo dan is dat fantastisch, maar wel uit het evenwicht. Verder weet je niks van iemand.
Je moet je weer helemaal losmaken van dit programma, misschien heeft ze wel allemaal waanideeën, je weet niet wat ze daarbuiten denken.
M: Dat lul je er in een uur allemaal uit, "schatje dat is geknipt".
Wat vind je belangrijker "ik heb je gemist en ik heb aan je gedacht" dat is veel belangrijker. Iedereen begrijpt dat als je hier maandenlang inzit, dat je iemand dan wat langer vast wilt houden. Voor je het weet zit je hier nog met de kerst man.
Margriet zingt een liedje over de smurfen van vader Abraham.
M: O, het is pas half twee (volgens mij niet Margriet), ik vind juist dat het vroeg is. O, m'n batterij is op.
Ting gesignaleerd aan het hek. Margriet rommelt in de keuken. Stefan hugt met Ting, die informeert waarover ze gepraat hebben.
S: Over het leven, de toekomst.
Margriet en Stefan verzamelen weer, Ting taait af.
S: Liefje, het is echt m'n liefje, ik mag haar graag, ik mag haar echt heel graag.
M: Ze is zo kwetsbaar en zo lief. Je moet jezelf zíjn, probeer niet iets anders te zijn dan je bent. Dat gebeurt bij haar iedere dag. Maar het is fucking moeilijk om jezelf te zijn. Ik heb vier jaar lang een studie gedaan, ben uit een relatie gekomen van vijf jaar en ben toch weer overal uitgekomen, daar leer je jezelf door kennen in allerlei situaties. Je bent hier net als een kanarie die met z'n kop tegen de muur aan vliegt.

[Dit bericht is gewijzigd door Htje op 28-09-2002 03:05]

pi_6009959
2.30 u. Een veelbesproken onderwerp komt weer ter sprake: de nominaties. Margriet wil wel met Ju overblijven.
S: Mus en ik zijn samen sterk.
M: Dat moet je niet zeggen, ieder individu is sterk. Maar Daan is ook best wel sterk, qua ogen en uiterlijk.
S: Tinus, is nummer één (punt voor Stefan ), onverwacht, gun ik hem ook, dat is gewoon een gast meer niet, zonder nadenken is dat gewoon een goeie gast. Geen verhaal, geen gedoe.
M: Hij is slim ook, hij is een kat uit de boom kijkert.
Geesje en Sandra worden nu besproken.
M: Maak 'r de kop niet gek. Heb jij haar echt al twee minuten vast gehouden? Gatverdamme, wat ben jij toch een afgelikte boterham. Heb jij d'r al naar bed gebracht? Geen enkele vrouw voelt zich speciaal bij jou hoor. Jij doet bij iedereen hetzelfde.
S: Maar geen enkele vrouw heeft ook nog laten zien dat ze mij leuk vindt.
M: Nee, daar geef jij ze de kans niet toe, bij Daan ook niet.
S: Ze vond het niet leuk dat ik tegen haar aan kwam liggen.
M: Dat ga ik haar nog vragen. Ik denk dat het komt omdat zij vindt dat het hier niet hoort.
S: Ze loopt hier wel in d'r string rond. "Steef dit is m'n slip".
Zodra ik een kutavond heb gehad, loopt zij te grappen.
M: Het jammere van haar is dat als ze drank op heeft dat ze alles kwijt is, terwijl het spiritueel zo'n mooi mens is, meer te melden heeft dan ik, dat vind ik zo mooi, maar .... ik kan het niet uitleggen.
Margriet barst nu in lachen uit om (?)
pi_6010060
2.45 u. Margriet is nu al voor de derde keer flink aan het fluisteren, dit vraagt om een sanctie.
Stefan vertelt over één van z'n dates.
S: Na het eten vroeg ik pak je een taxi of blijf je bij mij slapen, ik doe je niks, ik ga douchen, zij gaat douchen, kaarsje aan, mijn kamer is één groot bed, tegen elkaar aan liggen, gewoon slapen.
M: Wat wil je daar mee zeggen?
S: Gewoon respect. Hetzelfde gebeurde met een vrouw van 42, helemaal niks (jaaah Stefan, nu weten we wel dat je hélemaal níks met vrouwen doet).
Margriet voelt iets katerigs aankomen en gaat medicijnen zoeken.
M: Niet gebruiken als je machines moet besturen, nou dat hoeven we niet.
De kletsmajoren vertrekken naar de badkamer om enige witte uitsteeksels in hun mond schoon te schrobben.
M: Daar komen ze aan. Jongens kunnen jullie wat zachter rijen met die camera? Het klinkt een beetje of de tram eraan komt.
Er wordt nog wat gespoeld, gezongen en gelachen.
pi_6010150
3.05 u. Stefan betreedt de slaapkamer, na vijf minuten is bijna iedereen wakker. Er wordt wat over en weer gefluisterd, niks bijzonders. Bo's gesnurk wordt nog even geimmiteerd.
3.10 u. Ook Margriet kruipt in bed.
Ze wensen elkaar welterusten, ik wens mezelf ook welteru ten.
pi_6011077
Volgens de postzegels, zijn ze nog in en diepe slaap ( arm in ieder geval.)

