Dit is het vervolg op Commentaren op de streamverslagen Deel 9
--------------------------------------------------------------------------------
Inderdaad.
Fijn dat je streamt Inga, maar als je de enige bent en er gebeurt weinig kun je rustig aan doen hoor
Is goed! Ben een beginneling, dus ik beschouw het als opbouwende kritiek.
Volgens mij kunnen ze het ruiken dat ik ga streamen en dat ze dan de kaarten te voorschijn toveren
quote:Tja, dat heb ik ook bij haar. Maar ik kan ook depi worden van de stem van Martijn en Laurens. Zet die drie bij elkaar en je moet mij volgooien met Prozac om er nog een geinig streamverslagje van te kunnen maken.
Op woensdag 25 september 2002 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik word helemaal gek van dat gezeur van Ting.... Wat is die meid bezig met hoe ze op tv overkomt zeg... pfffffff. Om doodmoe van te worden! Ze gaat maar door en gaat maar door... en dat allemaal met dat zachte monotone stemmetje van haar... Als je niet depressief bent dan word je het wel!
quote:Ik vind het sowieso al knap van jullie dat jullie die streams doen. Ik had mezelf allang verhangen
Op woensdag 25 september 2002 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik word helemaal gek van dat gezeur van Ting.... Wat is die meid bezig met hoe ze op tv overkomt zeg... pfffffff. Om doodmoe van te worden! Ze gaat maar door en gaat maar door... en dat allemaal met dat zachte monotone stemmetje van haar... Als je niet depressief bent dan word je het wel!
Ik lees jullie verslagen met een lach
en ik wil jullie toch ff bedanken voor al die verslagen toen het saai was daar in het bb huis
Ga zo door
quote:Nee... volgens mij heeft BB het met opzet weggedraaid ofzo!
Op donderdag 26 september 2002 00:15 schreef APK het volgende:
Heeft een van de andere streamers geluid uit de slaapkamer van de bungalow?
quote:Ik heb een paar keer de neiging gehad de hele computer in stukken te slaan en uit het raam te gooien.... pffff.... er zijn echt bewoners bij waar je helemaal gek van wordt!
Op donderdag 26 september 2002 00:10 schreef femfatale het volgende:
Ik vind het sowieso al knap van jullie dat jullie die streams doen. Ik had mezelf allang verhangen
quote:Het is vast en zeker weer zo'n complot van Yorin.
Op donderdag 26 september 2002 00:21 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nee... volgens mij heeft BB het met opzet weggedraaid ofzo!
quote:Doet het weer.
Op donderdag 26 september 2002 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Nee... volgens mij heeft BB het met opzet weggedraaid ofzo!
quote:Aha! Dan komt het dus toch gewoon goed met BB.
Op donderdag 26 september 2002 00:23 schreef scanman01 het volgende:[..]
knipperdeknip...er zijn echt bewoners bij waar je helemaal gek van wordt!
quote:Ik heb dat voornamelijk als Laurens of Martijn aan het woord zijn. Martijn kan ik niet goed verstaan en Laurens vind ik een vreselijke snoever. Het liefst stream ik Margriet, zij praat duidelijk en ik vind haar humor leuk.
Op donderdag 26 september 2002 00:23 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik heb een paar keer de neiging gehad de hele computer in stukken te slaan en uit het raam te gooien.... pffff.... er zijn echt bewoners bij waar je helemaal gek van wordt!
quote:Ik heb geen problemen met de rest... alleen maar met Ting eigenlijk. Laurens en Bo zeggen eigenlijk nooit iets interessants, dus als die op een stream te zien zijn schakel ik over naar de andere. Ik stream verder iedereen graag als ze een leuk gesprek hebben....
Op donderdag 26 september 2002 00:50 schreef bunnyma het volgende:[..]
Ik heb dat voornamelijk als Laurens of Martijn aan het woord zijn. Martijn kan ik niet goed verstaan en Laurens vind ik een vreselijke snoever. Het liefst stream ik Margriet, zij praat duidelijk en ik vind haar humor leuk.
Wie jij??
quote:Omdat het zoals gewoonlijk weer een shot van hele grote afstand was...
Op donderdag 26 september 2002 01:05 schreef bunnyma het volgende:
Ik las bij de verslagen dat Bo weer bloot in de badkamer stond, waarom heb je daar geen screenshot van gemaakt en wel een heleboel van Moes?
quote:Slaap lekker....
Op donderdag 26 september 2002 01:10 schreef bunnyma het volgende:
Jammer!.
Truste Scanman.
Of ben ik nu te optimistisch?
"Neem een pil of anders kom je in de bunker terecht"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |