abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 oktober 2000 @ 11:32:27 #1
3878 Vork
Manisch creatief
pi_384109
Ik denk dat weinig fokkers hier heen zijn geweest, volgens mij geen, maargoed ik dus wel. Van de week kwam 'n vriend van mij aanzetten met een kaartje en k kon mee als zijnde introducé, ik blij, t was alleen natuurlijk wel in belgië. Goed wij met onze OV kaartjes vrijdag al naar Eindhoven, daar uit geweest, blijven overnachten ergens. Was de treinreis ook een stuk goedkoper dan vanuit Hoorn ofzo. Aangekomen in roosendaal stond de Klapvee-expres naar België al klaar. was blij dat we nog konden zitten... Uurtje later waren we al in Brussel. T gaat best snel. eerste indruk van Brussel was niet al te best. ik stap uit en izie een of ander saai metro-achtig station. iewl, ik dacht dat België wel een welvarend land was, maargoed de stad boven de grond was wel mooi. Nou nog vinden waar we wezen moesten, Ancienne Belgique, god mocht weten waar dat lag. dachten meer fans, want Brussel was er vol van. Groepjes toeristen in de leeftijdscategorie student, met K's Choice t-shirt en al. Maargoed met enig hulp van bgebrekkig nederlands sprekende voorbijgangerss zijn we d'r toch uiteindelijk gekomen en natuurlijk veelste vroeg, dus ik dacht, Kom laat ik eens Belgisch geld gaan pinnen, want daar schijn je mee te moeten betalen daar ofzo. Pinautomaten doen moeilijk in belgië, t minimale bedrag dat je kunt pinnen ligt al gauw omgerekend naar Euro's en dat weer teruggerekend naar guldens op ruim 50 piek! Ik wil geen 50 piek, ik wil 25 piek pinnen en ik weet ook nu wel waarom je niet minder kunt pinnen,omdat alles in Brussel verdomme nog eens een stuk duurder is dan in Nederland. T lijkt wel onmogelijk om als student naar het buitenland te gaan, maargoed daar ging het helemaal niet om. Terug bij het gebouw waren er ineens al 3 keer zoveel mensen en iedereen was ook heel erg orgineel geweest en had een K's choice t-shirt of iets dergelijks aangetrokken, vreselijk lijkt me dat, ik heb er al een hekel aan als mensen in het zelfde T- shirt rondlopen als dat ik aan heb, daar kan ikecht niet tegen. ik dwaal af mensen eeuhm de deuren gingen open en de mensen rennen als hordes gillende schapen naar binnen. iedereen wilde graag vooraan staan. Dat is ons ook aardig gelukt, welliswaar aan de zijkant, maar goed zicht op het podium. Inmiddels was de zaal volgestroomd met fans, luid schreeuwende fans vooral. Ze begonnen heel erg leuk met een bandje van sarah met daarop een opname van een liedje dat ze zong toen zze 'n jaartje of 7 was. iedereen meezingen, net hollanders, toen kwam ze zelf nog t podium op, tent ging uit z'n dak. Het Acoustische optreden was begonnen. Het verliep allemaal zeer rustig, de zaal kwma nog niet echt in beweging (in vergelijking met later op de avond. Het optreden was vrij goed, lekker zuiver alleen volgens mij speelde de bassist toch stiekum wel electrisch (foei), maar niemand die daar erg in had. Na een aantal nummers gespeeld te hebbenvonden ze eigenlijjk maar dat het optreden afgelopen was, maar de zal vond van niet, een groep nederlanders schraapde de kelen, kraamde wat voetballiederen uit en K's choice kwam nog eenmaal terug voor een toegift. Mijn mening over het acoustische optreden is bestwel positief, alleen is het nog net een treetje lager dan de unplugged-helden zoals Alanis Morisette en Eric Clapton (bijvoorbeeld). Na een korte eetpauze was het tijd voor het grote door-fans-gestelde vragen intervieuw. De grote presentator van die dag.. ene Frank (rest van de naam ben ik inmiddels alweer kwijt) stelde de meeste bizarre vragen aan de bandleden, die op hun buurt weer zo lollig mogelijk probeerde over te komen. Het vragen uurtje was meer een stand-up comedian act geworden, maar gelukkig wel geslaagd, ze konden zelfs de Teletubbie imiteren. Na dit 'optreden' Volgde de video, bestaande uit allemaal videofilms van optredens, optredens, optredens ne nog eens optredens, maar ok videomateriaal van K's choice zelf, bandleden die op pad gingen met de camera de creatievelingen gingen uithangen etc. Was al met al een leuk stuk film om te zien, hoewel de zaal er niet echt voor warm liep. Nou kan ik mijn opsommings verhaal nog wel veeeel langer maken, maar dat doe ik lekker toch niet omdat ik toch al veelsteveel tekst heb getypt en er nog een hooop bij komt. Na de film was het wachten en wachten en wachten en wachten ne het duurde maar en duurde maar, of misschien had ik gewoon geen geduld. Gelukkig voor ons stonden er ene paar hollanders achter