In rijk kan ik jammer genoeg niets zien want daar staat geen stream op gericht.

Er loopt ineens eimand ond in arm , niet duidelijk te zien wie, en net zag ik dat rijk ook nog slaapt (stelletje slaapkoppen daar in Almere)

BB doe er wat aan

Never mind !!!!!!!
pi_6011442
Er is op dit moment een confrontatie bezig. Niet alle bewoners doen mee met de confrontatie, volgens mij alleen de Bumgalow bewoners.
pi_6011477
De bewoners doen dansen op de ketchupsong van Corrie Konings.

Ik zie Stefan, Daniela, Margriet Mustapha, Judith en Sandra. Ze moeten blijven bewegen.

pi_6011603
Stream 3

11.06 De rijke bewoners en Daniela dansen op het battlefield.

Stream 5

11.12 In arm luisteren de bewoners naar de muziek. Martijn vindt het niks dat steeds hetzelfde lied wordt gedraaid. Laurens speculeert over de krachtsverhoudingen tussen de teams. Bram vindt dat Daniela terecht wordt afgebeuld. Jeanette : Mensen, schat, haal me hieruit. Ting : Ik ben heel benieuwd wat zij doen. Het kan niet zo lang rennen zijn.

pi_6011610
Ze moeten blijven dansen op dat liedje van Corrie Konings en tussen het liedje moeten ze ook blijven bewegen.
JUdith: 'Laat my maar 25 rondjes rennen. Ik kan dit liedje hierna niet meer horen'.
En ze beginnen weer opnieuw. MUs moet zijn zender ckecken. En ze dansen weer verder.
pi_6011616

pi_6011633
11.17 uur
Wakker geworden met een confrontatie die aan de gang is, heb ik maar besloten weer eens te gaan streamen.

Op het battlefield staan de bewoners uit de bungaklow en Daniela te dansen op dat vreselijke nummer van Corry Koning, van je hip hup.... Een instructeur roept "En blijven bewegen!" als de muziek afgelopen is. Margriet of ze geen inspiratie hadden om iets te bedenken. "Moeten we hier de hele dag staan ofzo? Gatverdamme".

Ze staan zoals in een balletklasje. Ze hebben geen idee hoe lang ze al bezig zijn.

Shrink - it's a lifestyle
pi_6011658
11.20 uur
Ik kan dat liedje intussen ook al niet meer horen. Willen ze dat het een hit wordt ofzo? Kwam Corry dan soms gratis zingen gisteravond? Het liedje is weer afgelopen en ze moeten weer blijven bewegen. De instructeur zegt: "Jullie weten het he, doorgaan. Voor hetzelfde geld vergeten jullie het en ik denk niet dat dat de bedoeling is". Margriet hijgt steeds meer.

Mus kent het dansje nog steeds niet. "Je moet het nou toch wel kennen onderhand!" "Reken daar maar niet op" bromt Mus. Daan voelt zich wel een beetje gek. Het is ook een gek dansje. Hij moet naar degene voor zich kijken, maar het lukt hem maar niet.