ons tegen de verveling. Wij praatje beginnen te maken, Gaat ineens K's choice spelen en die hele zaal gillen en schreeuwen. Een optreden, ja nog een, maar dan wel plugged. Al bij het eerste nummer ging het publiek uit z'n dak en dat werd alleenmaar erger. Gold ook voor ons, maar helaas zijn de pogingen tot het bouwen van een grote pit helaas mislukt. Het publiek ging dus uit z'n dak, K's Choice zelf op een gegeven moment ook. Er hing een soort van maginsch goeie sfeer in de zaal. iedereen was enthousiast, als de handen in de lucht gingen, gingen ook echt alle handen in de lucht, als er werd gesprongen sprong bijna iedereen en jawel we hebben zelfs wel één crouwdsurfer gezien! Ik geloof dta ze bijmekaar ook iets van 6 keer terug zijn gekomen voor alweer een toegift. T dak ging er wel degelijk af, de sfeer was super, jammer dat een poging tot crouwdsurfen van Sarah een beetje mislukte. Het was echt een top avond en de band en iedereen die ersaan meegewerkt heeft hebben er ook alles aan gedaan (naar mijn idee) om er een heeele gave dag van te maken voor iedereen. Als kadootje voor naar huis kregen we nog een postkaartje van K's Choice (uiteraard gesigneerd, allemaal). Nog nagenietend van de optredens gingen we maar eens het station zoeken. Een onmogelijke opgaven zo leek het, maar al snel hadden we het gevonden, naar huis... nou dus niet, 5 minuten voor onze aankomst op het station was de laatste trein richting Nederland vertrokken. Jah da's balen, geen slaapplek. Vervolgens zijn we maar naar Antwerpen getreind in de hoop daar verder te kunnen liften en jahoor, we stonden er nog geen 5 minuten met een papiertje met daarop de pakkende tekst 'Holland'. De chauffeur van de wagen kon ons maar een klein stukje opweg helpen. nouja in ieder geval iets dachten we. Maar daar bleek dat het niet altijd zo makkelijk hoefde te gaan. Een uur, anderhalf uur... wachten, maar geen auto die stond (en dan wel toeteren). Het het was nog eens koud ook. Op een gegeven moment kwamen we op het briljante idee om maar terug naar antwerpen te gaan liften en aldaar het Easyeverything Internet cafe op te gaan zoeken en daar maar de nacht door te halen. Wij lopen naar de andere kant van de weg (daar was ergens een afslag Antwerpen) wij bodje met Antwerpen maken, en jahoor de eerste was meteen raak.. die owu ons wel ff brengen tot 100 meter afstand van het cafe. Hetgeluk kon niet op. sommigen van jullie hebben mij misschien nog ergens op de chatbox gezien om 'n uurtje of 3/4 's nachts (en ik erger me nogsteeds saan die belgische azerty toetsenborden). Met grote hulp aan onze grote vriend meneer caffeine zijn de toch de nacht door gekomen. Lekker met de eerste trein naar huis.. maar dat duurde maar en duurde maar en duurde maar... zo lang dat ik op een gegeven moment in slaap ben gevallen en natuurlijk (hoe kan het ook anders) pas wakker ben geworden NA station Hoorn... Grmbl kon ik ergens in the Middle of Nowhere (Hoogkarpsel) weer terug.. Eind goed al goed, ik ben weer thuis. Ik heb echt een topweekend gehad dus. Mensen en K's Choice liefhebbers jullie hebben echt wat gemist, ECHT! Maargoed ik ben dus alweer thuis, schholwerktijd
  zondag 8 oktober 2000 @ 11:45:51 #2
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_384123
Klinkt allemaal toch best wel positief..
Geloof dat jij je wel vermaakt hebt.
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  zondag 8 oktober 2000 @ 11:49:05 #3
3878 Vork
Manisch creatief
pi_384126
Ik heb mij prima vermaakt, behalve vannacht, maar daar kannik nou welweer om lachen eigulluk
  zondag 8 oktober 2000 @ 14:31:06 #4
5080 Wieteke
Wordt vervolgd
pi_384283
Vork, zo te lezen heb je een erg leuke avond gehad. Ik hoop dat ze er 1 november in Ahoy ook zo'n groot feest van gaan maken!!
  zondag 8 oktober 2000 @ 15:56:49 #5
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_384430
Dat hoop ik nou ook Wieteke, maar dat zit wel goed denk ik zo.

Vork heeft dat mooi bekeken Leuk om te lezen zo'n verslag. Toen ik via de Fanclub kaarten kon bestellen dacht ik nee België is me tever, laat maar zitten na dit verslag ben ik extra blij dat ik 1 nov. ga.

Jammer dat de terugreis zo tegenzat je zal wel moe maar voldaan zijn?--E

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zondag 8 oktober 2000 @ 15:58:29 #6
3878 Vork
Manisch creatief
pi_384433
Jah kheb eigulluk volgens mij op dat stukje in de trein na in geen 48 uur ofzo geslapen...

vrijdag en zaterdag de nacht doorgehaald ben helemaal kapot...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')