pi_6011664
MArghriet: Godsamme
Ze moeten weer opnieuw
Margriet: Moeten we hier de hele dag blijven staan???
En ze moeten weer doorgaan.
MArgriet: We moeten ergens anders overpraten en niet meer aandenken
MUs kent het dansje nog niet
De trainer zegt: Je moet het dansje nu zo onderhand wel kennen
MUs: Ik denk het niet
Judith?: Ik wordt hier echt gek
Ze beginnen nu ook mee te zingen...
Een vrouw: Ik heb soierpijn.
TRainer: Jud, je hebt er nog geen moeite mee he??.
En nog een keer.....
pi_6011692
Volgens de instructeur heeft Judith er geen moeite mee. Liedje is weer afgelopen en de instructeur zegt: "ik hoef het niet te zeggen toch he?" Daan zucht: "Doe toch maar". "Okee, blijf bewegen!". Ze gaan nu meezingen. Volgens de instructeur is het handig om in je eigen voetsporen te blijven staan.
Margriet zegt dat de redactie waarschijnlijk had gedacht dat het vermoeiender was. Er wordt wel veel gelachen tussendoor.

Er is 1 cameraman bij die me probeert duizelig te krijgen geloof ik. Het beeld draait rond en ik krijg alle hoeken van het battlefield in sneltreinvaart te zien. Zo zie ik dus ook hoeveel camera's er precies omheen staan.

De instructeur vraagt aan Daan of ze gaat opgeven. "No way" zegt Daan, "Ik doe dit voor iemand anders en voor mezelf". Margriet vindt het vervelend. Een van de mannen pept ze op om gewoon door te gaan (klonk als Laurens, maar dat kan niet volgens mij).

pi_6011749
11.17 Jeanette : Ik ga effen binnen zitten, ik wacht het doodvonnis wel af. Ting : Ik hoor Sandra. Mèèèèè.

11.30 Ik werd gebeld. Op stream 3 wordt nog altijd gedanst op hetzelfde liedje. Margriet ziet er nog enthousiast uit. Weer zijn er geen close ups op de breedbandstream. Op stream 5 zit iedereen buiten te kletsen, ook Jeanette. Ting lijkt een soort opwarmoefeningen te doen. Ze beweegt haar bovenlichaam heen en weer. Ting zegt dat ze wat aan haar haar gaat doen als ze in de bungalow komt. Ting : Mijn haar een kleurtje geven. Jeanette : Mijn haar een kleurtje geven ? Martijn : Laurens, de aardappelen waren lekker. Jeanette vindt dat ook. Ting : Ik wil vanavond rijst eten. Twee keer aardappels achter elkaar is te veel.

pi_6011752
11.30 uur
Sjesus, wat een k*tnummer! Dit zit de rest van het jaar in mijn kop vrees ik.

"Je moet er niet bij nadenken Mus!" "Ik denk al 32 dagen niet na" zegt hij terug. "Hee, kennen jullie die nieuwe single van Corry Konings eigenlijk al?" Iemand moet poepen. "Ja dat krijg je hiervan" zegt Daan.

De instructeur waarschuwt nog maar eens: "Blijf in beweging!". "Dit is nog steeds warming up he?" Daan moet meer huppen. De instructeur zegt dat hij nu keihard wordt. (Humz...). Er is iets dat uitgedeeld wordt ofzo? "eerst twee voor hun nog erbij en dan voor de cameramensen" hoor ik iemand zeggen. 'k Snapput even niet.

Mus moet blijven bewegen. Volgens Margriet moet je hem goed in de gaten houden. Mus zegt dat hij de instructeur even zat uit te testen.

Het liedje is weer afgelopen. Er wordt steeds minder gezegd. De instructeur zegt nu dat de warming up net is afgelopen en "je weet het he, de warming up is altijd tien procent van de rest, dus nog even doorgaan!". Er wordt gezucht.

pi_6011753
Bij arm zitten ze allemaal, behalve bram, buiten.
Jeanette: 'Moeten we de tekst gaan uitschrijven???
Ting, ik hoop dat degene die wij hebben gekozen ond naar de bungalow halen.
Want 8 dagen in de bunker is geen pretje'.
Jeanette niest.
Ting: Als ik niet naar de bungalow mag, ga ik weer mijn bed in.
JEanette: Bereid je maar voor op het ergste.
Ze hebben het nu over spierbeschadingen.
Ting gaat haar haaarr doen als ze in de bungalow komt.
Geetje: Ik wil vanavond rijst, want ik kan niet een paar dagen aardappelen eten.
LAu: Ik vind het niet erg om hier te zitten
Jea: Ik wel
Ting hoeveelste keer nu?
MArtijn: Dit was de 14e, nu komt de 15e
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')